SEKRETY KARIERY

Jak budować swoją karierę i ją rozwijać?

Jak nabywać i rozwijać potrzebne kompetencje?

Co zrobić żeby być skuteczniejszą osobą w swoich działaniach?

 

Zapraszamy na cykl darmowych szkoleń i webinariów

www.SekretyKariery.pl

 

Najbliższe webinarium pt. „Jak rozwijać siebie i swoje kompetencje?” odbędzie się w środę 15 kwietnia 2015 r., o godzinie 20:00.

SEKRETY KARIERY

Jak budować swoją karierę i ją rozwijać?

Jak nabywać i rozwijać potrzebne kompetencje?

Co zrobić żeby być skuteczniejszą osobą w swoich działaniach?

 

Zapraszamy na cykl szkoleń i webinariów

www.SekretyKariery.pl

 

Najbliższe webinarium pt. „Sekrety Komunikacji” odbędzie się w środę 1 kwietnia 2015 r., o godzinie 20:00.

 

Załączniki:
Pobierz plik (Sekrety Komunikacji.jpg)Sekrety Komunikacji.jpg

15. Wielka Parada Smoków

„Z czterech stron świata”

 

W O L O N T A R I U S Z E,

P R A K T Y K A N C I,

S T A Ż Y Ś C I

P O S Z U K I W A N I !

 

Teatr Groteska ma przyjemność zaprosić wszystkich chętnych studentów
do współpracy przy 15.Wielkiej Paradzie Smoków.

 

Stanowiska:

  • Animatorzy czasu wolnego
  • Opiekunowie smoków
  • Asystenci koordynatora Parady


Termin:

  • 30-31.05.2015
  • dla chętnych możliwość wzięcia udziału w licznych organizacyjnych działaniach poprzedzających samo wydarzenie

 

Miejsce:

  • Teatr Groteska w Krakowie
  • Rynek Główny
  • Bulwary Wiślane

 Wymagania:

  • Umiejętność pracy z dziećmi
  • Zdolności organizacyjne
  • Łatwość nawiązywania kontaktów i pracy w zespole
  • Poczucie humoru i chęć przyjemnego spędzenia czasu oraz zdobycia praktycznych doświadczeń

 

 

Aktywny udział w Paradzie Smoków daje możliwość zaliczenia części praktyk studenckich,
jak również uzyskania stosownego zaświadczenia.

                                                                                                                     

Zainteresowanych prosimy o kontakt do 30.04.2015

Wypełnione ankiety osobowe należy przesyłać na adres:

Sabina Guzik: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

BLOG E-WOLONTARIATU WYSTARTOWAŁ!

W świecie e-wolontariatu dużo się dzieje. Codziennie w sieci natykamy się na mnóstwo interesujących projektów, w które aktywnie włączają się internauci, żeby wspólnie działać i zmieniać świat na lepsze. Jesteśmy też niezmiennie pod wrażeniem internetowych społeczności i tego, jak efektywnie potrafią współpracować, żeby tworzyć nowy, lepszy Internet – od portali dziennikarstwa obywatelskiego, przez wideoaplikacje, dzięki którym wolontariusze mogą wspierać osoby niewidome, po wielkie projekty, takie jak Wikipedia.

Gorąco kibicujemy wszystkim i dlatego postanowiliśmy powołać do życia nowe miejsce – Blog E-wolontariatu, na którym promować będziemy najciekawsze akcje i społeczności z Polski i świata, dostarczać ciekawostek z zakresu wykorzystania nowych technologii w projektach społecznych
i praktycznych porad, dotyczących współpracy z internetowymi społecznościami. Na łamach bloga znajdziecie również kalendarz ciekawych wydarzeń i giełdę ogłoszeń e-wolontariackich. Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie!

Blog.e-wolontariat.pl – zapraszamy do czytania i komentowania!

 

Poszukujesz e-wolontariuszy do pomocy? Zamieść swoje ogłoszenie na Blogu E-wolontariatu! Dowiedz się więcej: http://blog.e-wolontariat.pl/2015/03/szukasz-e-wolontariuszy/

Kontakt:

Marzena Kacprowicz

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

 

RUSZA OGÓLNOPOLSKI KONKURS CSR

Rusza Konkurs CSR organizowany przez Ligę Odpowiedzialnego Biznesu, program edukacyjny Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W dniach 16 - 31 marca br. licealiści/stki i studenci/tki z całej Polski będą mogli wziąć udział w teście  online i dzięki temu zakwalifikować się do kolejnych etapów konkursu.

