Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej zaprasza na spotkanie informacyjne ONLINE skierowane dla Młodych zainteresowanych podjęciem pracy w krajach Unii Europejskiej.

PODCZAS SPOTKANIA DOWIESZ SIĘ:

- jak szukać pracy w krajach Unii Europejskiej,

- jak bezpiecznie wyjechać do pracy za granicę,

- jak skorzystać z usług sieci EURES - Europejskich Służb Zatrudnienia w szukaniu pracy za granicą.


Zajęcia są prowadzone przez doradcę EURES Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie.

Mobilność zawodowa na europejskim rynku pracy stała się świadomym procesem. Osoba realizująca swoją karierę zawodową z etapem poza granicami kraju może w Polsce do niej się przygotować, znaleźć zagraniczną ofertę pracy, poznać przepisy które regulują jej zatrudnienie na rynku kraju do którego się wybiera. Może skorzystać z wielu programów europejskich, by ułatwić sobie start lub też uzyskać dofinansowanie do swojego pomysłu na rozwój zawodowy. A w sieciach europejskich uzyskać informacje, których nigdzie nie byłaby w stanie zdobyć. Celem spotkania jest przekazanie wiedzy dotyczącej mobilności zawodowej na europejskim rynku pracy, jako jednego z etapów kariery zawodowej do której można się przygotować jeszcze w Polsce, przekazanie wiedzy, na co zwrócić uwagę planując etap w karierze zawodowej związany z zaistnieniem na rynku europejskim, uwrażliwienie na rozwijanie kompetencji międzykulturowej, która jest kluczowa w środowisku pracy międzykulturowym jak i w innym kraju europejskim.

CZAS TRWANIA SPOTKANIA:

2 godziny

Udział w spotkaniu jest bezpłatny i wymaga wcześniejszego zapisu poprzez portal  Praca dla Młodych z EURES. Możliwości w całej Europie – Europejski Rok Młodzieży-Warsztaty (pociagdokariery.pl) 

Informacje o spotkaniu

Data spotkania 2023-01-17 10:00
Data zakończenia spotkania 2023-01-17 12:00
Data rozpoczęcia rejestracji 2022-12-27 12:00
Ilość miejsc 20
Zarejestrowanych 1
Miejsce spotkania Online
Lokalizacja Centrum Informacji i Planowania Kariery - Kraków

Trenerzy:  Anna Nowak CIZ Kraków

Doradca zawodowy, doradca EURES, absolwentka socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studiów podyplomowych w zakresie rozwoju zasobów ludzkich, doradztwa zawodowego, coachingu. Certyfikowany Asesor Assessment/Development Center, Trener w zakresie badania kompetencji zawodowych (muliplikator Narzędzia Badania Kompetencji). Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie pracy zawodowej oraz liczne certyfikaty uprawniające do pracy w zakresie metod indywidualnego i grupowego doradztwa zawodowego. Inspiruje ją praca z drugim człowiekiem, wspólne poszukiwanie szans i możliwości. Towarzyszy w planowaniu i rozwoju ścieżki kariery zawodowej.

Zapisz się na spotkanie: https://www.pociagdokariery.pl/component/eventbooking/32650-praca-dla-mlodych-z-eures-mozliwosci-w-calej-europie-europejski-rok-mlodziezy/individual-registration?Itemid=213

Link do strony: https://www.pociagdokariery.pl/component/eventbooking/warsztaty/32650-praca-dla-mlodych-z-eures-mozliwosci-w-calej-europie-europejski-rok-mlodziezy?Itemid=213 

 

 

Widzisz się w Data Science? To pasujesz do nas!

 

Dołącz do innowacyjnego programu Data Talent Lab w PwC i zdobądź pierwsze profesjonalne doświadczenie Data Science w biznesie. #TechInPwC

- najnowsze technologie ?‍?

- prawdziwy problem biznesowy do rozwiązania 

- własny mentor 

- idealna okazja do networkingu 

 
Zgłoszenia przyjmujemy do 31 stycznia.

