Jesteś gotowy do działania? Chcesz rozwijać swoje umiejętności organizacyjne? masz masę pomysłów?

Zostań ambasadorem Grupy Maspex! Czekają na Ciebie szkolenia, udział w kreowaniu wizerunku marki Maspex i wiele innych atrakcji. Zainteresowany? Szczegóły na www.maspex.com/kariera

Jeśli:
• Zastanawiasz się jak wygląda praca w międzynarodowej firmie;
• Lubisz wyzwania zawodowe i chcesz się rozwijać;
• Znasz język francuski na poziomie min. B1;

W trakcie dnia:
• Dowiesz się: czym się zajmujemy, kogo poszukujemy i jak rekrutujemy;
• Weźmiesz udział w szkoleniu: „Shall we talk? Pourrions-nous parler? – czyli o stylach komunikacji
słów kilka”;
• Poznasz nasze francuskojęzyczne zespoły BPO i IS oraz zwiedzisz nasze biuro;
• Spotkasz się z pracownikami firmy i dowiesz się czy praca musi być nudna oraz jak połączyć studia
z rozwijaniem kariery zawodowej;


A jeśli chcesz do nas dołączyć – przynieś swoje CV – nie czekaj, weź karierę w swoje ręce!
Data: 3 listopada 2015 (wtorek)
Miejsce: ul. Bora-Komorowskiego 25a, Kraków
Czas trwania: 10:00–16:30


Zapisy do 30 października 2015r.

Wypełnij formularz https://goo.gl/1lTbK3 lub prześlij swoje imię i nazwisko, nr telefonu oraz nazwę Twojej
Uczelni i kierunek studiów na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem Francuski Dzień Otwarty.
Czekają na Ciebie ciekawe konkursy oraz upominki firmowe. Każdy z uczestników otrzyma również
zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu.
Uwaga! Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

 

 

Deloitte daje studentom możliwość zdobycia bezpłatnie cennego doświadczenia praktycznego

Warszawa, 15 października 2015r. - Ponad 80 proc. studentów, którzy wzięli udział w tegorocznym badaniu Deloitte „Pierwsze kroki na rynku pracy” zdobyło bądź właśnie jest w trakcie nabywania doświadczeń zawodowych, często godząc studia z pracą. Szukając doświadczeń, studenci chętnie biorą udział w programach edukacyjnych oferowanych przez pracodawców czy też specjalistycznych warsztatach. Firma Deloitte, organizująca od dziesięciu lat Akademię Biznesu, w tym roku akademickim po raz kolejny otwiera się na ich potrzeby i dzieli się z nimi swoją wiedzą.

W ramach bezpłatnych warsztatów Akademii Biznesu działają Akademia Rachunkowości, Akademia Podatkowa, Akademia Konsultingu, Cyber Academy, Quants Academy, a także Akademia Dealmaker. „W ciągu roku na Akademię Biznesu aplikuje łącznie ponad 3 tys. studentów. Prowadzimy ponad 50 warsztatów rocznie w dziewięciu miastach w Polsce. Na warsztatach jest obecnych ponad 700 studentów. To przedsięwzięcie na naprawdę dużą skalę, które pozwala nam nawiązać kontakty z potencjalnymi pracownikami, a studentom zdobyć praktyczną wiedzę na temat doradztwa biznesowego” – mówi Joanna Tonkowicz, Menedżer do spraw Employer Brandingu w dziale HR Deloitte.

Akademie Biznesu są przeznaczone dla studentów III roku studiów licencjackich oraz I i II roku studiów magisterskich. W zależności od jej rodzaju, kierowane są do osób studiujących ekonomię i finanse, prawo, kierunki informatyczne, ekonomiczne czy matematyczne. Przede wszystkim jednak, aby stać się uczestnikiem Akademii Biznesu, bardziej niż konkretny kierunek studiów, pożądane są umiejętności analityczne, otwarty umysł i dobra znajomość języka angielskiego.

