Szanowni Państwo,

 

5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SPZOZ w Krakowie zaprasza na warsztaty z ceramiki.

Start --> najbliższy czwartek (02.02.2023 r.) w godzinach 15.00 - 17.00

Miejsce --> Szpital Wojskowy, budynek nr 8, oddział dzienny, sala 109 - ceramiczna

Zapisy + dodatkowe informacje pod nr: 126308293

Opłata za wstęp 50 zł (2 h zajęć)

 

Serdecznie zapraszamy

 

 

Szanowni Państwo,

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych prowadzi obecnie nabór na trzy stanowiska w Małopolskim Oddziale PFRON w Krakowie.

Poszukujemy:

- dwóch Kandydatów na 2 stanowiska: Samodzielny Specjalista ds. wsparcia i współpracy z NGO w wymiarze czasu pracy: 1 etatu (każde stanowisko). Szczegóły: https://bip.pfron.org.pl/praca-w-funduszu/oferty-pracy/szczegoly/job/samodzielny-specjalista-ds-wsparcia-i-wspolpracy-z-ngo-1/?fbclid=IwAR1jFj1MWRuvUyGbNtfywnHJ5i806eJ55an9m8ub2AM3TK4G_ifgBfURIY4

 

- Kandydata na stanowisko: Specjalista ds. pomocy i wsparcia osób niepełnosprawnych. Specjalista ds. pomocy i wsparcia osób niepełnosprawnych w wymiarze czasu pracy: 1 etatu, (umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy). Szczegóły: https://bip.pfron.org.pl/praca-w-funduszu/oferty-pracy/szczegoly/job/specjalista-ds-pomocy-i-wsparcia-osob-niepelnosprawnych-1/?fbclid=IwAR06i8m7p_o71wz4rGzEJi-_kW-4EUFTtr0_nzc3bQUB2wfvy5YpRnT0eFE

                                 

Nowe możliwości dla Osób z Niepełnosprawnościami z Małopolski

„Samodzielność – Aktywność - Mobilność” to dostępne mieszkanie i mieszkanie dla absolwentów. W Małopolsce realizowane są programy PFRON, które dają nowe możliwości Osobom z Niepełnosprawnościami, w tym absolwentom.

W Małopolsce już wszystkie powiaty wdrożyły kolejne inicjatywy zapowiedziane
w rządowym pakiecie „Samodzielność - Aktywność - Mobilność!”. Programy „Dostępne mieszkanie” i „Mieszkanie dla absolwenta oczekiwane były przez środowisko osób
z niepełnosprawnością. Inicjatywa rozwiązuje jeden z istotniejszych problemów tj. brak dostępnego mieszkania.

 „Mieszkanie dla absolwenta”
Celem obu programów jest wzrost niezależności oraz ułatwienie aktywności
zawodowej i społecznej osoby z niepełnosprawnością. Program „Mieszkanie dla absolwenta”  będzie realizowany poprzez zapewnienie samodzielnego mieszkania spełniającego indywidualne kryterium dostępności.

Program skierowany jest do osób:

  • posiadających znaczy stopień niepełnosprawności lub orzeczenie równoważne,
  • posiadających umiarkowany stopień niepełnosprawności lub orzeczenie równoważne z tytułu dysfunkcji narządu słuchu,
  • pełnoletnich posiadających dokumenty potwierdzające status absolwenta szkoły podstawowej, ponadpodstawowej (wszystkich typów szkół) lub szkoły wyższej, uzyskany w okresie 36 miesięcy poprzedzających datę złożenia wniosku,
  • które rozpoczęły lub poszukują pracy poza miejscem swojego zamieszkania.

Przedmiotem dofinansowania będą koszty wynajęcia mieszkania, ponoszone w okresie 36 miesięcy. Cel programu „Dostępne mieszkanie” jest realizowany poprzez zapewnienie mieszkania wolnego od barier architektonicznych. Jest to podstawa samodzielnego realizowania planów zawodowych i społecznych. W tym przypadku dofinansowanie obejmie koszty zmiany niedostępnego mieszkania.