Celem Konkursu CSR jest upowszechnianie idei społecznej odpowiedzialności biznesu (ang. Corporate Social Responsibility, CSR) oraz wspieranie osób, które są zainteresowane pogłębianiem wiedzy na ten temat.

Kto może wziąć udział w Konkursie CSR?

W Konkursie CSR może wziąć udział każdy/a student/ka, licealista/ka, klasy o dowolnym profilu czy dowolnym kierunku studiów, który/a nie ukończył/a 26 roku życia. Liczy się chęć do zdobywania wiedzy z zakresu CSR!

Jakie korzyści daje udział w Konkursie CSR?

Konkurs CSR mobilizuje do lepszego zrozumienia idei CSR. Dotyczy on zagadnień teoretycznych jak i praktycznych - daje możliwość poznania dobrych praktyk z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu największych firm w Polsce. Na uczestników II etapu Konkursu CSR czekają certyfikaty potwierdzające ich wynik i udział.

Z kolei na finalistów/ki czekają nagrody: sprzęt elektroniczny, vouchery, publikacje nt. CSR. Dodatkowo osoby te wezmą udział w dwudniowej konferencji “Akademia Odpowiedzialnego Biznesu 2015”, która już od 10 lat gromadzi najbardziej zainteresowanych CSR-em studentów/ki z całej Polski.

Harmonogram konkursu:

  • I etap (16 - 31 marca) test elektroniczny (on-line) na stronie ww.lob.org.pl

Zawiera 10 pytań zamkniętych. Poprawne udzielenie odpowiedzi na 8 z nich (80%) gwarantuje przejście do II etapu pierwszym 400 osobom, które go rozwiążą. Pozostałe zakwalifikowane osoby zostaną zapisane na listę rezerwową. Informacja o dokładnym miejscu i godzinie rozpoczęcia II etapu zostanie przekazana drogą elektroniczną.

  • II etap (15 kwietnia)

Test, który składa się z pytań zamkniętych oraz otwartych. Etap ten odbędzie się na wybranych uczelniach w Polsce, w następujących miastach: Bydgoszcz, Gdynia, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Rzeszów, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zielona Góra.

  • Finał – rozstrzygnięcie (29 maja 2015)

Finał Konkursu CSR będzie miał miesjce podczas tegorocznej konferencji Akademia Odpowiedzialnego Biznesu. Do finału zostanie zakwalifikowanych 5 najlepszych osób z II etapu. Zadaniem finalistów/ek będzie zaprezentowanie przygotowanej przez siebie prezentacji na temat wybrany przez przedstawicieli Forum Odpowiedzialnego Biznesu - organizatora konkursu. Prezentacja odbywać się będzie przed uczestnikami/czkami Akademii oraz Jury Konkursu CSR. Czas na przygotowanie się do finału będzie wynosił blisko 2 tygodnie.

Liga Odpowiedzialnego Biznesu to program edukacyjny Forum Odpowiedzialnego Biznesu budujący nowe kadry menedżerów i przedsiębiorców, animatorów społecznych, liderów zmian i przede wszystkim odpowiedzialnych ludzi. LOB tworzy grupa studentów i studentek – Ambasadorów i Ambasadorek CSR w lokalnych środowiskach. Poprzez różnorodne projekty realizowane przez organizacje w całej Polsce LOB dociera do osób i instytucji zainteresowanych poszerzaniem wiedzy z zakresu dobrych praktyk biznesowych.

