SPOTKAJMY SIĘ W WSE

Firma rekrutacyjna WilsonHCG zaprasza wszystkich zainteresowanych
a w szczególności studentów Wyższej Szkoły Europejskiej do odwiedzenia
PUNKTU INFORMACYJNEGO!

To świetna okazja do bezpośredniego poznania Firmy jej pracowników, zadania pytań dotyczących m.in. rekrutacji
a także możliwość zapoznania się z aktualnymi ofertami staży/pracy w WilsonHCG.

 

Kiedy i gdzie?

26.11.2016 godz. (sobota) w godzinach 10:00 -15:00

budynek Wyższej Szkoły Europejskie
im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie,
przy ul. Św. Filipa 25 (I piętro).


DO ZOBACZENIA

Masz pomysł na biznes i szukasz dofinansowania? Sięgnij po bezzwrotną dotację do 20 tys. zł. Nabór trwa do 18.11.2016 r.

Jeśli nie pracujesz i nie jesteś zarejestrowany w urzędzie pracy, nie kształcisz się w trybie stacjonarnym i nie uczestniczyłeś w szkoleniach (w okresie ostatnich 4 tygodni) zapraszamy do udziału w projekcie „Tak, potrafię!”

Osoby, chcące założyć działalność gospodarczą mogą otrzymać wsparcie: szkolenia przygotowujące do prowadzenia biznesu, doradztwo i bezzwrotną dotację w wysokości do 20 000 zł

Więcej informacji na www.takpotrafie.kolping.pl oraz na naszym profilu FB.

Skontaktuj się z nami, a dowiesz się więcej!

W przypadku pytań dot. dotacji informacje szczegółowe pod nr tel. 12 418 77 63

W sprawie szkoleń i staży informacje szczegółowe pod nr tel.12 418 77 77

Centrum Wsparcia KOLPING w Krakowie, , 
ul. Żułowska 51,

31-436 Kraków
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Projekt „Tak, potrafię!” realizowany jest w ramach Poddziałania 1.2.2. Wsparcie udzielane z inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020

Uwaga Studencie!

Największy w Polsce serwis aukcji transportowych Clicktrans.pl organizuje drugą edycję ogólnopolskiego konkursu, którego celem jest szerzenie i przekazywanie wiedzy o transporcie. Masz pomysł na nowatorskie zastosowanie w transporcie lub wizję jak będzie wyglądał transport w przyszłości? Weź udział w konkursie stypendialnym Clicktrans.pl i zgarnij jednorazowe stypendium!

Suma nagród wynosi 2000 zł!

Aby wziąć udział w konkursie, napisz artykuł (do 15 tysięcy znaków ze spacjami) na temat:

Jak będzie wyglądał transport w Europie za 20 lat?” i wyślij na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zwycięskie prace zostaną opublikowane na http://www.info.clicktrans.pl/

Czekamy na Twoją pracę konkursową do 08 stycznia 2017 r.

Więcej szczegółów i regulamin pod adresem: http://clicktrans.pl/info/konkurs-stypendialny-2-edycja

 

 

Zapraszamy do udziału w bezpłatym spotkaniu Acceleration Day podczas którego poznasz zasady działania najlepszych, globalnych programów akceleracyjnych działających na terenia polski.

 

Rejestracja na spotkanie na stronie

http://patentstory.org/

 

Agenda:

17:00 - Founder Institute Warsaw

Piotr Boulangé 

FOUNDER INSTITUTE WARSAW

 

17:20 - Startup Collider Accelerator

Magdalena Kwoska 

PWC POLSKA

 

17:40 - Dołącz do programu akceleracyjnego MITEF Poland. Wspieramy startupy technologiczne

Magdalena Jabłońska 

MIT ENTERPRISE FORUM POLAND

 

18:00 - T-Mobile / hub:raum

Filip Dębowski 

T-MOBILE / HUB:RAUM

 

18:20 - Orange Fab Poland

Monika Tolak 

ORANGE POLAND

 

18:40 - Wielki Zderzacz Pomysłów

Paweł Nowicki 

BTM INNOVATIONS

 

19:00 - Space3ac - Start your space adventure!

Wojciech Drewczyński 

BLACK PEARLS VC

 

19:20 - Networking

 

Dlaczego warto?

Poznasz najlepsze globalne programy akceleracyjne działające na terenie Polski

Dowiesz się kto i dlaczego poszukuje startupów w Polsce

 

Dowiesz się czy akceleracja to dobry sposób na rozwinięcie Twojego startupu

Poznasz zasady działania akceleratorów oraz korzyści jakie niesie za sobą udział w programie akceleracyjnym

 

Znajdziesz inspirację

Przykłady dobrych praktyk pobudzają do efektywnego działania

 

Nawiążesz wartościowe kontakty biznesowe

Rozbudujesz sieci kontaktów i relacji które staną się wsparciem dla Twojego biznesu.