Jak składać wnioski?
Wnioski o dofinansowanie będą rejestrowane i obsługiwane wyłącznie w formie elektronicznej w ramach znanego Państwu SOW - Systemu Obsługi Wsparcia finansowanego
ze środków PFRON.

Wszystkie dokumenty związane z realizacją programów są umieszczone na stronie internetowej PFRON pod adresem: https://www.pfron.org.pl/o-funduszu/programy-i-zadania-pfron/programy-i-zadania-real/

Materiał prasowy: Oddział Małopolski PFRON

 

Centrum Edukacyjne Feniks

Lokalizacja: Kraków

Poszukujemy lektorów, którzy poprowadzą zajęcia dla dzieci, młodzieży i / lub dorosłych. 

Prowadzimy:

  • zajęcia dla dzieci licencjonowanymi metodami Teddy Eddie/Savvy Ed
  • zajęcia grupowe
  • zajęcia indywidualne

Nasze oczekiwania:

Ukończone studia filologii angielskiej (licencjat/magister) lub w trakcie studiów licencjackich (minimum 2 rok studiów) LUB odpowiedni certyfikat językowy.

Doświadczenie w prowadzeniu zajęć językowych jest mile widziane.

 Dodatkowe umiejętności:

  • Odpowiedzialność
  • Otwartość i cierpliwość
  • Kreatywność
  • Sumienność
  • Zamiłowanie do nauczania i uczenia się
  • Empatia a także tolerancja i wrażliwość na indywidualne potrzeby Kursantów.

 Oferujemy:

  • umowę zlecenie lub fakturę (w przypadku prowadzenia własnej działalności gospodarczej)
  • w przypadku prowadzenia zajęć metodami Teddy Eddie/Savvy Ed – oferujemy obowiązkowe, bezpłatne szkolenie wdrażające,
  • wdrożenie do pracy oraz wsparcie metodyczne w prowadzeniu kursów:

- z grupami,

- indywidualnych,

- dla firm,

  • pracę w młodym, ambitnym zespole,
  • elastyczne godziny pracy,
  • środowisko pracy dające doskonałe warunki dla rozwoju własnych umiejętności i kwalifikacji,
  • możliwość realizowania kolejnych etapów awansu w firmie.

 Osoby zainteresowane współpracą z nami prosimy o przesłanie swojego CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W tytule wiadomości prosimy o wpisanie: lektor j. angielskiego.

Prosimy również umieścić w treści klauzulę RODO o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.

 

Szanowni Państwo,

 

Firma Heuresis Sp. z o.o. pilnie poszukuje osoby do współpracy, która biegle posługuje się językiem niemieckim. Szczegóły można uzyskać kontaktując się z Panią Klaudią Kossowską-Roczniak na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pod nr tel: 509 206 033.

 

Szanowni Państwo,


stawianie pierwszych kroków na rynku pracy jest nie lada wyzwaniem dla wielu młodych osób. 

Portal jober.pl wychodzi na przeciw tym zmaganiom i każdego dnia publikuje tysiące nowych ofert o pracy oraz praktykach w Polsce i za granicą. Redaguje również przydatne artykuły i porady, które na pewno ułatwią rozeznanie się na rynku pracy.

Jeśli jesteś na etapie poszukiwania lub zmiany pracy zachęcamy do odwiedzenia strony jober.pl.

 

Szanowni Państwo,

 

Firma ADECCO poszukuje praktykanta w dziale Administracji/Rekrutacji. Poniżej szczegóły. 

 

ADECCO Oferta Praktykant w Dziale Administracji/Rekrutacji

Stanowisko : Praktykant

Miejsce wykonywanie Praktyk: Skawina ul. Piłsudskiego 1 32-050

Do naszego biura onsite zlokalizowanego w Skawinie poszukujemy Praktykanta w dziale Administracji, Rekrutacji.

 

Zakres obowiązków;

-Wsparcie działów Administracji i Rekrutacji.

-Pomoc w koordynacji procesu zatrudnienia Pracowników Tymczasowych.

