Eksperci Deloitte pokażą studentom jak w praktyce funkcjonuje biznes

Rusza kolejna edycja Akademii Biznesu Deloitte

Warszawa, 3 października 2016 r. – Akademia Biznesu to już tradycja w firmie doradczej Deloitte. W tym roku akademickim rusza dwunasta edycja programu edukacyjnego, w którym eksperci Deloitte dzielą się ze studentami studiów licencjackich, inżynierskich i magisterskich swoją wiedzą z zakresu rachunkowości, podatków, prawa, konsultingu, zarządzania ryzykiem czy rozwiązań IT. W ubiegłym roku w dziewięciu miastach Polski, w około 60 bezpłatnych warsztatach, uczestniczyło prawie 2 tys. studentów. Aplikacje on-line do tegorocznej edycji można składać do 3 listopada br.

 

W ramach Akademii Biznesu ruszają warsztaty z zakresu rachunkowości, podatków, konsultingu, ryzyk i technologii w bankowości, zarządzania ryzykiem oraz Quants Academy i Akademię Dealmaker. Każda akademia prowadzona jest przez inny zespół i dział Deloitte. „W tym roku otwieramy kolejne nowe akademie tematyczne w obszarze ryzyk i technologii w bankowości oraz IT, prowadzone przez zespoły tworzące oprogramowanie. Nowym kierunkiem w Akademii Biznesu jest również prawo, prowadzone przez prawników z kancelarii prawniczej Deloitte Legal” – mówi Joanna Tonkowicz, Menedżer w dziale HR Deloitte.

 

Akademie Biznesu są przeznaczone dla studentów III roku studiów licencjackich i inżynierskich oraz I i II roku studiów magisterskich. W zależności od jej rodzaju, kierowane są do osób studiujących finanse, ekonomię, prawo, kierunki informatyczne czy matematyczne. Przede wszystkim jednak, aby stać się uczestnikiem Akademii Biznesu, bardziej niż konkretny kierunek studiów, pożądane są umiejętności analityczne, otwarty umysł, znajomość języka angielskiego i zainteresowanie danym obszarem.

 

Wykładowcami Akademii Biznesu są menedżerowie i eksperci Deloitte, którzy dzielą się ze studentami swoją wiedzą i doświadczeniem. Zajęcia mają charakter interaktywny i praktyczny, co różni je od wykładów akademickich. Prowadzący są otwarci na rozwiązania i pomysły proponowane przez studentów. „Warsztaty to dla mnie okazja do zarażenia innych pasją do podatków. Tylko ci, którzy zajmują się podatkami, wiedzą, że one wcale nie są nudne jak stereotypowo zwykło się mówić. Akademia Biznesu to również możliwość spotkania się z młodymi ludźmi, którzy myślą nieszablonowo i nie boją się zadawania pytań, często bardzo podchwytliwych. Z roku na rok poziom wiedzy podatkowej prezentowanej przez uczestników jest coraz wyższy” – mówi Anna Wrześniewska, Manager w Dziale Doradztwa Podatkowego, wykładowczyni Akademii Podatkowej Deloitte. Młodzi ludzie, poprzez poznanie i rozwiązywanie case studies, mogą nauczyć się jak prowadzić biznes i poznać tajniki pracy takich firm jak Deloitte.

 

Kandydaci, którzy chcą spróbować swoich sił w Akademii Biznesu, przechodzą internetowe testy kwalifikacyjne oraz językowe, podobne do tych, do których przystępują osoby, które chcą wziąć udział w programie płatnych praktyk w Deloitte. Spośród studentów, którzy najlepiej przeszli testy, formułowane są grupy zajęciowe. Cykl warsztatów wieńczy case study polegający na rozwiązaniu zadania nawiązującego do tematu akademii. Najlepsi studenci po ukończeniu Akademii Biznesu mogą liczyć na ofertę płatnych praktyk oraz pracy w dziewięciu oddziałach Deloitte w całej Polsce. Niektórzy z absolwentów wcześniejszych edycji Akademii Biznesu pracują w Deloitte już od kilku lat.