Więcej informacji o konkursie udziela koordynatorka Ligi Odpowiedzialnego Biznesu Aleksandra Nowak Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Ligę Odpowiedzialnego Biznesu wspierają:

Partnerzy LOB: Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy, PGNiG

Partnerzy Konkursu: Henkel, Polpharma

Patron honorowy:  Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Ministerstwo Gospodarki

Patroni medialni: CR Navigator, Manko.pl, Kariera.com.pl, odpowiedzialnybiznes.pl, biznes.pl, dlaStudenta.pl, eurostudent.pl, kampaniespoleczne.pl, studentnews.pl, Semestr.pl, gazetapraca.pl, ekorynek.com, WeAre.pl

 

 

Aż 150 studentów i absolwentów znajdzie pracę w Deloitte

Wiosenna rekrutacja Deloitte obejmuje Warszawę oraz osiem biur regionalnych

 

Warszawa, 2 marca 2015 r. - Firma doradcza Deloitte rozpoczyna tegoroczną rekrutację. Do 7 kwietnia b.r. czeka na zgłoszenia kandydatów: studentów (co najmniej trzeciego roku studiów) i absolwentów szkół wyższych. W tym roku Deloitte planuje zatrudnić około 150 osób. Zainteresowani mają szansę na pracę nie tylko w warszawskim oddziale Deloitte, ale również w ośmiu regionalnych biurach firmy. Najlepsi zyskają możliwości rozwoju, zdobycia cennych doświadczeń zawodowych w jednej z największych firm doradczych na świecie, szeroki wachlarz szkoleń oraz udział w międzynarodowych projektach.

 

Prowadzony przez Deloitte nabór obejmuje wszystkie obszary działalności firmy, czyli audyt, doradztwo podatkowe, prawne, finansowe i konsulting. „Spośród firm Wielkiej Czwórki Deloitte jest najszybciej rosnąca firmą i posiada najwięcej biur regionalnych w Polsce. Nowych pracowników poszukujemy zarówno w Warszawie, jak i Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Szczecinie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi oraz Rzeszowie. Planujemy, że podczas wiosennej rekrutacji zatrudnimy łącznie około 150 osób, co, jest liczbą niebagatelną” – mówi Krzysztof Kwiecień, Dyrektor Działu Human Resources w Polsce i Europie Środkowej w Deloitte.

 

Zainteresowani kandydaci, związani przede wszystkim z kierunkami biznesowymi, ekonomicznymi, prawniczymi, informatycznymi powinni wysłać swoje aplikacje do 7 kwietnia br. za pośrednictwem strony www.deloitte.com.pl/kariera. Największe szanse w procesie rekrutacji mają osoby przedsiębiorcze, otwarte, ambitne, komunikatywne i posiadające predyspozycje przywódcze. Równie ważne dla Deloitte są zdolności analityczne i umiejętność pracy zespołowej. Niezbędne są także tzw. kompetencje miękkie, takie jak innowacyjność czy kreatywność, które bardzo liczą się w dynamicznym i wymagającym zaangażowania nowoczesnym środowisku pracy.

 

Z uwagi na globalny charakter firmy i międzynarodowe projekty, warunkiem koniecznym dla kandydatów jest dobra znajomość języka angielskiego. Rekrutacja jest kilkuetapowa i obejmuje, m.in.: testy on-line, kilkugodzinne spotkanie weryfikujące umiejętności kandydatów Assessment Center oraz rozmowę kwalifikacyjną.

 

Absolwentom uczelni wyższych Deloitte oferuje stałe zatrudnienie. Dla tych, którzy wciąż studiują przewidziane są płatne praktyki, trwające od trzech do siedmiu miesięcy, w zależności od wybranego działu. Najlepsi praktykanci mogą zostać zakwalifikowani do Deloitte European Internship Program. DEIP to praktyki międzynarodowe, odbywające się w jednym z zagranicznych biur Deloitte, następnie po odbyciu stażu jest możliwość kontynuowania współpracy w ramach działu Audytu lub Konsultingu. Z kolei dla studentów prawa i administracji Deloitte przygotował Program TaxTrack, który daje możliwość rozwoju w kierunku doradztwa podatkowego.