Aplikuj ? https://pwc.to/3jQxrYE

 

Poszukujemy

S O C I A L  M E D I A  S P E C I A L I S T  z  n o r w e s k i m


Fajna praca czeka na kreatywnego człowieka!


Szkoła Języka Norweskiego Zoozanko szuka osoby na stanowisko Social Media Specialist.


Sprawdź czy szukamy właśnie Ciebie!


Twoje kwalifikacje:

- znajomość norweskiego na poziomie min. B1
- lekkie pióro i posługiwanie się poprawną polszczyzną
- wyczucie estetyczne i umiejętność tworzenia atrakcyjnych grafik w Canvie
- znajomość najnowszych trendów i rozwiązań w obszarze social media
- znajomość narzędzi analitycznych monitorujących media społecznościowe
- kreatywność i samodzielność
- min. półroczne doświadczenie na podobnym stanowisku.

Twoje zadania:

- współtworzenie i publikowanie contentu w postaci postów i relacji na kanały społecznościowe takie jak Facebook i Instagram zgodnie z harmonogramem publikacji
- utrzymywanie interakcji z fanami i obserwatorami szkoły, moderowanie komentarzy
- współtworzenie strategii marki w mediach społecznościowych
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Oferujemy:

- umowę zlecenie lub B2B na pół etatu
- przyjazną atmosferę pracy w dynamicznie rozwijającej się szkole językowej
- atrakcyjne warunki finansowe.

 

Napisz kilka słów o sobie i wyślij CV na: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Na zgłoszenia czekamy do 08.01.2023

Zapraszamy!

 

Staż w dziale finansowym:

  • weryfikacja poprawności otrzymanych faktur kosztów bezpośrednich i wyjaśnianie ewentualnych rozbieżności,

  • tworzenie raportów finansowych i operacyjnych wynikających z bieżących zadań,

  • współpraca z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w zakresie fakturowania,

  • rozliczanie kosztów dodatkowych, wyjazdów,

  • wystawianie faktur sprzedażowych,

 

Staż w dziale kadr i płac:

  • przygotowywanie i nadzór nad dokumentacją kadrową,

  • wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego,

  • wsparcie w przygotowywaniu umów o pracę, umów cywilnoprawnych i innych dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i zakończeniem współpracy,

  • przygotowanie różnego rodzaju raportów i zestawień niezbędnych do realizacji polityki firmy,

  • realizacja innych bieżących zadań należących do Działu.

 

Staż w dziale logistyki:

  • przygotujesz zamówienia, zajmiesz się koordynacją dostaw oraz raportów dla działu Łańcucha Dostaw,

  • nauczysz się profesjonalnego kontaktu z dostawcami i klientami,

  • poznasz specyfikę administrowania dokumentacją,

  • wykonasz bieżące prace organizacyjne,

  • będziesz mieć okazję współpracować z innymi działami firmy.

 

Staż w dziale projektowania:

  • opracowywanie dokumentacji technicznej i formalnej projektów instalacji fotowoltaicznych,

  • analiza techniczna możliwości montażu instalacji fotowoltaicznych na podstawie wymaganych dokumentów, materiałów oraz wizji lokalnych,

  • Kontakt z przedstawicielami zakładów energetycznych i urzędów administracji publicznej w zakresie toczących się postępowań administracyjnych

  • Poszukiwanie nowych rozwiązań pojawiających się na rynku PV.

 

Wymagamy:

  • Twojej chęci do podjęcia bezpłatnych praktyk (nie wymagamy doświadczenia),

  • znajomości pakietu MS Office,

  • dokładności i sumienności w wykonywaniu powierzonych Ci zadań

  • odpowiedzialność za swoje decyzje i działania

  • nastawienia na zdobywanie nowej wiedzy.

 

Oferujemy:

  • możliwość podjęcia zatrudnienia po odbyciu stażu,

  • damy Ci możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego,

  • będziesz mógł pracować w młodym zespole pełnym specjalistów,

  • dostaniesz niezbędne narzędzie do pracy (laptop, telefon służbowy),

  • nasze biuro zlokalizowane jest w centrum miasta.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wraz z nazwą działu, w którym chcą odbyć staż.

