Szukasz pracy w branży gastronomicznej lub hotelarskiej? Jeśli tak, to koniecznie dołącz do Strefy Kariery organizowanej podczas 24. Międzynarodowych Targów Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA® w EXPO Kraków (16-18.11.2016).

 

Targi dają więcej! Przede wszystkim umożliwiają bezpośrednie nawiązanie cennych relacji, co przynosi wymierne korzyści. Międzynarodowych Targów Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA® skupiają grono najlepszych firm branży gastronomicznej i hotelarskiej i gromadzą kilkanaście tysięcy zwiedzających. Chcąc ułatwić kontakt między pracodawcami a potencjalnymi pracownikami, postanowiliśmy wyjść naprzeciw potrzebom i po raz kolejny zorganizować Strefę Kariery – przestrzeń do nawiązywania relacji, rozmów i rozwoju.

 

Strefa Kariery umożliwia:

  • bezpłatne zamieszczenie ogłoszenia na stronie Targów w zakładce Strefa Kariery
  • bezpłatne przeglądanie ogłoszeń
  • bezpłatne zamieszczenie ogłoszenia na stoisku Stefy Kariery w trakcie trwania Targów
  • kilkaset firm w jednym miejscu
  • nawiązanie bezpośredniego kontaktu z potencjalnym pracodawcą
  • możliwość aplikowania bezpośrednio na stoisku
  • zapoznanie się z aktualnymi trendami na rynku

 

Jeśli jesteś zainteresowany, prześlij wypełniony formularz na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Zapraszamy do udziału w Strefie Kariery podczas 24. Międzynarodowych Targów Stomatologicznych KRAKDENT®. Więcej na www.horeca.krakow.pl.

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości to ogólnoświatowa inicjatywa, której celem jest wspieranie i rozwijanie postaw przedsiębiorczych wśród młodych ludzi. W tym samym czasie, na całym świecie, odbywają się tysiące inspirujących spotkań z pracodawcami, mentorami i inwestorami.

PROGRAM ŚWIATOWEGO TYGODNIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI 14-18 LISTOPADA 2016
w WYŻSZEJ SZKOLE EUROPEJSKIEJ im. ks. JÓZEFA TISCHNERA

 

 

PONIEDZIAŁEK - 14 LISTOPADA 2016r.

OFERTA DLA ZAINTERESOWANYCH

INDYWIDUALNE SESJE COACHINGOWE

W czasie sesji będziesz miała/miał okazję między innymi:
•    zbudować odpowiedź na bardzo istotne pytanie: Czego chcesz?;
•    nazwać ważne dla Ciebie wartości oraz zobaczyć, w jaki sposób mogą one przełożyć się na wizję twojej kariery zawodowej;
•    zarysować krótko- i długoterminowe cele prowadzące do realizacji twojej wizji;
•    określić, co już potrafisz;
•    zastanowić się, jakie kompetencje i w jaki sposób możesz wzmocnić w celu realizacji swojej wizji;
•    odkryć swój potencjał w podejmowaniu świadomych i trafnych decyzji z zakresu kariery zawodowej.

 

Data i miejsce Godziny Prowadząca

14.11.2016 poniedziałek

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. Westerplatte 11,
Biuro Karier (pokój B13)

Sesja 1 - godz. 13.00 -14.30
Sesja 2 - godz. 14.45 -16.15
Sesja 3 - godz. 16.30 -18.00
Dorota Szmigielska
Biuro Karier Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera

Informacje o zapisach

Osoba do kontaktu: Anna Węglarz
Tel: 12 683 24 71
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Osobiście: ul. Westerplatte 11, Biuro Karier (pokój B13)

 

WTOREK - 15 LISTOPADA 2016r.

 

OFERTA DLA STUDENTÓW WSE

WYKŁAD
Lokalny rynek pracy (dla językowca i nie tylko)
Przedstawienie sytuacji na lokalnym rynku pracy, przegląd i analiza ofert oraz oczekiwań pracodawców. Omówienie znaczenia kompetencji miękkich,
najczęściej branych pod uwagę podczas rekrutacji.

 Data i miejsce Godziny Prowadząca

15.11.2016 wtorek

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. św. Filipa 25, sala F1

 16.00-16.45     Alina Kozak
Firma ManpowerGroup

 

WYKŁAD
Jak się wyróżnić na lokalnym rynku pracy.  
Jak przygotować dokumenty aplikacyjne oraz prowadzić profile w branżowych mediach społecznościowych.