 

„Akademia Quants pokazała mi jak zastosować wiedzę matematyczną w praktyce oraz umożliwiła poznanie wyjątkowych osób, z którymi mam przyjemność teraz pracować” - mówi Natalia Kneblewska, praktykantka w Dziale Konsultingu. „Podczas Akademii Podatkowej miałam okazję dowiedzieć się z czym na co dzień zmaga się doradca podatkowy. Warsztaty te zachęciły mnie do zgłębienia wiedzy podatkowej oraz do aplikowania na praktyki. Dziś sama mam okazję pracować nad tymi zagadnieniami” – mówi Karolina Wolek, była uczestniczka Akademii Biznesu, obecnie Konsultant w Dziale Doradztwa Podatkowego Deloitte.

 

Dzięki Akademii Biznesu firma Deloitte ma szansę dotrzeć do grupy najbardziej utalentowanych i najlepiej rokujących studentów, którzy w przyszłości zyskają możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej korporacji.

 

Podczas warsztatów studenci, oprócz wiedzy merytorycznej, rozwijają również swoje zdolności interpersonalne oraz uczą się pracować w zespole pod presją czasu. Poprzez kontakt z praktykami mogą dowiedzieć się na czym naprawdę polega praca w tak dużej firmie i „odczarować” mity, które narosły wokół funkcjonowania korporacji. „Akademia Konsultingu to profesjonalnie przygotowane warsztaty, które pozwoliły mi sprawdzić moje umiejętności pracy w zespole, a także zmierzyć się z tworzeniem strategii produktowej dla firmy sektora finansowego. Wskazówki osób prowadzących warsztaty udzielone każdej z grup na zakończenie warsztatów pomagają w dalszym rozwoju” – mówi Magdalena Szurko, Konsultant w Dziale Konsultingu Deloitte. Umiejętności zdobyte podczas warsztatów Akademii Biznesu uzupełniają wiedzę przyswajaną podczas studiów. „Akademia Rachunkowości była dla mnie bardzo ciekawym doświadczeniem, zupełnie innym od zajęć na uczelni. Uczestnicy Akademii mają możliwość kontaktu z najlepszymi specjalistami z branży audytorskiej. Ja szczególnie zapamiętałem rozwiązywanie podchwytliwych przykładów dotyczących zastosowania w praktyce MSR i MSSF” – opowiada Szymon Kafel, Asystent w Dziale Audytu Deloitte, absolwent Akademii Rachunkowości.

 

Warsztaty startują od listopada w dziewięciu miastach w Polsce. Aplikować na wybrany warsztat można do 3 listopada poprzez stronę internetową. Zajęcia będą odbywać się w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Gdańsku, Rzeszowie oraz Szczecinie, czyli wszędzie tam, gdzie firma Deloitte ma swoje biura.

 

Informacje o zbliżających się warsztatach (w których udział nieodpłatny) można znaleźć na stronie internetowej www.deloitte.com/pl/akademiabiznesu, fanpage’u „Deloitte Kariera” na Facebooku, na targach pracy, a także w biurach karier i u ambasadorów Deloitte, którzy działają na wielu polskich uczelniach.

 

Subskrypcja:
Otrzymuj powiadomienia o kolejnych informacjach prasowych Deloitte na stronie:
www.deloitte.com/pl/subskrypcje

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie ma ogromną przyjemność zaprosić Państwa do udziału w organizowanej jesienią tego roku, konferencji coachingowej Digital Age Coaching.

Konferencja DAC 2016 skierowana jest do biznesu, zarówno do HR managerów, HR Business Partners etc, osób zarządzających zespołem (średni i wyższy level), osób planujących zmiany w swojej karierze zawodowej czy prowadzących własny biznes.

Tematyka konferencji - Digital Age Coaching. Leadership i empowerment w organizacji ? ma na celu przybliżenie jej uczestnikom nie tyle sam coaching, co rolę narzędzi coachingowych, które okazują się bardzo przydatne w codziennym życiu organizacji.

Stawiamy na pokazanie praktycznego zastosowania coachingu w rozwijaniu organizacji, tak by działała ona naprawdę efektywnie i sprawnie.