 

Przyjęty w Deloitte model kariery zawiera jasno określone i obiektywne kryteria awansu. Podstawą oceny pracownika są efekty jego pracy. Wysoko oceniana jest umiejętność budowania dobrych, profesjonalnych relacji z klientem, rzetelność i skuteczność działania. Dla osób będących na początku ścieżki zawodowej oferta Deloitte jest bardzo konkurencyjna i atrakcyjna. „Dziś w Polsce nasi doradcy świadczą usługi dla firm z wszystkich sektorów gospodarki. Nie bez znaczenia jest fakt, że działamy w międzynarodowym środowisku specjalistów, gdzie powszechna jest kultura dzielenia się wiedzą i doświadczeniem. Deloitte w skali globalnej zatrudnia obecnie ponad 210 tys. osób, działa w 150 krajach oraz obsługuje ponad 80 proc. największych firm na świecie.[1] Naszą wiodącą pozycję wśród firm Wielkiej Czwórki potwierdza pozycja na poszczególnych rynkach i międzynarodowe wyróżnienia” – wyjaśnia Krzysztof Kwiecień.

 

Świadczą o tym chociażby liczne tytuły, które firma Deloitte otrzymała od wiodącej amerykańskiej agencji analitycznej Kennedy, w tym miano globalnego lidera wśród podmiotów świadczących usługi doradcze w zakresie:

  • konsultingu („Global Consulting Index”),
  • przywództwa(„Leadership Development Consulting Market Report”) czy też
  • cyberbezpieczeństwa („Cyber Security Consulting”).

 

W prestiżowym konkursie European Tax Awards w ubiegłym roku Deloitte otrzymał tytuł Firmy Podatkowej Roku za swoją działalność w Europie Środkowej i Wschodniej. Firma regularnie znajduje się również w czołówce rankingów najlepszych pracodawców w Polsce.

 

Deloitte jako firma otwarta na różnorodność wprowadziła w firmie wewnętrzny Program Różnorodności, który realizuje globalną strategię diversity. Deloitte stworzył ponadto Klub SheXO, gdzie podczas regularnych spotkań kobiety biznesu mają możliwość networkingu oraz rozwijania cech przywódczych; pionierska platforma wspiera kobiety w ich rozwoju osobistym, jak i zawodowym.

 

Deloitte kibicujewartościowym projektom, będąc m.in. partnerem strategicznym tegorocznej edycji konkursu Global Management Challenge. GMCto największa w Polsce, i na świecie, symulacja biznesowa, w której uczestnicy mogą rozwijać swoje talenty menedżerskie odgrywając rolę prezesów własnych wirtualnych spółek.

 

W Polsce Deloitte zatrudnia ok. tysiąc pięćset specjalistów - blisko 80 proc. z nich stanowią osoby poniżej 35. roku życia. Deloitte jest otwarty na ich potrzeby i dopasowuje warunki pracy do oczekiwań młodych pracowników, oferując im m.in. elastyczny czas pracy, wsparcie opiekunów-mentorów oraz szeroką gamę szkoleń. Firma inwestuje w rozwój pracowników – promując zasadę ciągłego zdobywania wiedzy stworzyła Uniwersytet Deloitte, profesjonalny program kształcenia menedżerów.

 

Już w przyszłym roku warszawskie biuro Deloitte zmieni siedzibę na nowoczesny budynek Q22, który otrzymał certyfikat ekologiczny BREEAM Interim Excellent, z najwyższym w tej kategorii wynikiem w Polsce. W ostatnich miesiącach swoje siedziby zmieniły także biura w Gdańsku, Krakowie i Katowicach.

 

„Wiemy jak ważne jest budowanie relacji z potencjalnymi pracownikami, co czynimy zarówno online jak i poprzez tradycyjne kanały komunikacji. Mam nadzieję, że już w marcu spotkamy się na kilkunastu targach pracy i wielu warsztatach organizowanych przez uczelnie w całej Polsce, w tym na Dniach Kariery stowarzyszenia AIESEC oraz na Absolvent Talent Days” – mówi Krzysztof Kwiecień.

 

 

 

 

 

 

Małopolski Instytut Kultury rozpoczyna rekrutację do pilotażowej edycji programu edukacyjnego pn. DIY. Tryb warunkowy, skierowanego do początkujących animatorów społeczno-kulturowych, osób chcących aktywnie działać w lokalnych środowiskach!

Jeśli:

– jesteś w wieku 18–35 lat,

– mieszkasz lub pracujesz w ośrodku wiejskim w Małopolsce,

– chcesz zrobić coś dla siebie i dla lokalnej społeczności,

– masz pomysły na działania animacyjne dla dzieci w swoim środowisku,

 

ZGŁOŚ SIĘ!

