Ruszyła XI edycja konkursu VERBA VERITATIS na najlepszą pracę z zakresu etyki biznesu, organizowana przez Konferencję Przedsiębiorstw Finansowych oraz Akademię Leona Koźmińskiego.

 

Konkurs ma na celu podnoszenie wśród młodych ludzi, wkraczających dopiero na rynek pracy, poziomu wiedzy z zakresu etyki biznesu, jego społecznej odpowiedzialności (CSR) i ładu korporacyjnego, co może stanowić ich wkład w budowę kapitału społecznego. Mamy nadzieję, iż ten sposób promowania postaw etycznych wśród studentów i absolwentów wyższych uczelni będzie miał rezultat ich przyszłej – bardziej efektywnej – praktyce biznesowej.

 

Kto może wziąć udział?

Do udziału zapraszamy studentów i absolwentów uczelni wyższych państwowych i niepaństwowych w Polsce, autorów prac: licencjackich, magisterskich, doktorskich, podyplomowych lub inżynierskich, które zostały obronione nie wcześniej niż w 2012 roku. Dla zwycięzców przewidziane zostały nagrody pieniężne o łącznej wartości 6.000 zł (pula nagród może ulec zwiększeniu).

 

Zakres tematyczny prac, które mogą zostać zgłoszone:

  • etyka biznesu
  • zagadienia etyczne w ekonomii teorii zarządzania i naukach pokrewnych
  • społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
  • ład korporacyjny
  • innowacyjność społeczna w gospodarce
  • dobre praktyki na rynku finansowym, ze szczególnym uwzględnieniem rynku consumer finance
  • przeciwdziałanie nadużyciom gospodarczym

 

Jak zgłosić pracę?

Zgłoszenie na konkurs powinno zawierać:

  • wypełniony formularz zgłoszeniowy (POBIERZ: https://www.kpf.pl/pliki/konkurs/formularz_2016.pdf),
  • skan/kopię dokumentu potwierdzającego obronę pracy (zaświadczenia o ukończeniu studiów lub dyplomu),
  • egzemplarz zgłaszanej pracy oraz streszczenie w pliku DOC/DOCX lub PDF.

Komplet dokumentów należy przesłać drogą elektroniczną na email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..


Termin przyjmowania zgłoszeń: 31 lipca 2016 roku

Szczegółowe informacje, w tym regulamin i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie internetowej www.kpf.pl.

 

Konkurs został objęty patronatem honorowym Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Rzecznika Finansowego oraz patronatem medialnym portalu Odpowiedzialnybiznes.pl.

 

Kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 

Źródło: Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce.

IBM zaprasza studentów Wyższej Szkoły Europejskiej na

OPEN DAY
18 MAJA
godz. 9-13
ul. Armii Krajowej 18 (sala Ameryka)

Fakty i mity o outsourcingu
Poznaj wartość rynkową swoich kompetencji

  • Czym zajmujemy się w IBM BTO
  • Ścieżki kariery w IBM
  • Które kompetencje liczą się na rynku
  • Program rozwoju "od absolwenta do specjalisty"
  • Programy stażowe w IBM
  • Spotkanie ze studentami którzy osiągnęli szczyty

Zapisy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Załączniki:
Pobierz plik (open_day_v3.jpg)open_day_v3.jpg

11 czerwca 2016 roku Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera organizuje Zjazd Absolwentów (godz. 17, ul. Westerplatte 11)

Program

Powitanie:  prof. nadzw. dr hab. Piotr Kłodkowski, rektor WSE

Program artystyczny:  Kiedy pasja staje się pracą. Kiedy praca staje się pasją - Joanna Żeber, Michał Futyra, absolwenci WSE

Grill, DJ:  wspólne biesiadowanie przy dobrym graniu

A także:  atrakcje dla dzieci


Absolwentów i Pracowników WSE prosimy o potwierdzenie przybycia do 6 czerwca 2016 e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie: 12 683 24/71/70.

Absolwentów pięknie prosimy o rozpowszechnienie informacji o Zjeździe wśród swoich Koleżanek i Kolegów ze studiów.

Polub X Zjazd Absolwentów WSE na facebooku!

 

 

 

CareerAngels zaprasza do udziału w konkursie na najlepiej przygotowane CV studentów 1., 2. i 3. roku studiów licencjackich.

Do wygrania:

  • 2-letni program coachingu kariery (program mentorski)
  • symulacje rozmów kwalifikacyjnych
  • warsztat dress code'u

Dodatkowo każde nadesłane CV zostanie ocenione przez naszych profesjonalistów, którzy przygotują krótki raport z informacją zwrotną.

Prześlij swoje CV w formacie .pdf na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do 15 maja 2016!

Szczegółowe informacje na załączonym plakacie!