 Data i miejsce Godziny  Prowadząca

15.11.2016 wtorek

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. św. Filipa 25, sala F1

 17.00-17.45     Alina Kozak
Firma ManpowerGroup

 

WYKŁAD
Jak i gdzie aktywnie szukać pracy?  W jaki sposób rozpoznać najlepszą ofertę zatrudnienia?
Wykład odnośnie właściwego dobru oferty pracy , z uwzględnieniem indywidualnych oczekiwań, kompetencji oraz predyspozycji. Omówienie metod poszukiwania pracy oraz elementów, na które warto zwracać uwagę w ofertach zatrudnienia.

 Data i miejsce Godziny Prowadząca

15.11.2016 wtorek

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. św. Filipa 25, sala F1

18.00-18.45    Magdalena Kita
Firma ManpowerGroup

 

WYKŁAD
Job interview – no stress
Autoprezentacja podczas rozmowy rekrutacyjnej, omówienie przykładów struktur wywiadów rekrutacyjnych oraz pytań (pozytywnych, negatywnych i neutralnych), które najczęściej pojawiają się na rozmowach kwalifikacyjnych.

Data i miejsce Godziny Prowadząca

15.11.2016 wtorek

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. św. Filipa 25, sala F1

 

19.00-19.45    

Magdalena Kita
Firma ManpowerGroup
Informacje o zapisach

Osoba do kontaktu: Anna Węglarz
Tel: 12 683 24 71
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Osobiście: ul. Westerplatte 11, Biuro Karier (pokój B13)

 

OFERTA DLA PEŁNOLETNICH UCZNIÓW SZKÓŁ ŚREDNICH

 
INDYWIDUALNE SPOTKANIA Z DORADCĄ ZAWODOWYM

Na których:
•    będzie Ci łatwiej zaplanować przyszłość zawodową (podjąć decyzje o wyborze, zmianie zawodu, o szkoleniu czy przekwalifikowaniu);
•    będziesz mogła/ mógł rozpoznać zainteresowania i predyspozycje zawodowe za pomocą testów;
•    uświadomisz sobie, jakie masz atuty zawodowe i jak możesz je wykorzystać, szukając pracy i przygotowując dokumenty zawodowe;
•    nauczysz się prezentacji własnej osoby i przygotujesz się do rozmowy kwalifikacyjnej z pracodawcą;
•    przygotujesz swoje CV oraz list motywacyjny;
•    zdobędziesz wiedzę przydatną do założenia firmy;
•    rozwiniesz umiejętności interpersonalne;
•    poznasz sposoby radzenia sobie ze stresem.

 

 Data i miejsce Godziny  Prowadząca

15.11.2016 wtorek

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. Westerplatte 11,
Biuro Karier (B13)

Spotkanie1 -   9.00-10.30
Spotkanie2 - 10.30-12.00
Spotkanie3 - 12.00-13.30
Spotkanie4 - 15.00-16.30
Jolanta Kowalik
Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
 Informacje o zapisach

Osoba do kontaktu: Anna Węglarz
Tel: 12 683 24 71
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Osobiście: ul. Westerplatte 11, Biuro Karier (pokój B13)

 

ŚRODA - 16 LISTOPADA 2016r.

 

OFERTA DLA UCZNIÓW SZKÓŁ ŚREDNICH KLAS I i II

WYKŁAD DLA UCZNIÓW

Przedsiębiorczość w pigułce
Uczestnicy wykładu dowiedzą się, jak szukać w sobie kreatywności i motywacji , jak działać przedsiębiorczo, jak wykorzystać swoje pasje
i umiejętności, by w przyszłości zbudowana kariera zawodowa była satysfakcjonująca.

 

 Data i miejsce Godziny Prowadzący

16.11.2016 środa

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. Westerplatte 11, aula A0

 10.00-11.30 Sebastian Kolisz
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
Informacje o zapisach

Tel: 12 683 24 04
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Osobiście: ul. Westerplatte 11, pokój B9

 

OFERTA DLA KLAS III LO i IV TECHNIKUM

 
SZKOLENIE DLA UCZNIÓW

Matura i co dalej
Szkolenie inspiruje, uczy i zachęca do postaw przedsiębiorczych.
Szkolenie porusza poniższe zagadnienia:
  • dlaczego warto świadomie kształtować swoją ścieżkę kariery już od klasy maturalnej
  • czym w praktyce jest przedsiębiorczość
  • co to są startupy
  • skąd wziąć pomysł na biznes, gdzie szukać niszy na rynku
  • jak zarabiać na pasji
  • trendy w świecie startupów i rozwoju zawodowego
  • porównanie sposobów zarobkowania 