Wykładowcami Akademii Biznesu są najlepsi menedżerowie i praktycy Deloitte, którzy dzielą się ze studentami swoją wiedzą i doświadczeniem. Najczęściej są to ludzie młodzi, którzy sami jeszcze niedawno zmagali się z podobnymi wyborami, przed którymi stoją dziś uczestnicy warsztatów. Zajęcia mają charakter interaktywny i praktyczny, co różni je od wykładów akademickich. Studenci pracują na realnych zadaniach, jakie mają w swojej pracy doradcy biznesowi i wcielają się w ich rolę, przygotowując rozwiązania. Młodzi ludzie mają więc doskonałą okazję, żeby lepiej zrozumieć na czym polega praca w Deloitte.„Z naszych doświadczeń wynika, że wyobrażenia studentów na temat konkretnej specjalizacji, takiej jak doradztwo finansowe, konsulting czy audyt, często odległe są od rzeczywistości. Akademia Biznesu wypełnia tę lukę i wzbogaca ofertę edukacyjną polskich uczelni wyższych o praktyczny aspekt wiedzy” – wyjaśnia Joanna Tonkowicz.

Jako pierwsze w tym roku akademickim ruszyły: Akademia Rachunkowości, Akademia Dealmaker i Akademia Konsultingu.  Aplikować można do 8 listopada poprzez stronę internetową.

Podczas 11. już edycji Akademii Rachunkowości studenci będą mieli okazję poznać tajniki pracy w audycie. W październiku można zapisywać się na warsztaty w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu i Łodzi.

„Udział w Akademii Rachunkowości pozwolił mi wybrać konkretny dział, w którym potem chciałabym pracować, czyli audyt. Poprzez spotkania z menedżerami z tego pionu poznałam specyfikę pracy. Akademia Biznesu wiąże się też z bardzo praktycznymi korzyściami. Informację o przyjęciu na praktyki w Deloitte otrzymałam z ponad półrocznym wyprzedzeniem. Pozwoliło mi to dobrze zaplanować sobie swój czas” – mówi Sternik Małgorzata, praktykantka w dziale Audytu

W tegorocznej Akademii Konsultingu w Warszawie tematem przewodnim będzie sektor bankowy w wymiarze biznesowym lub technologicznym. Studenci zmierzą się z wyzwaniami stawianymi naszym konsultantom przez największe banki. Będą między innymi poznawać specyfikę powiązań skomplikowanych systemów informatycznych banku. Na podstawie zebranych wymagań, będą projektować architekturę rozwiązania integrującą istniejące systemy z nowymi elementami wspierającymi wybrany proces bankowy. Wykonają również plan implementacji nowego rozwiązania wraz z wyborem odpowiedniej technologii, w której dane rozwiązanie będzie zaimplementowane.

Dla osób zainteresowanych fuzjami i przejęciami kierujemy ofertę Akademii Dealmaker prowadzoną przez specjalistów z działu Doradztwa Finansowego. Jest to cykl interaktywnych warsztatów i case studies, podczas których studenci przeprowadzą wycenę przedsiębiorstwa oraz będą uczestniczyć w negocjacjach z inwestorami podczas transakcji kupna i sprzedaży spółki.

W dziele Doradztwa Finansowego Deloitte  pracuję już od 3 lat. Z mojej obserwacji wynika, że wiedza jaką zdobywam pracując w tym dziale jest unikatowa i trudno zdobyć ją na studiach. Zdecydowałam się na zaangażowanie w tworzenie programu warsztatów Dealmaker, bo lubię dzielić się wiedzą i daje mi to dużą satysfakcję. W Deloitte, jesteśmy zachęcani, aby pomagać innym w zdobywaniu nowych umiejętności - taką mamy kulturę korporacyjną. – mówi Katarzyna Wawrzyniak, Menedżer  w dziale Doradztwa Finansowego, wykładowca podczas warsztatów Dealmaker.

Aplikować do Akademii Biznesu można do 8 listopada za pośrednictwem strony internetowej www.deloitte.com/pl/akademiabiznesu

Kandydaci, którzy chcą spróbować swoich sił w Akademii Biznesu, przechodzą internetowe testy kwalifikacyjne oraz językowe, podobne do tych, do których przystępują osoby chcące wziąć udział w programie płatnych praktyk w Deloitte. Spośród studentów, którzy najlepiej przeszli testy, formowane są grupy zajęciowe. Cykl warsztatów wieńczy sprawdzian, polegający na rozwiązaniu case study. Najlepsi studenci po ukończeniu Akademii Biznesu mogą liczyć na ofertę praktyk oraz pracy w dziewięciu oddziałach Deloitte w całej Polsce. Niektórzy z absolwentów wcześniejszych edycji Akademii Biznesu pracują w Deloitte już od kilku lat.

