No job no fun – unikalne narzędzie do tworzenia E-CV

E-CV to specjalna strona internetowa, na której zamieścisz historię doświadczenia zawodowego i wykształcenia, opiszesz swoje umiejętności i utworzysz portfolio, a także zaczniesz pisać bloga. Ponieważ w szukaniu pracy CV to podstawa, Stowarzyszenie „Absolwenci na walizkach” uruchomiło platformę, gdzie za darmo założysz atrakcyjne i nowoczesne E-CV. Wejdź na stronę nojobnofun.pl.

E-CV jest idealnym uzupełnieniem klasycznego CV, gdzie nie sposób zamieścić wszystkich informacji na swój temat. Dzięki E-CV w sposób atrakcyjny przedstawisz swoje umiejętności, które potwierdzisz zamieszczonymi w portfolio odpowiednimi grafikami i zdjęciami. Sprawdź na nojobnofun.pl.

Możesz pracodawcy wysłać alternatywnie zamiast klasycznego CV, adres internetowy E-CV w treści wiadomości mailowej. Zadbaj o odpowiednią formułę i treść tej wiadomości. Innym sposobem jest po prostu wklejenie adresu E-CV do klasycznego CV w polu z danymi osobowymi. Na stronie E-CV jest także możliwość wgrania pliku z klasycznym CV. Załóż swoje E-CV na nojobnofun.pl.

Przygotowano dla ciebie 3 wyjątkowe szablony E-CV. Jednym z nich jest E-CV w formie książki 3D. Zaskocz pracodawcę swoim E-CV!

Platforma powstała dzięki Stowarzyszeniu „Absolwenci na walizkach”, które powstało w 2009 roku. Cel, który im przyświeca od samego początku, to pomoc absolwentom w rozwoju zawodowym. Absolwentem jest każdy z nas. Każdy ukończył jakąś szkołę. Może to być szkoła kończącą się otrzymaniem świadectwa czy dyplomu albo „szkoła życia”, gdzie w praktyce zdobywaliśmy wiedzę i umiejętności.

„Absolwenci na walizkach” to osoby elastyczne, zmuszone okolicznościami życiowymi do geograficznych, branżowych i mentalnych migracji. Dlatego też chętniej się przekwalifikowują, aby zwiększyć swoje szanse na rynku pracy. Wyróżniają się także dużą determinacją w zdobywaniu nowych kompetencji zawodowych.

Migracja to nowe wyzwania i przygoda – ale też lęk, brak poczucia bezpieczeństwa, niepewność przyszłości. Dlatego wędrujący – dosłownie i w przenośni – absolwenci potrzebują konkretnego wsparcie i wskazówek.

Załączniki:
Pobierz plik (no-job-no-fun-2.jpg)no-job-no-fun-2

Warsztaty British Council dla studentów: More people go more places with IELTS


Czy planujesz studia lub pracę w kraju anglojęzycznym? Potrzebujesz potwierdzenia swojego poziomu znajomości języka angielskiego by uzyskać wizę lub dostać się na wymarzoną uczelnię? Zastanawiasz się, który egzamin otwiera drzwi na międzynarodowe uczelnie i rynki pracy oraz jak się do niego przygotować?
Warsztaty British Council pt. More people go more places with IELTS są odpowiedzią, której szukasz.

OPIS WARSZTATÓW
Dwugodzinne zajęcia poprowadzą Cię przez zagadnienia egzaminu IELTS i pozwolą na uzyskanie informacji o wiedzy i umiejętnościach niezbędnych do zdobycia oczekiwanego wyniku w dniu testu.

Podczas tych intensywnych, 2-godzinnych warsztatów IELTS:
•    Lepiej poznasz typy zagadnień oraz strukturę testu IELTS.
•    Dowiesz się o technikach, których używają ludzie na całym świecie, by osiągać lepsze wyniki testu.
•    Będziesz mieć okazję, by uzyskać praktyczne wskazówki, jak skutecznie radzić sobie z poszczególnymi typami zadań.