Jednym z prelegentów, którzy uświetnią wydarzenie będzie Pan Prezes Sławomir Lachowski, a obok niego liczni coachowie, m.in. dr Grażyna Urbanik-Papp, Elżbieta Cwynar-Budzińska, Joanna Zawada-Kubik, Aleksandra Pogorzelska czy Doug Strycharczyk.


Wydarzenie będzie miało miejsce 18/10/2016 w hotelu Park Inn by Radisson w Krakowie.

Link do:

1) strony: http://digitalagecoaching.pl
2) Wydarzenia na Facebook https://www.facebook.com/events/161646010911306
3) na Linkedin https://www.linkedin.com/company/10888287
I oczywiście nasz social-mediowy hashtag #DAC2016WSE

Akademickie Centrum Kariery UEK zaprasza na XIII Targi Pracy UEK, które odbędą się 13 października w godz. 10:00-15:00. Wśród Wystawców znajdą się m.in. firmy z branży rachunkowości i finansów, konsultingu, doradztwa personalnego, IT. W tegorocznej edycji
po raz pierwszy wezmą udział organizacje pożytku publicznego takie jak Stowarzyszenie Wiosna oraz Fundacja DKMS, które przedstawią swoje oferty wolontariatu. Oprócz nich
na Targach pojawią się także pośrednicy praktyk zagranicznych Erasmus+.
Każdy odwiedzający Targi będzie miał również możliwość skorzystania z CV Point gdzie specjaliści z działów HR będą konsultować dokumenty aplikacyjne. W trakcie trwania wydarzenia uczestnicy będą mogli wziąć udział w szkoleniach oraz warsztatach.

 

Już dziś pobierz bezpłatny bilet wstępu na Targi. Bądź na bieżąco – śledź nasze wydarzenie
na Facebooku
.

Załączniki:
Pobierz plik (XIII TP UEK.png)XIII TP UEK

Strefa Kariery na targach przemysłowych w Krakowie

Szukasz pracy/pracownika w branży przemysłowej? Koniecznie dołącz do Strefy Kariery organizowanej podczas tegorocznej jesieni przemysłowej w Targach w Krakowie.

Bezpośredni kontakt między pracodawcami a potencjalnymi pracownikami podczas targów daje wymierne korzyści. I dodajmy: nie chodzi tu o targi pracy, ale imprezę branżową! Chcąc ułatwić nawiązywanie relacji zawodowych, postanowiliśmy wyjść naprzeciw potrzebom i po raz pierwszy zorganizować Strefę Kariery w ramach jesieni przemysłowej w Targach w Krakowie.

 

Jesień przemysłowa to szereg specjalistycznych targów skupiających grono najlepszych firm branży przemysłowej z Polski i zagranicy oraz przyciągających aktywnych i nastawionych na rozwój zwiedzających. W nadchodzącym sezonie zapraszamy do Międzynarodowego Centrum Targowo-Kongresowego EXPO Kraków (ul. Galicyjska 9, boczna od ul. Centralnej) na:

 

  • Międzynarodowe Targi Materiałów, Technologii i Wyrobów Kompozytowych KOMPOZYT-EXPO®, 05-06.10.2016, www.kompozyty.krakow.pl
  • Międzynarodowe Targi Obróbki, Magazynowania i Transportu Materiałów Sypkich i Masowych SyMas, 05-06.10.2016, www.symas.krakow.pl
  • Międzynarodowe Targi Utrzymania Ruchu, Planowania i Optymalizacji Produkcji Maintenance, 05-06.10.2016, www.mtc.krakow.pl
  • Międzynarodowe Targi Obrabiarek, Narzędzi i Urządzeń do Obróbki Materiałów EUROTOOL®, 18-20.10.2016, www.eurotool.krakow.pl
  • Międzynarodowe Targi Obróbki, Łączenia i Powlekania Blach BLACH-TECH-EXPO, 18-20.10.2016, www.blachtech.pl

 

Co zyskujesz biorąc udział w Strefie Kariery?