Załączniki:
Pobierz plik (CareerAngels_Konkurs.jpg)CareerAngels_Konkurs.jpg

Chciałbyś wziąć udział w ciekawym spotkaniu z rekruterem
i porozmawiać na temat ofert pracy?

Biuro Karier WSE zaprasza na spotkanie informacyjne z pracownikiem 

INTELENET EUROPEAN SERVICES!

 

Będziesz miał okazję dowiedzieć się:

  • czym zajmuje się firma
  • jakich pracowników poszukuje
  • jak wygląda proces rekrutacyjny do naszego centrum w Krakowie
  • jak wygląda praca w firmie
  • jakie są możliwości rozwoju

 

ZAPRASZAMY:

11 maja 2016, godzina: 11:00 – 15:00

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera św. Filipa 25 (I piętro)

Stowarzyszenie Doradców Europejskich PLinEU zaprasza do udziału w projekcie "Przekraczamy granice. Push the limits", realizowanym w ramach
Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój,
Poddziałanie 4.2. Programy mobilności ponadnarodowej.

W ramach projektu oferujemy szerokie wsparcie w aktywizacji zawodowej, obejmujące m.in. udział w dwumiesięcznych stażach zagranicznych.

Do udziału w projekcie zapraszamy osoby w wieku 18-35 lat, które spełniają łącznie następujące kryteria:

  • nie pracują, nie uczą się w trybie stacjonarnym, nie biorą udziału w żadnych kursach/szkoleniach (finansowanych ze środków publicznych)
  • mają wykształcenie wyższe (licencjackie lub magisterskie) lub średnie zawodowe
  • chcą zmienić swoją sytuację
  • potrzebują zdobyć doświadczenie, podnieść swoje kwalifikacje

W szczególności zapraszamy osoby zarejestrowane w Urzędzie Pracy nieprzerwanie przez min. 6 miesięcy (dotyczy osób w wieku 18-24 lata) oraz min. 12 miesięcy (dotyczy osób w wieku 25-35 lat). W projekcie udział mogą wziąć także osoby niezatrudnione, nie zarejestrowane
w Urzędzie Pracy.

Projekt jest skierowany do osób mieszkających na terenie województwa małopolskiego.

Co oferujemy?

  • przez cały okres udziału w projekcie wsparcie osobistego mentora, które obejmuje pomoc w określeniu celów i planów działania, przygotowanie do stażu zagranicznego, opiekę podczas pobytu za granicą, pomoc w znalezieniu zatrudnienia lub podjęciu innej aktywności po powrocie do kraju;
  • warsztaty i szkolenia rozwoju kompetencji zawodowych i społecznych;
  • kursy językowe przygotowujące do stażu zagranicznego;
  • dwumiesięczny staż zagraniczny, organizowany przez naszych partnerów z Niemiec i Hiszpanii;
  • płatne staże zawodowe w kraju, kursy zawodowe, coaching indywidualny.

Dlaczego staże zagraniczne?

Ważnym elementem projektu jest udział w dwumiesięcznym stażu zagranicznym. Wyjazd za granicę i odbycie dwumiesięcznych praktyk w odpowiednio dobranej dla każdego Uczestnika/Uczestniczki firmie/instytucji, pozwoli zdobyć niestandardowe doświadczenie, nie tylko zawodowe. Pobyt za granicą to okazja do poznania nowego środowiska, poprawienia swoich umiejętności językowych, sprawdzenia się w nowych sytuacjach, zdobycia wielu cennych umiejętności, które będzie można wykorzystać po powrocie do kraju.

Nasi partnerzy mają duże doświadczenie w organizowaniu staży i praktyk. Dzięki współpracy z nimi możemy zaoferować Uczestnikom projektu najlepsze warunki odbywania stażu zagranicą.

Na czym polega udział w projekcie?

W projekcie udział weźmie w sumie 60 osób (3 edycje, każda po 20 osób - rekrutacja do każdej edycji prowadzona jest osobno). Obecnie prowadzimy rekrutację do pierwszej edycji projektu (staże zagraniczne w Niemczech, Drezno). Udział w projekcie obejmuje trzy etapy:

ETAP I - przygotowanie do mobilności

ETAP II - pobyt za granicą

ETAP III - wsparcie po powrocie do kraju

WSPARCIE DODATKOWE

Rekrutacja

Rekrutacja do każdej edycji projektu prowadzona będzie osobno. Obecnie prowadzimy rekrutację do I edycji – staże w Niemczech.

W celu zgłoszenia się do projektu należy wypełnić FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (dostępny na www.pline.org)
Formularz można przesłać mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , przesłać pocztą tradycyjną lub dostarczyć osobiście do biura.

Po weryfikacji formalnej zgłoszenia, kandydat/ka zostanie zaproszona na rozmowę rekrutacyjną (termin spotkania ustalamy indywidualnie z każdym kandydatem/ką).

