Firma Tesco Polska Sp. z o.o. daje swoim pracownikom możliwość realizacji osobistych ambicji i pragnień, jednocześnie dbając o wybór właściwej ścieżki kariery oraz dalszy rozwój zawodowy. W roku 2008 Tesco uruchomiło po raz pierwszy Program Rozwojowy dla Absolwentów Ekstraklasa skierowany do absolwentów uczelni wyższych.

Roczny program rozwojowy skierowany jest do absolwentów uczelni wyższych (maksymalnie 2 lata po ukończeniu studiów wyższych magisterskich). Udział w programie pozwala na zrobienie pierwszego kroku zawodowego osobom bez doświadczenia. W tym roku szukamy absolwentów do udziału w programie, który będzie realizowany w Dziale Zakupów w Biurze Głównym Tesco w Krakowie –jego założeniem jest intensywne szkolenie w miejscu pracy umożliwiające objęcie stanowiska kupieckiego lub wysokospecjalistycznego po ukończeniu programu.

Rekrutacja na program potrwa do 3 maja 2015.

  

Szczegółowe informacje dotyczące rekrutacji na Program Rozwojowy dla Absolwentów Ekstraklasa studenci i absolwenci znajdą na Naszej stronie internetowej www.tesco.pl/kariera w zakładce „Programy rozwojowe i praktyki”.

Aplikacje należy składać poprzez formularz aplikacyjny znajdujący się na naszej stronie www.tesco.pl/kariera.

 

Spotkania rekrutacyjne będą odbywały się na przełomie kwietnia i maja 2015 a Centrum Oceny zaplanowane jest na początku czerwca 2015.

 

 

Fundusz Pożyczkowy „Nowy Małopolski Przedsiębiorca”

Projekt „NOWY MAŁOPOLSKI PRZEDSIĘBIORCA” powstał ze środków pozyskanych z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Budżetu Państwa w ramach Piorytetu VI Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 6.2 „Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia”.

Projekt „NOWY MAŁOPOLSKI PRZEDSIĘBIORCA” polega na udzielaniu pożyczek preferencyjnie oprocentowanych dla osób fizycznych zamierzających rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej, której siedziba znajdować się będzie na terenie województwa małopolskiego.

KTO MOŻE UBIEGAĆ SIĘ POŻYCZKĘ:

  • Osoby mieszkające, uczące się lub pracujące na terytorium województwa małopolskiego, które nie prowadziły działalności gospodarczej przez okres 12 miesięcy przed dniem złożenia wniosku pożyczkowego, a zamierzające ją zarejestrować na terenie województwa małopolskiego.

DO KOGO SKIEROWANA JEST POŻYCZKA:
O pożyczkę mogą ubiegać się osoby zainteresowane, z zachowaniem przewidzianej w projekcie strukturze wiekowej.

CZAS TRWANIA PROJEKTU:
grudzień 2012 – czerwiec 2015

PRZEWIDYWANA LICZBA  POŻYCZEK:
187

WYSOKOŚĆ POŻYCZKI:

  • Minimalna kwota pożyczki 10.000,00 zł.
  • Maksymalna kwota pożyczki 50.000,00 zł.

OPROCENTOWANIE POŻYCZKI:
Pożyczka oprocentowana jest na preferencyjnych zasadach tj.  1,00% w skali roku, bez dodatkowych opłat.

OKRES SPŁATY POŻYCZKI:
Maksymalnie 60 miesięcy z możliwością 12 miesięcy karencji na spłatę kapitału.

ZABEZPIECZENIE POŻYCZKI:
Pożyczka musi być zabezpieczona. Dopuszcza się wszystkie zgodne z prawem formy zabezpieczenia (szczegóły w regulaminie projektu).

OBOWIĄZKI POŻYCZKOBIORCY:

  • Terminowe regulowanie spłat,
  • Rozliczenie z wydatkowania środków pożyczkowych,
  • Utrzymanie działalności gospodarczej przez okres 12 miesięcy.