Każdy z wybranych przez nas uczestników uzyska bezpośrednie wsparcie doświadczonego animatora społeczno-kulturowego oraz grant w wysokości 2000 zł brutto na zrealizowanie swojego pomysłu. Wsparcie animatora będzie polegało na 90 godzinach współpracy przy tworzeniu i realizacji projektu – bezpośredniej w miejscu działania, mailowej, telefonicznej.Uczestnicy wezmą również udział w czterech weekendowych spotkaniach warsztatowych –Narzędziownikach  – dzięki którym zdobędą praktyczne umiejętności, poznają metody i narzędzia animacyjne.

 

Program potrwa od kwietnia do grudnia 2015 roku.

Zgłoszenia przyjmujemy do 20 marca 2015 (do godz. 23.59) poprzez formularz zgłoszeniowy.

Udział w projekcie jest bezpłatny.

 

Szczegółowych informacji udziela:

Weronika Idzikowska

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel.: +48 663 726 565

www.diy.mik.krakow.pl

 

Projekt DIY. Tryb warunkowy  realizowany jest dzięki dofinansowaniu ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Załączniki:
Pobierz plik (DIY.jpg)DIY.jpg

 

Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży w Krakowie jest akredytowaną instytucją wysyłającą na Wolontariat Europejski (European Voluntary Service) w programie Erasmus+ Młodzież.

Program jest skierowany do osób w wieku 17-30 lat. Wolontariat trwa od 2 do 12 miesięcy (lub wolontariat krótkoterminowy 1-5 tygodni). Wolontariusz może wyjechać do krajów UE oraz krajów partnerskich. Wolontariat polega na pracy na rzecz społeczności lokalnej w organizacji publicznej lub pozarządowej. Tematy wolontariatu są różnorodne.

Wolontariusz ma zapewnioną podróż, zakwaterowanie, wyżywienie, ubezpieczenie, naukę języka oraz kieszonkowe. Pracuje maksymalnie 38 godzin tygodniowo.

Formalności są uproszczone. W 2015 roku wyznaczone są dwa terminy składania wniosków do Narodowej Agencji: 30 kwietnia i 1 października.

 

Wolontariat Europejski daje możliwość zdobycia kompetencji i umiejętności wpływających na rozwój zawodowy, podwyższenia znajomości języków obcych, poznania innej kultury, zawarcia nowych przyjaźni.

 

Zapraszamy wszystkich chętnych.

Dalsze informacje:

Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży

Al. Słowackiego 44, 2 piętro pok. 206

30-018 Kraków

tel: (12) 630 94 10

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Inżynierskie e-wydanie „Eurostudenta” już na portalu www.eurostudent.pl!

Na portalu www.eurostudent.pl jest już kolejne e-wydanie magazynu „Eurostudent” (nr 232), poświęcone szeroko pojętej karierze inżyniera. Magazyn w tradycyjnej wersji dostępny jest na uczelniach oraz na inżynierskich targach pracy.

 

Sezon targów pracy rozkręcił się na dobre. 232. wydanie „Eurostudenta” dedykujemy inżynierom – koncentrujemy się w nim w szczególności na inżynierskich targach pracy. Co w numerze?

  • Perspektywy kariery inżynierów w branży automotive.
  • Profesjonalne CV specjalisty branży IT.
  • Wywiady o możliwościach pracy dla inżynierów z Ewą Mańkiewicz-Cudny, prezesem Stowarzyszeń Naukowo-Technicznych Naczelnej Organizacji Technicznej oraz z Alfredem Franke, prezesem Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych, członkiem zarządu Międzynarodowej Federacji Niezależnych Dystrbutorów Motoryzacyjnych.
  • O potencjale rynku samochodowego w Polsce rozmawiamy z Wojciechem Drzewieckim, prezesem Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR.
  • Perspektywy pracy w branży telekomunikacyjnej.
  • Kalendarium targów pracy.

 

Darmowe e-wydanie znajdziecie na stronie

 

Zaplanujcie swoją karierę z „Eurostudentem”!