  • bezpłatne ogłoszenie na stronie internetowej Targów
  • bezpłatne ogłoszenie na stoisku Strefy Kariery w trakcie trwania Targów
  • nawiązanie bezpośredniego kontaktu z pracodawcą/kandydatem od razu podczas Targów
  • zapoznanie się z aktualnymi trendami na rynku

 

Jeśli jesteś zainteresowany, prześlij poniższy formularz na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

dla pracodawcy

dla pracownika

 

To ostatni miesiąc, który pozostał do zakończenia przyjmowania zgłoszeń do XI edycji Konkursu VERBA VERITATIS na najlepszą pracę z zakresu etyki biznesu. Serdecznie zapraszamy do udziału studentów i absolwentów uczelni wyższych państwowych i niepaństwowych w Polsce, autorów prac: licencjackich, magisterskich, doktorskich, podyplomowych lub inżynierskich, które zostały obronione nie wcześniej niż w 2012 roku.

Zakres tematyczny prac, które mogą być zgłaszane do Konkursu:
- etyka biznesu,
- zagadnienia etyczne w ekonomii teorii zarządzania i naukach pokrewnych,
- społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR),
- ład korporacyjny,
- innowacyjność społeczna w gospodarce,
- dobre praktyki na rynku finansowym,
- przeciwdziałanie nadużyciom gospodarczym.

Jak zgłosić pracę?
Zgłoszenie na konkurs powinno zawierać: wypełniony formularz zgłoszeniowy (POBIERZ); skan/kopię dokumentu potwierdzającego obronę pracy (zaświadczenia o ukończeniu studiów lub dyplomu); egzemplarz zgłaszanej pracy oraz streszczenie w pliku DOC/DOCX lub PDF.

Komplet dokumentów należy przesłać drogą elektroniczną na email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

TERMIN PRZYJMOWANIA ZGŁOSZEŃ:  31 lipca 2016 roku


Więcej informacji o Konkursie:
Więcej informacji o Konkursie, w tym sposób zgłoszenia pracy, regulamin i formularz zgłoszeniowy znajdą Państwo na stronie www.kpf.pl.

KONTAKT:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 58 302 92 05

NAGRODY:
Dla laureatów przewidziane zostały nagrody pieniężne. Łączna pula nagród pieniężnych na dzień dzisiejszy wynosi 6.000 zł (pula nagród może ulec zwiększeniu)

 

 

MATERIAŁY DO POBRANIA:

 

Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce
ul. Długie Pobrzeże 30, 80-888 Gdańsk
tel. 58 302 92 05 / fax. 58 302 92 64
www.kpf.pl

Już tylko do 24 czerwca kobiety prowadzące badania z zakresu szeroko pojętych nauk o życiu mogą zgłaszać się do programu L’Oréal Polska Dla Kobiet i Nauki. Po raz 16. badaczki ubiegają się o stypendium i możliwość promowania swojej pracy naukowej. Jednak po raz pierwszy taką szansę mają również studentki. Zgłoszenia przyjmowane są na stronie www.lorealdlakobietinauki.pl

O stypendium mogą ubiegać się kobiety prowadzące badania w obszarze medycyny, biologii, chemii, fizyki, biotechnologii, matematyki czy informatyki. W tym roku po raz pierwszy, poza doktorantkami i habilitantkami, możliwość o ubieganie się o stypendium mają także studentki na etapie przygotowywania pracy magisterskiej. Stypendia są przyznawane w trzech kategoriach: 3 stypendia habilitacyjne po 35 000 zł, 2 stypendia doktoranckie po 30 000 zł i 1 magisterskie w wysokości 20 000 zł. Celem programu jest promowanie osiągnięć kobiet naukowców, a dzięki temu zachęcenie ich do kontynuacji prac zmierzających do rozwoju nauki.

Program L’Oréal Polska Dla Kobiet i Nauki organizowany jest w Polsce od 2000 roku. Od 2001 roku partnerem Programu jest Polski Komitet ds. UNESCO a od 2013 roku także Ministersto Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Nagrodę w programie przyznaje Jury składające się z 16 wybitnych osobistości ze świata polskiej nauki, reprezentujących różne dyscypliny naukowe i ośrodki badawcze z całej Polski, pod przewodnictwem prof. dr hab. Ewy Łojkowskiej. W ramach dotychczasowych 15 edycji programu wyróżnionych zostało już 75 kobiet-naukowców.