 

 Data i miejsce Godziny Prowadzący

16.11.2016 środa

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. Westerplatte 11, aula A0

 12.30-14.00 Sebastian Kolisz
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
 Informacje o zapisach

Tel: 12 683 24 04
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Osobiście: ul. Westerplatte 11, pokój B9

 

OFERTA DLA ZAINTERESOWANYCH

INDYWIDUALNE SESJE COACHINGOWE

W czasie sesji będziesz miała/miał okazję między innymi:
•    zbudować odpowiedź na bardzo istotne pytanie: Czego chcesz?;
•    nazwać ważne dla Ciebie wartości oraz zobaczyć, w jaki sposób mogą one przełożyć się na wizję twojej kariery zawodowej;
•    zarysować krótko- i długoterminowe cele prowadzące do realizacji twojej wizji;
•    określić, co już potrafisz;
•    zastanowić się, jakie kompetencje i w jaki sposób możesz wzmocnić w celu realizacji swojej wizji;
•    odkryć swój potencjał w podejmowaniu świadomych i trafnych decyzji z zakresu kariery zawodowej.

 

 Data i miejsce Godziny Prowadząca

16.11.2016 środa

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. Westerplatte 11,
Biuro Karier (pokój B13)
    

Sesja 1 - godz. 13.00 -14.30
Sesja 2 - godz. 14.45 -16.15
Sesja 3 - godz. 16.30 -18.00
Dorota Szmigielska
Biuro Karier Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera
Informacje o zapisach

Osoba do kontaktu: Anna Węglarz
Tel: 12 683 24 71
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Osobiście: ul. Westerplatte 11, Biuro Karier (pokój B13)

 

CZWARTEK - 17 LISTOPADA 2016r.

 

OFERTA DLA ZAINTERESOWANYCH

INDYWIDUALNE SESJE COACHINGOWE

W czasie sesji będziesz miała/miał okazję między innymi:
•    zbudować odpowiedź na bardzo istotne pytanie: Czego chcesz?;
•    nazwać ważne dla Ciebie wartości oraz zobaczyć, w jaki sposób mogą one przełożyć się na wizję twojej kariery zawodowej;
•    zarysować krótko- i długoterminowe cele prowadzące do realizacji twojej wizji;
•    określić, co już potrafisz;
•    zastanowić się, jakie kompetencje i w jaki sposób możesz wzmocnić w celu realizacji swojej wizji;
•    odkryć swój potencjał w podejmowaniu świadomych i trafnych decyzji z zakresu kariery zawodowej.

 

Data i miejsce

Godziny Prowadząca

17.11.2016 środa

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. Westerplatte 11,
Biuro Karier (pokój B13)

Sesja 1 - godz. 13.00 -14.30
Sesja 2 - godz. 14.45 -16.15
Sesja 3 - godz. 16.30 -18.00
Dorota Szmigielska
Biuro Karier Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera
Informacje o zapisach

Osoba do kontaktu: Anna Węglarz
Tel: 12 683 24 71
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Osobiście: ul. Westerplatte 11, Biuro Karier (pokój B13)

 

OFERTA DLA KLAS II i III oraz w przypadku technikum również klas IV

GRA STRATEGICZNA

Własna firma: Chłopska szkoła biznesu – biznesowa gra symulacyjna
Uczestnicy gry wcielają się w role historycznych przedsiębiorców z Andrychowa, handlują swoimi towarami i organizują wyprawy handlowe do różnych miast Europy. Wygrywa ten kto zgromadzi największą pule kapitału, ale gra to tylko pretekst do  rozwijania swoich kompetencji takich jak: przedsiębiorczość, kreatywność czy umiejętności społeczne, a także negocjacyjne.