Dzięki Akademii Biznesu firma Deloitte ma szansę dotrzeć do grupy najbardziej utalentowanych i najlepiej rokujących studentów, którzy w przyszłości zyskają możliwość rozwoju zawodowego.. Podczas warsztatów studenci, oprócz wiedzy merytorycznej, rozwijają również swoje zdolności interpersonalne oraz uczą się pracować w zespole pod presją czasu. Poprzez kontakt z praktykami mogą dowiedzieć się, na czym naprawdę polega praca w tak dużej firmie i „odczarować” mity, które narosły wokół funkcjonowania korporacji.

Na wiosnę 2016 roku planowane są także: Akademia Podatkowa, Cyber Academy i  Quants Academy. Akademia Podatkowa prowadzona jest przez specjalistów z zespołu Doradztwa Podatkowego i pokazuje praktyczne aspekty ich pracy. Akademia Cyber będzie poświęcona wpływowi współczesnych technologii i usług na bezpieczeństwo ludzi, firm oraz państw. W trakcie spotkań przedstawione zostaną główne czynniki ewolucji zagrożeń bezpieczeństwa informacji oraz ich uzasadnienie ekonomiczne. Z kolei Quants Academy to cykl warsztatów przeznaczonych dla osób, które najlepiej czują się w pracy z liczbami, a analiza i rozwiązywanie skomplikowanych problemów matematycznych to wyzwania, z którymi chętnie się mierzą. Biorąc udział w Quants Academy można poznać metody matematyczne i statystyczne stosowane w doradztwie biznesowym.

 

Informacje o warsztatach w ramach Akademii Biznesu można znaleźć na stronie www.deloitte.com/pl/kariera oraz na facebook.com/Deloitte.Kariera, na targach pracy, a także w biurach karier i u ambasadorów Deloitte, którzy funkcjonują na wielu polskich uczelniach. 

Interesujesz się tematyką zrównoważonego rozwoju, odpowiedzialnej konsumpcji, prawami człowieka? Chcesz dowiedzieć się czym jest edukacja globalna? Myślisz o rozpoczęciu własnych działań aktywistycznych?

Weź udział w projekcie pod  matronatem Fundacji Kupuj Odpowiedzialnie!

Skorzystaj z bezpłatnych szkoleń prowadzonych przez ekspertów!

Poznaj aktywistów i aktywistki z Twojego regionu!

Działaj z nami podczas TYGODNIA EDUKACJI GLOBALNEJ 2015!

Fundacja Optimum Pareto zaprasza do udziału w projekcie "Od kubka kawy – globalne współzależności i wyzwania", którego hasłem przewodnim są słowa Martina Luthera Kinga:

Czy pomyślałeś kiedyś, że nie możesz wyjść rano do pracy bez bycia zależnym od większości świata? No właśnie, czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym? Skąd pochodzi kawa w twoim kubku? Skąd się wzięła gąbka? Jakim cudem trafił na twój stół bananowy jogurt? I zanim skończysz śniadanie, już zależałeś od ponad połowy świata.

Projekt został objęty matronatem Fundacji Kupuj Odpowiedzialnie  - ogólnopolskiej organizacji działającej od 2002 r.  na rzecz zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska, odpowiedzialnej konsumpcji i produkcji oraz przestrzegania praw człowieka i zasad ochrony środowiska w biznesie.

Projekt jest współfinansowany w ramach polskiej współpracy rozwojowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP.

Dla kogo?

Szkolenie adresowane jest do studentów krakowskich uczelni pochodzący z województwa małopolskiego z miejscowości do 40 tys. mieszkańców.

Ilość miejsc jest ograniczona: zajęcia odbywać się będą w 15-osobowej grupie.