CELE NA KTÓRE MOGĄ BYĆ PRZEZNACZONE ŚRODKI POŻYCZKOWE:

  • Inwestycyjny
  • Obrotowy
  • Obrotowo –inwestycyjny

 

Na śniadaniu o biznesie

W pierwszy piątek marca (6.03.2015) Fundacja Wspierania Inicjatyw Studentów i Absolwentów zaprasza na już drugie śniadanie biznesowe.

Przy kawie, w doborowym towarzystwie znajomych z WSE, podziel się tym co robisz na co dzień. Poszukujesz nowych kontrahentów? Masz dobry pomysł biznesowy? Śniadanie z Fundacją jest miejscem, w którym musisz się znaleźć!

Chcielibyśmy, by śniadania w każdy pierwszy piątek miesiąca stały się nasza tradycją. Miejscem, w którym będziemy współpracować w gronie znajomych, zaufanych i doświadczonych biznesowo Studentów lub Absolwentów WSE.

Udział w spotkaniu jest darmowy. Dla pierwszych 20 osób dobrą kawę sponsoruje Fundacja.

 

Plan spotkania:

8-8.15 Rejestracja gości

8.15-8.45 Rozmawiamy o swoich doświadczeniach zawodowych i biznesie

Od 8.45 Czas na wolne rozmowy przy śniadaniu, kawie? a Ci, którzy się spieszą, zdążą jeszcze do pracy

 

Miejsce spotkania:

Restauracja Mamma Mia (sala z wejściem przez bramę od ul. Karmelickiej)

ul. Karmelicka 14, Kraków

 

ROZPOCZYNAMY O 8.15!

Czekamy na Was w pierwszy piątek marca

Stwórzmy WSE Biznes! Zapraszamy na www.wisia.pl

 

Olek i Marcin

 

 

VIII edycja Konkursu o Nagrodę Prezesa NBP za najlepszą pracę magisterską

Narodowy Bank Polski zaprasza do udziału w kolejnej edycji Konkursu o Nagrodę Prezesa NBP za najlepszą pracę magisterską z zakresu nauk ekonomicznych.

 

Celem Konkursu jest zwiększenie zainteresowania studentów uczelni polskich tematyką makroekonomii i finansów, a w szczególności polityki pieniężnej i rynków finansowych.

Do udziału w Konkursie zachęcamy autorów prac magisterskich obronionych na uczelniach na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w ciągu roku kalendarzowego poprzedzającego datę ogłoszenia Konkursu, tj. w terminie między 1.01.2014 r. a 31.12.2014 r.

Zgłoszenia prac do Konkursu mogą dokonywać autorzy, a także uczelnie i promotorzy za zgodą autora.

Autorom najlepszych prac Kapituła przyznaje:

− pierwszą nagrodę, w formie Nagrody Prezesa NBP, w wysokości 15.000 zł,

− drugą nagrodę w wysokości 10.000 zł,

− trzecią nagrodę w wysokości 7.000 zł,

oraz dwa wyróżnienia w wysokości po 5.000 zł.

 

Prace można nadsyłać do 30 kwietnia 2015 r. na adres:

Narodowy Bank Polski

Departament Edukacji i Wydawnictw

ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa

z dopiskiem Konkurs na pracę magisterską

O przyjęciu pracy do konkursu decyduje data stempla pocztowego.

 

Wskazówki techniczne:

Dla ułatwienia zakodowania pracy na CD prosimy nagrać plik w formacie .doc, docx. lub .rtf. Jeśli to możliwe, praca powinna być zapisana w jednym pliku. Jeśli natomiast pliki podzielone są na poszczególne rozdziały pracy, to prosimy je zapisać w jednym katalogu.

Opisy plików i katalogów powinny zawierać: imię/ inicjał i nazwisko oraz dopisek praca mgr. Płyta CD powinna być podpisana w następującym sposób: imię, nazwisko, praca magisterska i ew. tytuł.

Ogłoszenie wyników Konkursu i uroczystość wręczenia nagród planowane są na listopad 2015 r.