Aby dodatkowo wesprzeć kobiety, z okazji 18. edycji międzynarodowego programu L’Oréal-UNESCO For Women in Science ogłoszony został Manifest, wyrażający sprzeciw wobec niewystarczającej reprezentacji kobiet w nauce. Jego zadaniem jest angażowanie społeczności naukowej, instytucji i opinii publicznej, na rzecz przyspieszenia zmian dla kobiet w nauce. Swoje poparcie można wyrazić na stronie www.forwomeninscience.com.

 

Osoba kontaktowa :

Katarzyna Pękala                                                                                               Marta Nowicka

L’Oréal Polska                                                                                                                    On Board Public Relations

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.                                                                                        Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

22 67 60 243                                                                                                                     602 274 136

 

***

O programie L’Oréal Polska Dla Kobiet i Nauki

Celem programu jest udzielenie wsparcia finansowego i promowanie osiągnięć naukowych utalentowanych kobiet – naukowców i zachęcanie ich do kontynuacji prac zmierzających do rozwoju nauki. Każdego roku w programie stypendialnym Dla Kobiet i Nauki, organizowanym we współpracy między L’Oréal Polska, Polskim Komitetem ds. UNESCO i Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego, 5 wyjątkowych kobiet zostaje nagrodzonych rocznymi stypendiami:  30 000 zł w przypadku stypendiów doktoranckich i 35 000 zł za uznanie pracy habilitacyjnej. Od 16. edycji programu, która rozpoczęła się na początku 2016 r. wprowadzona została nowa kategoria stypendium, skierowana do kobiet na wcześniejszym etapie edukacji akademickiej, tj. w fazie studiów magisterskich – stypendium naukowe dla młodych magistrantek. Informacje o programie można znaleźć na stronie www.lorealdlakobietinauki.pl

Serdecznie zapraszamy studentów Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera

na Open Day w Alexander Mann Solutions!

KIEDY?
8 czerwca 2016 o godzinie 10.00

GDZIE?
W siedzibie AMS w Krakowie przy ul. Puszkarskiej 7f

 

Jeżeli chcesz dowiedzieć się ciekawych faktów o Firmie, zapytać o możliwości rozwoju zawodowego w AMS!

Prześlij swoje zgłoszenie do 7 czerwca br. na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Z A P R A S Z A M Y !

Załączniki:
Pobierz plik (Open Day.pdf)Open Day.pdf

Czy wiesz, że PwC zdobyło wiele nagród w kategorii „Najlepsza firma doradztwa podatkowego” ? Chcesz poznać ludzi, którzy stoją za tym sukcesem? 
Jesteś studentem po trzecim roku studiów lub absolwentem 
i chciałbyś dołączyć do jednego z zespołów doradztwa podatkowego?

Zapraszamy Cię do biura PwC na kawę!
Przyjdź, poznaj nas i dowiedz się jak wygląda nasza praca! Wykorzystaj szansę, aby zdać testy rekrutacyjne do PwC w trybie zerówkowym.
Gwarantujemy miłą atmosferę i niespodziankę z nagrodami!

Kiedy: 24 maja 2016 godz. 16:00
Gdzie: Biuro PwC w Krakowie
Centrum Biurowe Lubicz
Lubicz 23a

Zapisy: http://bit.ly/1NlQvY3
Czekamy na zgłoszenia do 18 maja
Liczba miejsc jest ograniczona.

Do zobaczenia!

W razie pytań zapraszamy do kontaktu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dzień otwarty Klastra LifeScience Kraków ma na celu pokazanie strategii, potencjału i działań inicjatywy klastrowej w kontekście inteligentnej specjalizacji Małopolski – Nauki o Życiu. Najlepszym sposobem przedstawienia dziedziny Nauki o  Życiu jest przedstawienie liderów i ich działań oraz pokazanie ciekawych projektów i wydarzeń.

Czytaj więcej...

Life Science StartUp Scena – to spotkania o charakterze brokerskim, których celem jest umożliwianie i ułatwianie nowym projektom – przedsięwzięciom biznesowym budowania kontaktów niezbędnych dla ich rozwoju. Każdy startup potrzebuje w fazie rozwoju i inwestycji „sprzedać się” na rynku – potrzebuje partnerów, dzięki którym przetestuje produkt, zbuduje sieć sprzedaży, wejdzie na nowe rynki  itp. Zawsze też potrzebuje inwestora, który wyłoży pieniądze na dalszy rozwój. Dotarcie do właściwych osób, zbudowanie bazy kontaktów i nawiązanie skutecznych relacji jest wyzwaniem, które stoi przed każdym startupem.