MIEJSCE I CZAS
Warsztaty są organizowane w następujących terminach i miastach:
•    6 lutego w Poznaniu, w I Liceum Ogólnokształcącym i Gimnazjum Dwujęzycznym im. Karola Marcinkowksiego, ul. Bukowska 16
•    8 lutego w Krakowie, w siedzibie British Council, Rynek Główny 6, Szara Kamienica
•    22 lutego w Warszawie, w siedzibie British Council, Aleje Jerozolimskie 59
•    22 lutego w Gdańsku, w III Liceum Ogólnokształcącycm im. Bohaterów Westerplatte, ul. Topolowa 7

REJESTRACJA
Jeśli jesteś zainteresowana/-y dołączeniem do warsztatów IELTS zarejestruj się poprzez formularz zgłoszeniowy, dostępny na: www.britishcouncil.pl/egzaminy/ielts/warsztaty-rejestracja. 
Udział w warsztatach jest bezpłatny, ale prosimy o wcześniejszą rejestrację w związku z ograniczoną liczbą miejsc.


British Council
www.britishcouncil.pl

IELTS is jointly owned by the British Council, IDP: IELTS Australia
and Cambridge English Language Assessment.
www.ielts.org

KRAKOWSKI INSTYTUT PSYCHOTERAPII
zaprasza na

 

WARSZTATY pt.

„POZNAJ SIEBIE, BY BYĆ BLIŻEJ INNYCH”

dla osób od 20 do 30 roku życia

 

SPOTKANIA ODBĘDĄ SIĘ:

  • w KIP oddział nr III - ul. Ptaszyckiego 6
  • dojazd tramwajem linii 10 i 16 (przystanek Suche Stawy) lub autobusami (przystanek Klasztorna)
  • we wtorki 19:00 – 21:00
  • w cyklu 9 spotkań w okresie III-V 2015

wersja weekendowa  SPOTKANIA ODBĘDĄ SIĘ:

  • w KIP oddział nr III - ul. Ptaszyckiego 6
  • dojazd tramwajem linii 10 i 16 (przystanek Suche Stawy) lub autobusami (przystanek Klasztorna)
  • W weekend 21-22 marca godz. 10-17 (sobota-niedziela)

 

SZCZEGÓŁOWA TEMATYKA ZAJĘĆ GRUPOWYCH:

  • Poznawanie swoich kompetencji komunikacyjnych
  • Rozumienie siebie w kontakcie z innymi
  • Wzmacnianie poczucia własnej wartości
  • Nawiązywanie i podtrzymywanie relacji


Udział w warsztatach jest bezpłatny. Obowiązuje proces kwalifikacyjny.

Zgłoszenia przyjmujemy w rejestracji

Krakowskiego Instytutu Psychoterapii
przy ul. Ptaszyckiego 6 (budynek Com-Com Zone)
w godzinach od 10.00 do 18.00

osobiście lub pod numerami telefonów:
12 682 11 50 oraz 692 960 436

Załączniki:
Pobierz plik (plakat warsztaty rozwoju 2015.doc)Warsztaty - plakat

Inwestuj wirtualny kapitał w giełdowe kontrakty terminowe i wygrywaj prawdziwe pieniądze!

Zapraszamy do udziału w Konkursie Futures Masters!


Szanowni Państwo,

I etap Konkursu Futures Masters już wystartował  – od 12 do 23 stycznia mogą Państwo dokonywać testowych inwestycji na demonstracyjnym rachunku konkursowym.

Konkurs jest inicjatywą Giełdy Papierów Wartościowych oraz Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jako jeden z kilkunastu Partnerów przedsięwzięcia zachęca do udziału w nim!

Futures Masters jest świetną okazją do zdobycia cennej wiedzy w zakresie kontraktów terminowych a przede wszystkim przyczyni się do poszerzenia jej o cenną praktykę.  Konkurs polega na inwestowaniu wirtualnego kapitału na specjalnie przygotowanej platformie konkursowej w oparciu o rzeczywiste notowania.