Kontakt:

Koordynator: Wioletta Kawczyńska
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.tel. 22 185-44-61

Szczegóły na stronie: www.nbp.pl/magisterska

 

Szanowni Państwo,

pragniemy przedstawić Państwu interesującą ofertę wolontariatu przy organizacji kolejnej edycji targów pracy Absolvent Talent Days, podczas których można spotkać pracodawców z różnych branż. Targi odbędą się 10. marca 2015 roku w ICE Kraków Congress Centre.

Wolontariat obejmuje pomoc w organizacji wydarzenia, wsparcie działu technicznego, dbałość o wystawców oraz inne zlecone zadania. To niezwykła szansa na zdobycie doświadczenia w zakresie komunikacji marketingowej, organizacji eventów oraz promocji.

To ciekawa propozycja także z punktu widzenia możliwości poznania funkcjonowania ważnych wydarzeń „od środka”, czyli z perspektywy organizatorów. Odpowiedzialność zadań i ranga wydarzenia stanowią dodatkowy element wyjątkowości tego rodzaju praktyk i będą wyróżnikiem w każdym CV.

Oczywiście każda osoba po wydarzeniu otrzyma oficjalny dokument z podpisem, poświadczający aktywne uczestnictwo i wsparcie. 

Zachęcamy do zgłaszania chęci udziału w wydarzeniu telefonicznie 12 683 24 70/71 lub na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zainteresowanych prosimy o pilny kontakt!

Videorelacja z poprzedniej edycji targów

 

Absolvent Talent Days - Kraków 2015

 

Data: 10 marca 2015 roku
Miejsce: ICEKraków Congress Centre
Organizator: www.absolvent.pl
Bezpłatny bilet do pobrania:www.talentdays.pl

 

10 marca odbędzie się druga krakowska edycja największych targów pracy i praktyk w Polsce - Absolvent Talent Days. Nadwiślański obiekt ICE Kraków Congress Centre przez jeden dzień będzie pełnił funkcję miejsca spotkań najlepszych i najbardziej prestiżowych pracodawców oraz studentów i absolwentów szukających zatrudnienia.

 

Podczas targów uczestnicy będą mieli okazję skonsultować swoje dokumenty aplikacyjne w strefie Pracuj.pl, zrobić profesjonalne zdjęcie do CV, a także zasięgnąć porad w sprawie budowania wizerunku swojej osoby.

 

Dodatkowo będzie można wziąć udział w warsztatach z firmami i panelach dyskusyjnych oraz wystąpieniach ze znanymi gośćmi, m.in. Jerzym Stuhrem.

 

Na stanowiskach będzie można spotkać między innymi przedstawicieli firmy Akamai, zarządzającej blisko 30% ruchu w Internecie, której klientami są między innymi Apple, Facebook, eBay czy Yahoo. Towarzyszyć jej będzie TVN- lider telewizji komercyjnych, a także Nokia, Peek&Cloppenburg, PZU, Shell i wiele innych.

 

Każdy obecny na targach student i absolwent będzie miał okazję zapoznać się z tysiącem ofert staży, praktyk lub pracy danej firmy oraz nawiązać z nimi bezpośredni kontakt. W ramach przerwy organizatorzy oferują specjalną strefę Chillout, gdzie będzie można odpocząć, wziąć udział w konkursach i nawiązać nowe znajomości.

 

Zwieńczeniem wiosennej edycji targówAbsolvent Talent Days 18 i 19 marca w Warszawie będzie bezpłatny koncert pod szyldem ATD music. To okazja na bezpłatny udział w wydarzeniu kulturalnym wspierającym wszechstronny rozwój młodych osób i prawdopodobnie największe wydarzenie studenckie tego roku.

 

Bezpłatny bilet oraz obowiązkowa rejestracja na wydarzenie dostępne są na stronie www.talentdays.pl

 

Organizatorem wydarzenia jest firma Absolvent.pl

IV edycja Strefy Studenta w ramach VII
Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations.

Masz pomysł na opakowanie? Interesujesz się designem? Myślisz o związaniu swojej przyszłości z branżą opakowań?