Co zaplanowaliśmy?

Projekt obejmuje: trzy sesje szkoleniowe, inicjatywy własne podczas Tygodnia Edukacji Globalnej (przeprowadzenie krótkich warsztatów w lokalnych społecznościach), wydarzenie finałowe.

Co gwarantujemy?

Bezpłatne szkolenia z ekspertami, bezpłatne materiały, zaświadczenie o udziale w projekcie, dofinansowanie warsztatów podczas TEG (dojazd, materiały), wsparcie trenerów, obiady, przerwy kawowe podczas szkoleń

 Sesje szkoleniowe – daty i tematyka:

7 listopada 2015  - Globalne współzależności – wstęp

Ja w globalnej wiosce – wstęp, omówienie zasad projektu, oczekiwania uczestników. Edukacja Globalna w Polsce i w Europie – teoria (definicja, zakres, wartości i postawy) i praktyka (dobre praktyki z zakresu EG). Globalne współzależności i wyzwania. Europejski Rok na rzecz Zrównoważonego Rozwoju - nowe wyzwania dla Globalnej Północy.

 

14 listopada 2015 Globalna produkcja i konsumpcja

Globalna produkcja i konsumpcja – społeczne, ekonomiczne i ekologiczne aspekty. Światowy handel i produkcja - funkcjonowanie na przykładzie kawy. Odpowiedzialna konsumpcja – przegląd ruchów i inicjatyw. Ja a globalne miejsca pracy.

 

15 listopada 2015 Edukacja narzędziem zmian

Jak korzystać z gotowych materiałów EG? Metody i narzędzia Edukacji globalnej. Wypracowanie wspólnego scenariusza warsztatów – wybór wśród gotowych materiałów, dyskusja. Omówienie formy przeprowadzenia warsztatów.

16 -22 listopada Tydzień Edukacji Globalnej 2015

warsztaty w lokalnych społecznościach, wydarzenie finałowe – event z udziałem zaproszonych gości, wykład, pokaz filmu

Wymagania w stosunku do uczestniczek/ków:

  • obecność na sesjach szkoleniowych
  • przeprowadzenie warsztatów w rodzimej miejscowości podczas TEG 2015

Cele projektu

Celem projektu jest zmniejszenie różnic w zakresie dostępności do atrakcyjnych form EG, zwiększenie wiedzy oraz świadomości uczestników z zakresu EG,  pobudzenie uczuć otwartości, odpowiedzialności i solidarności, poczucia osobistego wpływu na świat, aktywizacja młodzieży z mniejszych miejscowości: inspirowanie działań na rzecz zmian.

 

Zgłoś się już teraz! Uzupełnij krótką ankietę!

https://docs.google.com/forms/d/1qwzNMv76FFuYZI2A6jkd-ljTIicBckgqFryGMq4kf3Q/viewform

Na zgłoszenia czekamy do 30 października. Po 30 października skontaktujemy się z kandydat(k)ami i poinformujemy o wynikach rekrutacji. W razie pytań prosimy o kontakt do koordynatorki projektu: Marika Staszowska      Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Już 29 października w ICE Kraków Congress Center odbędzie się największe wydarzenie poświęcone rozwojowi kariery studentów i absolwentów w Polsce - Absolvent Talent Days. Szukasz pracy lub chcesz zmienić ścieżkę swojej kariery zawodowej? To Twoja szansa.

400 prestiżowych pracodawców z Polski i zagranicy, niemal 30 000 nowych ofert pracy i praktyk, warsztaty i spotkania z wybitnymi osobowościami świata biznesu - Absolvent Talent Days to jedyne wydarzenie w Polsce z takim rozmachem wspierające rozwój zawodowy młodych pracowników.

Celem Absolvent Talent Days jest łączenie młodych kandydatów do pracy z właściwymi pracodawcami - profesjonalnie, z uwzględnieniem nowoczesnych technologii oraz potrzeb i motywacji obu grup. Niemal 8 tysięcy młodych ludzi, którzy dzięki targom znaleźli pracę, to najlepszy dowód, że nam się to udaje - opowiada Katarzyna Godlewska, CEO Absolvent.pl, firmy organizującej imprezę.