 

 Data i miejsce Godziny Prowadzący

17.11.2016 czwartek

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. św. Filipa 25, sala F105

godz. 10.00-11.30
grupa max. 20 uczniów
Marek Marczyk
Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie 

17.11.2016 czwartek

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. św. Filipa 25, sala F105

godz. 12.00-13.30
grupa max. 20 uczniów
Marek Marczyk
Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
 Informacje o zapisach

Tel: 12 683 24 04
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
Osobiście: ul. Westerplatte 11, pokój B9

 

SPOTKANIE ZAMKNIĘTE

Spotkanie Konwentu Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera

Konwent WSE jest organem opiniodawczo-doradczym Rektora w zakresie tworzenia kierunków kształcenia i programów kształcenia.
W jego skład wchodzą, obok władz Uczelni,  osoby o znacznym doświadczeniu zawodowym, reprezentujące: organy państwowe i jednostki samorządu terytorialnego, organizacje samorzadowe, instytucje i stowarzyszenia naukowe, zawodowe i twórcze, organizacje pracodawców, przedsiębiorców o istotnym znaczeniu dla gospodarki regionu i państwa oraz inne instytucje i organizacje o zasięgu krajowym i międzynarodowym istotne dla rozwoju Uczelni.

Data i miejsce

Godziny Prowadzący

17.11.2016 czwartek

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera, Kraków
ul. Westerplatte 11

godz. 10.00-12.00

dr Błażej Sajduk
Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera

 

 

PIĄTEK  - 18 LISTOPADA 2016r.

 

OFERTA DLA KLAS III oraz w przypadku technikum również klas IV

WYKŁAD

Myśl, planuj, działaj – bądź przedsiębiorcą w zarządzaniu własną karierą.
Uczestnicy będą mieli okazję  zweryfikować i zastanowić się, czy bycie  dla siebie samego „sterem, okrętem, żeglarzem” jest wyborem właściwego dla nich modelu kariery zawodowej.

 

 Data i miejsce Godziny Prowadzący

18.11.2016 piątek

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. św. Filipa 25, sala F1

godz. 10.00-11.00 Marek Marczyk
Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
 Informacje o zapisach

Tel: 12 683 24 04
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Osobiście: ul. Westerplatte 11, pokój B9

 

 

    

              

 

Od stycznia br. Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie realizuje projekt Kierunek Kariera, w którym uczestnicy mogą skorzystać z usługi Bilansu Kariery, a w rezultacie otrzymać bony na szkolenia, głównie językowe i komputerowe. Wszystko wskazuje na to, że już wkrótce powitamy 1000. uczestnika!

Projekt jest adresowany do osób, które ukończyły 25 lat. Jednak podczas Ogólnopolskiego Tygodnia Kariery, 17 – 23 października 2016 r., chcemy umożliwić skorzystanie z naszych usług także młodszym. Zapraszamy zatem osoby pracujące w wieku między 18 a 24 rokiem życia, które mają co najwyżej wykształcenie na poziomie ukończonego liceum/technikum (łącznie ze zdaną maturą) i które są związane z Małopolską (mieszkają tu lub uczą się lub pracują).

 

W ramach projektu oferujemy spotkanie lub cykl spotkań z profesjonalnym doradcą zawodowym oraz dofinansowanie do kursów m.in. językowych lub komputerowych (nawet do 87%) w postaci bonów szkoleniowych.

 

Poniżej przesyłam link do strony www z informacjami o projekcie:

www.pociagdokariery.pl

 

oraz linki do stron, gdzie bezpośrednio można zapisać się na usługę w wybranym Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej:

 

Nowy Sącz

http://karierans.evenea.pl/

 

Tarnów:

http://karierat.evenea.pl/

 

Kraków:

http://karierakr.evenea.pl/

Eksperci Deloitte pokażą studentom jak w praktyce funkcjonuje biznes

Rusza kolejna edycja Akademii Biznesu Deloitte

Warszawa, 3 października 2016 r. – Akademia Biznesu to już tradycja w firmie doradczej Deloitte. W tym roku akademickim rusza dwunasta edycja programu edukacyjnego, w którym eksperci Deloitte dzielą się ze studentami studiów licencjackich, inżynierskich i magisterskich swoją wiedzą z zakresu rachunkowości, podatków, prawa, konsultingu, zarządzania ryzykiem czy rozwiązań IT. W ubiegłym roku w dziewięciu miastach Polski, w około 60 bezpłatnych warsztatach, uczestniczyło prawie 2 tys. studentów. Aplikacje on-line do tegorocznej edycji można składać do 3 listopada br.

 

W ramach Akademii Biznesu ruszają warsztaty z zakresu rachunkowości, podatków, konsultingu, ryzyk i technologii w bankowości, zarządzania ryzykiem oraz Quants Academy i Akademię Dealmaker. Każda akademia prowadzona jest przez inny zespół i dział Deloitte. „W tym roku otwieramy kolejne nowe akademie tematyczne w obszarze ryzyk i technologii w bankowości oraz IT, prowadzone przez zespoły tworzące oprogramowanie. Nowym kierunkiem w Akademii Biznesu jest również prawo, prowadzone przez prawników z kancelarii prawniczej Deloitte Legal” – mówi Joanna Tonkowicz, Menedżer w dziale HR Deloitte.