Oferta udziału w sesji LifeScience StartUp Scena jest adresowana do osób związanych naukowo i zawodowo ze środowiskiem life science, które poszukują możliwości komercjalizacji innowacyjnych projektów lub rozwinięcia działającego już przedsięwzięcia biznesowego.

LifeScience StartUp Scena | 16.06.2016

Formuła:

Krótkie i intensywne spotkania bilateralne z przedstawicielami firm i instytucji finansowych –  15 min na przedstawienie startupu i wzajemnych potrzeb, decyzja co do dalszych działań; W trakcie sesji możliwe jest odbycie 5-7 spotkań.

Spotkania są wcześniej umówione, odbywają się indywidualnie przy wyznaczonych stolikach. Strony otrzymują pakiet podstawowych informacji, dlatego każde spotkanie może się od początku skupić na potrzebach i merytoryce ew. współpracy.

Zgłoszenia:

Zapraszamy przedstawicieli firm startupowych do zgłoszenia swojego udziału i określenia potrzeb: gwarantujemy spotkania z przedstawicielami funduszy inwestujących w sektor life science. Przedstawicieli innych sektorów gospodarki – kooperantów, będziemy się starać zaprosić w miarę powtarzających się potrzeb.

LifeScience StartUp Scena odbywać się będzie w dniu 16 czerwca w połączeniu z konferencją IMPACT’16, która koncentruje się na Czwartej Rewolucji Przemysłowej i spowodowanych przez nią globalnych transformacjach technologicznych, społecznych i ekonomicznych. Edycja ta będzie miała na celu identyfikację wyzwań i szans stawianych przedsiębiorczości, systemowi innowacji i jego aktorom przez Czwartą Rewolucję Przemysłową. Stworzy ona również okazję do debaty nad wpływem, jaki przemiany te wywierają i będą wywierać na gospodarkę Polski i innych krajów w Europie Centralnej i Wschodniej.

Program 16 czerwca:
15:00 – 16:00 Prezentacje i panel dyskusyjny ZDROWIE, z udziałem ekspertów sektora life science, w tym zajmujących się finansowaniem innowacyjnych projektów. Celem sesji będzie omówienie aktualnych trendów w sektorze oraz przedstawienie potrzeb rynku z perspektywy sektora finansowego.  Panel „Zdrowie” będzie szukał odpowiedzi na pytania:

  • Postępy medycyny sprawiają, że żyjemy dłużej, ale czy na pewno lepiej?
  • Czy nadzieja na dłuższe życie niesie optymizm czy również nowe wyzwania – jakie?
  • Jakie czynniki będą odgrywały kluczową rolę w kształtowaniu naszego zdrowia (lub nadziei na zdrowie).
  • Jakie szanse i jakie wyzwania dla przedsiębiorczości niesie ze sobą Czwarta Rewolucja?

16:00 – 17:30 Bilateralne spotkania i prezentacje innowacyjnych projektów.

 

Aby zgłosić swój udział w sesji prezentacji projektu należy zarejestrować się przez formularz na www.lifesciencestartup1606.evenea.pl

 

Oferta udziału w LifeScience StartUp Scena jest adresowana do osób związanych naukowo i zawodowo ze środowiskiem life science, które poszukują możliwości komercjalizacji innowacyjnych projektów lub rozwinięcia działającego już przedsięwzięcia biznesowego.

Kiedy?

16.06.2016, godz. 15.00

Gdzie?

Centrum Kongresowe ICE | ul. Marii Konopnickiej 17 | Kraków

Zarejestruj się!

W razie jakichkolwiek pytań, zapraszamy do kontaktu z naszym biurem
Klaster LifeScience Kraków
ul. Bobrzyńskiego 14, 30-348 Kraków
Tel. 12 297 46 05

Partner Strategiczny wydarzenia

 

Tagi: Klaster Lifescience Kraków, Lifescience startup