Spotkaj się z pracodawcami i...z gwiazdami, Anną Dymną i Anną Starmach!

Chcesz znaleźć pracę lub ją zmienić? Absolvent Talent Days oferuje możliwość rozmowy i zgłoszenia swojej kandydatury bezpośrednio osobom rekrutującym w topowych firmach w Polsce.

Co powinieneś wiedzieć o rodzajach umów? Jakie są najczęstsze błędy popełniane na początku kariery? Co radzą młodym prezesi największych spółek w Polsce? Podczas paneli dyskusyjnych i warsztatów odpowiedzi udzielą największe osobistości biznesu, reprezentujący takie firmy jak: pracuj.pl, State Street, PMI, Empik, Shell, Motorola czy Integer.pl.

Na Absolvent Talent Days w Krakowie organizatorzy przygotowali również wykłady specjalne. Anna Dymna - aktorka i prezes fundacji “Mimo Wszystko”, oraz Anna Starmach - jurorka programu “Master Chef” emitowanego w TVN, zdradzą gościom swój przepis na sukces. 

Jak się dostać?

Absolvent Talent Days to wydarzenie całkowicie bezpłatne. Warunkiem uczestnictwa jest pobranie darmowego biletu ze strony: http://talentdays.pl. Na stronie dostępny jest również szczegółowy program imprezy.

Absolvent Talent Days organizuje portal www.absolvent.pl.

Partnerem strategicznym wydarzenia jest pracuj.pl. Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: TVN, Radio ESKA, Rzeczpospolita oraz Wirtualna Polska. Partnerem merytorycznym wydarzenia jest ABSL. Partnerem technologicznym jest Motorola. Partnerami wspierającymi: PMI, Samsung, Motorola.

Aż 73 proc. studentów z Europy Środkowej uważa, że jest w stanie znaleźć pracę w ciągu trzech miesięcy

Warszawa, 14 października 2015 r. – Siedmiu na dziesięciu studentów z Europy Środkowej podejmowało pierwszą pracę w zawodzie już podczas nauki, a z największym doświadczeniem na starcie swojej ścieżki zawodowej wkraczają studenci z Polski – wynika z czwartej edycji badania „First Steps into the Labour Market”, przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte w ośmiu krajach regionu Europy Środkowej. Aż 75 proc. młodych Europejczyków ocenia swoje umiejętności i kompetencje jako dobre lub bardzo dobre. To dzięki nim chcą szybko znaleźć satysfakcjonujące zajęcie na rynku pracy, który oceniają jako trudny.

W badaniu przeprowadzonym przez Deloitte wzięło udział 2,4 tys. studentów i absolwentów szkół wyższych z Albanii, Chorwacji, Czech, Węgier, Litwy, Polski, Słowacji oraz Słowenii. Średnia wieku ankietowanych wyniosła 23,2 lata. Ankieta on-line została przeprowadzona w IIQ2015.

Aż 71 proc. badanych przyznała, że ma doświadczenie zawodowe związane z wybranym kierunkiem nauki, które zdobyła podczas studiów. „W Polsce ten odsetek jest wyższy o 10 p.p. Można przypuszczać, że nasi studenci bardziej niż ich koledzy z innych krajów regionu są skoncentrowani na rozwoju swojej kariery i zdobywania doświadczenia. Aż 15,7 proc. z nich chce iść na studia podyplomowe i kursy specjalistyczne, podczas gdy średnia dla całego regionu wynosi 5,5 proc.” – mówi Halina Frańczak, Dyrektor Clients & Markets na Polskę oraz Europę Środkową, Deloitte. W zdobywaniu doświadczenia aktywnie pomagają pracodawcy. Aż 63,4 proc. respondentów z Polski uczestniczyło w programach edukacyjnych organizowanych przez firmy, podczas gdy średnia dla całego regionu wynosi 44 proc.

 

Rynek trudny, ale o pracę łatwo

Jedynie czterech na dziesięciu studentów i młodych absolwentów ocenia sytuację ekonomiczną w swoich krajach jako dobrą lub bardzo dobrą. Najbardziej optymistyczne spojrzenie mają na tę kwestię Czesi.