 

Akademie Biznesu są przeznaczone dla studentów III roku studiów licencjackich i inżynierskich oraz I i II roku studiów magisterskich. W zależności od jej rodzaju, kierowane są do osób studiujących finanse, ekonomię, prawo, kierunki informatyczne czy matematyczne. Przede wszystkim jednak, aby stać się uczestnikiem Akademii Biznesu, bardziej niż konkretny kierunek studiów, pożądane są umiejętności analityczne, otwarty umysł, znajomość języka angielskiego i zainteresowanie danym obszarem.

 

Wykładowcami Akademii Biznesu są menedżerowie i eksperci Deloitte, którzy dzielą się ze studentami swoją wiedzą i doświadczeniem. Zajęcia mają charakter interaktywny i praktyczny, co różni je od wykładów akademickich. Prowadzący są otwarci na rozwiązania i pomysły proponowane przez studentów. „Warsztaty to dla mnie okazja do zarażenia innych pasją do podatków. Tylko ci, którzy zajmują się podatkami, wiedzą, że one wcale nie są nudne jak stereotypowo zwykło się mówić. Akademia Biznesu to również możliwość spotkania się z młodymi ludźmi, którzy myślą nieszablonowo i nie boją się zadawania pytań, często bardzo podchwytliwych. Z roku na rok poziom wiedzy podatkowej prezentowanej przez uczestników jest coraz wyższy” – mówi Anna Wrześniewska, Manager w Dziale Doradztwa Podatkowego, wykładowczyni Akademii Podatkowej Deloitte. Młodzi ludzie, poprzez poznanie i rozwiązywanie case studies, mogą nauczyć się jak prowadzić biznes i poznać tajniki pracy takich firm jak Deloitte.

 

Kandydaci, którzy chcą spróbować swoich sił w Akademii Biznesu, przechodzą internetowe testy kwalifikacyjne oraz językowe, podobne do tych, do których przystępują osoby, które chcą wziąć udział w programie płatnych praktyk w Deloitte. Spośród studentów, którzy najlepiej przeszli testy, formułowane są grupy zajęciowe. Cykl warsztatów wieńczy case study polegający na rozwiązaniu zadania nawiązującego do tematu akademii. Najlepsi studenci po ukończeniu Akademii Biznesu mogą liczyć na ofertę płatnych praktyk oraz pracy w dziewięciu oddziałach Deloitte w całej Polsce. Niektórzy z absolwentów wcześniejszych edycji Akademii Biznesu pracują w Deloitte już od kilku lat.

 

„Akademia Quants pokazała mi jak zastosować wiedzę matematyczną w praktyce oraz umożliwiła poznanie wyjątkowych osób, z którymi mam przyjemność teraz pracować” - mówi Natalia Kneblewska, praktykantka w Dziale Konsultingu. „Podczas Akademii Podatkowej miałam okazję dowiedzieć się z czym na co dzień zmaga się doradca podatkowy. Warsztaty te zachęciły mnie do zgłębienia wiedzy podatkowej oraz do aplikowania na praktyki. Dziś sama mam okazję pracować nad tymi zagadnieniami” – mówi Karolina Wolek, była uczestniczka Akademii Biznesu, obecnie Konsultant w Dziale Doradztwa Podatkowego Deloitte.

 

Dzięki Akademii Biznesu firma Deloitte ma szansę dotrzeć do grupy najbardziej utalentowanych i najlepiej rokujących studentów, którzy w przyszłości zyskają możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej korporacji.