 

Więcej informacji:
www.plineu.org
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel: 12 411 05 24

Stowarzyszenie Doradców Europejskich PLinEU
ul. Kasprowicza 9a/1, 31-523 Kraków
(biuro czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 15.00)

 

Partnerzy Projektu:

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, www.gupkrakow.plStowarzyszenie Homini et Terrae, www.hominietterrae.plBSW (Bildungswerk der Sächsischen Wirtschaft gGmbH), www.bsw-ggmbh.deESPAMOB’ by IES Consulting, www.ies-consulting.pl

Studiujesz i zdobywasz pierwsze doświadczenia zawodowe? A może dopiero planujesz swoją karierę?

Jeśli tak – potrzebujemy Twojej pomocy!

Portal KarieraPlus prowadzi obecnie badanie wśród studentów i absolwentów, na temat opinii o rynku pracy i pracodawcach.

W związku z tym prosimy Cię - oceń lokalny rynek pracy w specjalnie przygotowanej przez nas ankiecie: http://rynek-pracy.questionpro.com.

Oczywiście szczere opinie są zawsze w cenie - do wygrania jest 8 bonów podarunkowych Sodexo o wartości 50zł lub 100zł oraz 10 powerbanków.

Ankieta jest poufna, nie trzeba udostępniać swoich danych, jeśli chcesz tylko wyrazić swoją opinię, natomiast by mieć szansę na wygranie nagród, potrzebne jest podanie maila.

Już teraz masz wpływ na kształt rynku pracy - spraw, by pracodawcy sprostali Twoim oczekiwaniom!

 

 

Załączniki:
Pobierz plik (grafika_promocyjna.jpg)grafika_promocyjna.jpg

Tegoroczna edycja Festiwalu odbędzie się w dniach 13-14 kwietnia 2016 roku na dwóch uczelniach: pierwszy dzień na Uniwersytecie Jagiellońskim, a drugi na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.

Wydarzenie będzie wypełnione inspirującymi prelekcjami oraz certyfikowanymi warsztatami, poprowadzonymi przez osoby, dla których CSR to nie pusta fraza, ale angażująca idea, co pokazują działania inicjowane przez organizacje, w których pracują.

HARMONOGRAM WYDARZENIA:

13 kwietnia
Uniwersytet Jagielloński, Wydział Zarządzania i Komunikacji społecznej

11.20 - oficjalne rozpoczęcie Festiwalu
11.30 - Tesco - “Jak zbudować strategię CSR spójną z profilem firmy” (warsztat)
13.15 - Bank Pekao S.A. - ”Responsible banking, czyli jak prowadzić odpowiedzialną bankowość na przykładzie Banku Pekao S.A.” (prelekcja)
15.00 - IBM - “Kultura Biznesu a społeczna odpowiedzialność biznesu” (warsztat)

 

14 kwietnia
Uniwersytet Ekonomiczny


 
9:35 - IKEA - “ IKEA to idea” (warsztat)
11:20 - Grupa Tauron, “W 90 minut dookoła strategii CSR” (warsztat)
11.20 - International Paper, "Radość chaotycznych notatek - fakty i mity na temat papieru"(wykład)
13:05 - Provident “CSR- Moda czy konieczność” (prelekcja)
14:50 - Arcelor Mittal - “Stereotypy w organizacji: jak tworzyć platformę współpracy?” (warsztat)
17:00 Zakończenie Festiwalu, Gala z okazji V-lecia CSR Festival Cracow

 

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, a wszystkie warsztaty są certyfikowane.

Zapisy oraz więcej informacji na wydarzeniu na Facebooku: CSR Festival Cracow

Fundacja Nahda założona i prowadzona przez Absolwentkę WSE zaprasza studentów i absolwentów WSE na pierwszy w Polsce ​przegląd filmów ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, który odbędzie się 15-17 kwietnia w Kinie Pod Baranami. (Kino Lab w Warszawie).

Przegląd filmowy to nie tylko filmy ale także wydarzenia towarzyszące, w tym spotkanie z panem Ahmedem Abdallą Burhaimą - konsulem Zjednoczonych Emiratów Arabskich w Polsce. (15 kwietnia, godz. 14.00 - Collegium Maius).

 

Gościem specjalnym przeglądu będzie Nawaf al Janahi, reżyser film Sea Shadow, otwierającego nasz przegląd - piątek 15 kwietnia, godz. 19.15. 