Wygrana w Konkursie będzie natomiast jak najbardziej realna – pula nagród wynosi łącznie  70 000 PLN!

Każdy z uczestników Konkursu może liczyć na wsparcie merytoryczne wybranego przez siebie Mentora -  Dom Maklerski PKO Banku Polskiego reprezentuje Paweł Małmyga.

Od 12 stycznia do 27 lutego każdy z Mentorów będzie dzielił się z uczestnikami swoim doświadczeniem, zamieszczając na stronie konkursowej informacje, porady, własne prognozy inwestycyjne i analizy.

Udział w Konkursie może wziąć każdy, zarówno początkujący, jak i bardziej zaawansowani inwestorzy – każdy, kto chce pozyskać szerszą wiedzę i zmierzyć się z innymi w duchu prawdziwej rywalizacji!

Więcej informacji odnośnie konkursu na stronie futuresmasters.pl

 

Zapraszamy i życzymy Państwu powodzenia!

Czym e-wolontariat różni się od wolontariatu tradycyjnego?

W jaki sposób nowe technologie mogą pomóc
w realizacji ważnych społecznie działań?

Jak efektywnie współpracować ze społecznościami internetowymi?

Na te i wiele innych pytań odpowiedź znajdziecie
w pierwszym w Polsce „Podręczniku e-wolontariatu”!

„Podręcznik e-wolontariatu” to praktyczny przewodnik, który w prosty sposób objaśnia tajniki współpracy z wolontariuszami wykonującymi zadania zdalnie, za pośrednictwem Internetu. Taki sposób współpracy przyda się szczególnie tym organizacjom, które nie mają możliwości przyjęcia do siebie tradycyjnych wolontariuszy lub tych, które pragną rozszerzyć zasięg swoich działań. Istnieje mnóstwo aktywności, które mogą być wykonywane za pośrednictwem sieci: od tłumaczenia dokumentów, przez tworzenie multimediów, po prowadzenie kampanii społecznych w mediach społecznościowych. Warto wykorzystać możliwości stwarzane przez Sieć! Dzięki „Podręcznikowi” przekonacie się, że nie musi to być trudne. Wręcz przeciwnie – może znacznie ułatwić zarówno codzienną pracę organizacji, jak i pracę przy konkretnym projekcie społecznym.

Podręcznik został podzielony na 5 części:

  • CZĘŚĆ I. E-WOLONTARIUSZE W TWOJEJ ORGANIZACJI W jakich codziennych zadaniach e-wolontariusze mogą wesprzeć organizację pozarządową? Jak ich do tego zachęcić? Jakich narzędzi używać w komunikacji z nimi?
  • CZĘŚĆ II: TWÓJ PROJEKT E-WOLONTARIACKI Na co zwrócić uwagę, podczas tworzenia projektu e-wolontarackiego, np. e-learningu, lub platformy samopomocowej?
  • CZĘŚĆ III: E-WOLONTARIAT PRACOWNICZY. W jaki sposób pracownicy mogą włączyć się w e-wolontariat?
  • CZĘŚĆ IV: BEZPIECZEŃSTWO W INTERNECIE. Jak odpowiednio zadbać o bezpieczeństwo współpracy on-line?
  • CZĘŚĆ V: PRZYDATNE NARZĘDZIA. Spis programów, aplikacji i narzędzi przydatnych we współpracy z e-wolontariuszami.

„Podręcznik e-wolontariatu” dostępny jest w wersji elektronicznej (.pdf, EPUB, MOBI). Można go pobrać bezpłatnie ze strony: www.e-wolontariat.pl.

Publikacja powstała w ramach projektu „Handbook on e-volunteering”, sfinansowanego w ramach Programu „Przemiany w Regionie” – RITA. Jest efektem wspólnej pracy Fundacji Dobra Sieć oraz partnerskich organizacji z Ukrainy: GURT Resource Centre, "Dobra Volya" Volunteering Сenter, Ukraine Social Community oraz Kherson Regional Charitable Foundation Union.