Jeszcze gorzej ankietowani oceniają rynek pracy – tylko 20 proc. badanych (średnia dla regionu) uważa, że panująca na nim sytuacja jest pozytywna. Polacy, spośród których 36 proc. ocenia sytuację na rynku pracy jako złą, są pod tym względem bardziej optymistyczni niż Słowacy, Chorwaci czy Słoweńcy, ale pozostają w tyle za Czechami, wśród których tylko 23 proc. wskazało na taką odpowiedź.

Jednak i tak, mimo pesymistycznego spojrzenia na rynek pracy, ankietowani studenci w badanych krajach wierzą, że są w stanie znaleźć satysfakcjonujące ich zajęcie już w ciągu trzech miesięcy (73 proc.).

 To przekonanie wynika głównie z wiary we własne umiejętności. Aż trzy czwarte badanych ocenia je jako wysokie lub bardzo wysokie. W tej grupie są również Polacy, którzy jednak nieco bardziej krytycznie oceniają swoje umiejętności w zakresie uczenia się (o swojej zdolności do szybkiego uczenia się przekonanych jest 74 proc. studentów z regionu i 69 proc. z Polski), pracy zespołowej (67 proc. w regionie i 65 proc. w Polsce), przywództwa, rozwiązywania konfliktów, delegowania i rozwiązywania problemów.

Studenci uważają, że potrafią myśleć analitycznie (70 proc. – tyle samo w regionie i w Polsce).

Najgorzej oceniają swoją odporność na stres. Tylko 45 proc. studentów w Europie Środkowej ocenia tę umiejętność na wysokim poziomie. W Polsce ten odsetek jest jeszcze niższy i wynosi 37 proc.

Rozwój ważniejszy niż pieniądze

Jakimi czynnikami kierują się młodzi mieszkańcy Europy Środkowej przy wyborze pracy? Dla 36 proc. (42 proc. w Polsce) odpowiedzią pierwszego wyboru była możliwość rozwoju i zdobywania nowych umiejętności, a dla 13 proc. (16 proc. w Polsce) atrakcyjne wynagrodzenie.

Największe oczekiwania mają pod tym względem młodzi Słoweńcy, którzy chcieliby zarabiać średnio 1500 euro miesięcznie (pierwsza praca na etacie). Tysiąc euro pensji miesięcznie to marzenie młodych Słowaków i Litwinów. Polacy chcieliby zarabiać średnio 776 euro miesięcznie.

Z badania Deloitte wynika, że 42,3 proc. badanych marzy o pracy w dużej międzynarodowej korporacji. Tylko co dziesiąty ankietowany (średnia dla regionu) planuje założenie własnego biznesu. W Polsce takich osób było 10,6 proc. Marzenia o własnej firmie wyraża 15,9 proc. Litwinów i 15,6 proc. Chorwatów. To najlepsze wyniki w całym regionie.

Praca jest dużą wartością dla studiujących przedstawicieli pokolenia Y. Aż 87 proc. pracowałoby, nawet gdyby nie potrzebowało pieniędzy. W Polsce taką odpowiedź wybrało 86 proc. ankietowanych.

Lider myśli strategicznie

Młodzi mieszkańcy Europy Środkowej oczekują, że liderzy będą charakteryzować się umiejętnością strategicznego myślenia (62,6 proc.), charyzmą (48,6 proc.) oraz zdecydowaniem (47,4 proc.). W Polsce wyniki te wyglądają odpowiednio: 71,3 proc., 63 proc. oraz 45,2 proc. Częściej niż pozostali studenci, Polacy oczekują inspirowania innych (50,5 proc. w porównaniu do 46,9 proc.). „To pokazuje, że młodzi Polacy mają dosyć wygórowane oczekiwania wobec swoich przyszłych szefów. W ich opinii podstawowym zadaniem lidera jest zabezpieczenie przyszłości firmy w długoterminowej perspektywie” – wyjaśnia Gavin Flook, Partner, Talent Leader Deloitte Central Europe. Ankietowani, podobnie jak w ocenie własnych umiejętności, wysoko plasują także swoje kompetencje przywódcze. Prawie 73 proc. badanych na pytanie o to czy ich koledzy postrzegają ich jako liderów odpowiedziało, że „tak” lub „raczej tak”.