 

PROGRAM KRAKÓW:

środa, 13 kwietnia

18.00  Wykład dr Karoliny Rak, Instytut Bliskiego i Dalekiego Wschodu UJ  - o historii Zjednoczonych Emiratów Arabskich,  (Kolanko No 6, ul. Józefa 17 - wstęp wolny)

 

piątek, 15 kwietnia

14.00  Ahmed Abdalla Burhaima, konsul Zjednoczonych Emiratów Arabskich w Polsce – spotkanie. 
​(Collegium Maius, sala. im. M. Bobrzyńskiego, ul. Jagiellońska 15 - wstęp wolny)

 

19.15  SEA SHADOW | SEA SHADOW
reż. Nawaf Al Janahi, Zjednoczone Emiraty Arabskie 2011, 98’
Gościem pokazu będzie reżyser filmu, Nawaf Al Janahi.

 

sobota, 16 kwietnia

11.00  Śniadanie z kinem emirackim: Wprowadzenie do historii kinematografii Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Prowadzenie: dr Sebastian Gadomski, UJ.  (Pauza In Garden, ul. Rajska 12 - wstęp wolny)

 

19.15  FROM A TO B | FROM A TO B
reż. Ali F. Mostafa, Zjednoczone Emiraty Arabskie/Jordania/Liban 2013, 108’

 

niedziela, 17 kwietnia

18.00  ZESTAW FILMÓW KRÓTKOMETRAŻOWYCH | EMIRATI SHORT FILMS, 72’

19.30  AS ONE: THE AUTISM PROJECT | AS ONE: THE AUTISM PROJECT
reż. Hana Makki, Zjednoczone Emiraty Arabskie 2014, 80’

 

BILETY:
16 zł (normalny), 13 zł (ulgowy/senior), Karnet (4 seanse): 40 zł​
www.kinopodbaranami.pl

Wszystkie informacje dostępne są na stronie internetowej: www.kinoemirackie.pl oraz na FB: https://www.facebook.com/events/1731420353744722/

Piąta edycja CSR Festival Cracow

Tegoroczna edycja Festiwalu odbędzie się w dniach 13-14 kwietnia 2016 roku na dwóch uczelniach: pierwszy dzień na Uniwersytecie Jagiellońskim, a drugi na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.

Wydarzenie będzie wypełnione inspirującymi prelekcjami oraz certyfikowanymi warsztatami, poprowadzonymi przez osoby, dla których CSR to nie pusta fraza, ale angażująca idea, co pokazują działania inicjowane przez organizacje, w których pracują.

HARMONOGRAM WYDARZENIA:

13 kwietnia
Uniwersytet Jagielloński, Wydział Zarządzania i Komunikacji społecznej

11.20 - oficjalne rozpoczęcie Festiwalu
11.30 - Tesco - “Jak zbudować strategię CSR spójną z profilem firmy” (warsztat)
13.15 - Bank Pekao S.A. - ”Responsible banking, czyli jak prowadzić odpowiedzialną bankowość na przykładzie Banku Pekao S.A.” (prelekcja)
15.00 - IBM - “Kultura Biznesu a społeczna odpowiedzialność biznesu” (warsztat)

14 kwietnia,
Uniwersytet Ekonomiczny


9:35 - IKEA - “ IKEA to idea” (warsztat)

11:20 - Grupa Tauron, “W 90 minut dookoła strategii CSR” (warsztat)

11.20 – International Paper, "Radość chaotycznych notatek - fakty i mity na temat papieru"(wykład)

13:05 - Provident “CSR- Moda czy konieczność” (prelekcja)

14:50 - Arcelor Mittal - “Stereotypy w organizacji: jak tworzyć platformę współpracy?” (warsztat)

 

17:00 Zakończenie Festiwalu, Gala z okazji V-lecia CSR Festival Cracow

 

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, a wszystkie warsztaty są certyfikowane.

Zapisy oraz więcej informacji na wydarzeniu na Facebooku: CSR Festival Cracow
https://www.facebook.com/events/1531312627163826/

9:35 ­ IKEA, warsztat:­ “ IKEA to idea” , prelegentki: Natalia Leszczyńska, Beata Świątek-Brzeźińska

11:20 Grupa Tauron,warsztat: “W 90 minut dookoła strategii CSR”, prelegentka: Katarzyna Fraś,

13:05 ­ Provident, prelekcja: “CSR­ Moda czy konieczność”

14:50 ­Arcelor Mittal, warsztat:­ “Stereotypy w organizacji: jak tworzyć platformę współpracy?”, prelegentki: Agnieszka Woźniak i Magdalena Soboń-Stasiak9:35 ­ IKEA, warsztat:­ “ IKEA to idea” , prelegentki: Natalia Leszczyńska, Beata Świątek-Brzeźińska

11:20 Grupa Tauron,warsztat: “W 90 minut dookoła strategii CSR”, prelegentka: Katarzyna Fraś,

13:05 ­ Provident, prelekcja: “CSR­ Moda czy konieczność”

14:50 ­Arcelor Mittal, warsztat:­ “Stereotypy w organizacji: jak tworzyć platformę współpracy?”, prelegentki: Agnieszka Woźniak i Magdalena Soboń-Stasiak