 

 

Studentko / Studencie dołącz do Enter Air


Oferujemy:
» Umowę zlecenie na okres wakacji
» Atrakcyjne wynagrodzenie
» Pełną wyzwań, ciekawą pracę w zespole połączonym lotniczą pasją
» Podróże do najpiękniejszych destynacji wakacyjnych w Europie, Azji i Afryce.

Zakres obowiązków:
» Zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu pasażerom
» Realizacja celów sprzedażowych firmy na pokładzie samolotu
» Reprezentowanie przewoźnika podczas wydarzeń wizerunkowych.

Wymagania:
» Wykształcenie średnie maturalne i rozpoczęte studia
» Dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
» Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym (drugi język będzie atutem)
» Bardzo dobry stan zdrowia oraz umiejętność pływania
» Gotowość do udziału w szkoleniu w Warszawie
» Posiadanie ważnego Unijnego Certyfikatu COVID (destynacje, do których latamy wymagają ważności szczepień przeciwko Covid-19).

Ważne informacje:
» Szkolenie odbywa się podczas spotkań weekendowych:
- 31.03-02.04.2023
- 14.04-16.04.2023
- 21.04-23.04.2023
- 28.04.-08.05.2023
» Obecność na wszystkich zajęciach obowiązkowa
» Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
» Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

 

 
Czy chciałbyś być dobrym gospodarzem, który przy okazji odwiedza najpiękniejsze miejsca świata?
Zaczynamy długo oczekiwaną rekrutację na stewardessę/stewarda w największej polskiej linii czarterowej Enter Air
 
Co oferujemy:
» Atrakcyjne wynagrodzenie
» Polską umowę o pracę
» Kartę Multisport i Klub Biegacza
» Prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie
» Pełną wyzwań, ciekawą pracę w zespole połączonym lotniczą pasją
» Możliwość poznania najpiękniejszych kurortów w Europie, Azji i Afryce
» Brak rutyny i pracę pełną wyzwań
» Duże możliwości awansu
 
Zakres obowiązków:
» Zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu pasażerom
» Realizacja celów sprzedażowych firmy na pokładzie samolotu
» Reprezentowanie przewoźnika podczas wydarzeń wizerunkowych
 
Nasze wymagania:
» Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
» Dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
» Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (inne języki będą atutem)
» Bardzo dobry stan zdrowia oraz umiejętność pływania
» Gotowość do udziału w szkoleniach w Warszawie
» Posiadanie ważnego Unijnego Certyfikatu COVID (destynacje, do których latamy wymagają ważności szczepień przeciwko COVID)
 
Ważne informacje:
» Pierwszy etap rekrutacji odbędzie się online, a następnie wybrane osoby będą mogły przystąpić do rekrutacji stacjonarnej w Warszawie
» W czasie rekrutacji stacjonarnej Enter Air będzie przestrzegał wszystkich powszechnych zasad sanitarnych
» Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie formularza na platformie rekrutacyjnej: https://rekrutacje.enterair.pl 
 
 

 

Jeżeli chcesz wrócić lub wróciłeś niedawno do ojczyzny po pobycie w innym kraju Unii Europejskiej, weź udział w bezpłatnym spotkaniu on-line ze specjalistami z polskich instytucji. Do udziału zaprasza organizator - Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, instytucja Województwa Małopolskiego.

Spotkanie odbędzie się 13 grudnia 2022 roku w godzinach 10:00-13:00. Wezmą w nim udział przedstawiciele organizatora oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie, Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Krajowej Administracji Skarbowej.

Podczas spotkania:

  • dowiesz się, jak wygląda rynek pracy w Małopolsce,
  • sprawdzisz listę zawodów deficytowych, poszukiwanych przez pracodawców i nadwyżkowych, w których trudno zdobyć pracę,
  • poznasz ofertę wsparcia dla zainteresowanych otwarciem działalności gospodarczej,
  • zdobędziesz informacje o projektach i propozycjach skierowanych do osób powracających z zagranicy,
  • dowiesz, jakie świadczenia i zasiłki przysługują po pracy za granicą.

Spotkanie odbędzie się on-line, za pośrednictwem platformy Zoom.