Respondenci nie mają nic przeciwko współpracy z przedstawicielami innych generacji. Dla aż 90 proc. z nich mogą być oni źródłem wiedzy, a 80 proc. uważa, że znalazłoby z nimi płaszczyznę porozumienia. Najwięcej osób (45 proc.) preferowałoby przełożonego w wieku 36-50 lat. W Polsce odsetek ten wynosi 42 proc. Wiek szefa jest nieistotny dla 32,2 proc. ankietowanych (w Polsce dla 36 proc.).

 

Cały raport: www.deloitte.com/pl

GFPS-Polska: Semestralne stypendia w Niemczech

Stowarzyszenie Naukowo - Kulturalne w Europie Środkowej i Wschodniej GFPS-POLSKA od wielu lat zajmuje się rozwijaniem kontaktów między młodymi Polakami i Niemcami, promocją nauki języka niemieckiego i zaangażowania we współpracę naukową i kulturalną z naszym zachodnim sąsiadem. Współpracujemy z partnerskimi organizacjami w Niemczech oraz Czechach: GFPS e.V. i GFPS-CZ.

Stypendium

Kto może starać się o stypendium?

  • studenci studiów stacjonarnych (do ukończenia 26 roku życia);
  • asystenci i słuchacze studium doktoranckiego (do ukończenia 30 roku życia).

 

Kryteriami decydującymi o przyznaniu stypendium są wyróżniające się wyniki w nauce, zainteresowania oraz ciekawy projekt naukowy, poparty pasją badawczą.

Podstawowe informacje:

  • czas trwania stypendium: 5 miesięcy (jeden semestr);
  • miejsce: uniwersytet w wybranym przez aplikanta ośrodku, gdzie funkcjonuje Grupa Lokalna GFPS;
  • wysokość stypendium: ok. 580 EUR;
  • w trakcie stypendium udział w dwóch czterodniowych seminariach (seminarium integracyjno-powitalne „Dni Miast” na początku semestru oraz seminarium podsumowujące pobyt pod koniec semestru „Forum”);
  • podczas pobytu opieka Grupy Lokalnej GFPS;
  • termin składania wniosków o stypendium na semestr letni 2015 / 2016: 31 października.

 

SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE STYPENDIUM I SKŁADANIA WNIOSKÓW http://gfps.pl/pl/program-stypendialny/info

 

 

WIĘCEJ INFORMACJI O STOWARZYSZENIU NA www.gfps.pl

Zapraszamy na XII TARGI PRACY 

Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

22 października 2015, godz. 1000 – 1500

pawilon dydaktyczno – sportowyprzy ul. Rakowickiej 27

 Podczas Targów czeka na Ciebie:

  • PONAD 50 WYSTAWCÓW – W tym roku swoją ofertę zaprezentuje ponad 50 firm z branży finansów i bankowości, rachunkowości, IT, doradztwa personalnego, konsultingu, produkcji i handlu.

 

  • PREZENTACJE FIRM – spotkaj się z profesjonalistami i sprawdź jak może wyglądać twoja ścieżka kariery. Prezentacje będą odbywały się w salach nr 4, 5 oraz 6 w pawilonie dydaktyczno-sportowym. W spotkaniach może wziąć udział każdy zainteresowany. Aby jak najlepiej wykorzystać swoją szansę, warto wcześniej zapoznać się z harmonogramem prezentacji i zapewnić sobie miejsce na sali: https://www.kariery.uek.krakow.pl/targi-pracy/targi-pracy-2015/program-targow-pracy-uek-2015.

 

  • CV POINT – skonsultuj swoje dokumenty aplikacyjne. Podczas Targów Pracy masz szansę nie tylko zapoznać się z najświeższymi ofertami pracy, ale również uzyskać pomoc w przygotowaniu do procesu rekrutacyjnego, dlatego warto zabrać ze sobą życiorys i list motywacyjny.