 

Podczas warsztatów studenci, oprócz wiedzy merytorycznej, rozwijają również swoje zdolności interpersonalne oraz uczą się pracować w zespole pod presją czasu. Poprzez kontakt z praktykami mogą dowiedzieć się na czym naprawdę polega praca w tak dużej firmie i „odczarować” mity, które narosły wokół funkcjonowania korporacji. „Akademia Konsultingu to profesjonalnie przygotowane warsztaty, które pozwoliły mi sprawdzić moje umiejętności pracy w zespole, a także zmierzyć się z tworzeniem strategii produktowej dla firmy sektora finansowego. Wskazówki osób prowadzących warsztaty udzielone każdej z grup na zakończenie warsztatów pomagają w dalszym rozwoju” – mówi Magdalena Szurko, Konsultant w Dziale Konsultingu Deloitte. Umiejętności zdobyte podczas warsztatów Akademii Biznesu uzupełniają wiedzę przyswajaną podczas studiów. „Akademia Rachunkowości była dla mnie bardzo ciekawym doświadczeniem, zupełnie innym od zajęć na uczelni. Uczestnicy Akademii mają możliwość kontaktu z najlepszymi specjalistami z branży audytorskiej. Ja szczególnie zapamiętałem rozwiązywanie podchwytliwych przykładów dotyczących zastosowania w praktyce MSR i MSSF” – opowiada Szymon Kafel, Asystent w Dziale Audytu Deloitte, absolwent Akademii Rachunkowości.

 

Warsztaty startują od listopada w dziewięciu miastach w Polsce. Aplikować na wybrany warsztat można do 3 listopada poprzez stronę internetową. Zajęcia będą odbywać się w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Gdańsku, Rzeszowie oraz Szczecinie, czyli wszędzie tam, gdzie firma Deloitte ma swoje biura.

 

Informacje o zbliżających się warsztatach (w których udział nieodpłatny) można znaleźć na stronie internetowej www.deloitte.com/pl/akademiabiznesu, fanpage’u „Deloitte Kariera” na Facebooku, na targach pracy, a także w biurach karier i u ambasadorów Deloitte, którzy działają na wielu polskich uczelniach.

 

Subskrypcja:
Otrzymuj powiadomienia o kolejnych informacjach prasowych Deloitte na stronie:
www.deloitte.com/pl/subskrypcje

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie ma ogromną przyjemność zaprosić Państwa do udziału w organizowanej jesienią tego roku, konferencji coachingowej Digital Age Coaching.

Konferencja DAC 2016 skierowana jest do biznesu, zarówno do HR managerów, HR Business Partners etc, osób zarządzających zespołem (średni i wyższy level), osób planujących zmiany w swojej karierze zawodowej czy prowadzących własny biznes.

Tematyka konferencji - Digital Age Coaching. Leadership i empowerment w organizacji ? ma na celu przybliżenie jej uczestnikom nie tyle sam coaching, co rolę narzędzi coachingowych, które okazują się bardzo przydatne w codziennym życiu organizacji.

Stawiamy na pokazanie praktycznego zastosowania coachingu w rozwijaniu organizacji, tak by działała ona naprawdę efektywnie i sprawnie.

Jednym z prelegentów, którzy uświetnią wydarzenie będzie Pan Prezes Sławomir Lachowski, a obok niego liczni coachowie, m.in. dr Grażyna Urbanik-Papp, Elżbieta Cwynar-Budzińska, Joanna Zawada-Kubik, Aleksandra Pogorzelska czy Doug Strycharczyk.


Wydarzenie będzie miało miejsce 18/10/2016 w hotelu Park Inn by Radisson w Krakowie.

Link do:

1) strony: http://digitalagecoaching.pl
2) Wydarzenia na Facebook https://www.facebook.com/events/161646010911306
3) na Linkedin https://www.linkedin.com/company/10888287
I oczywiście nasz social-mediowy hashtag #DAC2016WSE

Akademickie Centrum Kariery UEK zaprasza na XIII Targi Pracy UEK, które odbędą się 13 października w godz. 10:00-15:00. Wśród Wystawców znajdą się m.in. firmy z branży rachunkowości i finansów, konsultingu, doradztwa personalnego, IT. W tegorocznej edycji
po raz pierwszy wezmą udział organizacje pożytku publicznego takie jak Stowarzyszenie Wiosna oraz Fundacja DKMS, które przedstawią swoje oferty wolontariatu. Oprócz nich
na Targach pojawią się także pośrednicy praktyk zagranicznych Erasmus+.
Każdy odwiedzający Targi będzie miał również możliwość skorzystania z CV Point gdzie specjaliści z działów HR będą konsultować dokumenty aplikacyjne. W trakcie trwania wydarzenia uczestnicy będą mogli wziąć udział w szkoleniach oraz warsztatach.

 

Już dziś pobierz bezpłatny bilet wstępu na Targi. Bądź na bieżąco – śledź nasze wydarzenie
na Facebooku
.