Życzymy owocnej lektury!

W razie pytań/ sugestii zapraszamy do kontaktu:

Marzena Kacprowicz

Fundacja Dobra Sieć

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel. 22 825 70 22

Możemy zorganizować dla Was szkolenie z e-wolontariatu!

O Fundacji Dobra Sieć:

Jesteśmy przekonani, że dzięki nowym technologiom zdziałać można dużo dobrego! Promujemy ideę tradycyjnego i internetowego aktywizmu od 2009 r. Uruchomiliśmy pierwszy w Polsce serwis poświęcony wolontariatowi wykonywanemu za pośrednictwem Internetu: www.e-wolontariat.pl, organizujemy konkursy grantowe, akcje wolontariackie (np. Hackathon dla e-wolontariatu, E-volunteering LAB), wydajemy publikacje, prowadzimy badania i szkolenia.

 

 

Jesteś studentem lub absolwentem? Weź udział w badaniu trendence Graduate Barometer 2015

trendence Graduate Barometer jest największym europejskim badaniem , które umożliwia studentom wyrażenie swojej opinii na tematy związane z karierą zawodową i edukacją. Dzięki temu, uczelnie i pracodawcy mogą zapoznać się z preferencjami i oczekiwaniami studentów, co może przełożyć się na jakość edukacji oraz Twoją przyszłą karierę. Daj poznać również Twoją opinię!

Badanie jest przeprowadzane w formie prostej ankiety internetowej, której wypełnienie zajmuje około 10 minut. Możesz wypełnić ją również na urządzeniach mobilnych. Twoje odpowiedzi są anonimowe, a dane chronione.

Aby wziąć udział w badaniu kliknij: www.trendence-gradbarometer.eu

Po zakończeniu ankiety będziesz mógł bezpłatnie pobrać publikację trendence Career Guide 2015, w której znajdziesz wyniki badania trendence Graduate Barometer 2014 oraz przydatne informacje na tematy związane z szukaniem pracy, czy prawidłowym sporządzaniem dokumentów rekrutacyjnych.

 

Weź udział w losowaniu atrakcyjnych nagród!

Tablet Samsung Galaxy Tab 4 – nagroda specjalna tylko dla uczestników polskiej edycji badania!

5 x bon BestChoice Europe o wartości 500 € (około 2.100 zł)

10 x bon BestChoice Europe o wartości 200 € (około 850 zł)

Voucher można zrealizować m.in. w sklepach: Zalando, Douglas, Media Markt.

Badanie trwa do końca stycznia 2015 roku.

 

„Z czym się je FMCG?”

Mówi Ci coś skrót FMCG?

Zastanawia Cię jaką drogę musi przebyć produkt zanim trafi do Twojego domu?
Jak powstają marki, które uwielbia cały świat?

Odkryj tajniki branży FMCG razem z pracownikami Mondelēz International w Polsce.
Przeczytaj magazyni dowiedz się z czym się je FMCG!

 

Załączniki:
Pobierz plik (FMCG okladka.png)FMCG okladka

State Street Corporation (NYSE: STT) jest uważany za światowego lidera wśród dostawców usług finansowych dla inwestorów instytucjonalnych. Na całym świecie, ponad 29 tys. profesjonalistów firmy State Street dostarcza nowatorskich rozwiązań, produktów i wyspecjalizowanych usług dla największych inwestorów instytucjonalnych, zwiększając ich kapitał na każdym etapie procesu inwestowania.

 

W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Ambasador State Street 

Dlaczego State Street Bank Polska?