Kliknij, by dołączyć do spotkania 13 grudnia 2022 o godzinie 10:00

 

 

Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie realizuje projekt „Wróć z POWERem!” już od 2020 r. wspiera młodych ludzi wracających z zagranicy do Małopolski. Pomogliśmy już prawie czterystu osobom! Dzięki naszym konsultantom:

  • pan Wojtek dostał dotację i niedługo otworzy swoją firmę,
  • pani Wiola znalazła pracę,
  • pani Ula kontynuuje w Polsce naukę.

Mamy w ofercie bezpłatne tłumaczenia, porady prawne, podatkowe i pomoc psychologa, a już za chwilę ruszamy z indywidulanym coachingiem i doradztwem biznesowym. Możesz również skorzystać u nas z Punktu Co-workingu.

Nasi konsultanci są elastyczni i pomagają swoim klientom na różne sposoby – wszystko zależy od tego, czego potrzebujesz i jakie masz oczekiwania. Jeśli więc:

  • masz mniej niż 30 lat,
  • byłeś za granicą ponad pół roku (pracowałeś tam, uczyłeś się, lub po prostu poznawałeś nowych ludzi)
  • i wróciłeś niedawno do Małopolski,

zgłoś się do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie!

Sprawdź, jak możemy Ci pomóc, żebyś jeszcze lepiej wykorzystał swój potencjał.

Zadzwoń

504 12 14 80

lub napisz do nas

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Projekt jest realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

Konferencja Koalicji Liderzy Pro Bono:

Wolontariat pracowniczy – współpraca dla Ukrainy, wyzwania przyszłości, raportowanie ESG.

 

Już po raz 10. Koalicja Liderzy Pro Bono zaprasza na konferencję z okazji Międzynarodowego Dnia Wolontariusza. Tegoroczne wydarzenie skupione będzie wokół współpracy pracowników i firm na rzecz pomocy dla Ukrainy, bieżących wyzwań dla wolontariatu pracowniczego w związku z różnymi kryzysami, a także jego przyszłości  w raportowaniu ESG. Wydarzenie odbędzie się 1 grudnia i będzie transmitowane online na kanale YouTube Koalicji Liderzy Pro Bono.

 

Ostatnie miesiące pokazały, że wolontariat pracowniczy to jedno z najlepszych narzędzi efektywnej współpracy między firmami oraz  firmami i organizacjami pozarządowymi w czasie kryzysów, nawet tak ekstremalnych, jak konflikt zbrojny w Ukrainie. Dlatego też w pierwszej części wydarzenia goście będą rozmawiali m.in. o działaniach Grupy ANG i Fundacji Nienieodpowiedzialni na rzecz pomocy uchodźcom i Ukrainie w partnerstwie z innymi firmami.

Zuzanna Komornicka z Federacji Funduszy Lokalnych w Polsce opowie o powodach wzrostu zaufania firm do lokalnych organizacji pozarządowych w czasie współpracy na rzecz pomocy uchodźcom i Ukrainie.  

Katarzyna Jagiełło, przedstawicielka Ukraińskiego Domu fundacji Nasz Wybór i Katarzyna Sawko z Fundacji Polskie Forum Migracyjne omówią bieżące i najbliższe wyzwania dla firm i organizacji społecznych związanych z kryzysem uchodźczym.

Ostatnim punktem pierwszej części konferencji będzie dyskusja na temat potencjału wolontariatu pracowniczego w działaniu na rzecz integracji społecznej w trudnych czasach kryzysu energetycznego i rosnącego ubóstwa. Wezmą w niej udział Marta Marchlewska-Ziomek ze Stowarzyszenia mali bracia Ubogich oraz Marzena Atkielska, prezeska Fundacji Santander i Liderka Pro Bono.