Załączniki:
Pobierz plik (XIII TP UEK.png)XIII TP UEK

Strefa Kariery na targach przemysłowych w Krakowie

Szukasz pracy/pracownika w branży przemysłowej? Koniecznie dołącz do Strefy Kariery organizowanej podczas tegorocznej jesieni przemysłowej w Targach w Krakowie.

Bezpośredni kontakt między pracodawcami a potencjalnymi pracownikami podczas targów daje wymierne korzyści. I dodajmy: nie chodzi tu o targi pracy, ale imprezę branżową! Chcąc ułatwić nawiązywanie relacji zawodowych, postanowiliśmy wyjść naprzeciw potrzebom i po raz pierwszy zorganizować Strefę Kariery w ramach jesieni przemysłowej w Targach w Krakowie.

 

Jesień przemysłowa to szereg specjalistycznych targów skupiających grono najlepszych firm branży przemysłowej z Polski i zagranicy oraz przyciągających aktywnych i nastawionych na rozwój zwiedzających. W nadchodzącym sezonie zapraszamy do Międzynarodowego Centrum Targowo-Kongresowego EXPO Kraków (ul. Galicyjska 9, boczna od ul. Centralnej) na:

 

  • Międzynarodowe Targi Materiałów, Technologii i Wyrobów Kompozytowych KOMPOZYT-EXPO®, 05-06.10.2016, www.kompozyty.krakow.pl
  • Międzynarodowe Targi Obróbki, Magazynowania i Transportu Materiałów Sypkich i Masowych SyMas, 05-06.10.2016, www.symas.krakow.pl
  • Międzynarodowe Targi Utrzymania Ruchu, Planowania i Optymalizacji Produkcji Maintenance, 05-06.10.2016, www.mtc.krakow.pl
  • Międzynarodowe Targi Obrabiarek, Narzędzi i Urządzeń do Obróbki Materiałów EUROTOOL®, 18-20.10.2016, www.eurotool.krakow.pl
  • Międzynarodowe Targi Obróbki, Łączenia i Powlekania Blach BLACH-TECH-EXPO, 18-20.10.2016, www.blachtech.pl

 

Co zyskujesz biorąc udział w Strefie Kariery?

  • bezpłatne ogłoszenie na stronie internetowej Targów
  • bezpłatne ogłoszenie na stoisku Strefy Kariery w trakcie trwania Targów
  • nawiązanie bezpośredniego kontaktu z pracodawcą/kandydatem od razu podczas Targów
  • zapoznanie się z aktualnymi trendami na rynku

 

Jeśli jesteś zainteresowany, prześlij poniższy formularz na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

dla pracodawcy

dla pracownika

 

To ostatni miesiąc, który pozostał do zakończenia przyjmowania zgłoszeń do XI edycji Konkursu VERBA VERITATIS na najlepszą pracę z zakresu etyki biznesu. Serdecznie zapraszamy do udziału studentów i absolwentów uczelni wyższych państwowych i niepaństwowych w Polsce, autorów prac: licencjackich, magisterskich, doktorskich, podyplomowych lub inżynierskich, które zostały obronione nie wcześniej niż w 2012 roku.

Zakres tematyczny prac, które mogą być zgłaszane do Konkursu:
- etyka biznesu,
- zagadnienia etyczne w ekonomii teorii zarządzania i naukach pokrewnych,
- społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR),
- ład korporacyjny,
- innowacyjność społeczna w gospodarce,
- dobre praktyki na rynku finansowym,
- przeciwdziałanie nadużyciom gospodarczym.

Jak zgłosić pracę?
Zgłoszenie na konkurs powinno zawierać: wypełniony formularz zgłoszeniowy (POBIERZ); skan/kopię dokumentu potwierdzającego obronę pracy (zaświadczenia o ukończeniu studiów lub dyplomu); egzemplarz zgłaszanej pracy oraz streszczenie w pliku DOC/DOCX lub PDF.

Komplet dokumentów należy przesłać drogą elektroniczną na email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

TERMIN PRZYJMOWANIA ZGŁOSZEŃ:  31 lipca 2016 roku


Więcej informacji o Konkursie:
Więcej informacji o Konkursie, w tym sposób zgłoszenia pracy, regulamin i formularz zgłoszeniowy znajdą Państwo na stronie www.kpf.pl.