Pierwsze biuro State Street w Krakowie zostało otwarte w 2007 roku. Obecnie zatrudniamy ponad 2000 osób. Krakowski oddzial jest kluczowym dla działalności firmy w Europie, dlatego planujemy dynamiczny rozwój naszych biur w kolejnych latach. Polski oddział State Street działa na zasadzie Centre of Excellence w zakresie rachunkowości funduszy, wyceny papierów wartościowych i giełdowych instrumentów pochodnych. W State Street ogromną wagę przykładamy do rozwoju pracowników oferując wszechstronny program szkoleń i możliwości rozwoju zawodowego. Naszym celem jest stworzenie w firmie warunków pracy, w których nasi pracownicy będą w stanie realizować cele biznesowe oraz osobiste dążenia.  

Zakres obowiązków:

  • reprezentowanie firmy State Street na uczelni
  • współpraca z Uniwersyteckimi Biurami Karier
  • wsparcie State Street w organizacji imprez rekrutacyjnych
  • zaangażowanie w promocję State Street wśród studentów na uczelni
  • monitorowanie wydarzeń w środowisku studenckim

Wymagania:

Poszukujemy studentów kierunków ekonomicznych III roku studiów licencjackich oraz IV roku studiów magisterskich, których cechuje:

  • odpowiedzialność
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • doskonałe zdolności organizacyjne
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • doświadczenie w współpracy z organizacjami studenckimi mile widziane

Oferujemy:

  • szkolenia  z zakresu finansów 
  • regularne wsparcie doświadczonego Mentora 
  • poznanie specyfiki pracy w firmie State Street
  • przyjazną atmosferę współpracy
  • możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia z dziedziny zarządzania projektami, organizacji wydarzeń, współpracy z mediami studenckimi 
  • możliwość wymiany doświadczeń z ambasadorami State Street na innych uczelniach  

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym
na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Aplikuj


W ramach wydarzeń Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości 2014 organizowanych w Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera Biuro Karier serdecznie zaprasza na

Spotkanie warsztatowe Recepta na sukces – cwaniactwo czy budowanie relacji?
prowadzący: Alex W. Barszczewski
miejsce: aula WSE
czas trwania: 17.30 – 20.30

Krótki opis działania
Spotkanie pokaże skuteczność budowania relacji jako fundamentu trwałych sukcesów w biznesie
i w życiu, oraz typowe i powszechne błędy, które utrudniają to większości ludzi. Omówione będą też praktyczne metody jak zmienić nawyki, które do tych błędów prowadzą, a uczestnicy będą mieli okazję wypróbować je na praktycznych przypadkach.

Alex W. Barszczewski – od 20 lat międzynarodowy konsultant i doradca biznesowy pracujący głównie
z prezesami i członkami zarządów międzynarodowych korporacji zarówno w Polsce, jak i kilku innych krajach Europy. Pracuje też z kobietami aspirującymi do najwyższych stanowisk w biznesie i działalności społecznej, jak też z kluczowymi zespołami ważnych klientów. Prowadzi działalność pro bono, wspierając młodych ludzi
w Polsce. Blog

Udział w spotkaniu wymaga zgłoszenia do 13 listopada br. na adres mailowy Biura Karier WSE Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie 12 683 24 70/71.

S E R D E C Z N I E   Z A P R A S Z A M Y!

Wiele twarzy... przedsiębiorczości!

W dniach 17-23 listopada br. Biuro Karier WSE, zaprasza na szereg bezpłatnych spotkań zorganizowanych w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości 2014 (ŚTP), który w tym roku odbędzie się pod hasłem „Bo przedsiębiorczość ma wiele twarzy”.

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości to ogólnoświatowa inicjatywa, której celem jest wspieranie i rozwijanie postaw przedsiębiorczych wśród młodzieży. W tym samym czasie, na całym świecie, odbywają się tysiące inspirujących spotkań młodych ludzi z pracodawcami, mentorami i inwestorami. Biuro Karier WSE, co roku włącza się w tę inicjatywę organizując na Uczelni różne wydarzenia.