-Obsługa telefoniczna potencjalnych kandydatów,

-Wprowadzanie do bazy kandydatów oraz procesowanie.

 

Wymagania :

- Chęć rozwoju

- Wysokie zdolności interpersonalne

- Znajomość obsługi komputera Ms Office

- Znajomość j. ang poziom A1

- Mile widziana znajomość języka ukraińskiego

 

Oferujemy:

-Praktyki w międzynarodowej firmie.

-Możliwość rozwoju i podnoszenie kwalifikacji.

-Zdobycie doświadczenia

-Możliwość zatrudnienia po odbytych praktykach.

 

Prosimy o przesyłanie cv na adres : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w tytule Praktyki Dział Administracji/Rekrutacji.

 

Prosimy o umieszczenie oświadczenia :

1) Oświadczam, że zapoznałem się z Informacją dla Kandydatów oraz Warunkami Korzystania. Akceptuję, aby moje dane osobowe zostały udostępnione transgranicznie w ramach The Adecco Group w celu poszukiwania pracy i rekrutacji. Wiem, że w każdej chwili mogę wycofać moją zgodę. 2) Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych przez The Adecco Group w celu informowania o usługach własnych, przy wykorzystaniu poczty, email, SMS, MMS, połączeń telefonicznych, powiadomień push w aplikacji oraz przy wykorzystaniu innych środków. Wiem, że w każdej chwili, mogę wycofać swoją zgodę. 3) Oświadczam, że zapoznałem się z Informacją dla Kandydatów oraz Warunkami Korzystania. Akceptuję, aby moje dane osobowe zostały wykorzystane wyłącznie w celu rekrutacji związanej wyłącznie z tą ofertą pracy. Wiem, że w każdej chwili mogę wycofać moją zgodę.

Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364

 
Nowy rok to nowe postanowienia, nowe decyzje, również te dotyczące rozwoju i kariery studentów na różnych kierunkach studiów zaocznych i dziennych.
 
Z myślą o nich State Street Bank organizuje Open Day, który będzie okazją do wzięcia udziału w prezentacji na temat specyfiki pracy i działalności firmy, uzyskania informacji na temat procesu rekrutacyjnego, rozmowy z pracownikami oraz możliwość spaceru po biurze.
 
Prezentacja firmy prowadzona będzie przez managerów – reprezentantów wybranych działów, do których poszukujemy pracowników.
 
Uczestnicy dowiedzą się jakie obszary wiedzy znajdą zastosowanie w poszczególnych departamentach. Poznają historię Organizacji, zespoły, charakter pracy oraz kulturę organizacyjną, a nasi pracownicy podpowiedzą jak efektywnie łączyć naukę z rozwojem zawodowym.
Uczestnicy będą mieli możliwość zadania pytań osobom, które już kilka lat temu postanowiły związać swoją karierę zawodową z firmą State Street Bank.

Zapraszamy do rejestracji w jednym z dwóch terminów:

▪ 26 stycznia: kliknij tutaj

▪ 9 lutego: kliknij tutaj

 

 

 
Podczas Dni Otwartych dowiesz się o możliwościach rozwoju w strukturach State Street Bank.
 
Wyślij swoje CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - umówimy Cię na rozmowę rekrutacyjną w dniu 18 stycznia 2023 r.
 
 

 

Od 4 do 31 stycznia br. można aplikować na 5-miesięczny płatny staż w Komisji Europejskiej, który rozpoczynałby się w październiku 2023 r. Staż jest otwarty dla absolwentów szkół wyższych, a także dla osób studiujących co najmniej trzy lata. Jest to okazja do zdobycia międzynarodowego doświadczenia pozwalająca jednocześnie uzyskać wgląd w procesy i politykę instytucji europejskich. 

Więcej informacji o tym, jak aplikować, oraz jakie dokumenty należy przygotować, aby móc uczestniczyć w najbliższej edycji stażu Blue Book znajdziecie Państwo pod adresem:

https://traineeships.ec.europa.eu

 

Traineeships home page