 

Czego młody lider może nauczyć się od dyrektora PAN?
Rusza kolejna edycja Youth in Leadership

Kim jest lider i jakie kompetencje powinien posiadać? Jakie umiejętności kształcić, by przygotować się do skutecznego zarządzania zespołem i projektem? Jak zainspirować ludzi do tego, by zmieniali świat na lepszy? Te i inne pytania będziecie mogli osobiście zadać najlepszym przywódcom z kraju i zagranicy,
w tym m.in. Cezaremu Wójcikowi - Dyrektorowi Instytutu Nauk Ekonomicznych PAN, twórcy Center for Leadership i absolwentowi programów rozwoju przywództwa Harvardu.

Cezary Wójcik - zaangażowany profesor, którego marzeniem jest stworzenie w Polsce światowej klasy uniwersytetu. Miejsca, w którym wybitni, młodzi Polacy kierujący się pozytywnymi wartościami będą realizować swój potencjał oraz tworzyć rozwiązania kreujące lepszą przyszłość. Cezary Wójcik to skarbnica wiedzy dla każdego, kto na co dzień stoi na czele organizacji, zarządza grupą ludzi, jest lub aspiruje do bycia ich liderem i marzy, by jego przedsięwzięcie zmieniło świat.

 

Dzięki konferencji Youth in Leadership powstałej z inicjatywy Fundacji Flying Mind, już25 kwietnia blisko 300 osób z całej Polski zawita do Krakowa, by osobiście spotkać się i porozmawiać z Wójcikiem oraz innymi, cenionymi liderami. Wydarzenie odbędzie się w nowoczesnym Centrum Kongresowym ICE Kraków.

- Na widowni Youth in Leadership zasiadają start-upowcy, założyciele dynamicznie rozwijających się organizacji NGO, zmieniający świat polskich uniwersytetów młodzi naukowcy i studenci, a także działacze lokalni. Osoby, które chcą kształcićw sobie umiejętności przywódcze. Aby zapewnić im najlepsze źródło wiedzy i inspiracji, co roku na scenę zapraszamy najlepszych liderów zarówno z Polski, jak i z zagranicy. Ich pełna lista opublikowana zostanie już wkrótce na stronie internetowej inicjatywy–zapowiada Maciej Ujejski, organizator i pomysłodawca Youth in Leadership.

Zdobądź doświadczenie prosto z Harvardu

 

W tym roku każdy z uczestników będzie miało okazję wzięcia udziału w autorskich warsztatach Leadership 3D prowadzonych przez profesora Cezarego Wójcika. W trakcie dwugodzinnego szkolenia uczestnicy będą musieli skonfrontować się z realnymi sytuacjami, z jakimi prędzej czy później zmaga się każdy przywódca rozwijającej się instytucji. Przykłady zaczerpnięte prosto z Harvard Business School oraz otwarta dyskusja pod okiem Wójcika pobudzą młodych liderów do tego, by wspólnie wypracowali rozwiązania trudnych sytuacji, z którymi przyjdzie im się mierzyć.

 

- Bycie liderem to niezwykle trudne wyzwanie. Każdy, kto świadomie stawia się w tej roli, musi liczyć sięz tym, że nierzadko samotnie będzie zmagał sięz trudnościami i odpowiedzialnością, spoczywającą na jego barkach. Nasza konferencja to doskonała okazja do wymiany doświadczeń, ale przede wszystkim miejsce,
w kt
órym można zaczerpnąć energięi inspirację na kolejny rok wyzwań–dodaje Ujejski.

Rejestracja na konferencję ruszyła początkiem marca. Szczegółowy opis wydarzenia oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie internetowej, a także na profilu facebookowym inicjatywy. Youth in Leadership po raz kolejny wsparł Konsulat Generalny Stanów Zjednoczonych w Krakowie. W tym roku do grona Partnerów Głównych dołączyło równieżKrakowskie Biuro Festiwalowe.

 

Organizatorami projektu są Fundacja Flying Mind oraz Center for Leadership.

Naszą misją jest wzmacnianie i rozwój kompetencji przywódczych młodych liderów w Polsce, a także budowa społeczności osób, które chcą zmieniać otaczającą ich rzeczywistość na lepszą.

 

Kontakt:

Sabina Pitera

Specjalista ds. Mediów i Promocji

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel. +48 781 557 824