Program Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości 2014 w WSE:

 

Spotkanie warsztatowe RECEPTA NA SUKCES – CWANIACTWO CZY BUDOWANIE RELACJI?
17 listopada 2014 r. (poniedziałek)
godz. 17.30 – 20.30, aula WSE
prowadzący: Alex W. Barszczewski

Spotkanie pokaże skuteczność budowania relacji jako fundamentu trwałych sukcesów w biznesie i w życiu, oraz typowe i powszechne błędy, które utrudniają to większości ludzi. Omówione będą też praktyczne metody jak zmienić nawyki, które do tych błędów prowadzą, a uczestnicy będą mieli okazję wypróbować je na praktycznych przypadkach.

 

Wykład dla uczniów PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ W PIGUŁCE
18 listopada 2014 r. (wtorek)
godz. 9.30 – 11.00, aula WSE
prowadzący: Sebastian Kolisz

Uczestnicy wykładu otrzymają w pigułce informacje o tym, jak poruszać się na polskim rynku pracy, jak szukać w sobie kreatywności i motywacji oraz jak działać przedsiębiorczo, tak by dobrze wykorzystać swoje pasje i umiejętności, i móc w przyszłości na nich zarobić.

 

Wykład dla uczniów MATURA I CO DALEJ?
18 listopada 2014 r. (wtorek)
godz. 12.00 – 13.30, aula WSE
prowadzący: Sebastian Kolisz

Wykład przedstawia możliwości, jakie daje dziś młodym ludziom rynek pracy. Gdzie i co warto studiować oraz jak nie zmarnować najważniejszego po maturze wieku na rozwój osobisty, czyli 18 – 24 lata. Co warto robić oprócz studiów, aby nie znaleźć się w grupie młodych bezrobotnych,
a w przyszłości mieć szanse na większe zarobki.

 

Warsztat coachingowy JAK ZAKOCHAĆ SIĘ W PIENIĄDZACH I SPRAWIĆ, BY ZAKOCHAŁY SIĘ W TOBIE?
18 listopada 2014 r. (wtorek)
godz. 17.30 – 20.30, aula WSE
prowadzący: Celestyna Osiak

Czy masz tyle pieniędzy, ile potrzebujesz na swoje potrzeby i marzenia? Czy są źródłem frustracji, czy źródłem zadowolenia? Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak nawiązać głęboką, ciepłą i życzliwą relację
z pieniędzmi, by mieć ich stale pod dostatkiem zapraszamy na warsztat, prowadzony metodą Money Breakthrough Method, która pomaga w uzdrowieniu relacji z pieniędzmi, by w końcu zakończyć „dramat finansowy” i doświadczać radości z zarabiania, oszczędzania, inwestowani i wydawania pieniędzy!

 

Warsztat coachingowy MONEY COACHING - TALENTY ZA TALENTY
20 listopada 2014 r.(czwartek)
godz. 17.30 – 20.30, aula WSE
prowadzący: Celestyna Osiak

Poznaj swój typ finansowy i uwolnij się od wewnętrznych blokujących schematów finansowych. Znajomość Twojego typu finansowego pozwoli Ci odkryć Twoje mocne strony związane
z zarządzaniem finansami, dzięki temu zaczniesz szybciej i łatwiej zarabiać, jednocześnie wykorzystując swoje najmocniejsze zasoby.

 

Warsztat coachingowy START ZMIANA!
22 listopada 2014 r.(sobota)
godz. 9.30 – 17.30, aula WSE
prowadzący: Aleksandra Sztąberska

Podczas zajęć nauczysz się, jak prawdziwie i dogłębnie wyznaczać swoje cele i ustalać priorytety. Podzielisz duże cele na mniejsze etapy. Ułożysz realne, ale ciekawe plany działań, ustalisz pierwsze kroki.

 

Serdecznie zapraszamy do udziału w organizowanych wydarzeniach (inicjatywy wymagają zgłoszenia na adres mailowy Biura Karier WSE Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie 12 683 24 70/71).