 

  • MAMA SZUKA PRACY - SALA ZABAW DLA DZIECI - pozwól profesjonalistom zaopiekować się swoją pociechą. Zapraszamy na targi wszystkie mamy szukające pracy, a ich pociechy do sali zabaw. Dzieciom powyżej pierwszego roku życia zapewniamy opiekę, gry i zabawy prowadzone przez animatorki zabaw dziecięcych, kącik zabaw oraz mały poczęstunek. Młodsze dzieci mogą uczestniczyć w zabawach razem ze swoimi mamami.

 

Udział we wszystkich wydarzeniach związanych z Targami Pracy jest bezpłatny!

 

Aby uzyskać więcej informacji zapraszamy na facebooka: https://www.facebook.com/events/169598136714922/ oraz na naszą stronę
internetową: www.kariery.uek.krakow.pl.

 

Zapraszamy serdecznie!

Zespół Akademickiego Centrum Kariery UEK

Zostań wolontariuszem TuDu!

Masz wolną godzinę lub godzin kilka w tygodniu i chcesz zaangażować się w ciekawą akcję społeczną za pośrednictwem Internetu? Zostań wolontariuszem/wolontariuszką TuDu!

Czym jest TuDu?

TuDu to pierwsza w Polsce platforma umożliwiająca zdalną współpracę pomiędzy organizacjami pozarządowymi, aktywistami i wolontariuszami. To społeczność wolontariuszy, którzy są chętni wspierać organizacje pozarządowe 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.

W TuDu na wolontariuszy czekają ciekawe zadania tworzone przez organizacje, które można wykonać za pośrednictwem Internetu – czyli z dowolnego miejsca na Ziemi! Zadania można sortować według swoich zainteresowań i umiejętności, dzięki czemu każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

Czy TuDu jest dla mnie?

Jeśli chcesz dzielić się wiedzą, zdobyć nowe umiejętności i doświadczenie zawodowe oraz dysponujesz odrobiną czasu wolnego – TuDu jest dla ciebie!

Jakie zadania znajdę na TuDu?

Burze mózgów, redagowanie tekstów, edytowanie grafiki, drobne prace programistyczne, tłumaczenia, szukanie informacji – wszystko, co da się wykonać za pośrednictwem Internetu.

Zarejestruj się już dziś!

Strona projektu: http://tudu.org.pl

 

Kontakt:

Marzena Kacprowicz

Fundacja Dobra Sieć

tel. 22 825 70 22

m.kacprowicz [at] tudu.org.pl

 

 

Szanowni Państwo,

Uprzejmie przekazuję, że Ministerstwo Spraw Zagranicznych zrealizowało z inicjatywy Biura Dyrektora Politycznego filmy mające na celu promocję zatrudnienia Polaków w Organizacji Narodów Zjednoczonych.

Filmy zostały zamieszczone na stronie MSZ w dziale dotyczącym ONZ:

http://www.msz.gov.pl/pl/polityka_zagraniczna/kariera_organizacje_miedzynarodowe/zatrudnienie_w_org_miedzynarodowych/zasady_naboru/organizacja_narodow_zjednoczonych

Przesyłam linki do pierwszych filmów z udziałem uczestniczków programu JPO: p. Katarzyny Kot-Majewskiej - https://www.youtube.com/watch?v=eDUTgsJukbc&list=PLbacxjg4nkHf0iw4L_Txpb7Cq82vcAqIk oraz p. Sergiusza Sidorowicza   –https://www.youtube.com/watch?v=CbeSKCRJ7ao&list=PLbacxjg4nkHf0iw4L_Txpb7Cq82vcAqIk&index=2, p. Sergiusz jest obecnie pracownikiem DPKO w SG ONZ.

Zachęcamy Państwa do zapoznania się z nagranym materiałem, będziemy również wdzięczni za promocję filmów za pośrednictwem Państwa kanałów informacyjno-społecznościowych.

Jednocześnie przekazuję, że na bieżąco będziemy informować o kolejnych działaniach Biura Dyrektora Politycznego promujących zatrudnienie Polaków w ONZ.

 

Z poważaniem,

Marzena Kępowicz

Radca ministra

Biuro Dyrektora Politycznego

Ministerstwo Spraw Zagranicznych

Al. J. Ch. Szucha 23

00-580 Warszawa