KONTAKT:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 58 302 92 05

NAGRODY:
Dla laureatów przewidziane zostały nagrody pieniężne. Łączna pula nagród pieniężnych na dzień dzisiejszy wynosi 6.000 zł (pula nagród może ulec zwiększeniu)

 

 

MATERIAŁY DO POBRANIA:

 

Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce
ul. Długie Pobrzeże 30, 80-888 Gdańsk
tel. 58 302 92 05 / fax. 58 302 92 64
www.kpf.pl

Już tylko do 24 czerwca kobiety prowadzące badania z zakresu szeroko pojętych nauk o życiu mogą zgłaszać się do programu L’Oréal Polska Dla Kobiet i Nauki. Po raz 16. badaczki ubiegają się o stypendium i możliwość promowania swojej pracy naukowej. Jednak po raz pierwszy taką szansę mają również studentki. Zgłoszenia przyjmowane są na stronie www.lorealdlakobietinauki.pl

O stypendium mogą ubiegać się kobiety prowadzące badania w obszarze medycyny, biologii, chemii, fizyki, biotechnologii, matematyki czy informatyki. W tym roku po raz pierwszy, poza doktorantkami i habilitantkami, możliwość o ubieganie się o stypendium mają także studentki na etapie przygotowywania pracy magisterskiej. Stypendia są przyznawane w trzech kategoriach: 3 stypendia habilitacyjne po 35 000 zł, 2 stypendia doktoranckie po 30 000 zł i 1 magisterskie w wysokości 20 000 zł. Celem programu jest promowanie osiągnięć kobiet naukowców, a dzięki temu zachęcenie ich do kontynuacji prac zmierzających do rozwoju nauki.

Program L’Oréal Polska Dla Kobiet i Nauki organizowany jest w Polsce od 2000 roku. Od 2001 roku partnerem Programu jest Polski Komitet ds. UNESCO a od 2013 roku także Ministersto Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Nagrodę w programie przyznaje Jury składające się z 16 wybitnych osobistości ze świata polskiej nauki, reprezentujących różne dyscypliny naukowe i ośrodki badawcze z całej Polski, pod przewodnictwem prof. dr hab. Ewy Łojkowskiej. W ramach dotychczasowych 15 edycji programu wyróżnionych zostało już 75 kobiet-naukowców.

Aby dodatkowo wesprzeć kobiety, z okazji 18. edycji międzynarodowego programu L’Oréal-UNESCO For Women in Science ogłoszony został Manifest, wyrażający sprzeciw wobec niewystarczającej reprezentacji kobiet w nauce. Jego zadaniem jest angażowanie społeczności naukowej, instytucji i opinii publicznej, na rzecz przyspieszenia zmian dla kobiet w nauce. Swoje poparcie można wyrazić na stronie www.forwomeninscience.com.

 

Osoba kontaktowa :

Katarzyna Pękala                                                                                               Marta Nowicka

L’Oréal Polska                                                                                                                    On Board Public Relations

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.                                                                                        Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

22 67 60 243                                                                                                                     602 274 136

 

***

O programie L’Oréal Polska Dla Kobiet i Nauki

Celem programu jest udzielenie wsparcia finansowego i promowanie osiągnięć naukowych utalentowanych kobiet – naukowców i zachęcanie ich do kontynuacji prac zmierzających do rozwoju nauki. Każdego roku w programie stypendialnym Dla Kobiet i Nauki, organizowanym we współpracy między L’Oréal Polska, Polskim Komitetem ds. UNESCO i Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego, 5 wyjątkowych kobiet zostaje nagrodzonych rocznymi stypendiami:  30 000 zł w przypadku stypendiów doktoranckich i 35 000 zł za uznanie pracy habilitacyjnej. Od 16. edycji programu, która rozpoczęła się na początku 2016 r. wprowadzona została nowa kategoria stypendium, skierowana do kobiet na wcześniejszym etapie edukacji akademickiej, tj. w fazie studiów magisterskich – stypendium naukowe dla młodych magistrantek. Informacje o programie można znaleźć na stronie www.lorealdlakobietinauki.pl

Serdecznie zapraszamy studentów Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera

na Open Day w Alexander Mann Solutions!

KIEDY?
8 czerwca 2016 o godzinie 10.00

GDZIE?
W siedzibie AMS w Krakowie przy ul. Puszkarskiej 7f

 

Jeżeli chcesz dowiedzieć się ciekawych faktów o Firmie, zapytać o możliwości rozwoju zawodowego w AMS!

Prześlij swoje zgłoszenie do 7 czerwca br. na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Z A P R A S Z A M Y !

Załączniki:
Pobierz plik (Open Day.pdf)Open Day.pdf