Jeśli przynajmniej na jedno z pytań odpowiedzieliście twierdząco to znaczy, że konkurs kierowany jest właśnie do Was.

Dołącz do laureatów Strefy Studenta i zadebiutuj podczas Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations, największych targów opakowań w Europie Środkowo-Wschodniej.

Czym jest Strefa Studenta?

Wszystko rozpoczyna się od konkursu na profilu Facebook targów Packaging Innovations (szczegóły w regulaminie dostępnym na stronie www.packaginginnovations.pl/strefa-studenta.html ). Osoby z największą ilością głosów uzyskanych w ramach konkursu zapraszane są do Strefy Studenta – czyli przestrzeni wystawienniczej w ramach Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations.
To właśnie tu studenci mają zapewnione stoiska wystawiennicze, na których prezentują prototypy opakowań swojego projektu.

Do kogo kierowana jest Strefa Studenta?

Do udziału w konkursie zapraszamy studentów (osoby do 26 roku życia, niezwiązane zawodowo z firmami zajmującymi się projektowaniem opakowań lub też z produkcją opakowań).

Zasady uczestnictwa:

1. Od 1 lutego do 15 marca 2015 należy nadsyłać zgłoszenie (zgłoszenie do pobrania na stronie www.packaginginnovations.pl/strefa-studenta.html) na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2. Od 16 marca do 22 marca 2015 r. odbędzie się głosowanie na profilu Facebook targów Packaging Innovations www.facebook.com/pi.warsaw na najciekawsze projekty.

3. 23 marca 2015 r. wyłonione zostaną 3 prace, które uzyskają najwyższą liczbę głosów.

4. Projektanci wybranych większością głosów prac uzyskają możliwość prezentacji swoich projektów podczas targów Packaging Innovations w dniach 09-10 kwietnia 2015 r. w Warszawie.

Strefa Studenta to szansa dla młodych projektantów, ponieważ w trakcie targów mogą oni poznać kluczowe osoby z branży i nawiązać cenne kontakty. Udział w Strefie Studenta owocuje przyszłymi ofertami pracy lub staży co potwierdzają słowa uczestników minionych edycji:

„Udział w targach był bardzo ciekawym doświadczeniem, miałam okazję poznać rynek opakowań, porozmawiać z producentami, jak i z odbiorcami. Nasze stoisko i projekty cieszyły się dużym zainteresowaniem. Wiele osób dziwiło się dlaczego nasze projekty nie są w sprzedaży, więc był to dla nas wyraźny sygnał że to co robimy jest dobre i potrzebne.” Alicja Wańczyk

„Myślę, że Strefa Studenta na targach Packaging Innovations jest bardzo pomocna dla studentów i gdyby jej zabrakło to byłaby duża szkoda. Dzięki targom dostałam też ostatnio zlecenie od jednej z firm, która odwiedziła targi. Także udział zdecydowanie procentuje.” Magdalena Witkowicz

Dlatego nie zwlekaj i zgłoś swój udział już dziś !

Organizator:
easyFairs Sp. z o.o./Targi w Krakowie Sp. z o.o.
Tel. 12 651 95 20
www.packaginginnovations.pl

Kontakt:
Katarzyna Gościańska
Specjalista ds. Marketingu
Tel. 12 651 95 23
Tel. Kom.: +48 510 134 219
Fax: +48 12 651 95 22
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Załączniki:
Pobierz plik (baner Strefa Studenta.jpg)Strefa studenta

Akademickie Centrum Kariery UEK zaprasza studentów i absolwentów krakowskich uczelni na Dni rekrutacji i doradztwa - 4 sfery kariery!

Przyjdź 3 i 4 marca na Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, ul. Rakowicka 27 i pozwól swojej karierze rozkwitnąć.

 

4 sfery kariery to doskonała okazja, aby:

- skonsultować swoje dokumenty aplikacyjne, wziąć udział w próbnej rozmowie kwalifikacyjnej,

- porozmawiać z doradcą zawodowym, zrobić testy kompetencji,

- dowiedzieć się jak założyć działalność gospodarczą,

- wziąć udział w ciekawych szkoleniach i warsztatach.