 

Wolontariat pracowniczy w raportowaniu firm

Jak włączyć wolontariat pracowniczy do wskaźników w raportowaniu ESG? To pytanie będzie zadawało sobie coraz więcej społecznie odpowiedzialnych firm prowadzących programy wolontariatu pracowniczego lub wspierających pracowników w ich działaniach dobroczynnych. Wydarzenia ostatnich lat – pandemia, wojna w Ukrainie – spowodowały rozwój wolontariatu pracowniczego i udowodniły jego istotne znaczenie i skuteczność. Co więcej, powstały narzędzia, do których można się odnieść, organizując programy wolontariatu tj. Karta Zasad Wolontariatu Pracowniczego, czy Certyfikat „Wolontariat pracowniczy wysokiej jakości”. Dlatego też, Liderzy Pro Bono wraz z gośćmi, w drugiej części konferencji rozpoczną publiczną dyskusję na temat włączenia wolontariatu pracowniczego do wskaźników w raportowaniu ESG.

Jesteśmy przekonani, że potrzeba otwartej, publicznej dyskusji na ten temat. Obszar „S”, czyli społeczny, na który wpływ ma działalność przedsiębiorstwa, jest również ważny, co ten środowiskowy i chcemy omówić rolę wolontariatu pracowniczego w raportowaniu ESG – mówi Paweł Łukasiak, prezes Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce

W dyskusji wezmą udział przedstawiciele firmy audytującej, Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, eksperci w obszarze certyfikatów społecznych oraz przedstawiciele firm Orange Polska i Bank BNP Paribas, które uwzględniają wolontariat pracowniczy w swoim raportowaniu.

 

W czasie 10. Konferencji Koalicji Liderzy Pro Bono poznamy również laureatów 6. edycji Nagrody Koalicji Liderzy Pro Bono „Wolontariat kompetencji” (wcześniej „Człowiek wiedzy i doświadczenia”).

 

Wydarzenie odbędzie się 1 grudnia, w godz. 10.00-13.00, i będzie transmitowane online: https://www.youtube.com/@LiderzyProBono 

Poprowadzi je dziennikarz Grzegorz Nawrocki.

Więcej na www.liderzyprobono.pl, facebook.com/LiderzyProBono i https://www.linkedin.com/company/liderzy-pro-bono/

 

Partnerami konferencji są Orange Polska (Partner główny) oraz Fundacja BNP Paribas.

Patroni medialni: blog NNO,  Ngo.pl, niepelnosprawni.pl 

Partnerzy wspierający: Centralny Dom Technologii

 

 ,

Drogi Studencie, Droga Studentko,

 

Wiemy, jak ważne jest dla Ciebie zdobywanie doświadczenia w nawiązaniu do realizowanych studiów, dlatego zapraszamy Cię do aktywnego udziału w Skandynawskim Tygodniu Kariery na Uniwersytecie SWPS. 

 

Wydarzenie odbywa się w dniach: 21-25.11.2022 r. 

w formie: stacjonarnej, online oraz hybrydowej.

 

Targi pracy to dla Ciebie okazja aby:

 

  • poznać potencjalne oferty pracy/ praktyk i staży
  • uzyskać informacje na temat kluczowych wymagań dla danych stanowisk
  • porozmawiać z rekruterami_kami, którzy nie mogą się doczekać, aby Cię poznać!

 

Poznaj program. Wybierz interesujące Cię wydarzenie. 

Wypełnij formularz rejestracyjny!

 

Wydarzenia odbędą się w języku: polskim, angielskim i szwedzkim.

 

Serdecznie zapraszamy!

 

Biuro Karier i Zakład Skandynawistyki Uniwersytetu SWPS

 

Patroni Wydarzenia:

Ambasada Królestwa Norwegii w Polsce

Ambasada Szwecji w Polsce

 

Partnerzy wspierający:

Skandynawsko-Polska Izba Gospodarcza

 

Firmy uczestniczące w wydarzeniu:

Philips, Schneider Electric, Orsted, Circle K Europe, Astrazeneca, Danske Bank, Arla, Accenture Operations, Telus International, SEB, Anna Nguyen, Joanna Karpowicz, Koło Naukowe Psycholog w Biznesie

 

 

ZAREJESTRUJ SIĘ ---> https://swps.pl/my-uniwersytet/aktualnosci/konferencje-i-seminaria/32385-skandynawski-tydzien-kariery-22#form