 

Przygotuj się pod okiem specjalistów do nadchodzących Targów Pracy i Dni Kariery!

 

Więcej informacji i zapisy na facebooku: www.facebook.com/4sferykariery

 

Program warsztatów:

03.03.2015 r. - ul. Rakowicka 27 , paw. dydaktyczno - sportowy

-        11.00 „Jak zostać liderem?" - State Street Bank

-        13.30 „Mam talent! … i co dalej" - Euroclear Bank

04.03.2015 r. - ul. Rakowicka 27 , paw. dydaktyczno - sportowy

-        11.00 „O sztuce zadawania pytań – czym jest coaching i action learning”- Capgemini Polska

-        11.00 „Własna firma - zanim zrealizujesz pomysł" - Wojewódzki Urząd Pracy

-        13.00 „6 powodów dla których warto założyć działalność gospodarczą" - Urząd Miasta Krakowa

-        14.00 „Wsparcie w starcie, czyli pierwszy własny biznes studentów i absolwentów” - Fundacja Małopolski Fundusz Ekonomii Społecznej

 

Zapraszamy również na naszą stronę: http://www.kariery.uek.krakow.pl.

Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu poszukuje wolontariuszy!

Zapraszamy Cię do współpracy przy realizacji II edycji kampanii Kilometry Dobra!

 

Czego oczekujemy?

- chęci do pomagania
- podstawowych umiejętności z zakresu promocji (PR, Media relations, social media, video/foto)

 

Co oferujemy?

- możliwość rozwoju, zdobycia doświadczenia przy realizacji kampanii społecznej
- dopasowanie obowiązków do ilości czasu jakim dysponujesz
- umowę wolontariacką oraz zaświadczenie po zakończeniu kampanii
- sympatyczną atmosferę
- nowe znajomości

Celem Kampanii jest zbiórka pieniędzy na cele statutowe organizacji partnerskich uczestniczących w akcji oraz próba pobicia rekordu Guinnessa w układaniu ciągu 1-złotowych monet.
W ramach poprzedniej edycji 6 organizacji partnerskich w czasie 3 miesięcy zebrało 246 800 złotówek, które tworzyły ciąg o długości 5,7 km.
Kampania będzie trwać od 1 marca do 31 maja 2015 r.

Zgłoszenie w postaci CV i odpowiedzi na pytanie „Dlaczego chciałbyś zostać wolontariuszem w kampanii Kilometry Dobra 2015?” prosimy przesyłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Dołącz do najbardziej dynamicznie rozwijającej się kampanii charytatywnej w Polsce!

 

Więcej o nas:

https://www.facebook.com/kilometrydobra?fref=ts
http://www.fundraising.org.pl/

INSPIRE Sourcing s.c. to krakowska firma szkoleniowo-konsultacyjna specjalizująca się w kompleksowych projektach rozwojowych dla przedsiębiorstw (www.inspire-szkolenia.pl)

W związku z prężnym rozwojem firmy zapraszamy osoby zainteresowane do odbycia 3 miesięcznego stażu.

Motto INSPIRE – inspirujemy do rozwoju odnosi się zarówno do Klientów, jak i do Pracowników. Dlatego też oferujemy możliwość rozwoju w ramach bezpłatnego stażu, a dla osób, które w największym stopniu wpiszą się w kulturę organizacyjną INSPIRE Sourcing, docelowo opcję zatrudnienia.

 

Jeżeli jesteś zainteresowany/a aplikacją, porzuć tradycyjne cv i uzupełnij poniższą ankietę.
Link do ankiety

Zapraszamy również do zapoznania się z informacjami na stronie www.inspire-szkolenia.pl

Prosimy o odesłanie uzupełnionej ankiety na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 11 lutego 2015 roku.
Z uwagi na duże zainteresowanie współpracą skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

Pozdrawiamy
Zespół INSPIRE Sourcing