 

Spotkanie kierujemy do:

Startupów zainteresowanych udziaem w programie akceleracyjnym

 

Rejestracja na spotkanie na stronie

http://patentstory.org/

Dołącz do wydarzenia na fb

https://www.facebook.com/events/1747442758851212/

Szukasz pracy w branży gastronomicznej lub hotelarskiej? Jeśli tak, to koniecznie dołącz do Strefy Kariery organizowanej podczas 24. Międzynarodowych Targów Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA® w EXPO Kraków (16-18.11.2016).

 

Targi dają więcej! Przede wszystkim umożliwiają bezpośrednie nawiązanie cennych relacji, co przynosi wymierne korzyści. Międzynarodowych Targów Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA® skupiają grono najlepszych firm branży gastronomicznej i hotelarskiej i gromadzą kilkanaście tysięcy zwiedzających. Chcąc ułatwić kontakt między pracodawcami a potencjalnymi pracownikami, postanowiliśmy wyjść naprzeciw potrzebom i po raz kolejny zorganizować Strefę Kariery – przestrzeń do nawiązywania relacji, rozmów i rozwoju.

 

Strefa Kariery umożliwia:

  • bezpłatne zamieszczenie ogłoszenia na stronie Targów w zakładce Strefa Kariery
  • bezpłatne przeglądanie ogłoszeń
  • bezpłatne zamieszczenie ogłoszenia na stoisku Stefy Kariery w trakcie trwania Targów
  • kilkaset firm w jednym miejscu
  • nawiązanie bezpośredniego kontaktu z potencjalnym pracodawcą
  • możliwość aplikowania bezpośrednio na stoisku
  • zapoznanie się z aktualnymi trendami na rynku

 

Jeśli jesteś zainteresowany, prześlij wypełniony formularz na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Zapraszamy do udziału w Strefie Kariery podczas 24. Międzynarodowych Targów Stomatologicznych KRAKDENT®. Więcej na www.horeca.krakow.pl.

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości to ogólnoświatowa inicjatywa, której celem jest wspieranie i rozwijanie postaw przedsiębiorczych wśród młodych ludzi. W tym samym czasie, na całym świecie, odbywają się tysiące inspirujących spotkań z pracodawcami, mentorami i inwestorami.

PROGRAM ŚWIATOWEGO TYGODNIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI 14-18 LISTOPADA 2016
w WYŻSZEJ SZKOLE EUROPEJSKIEJ im. ks. JÓZEFA TISCHNERA

 

 

PONIEDZIAŁEK - 14 LISTOPADA 2016r.

OFERTA DLA ZAINTERESOWANYCH

INDYWIDUALNE SESJE COACHINGOWE

W czasie sesji będziesz miała/miał okazję między innymi:
•    zbudować odpowiedź na bardzo istotne pytanie: Czego chcesz?;
•    nazwać ważne dla Ciebie wartości oraz zobaczyć, w jaki sposób mogą one przełożyć się na wizję twojej kariery zawodowej;
•    zarysować krótko- i długoterminowe cele prowadzące do realizacji twojej wizji;
•    określić, co już potrafisz;
•    zastanowić się, jakie kompetencje i w jaki sposób możesz wzmocnić w celu realizacji swojej wizji;
•    odkryć swój potencjał w podejmowaniu świadomych i trafnych decyzji z zakresu kariery zawodowej.

 

Data i miejsce Godziny Prowadząca

14.11.2016 poniedziałek

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. Westerplatte 11,
Biuro Karier (pokój B13)

Sesja 1 - godz. 13.00 -14.30
Sesja 2 - godz. 14.45 -16.15
Sesja 3 - godz. 16.30 -18.00
Dorota Szmigielska
Biuro Karier Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera

Informacje o zapisach

Osoba do kontaktu: Anna Węglarz
Tel: 12 683 24 71
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Osobiście: ul. Westerplatte 11, Biuro Karier (pokój B13)

 

WTOREK - 15 LISTOPADA 2016r.

 

OFERTA DLA STUDENTÓW WSE

WYKŁAD
Lokalny rynek pracy (dla językowca i nie tylko)
Przedstawienie sytuacji na lokalnym rynku pracy, przegląd i analiza ofert oraz oczekiwań pracodawców. Omówienie znaczenia kompetencji miękkich,
najczęściej branych pod uwagę podczas rekrutacji.

 Data i miejsce Godziny Prowadząca

15.11.2016 wtorek

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. św. Filipa 25, sala F1

 16.00-16.45     Alina Kozak
Firma ManpowerGroup

 

WYKŁAD
Jak się wyróżnić na lokalnym rynku pracy.  
Jak przygotować dokumenty aplikacyjne oraz prowadzić profile w branżowych mediach społecznościowych.

 Data i miejsce Godziny  Prowadząca

15.11.2016 wtorek

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. św. Filipa 25, sala F1

 17.00-17.45     Alina Kozak
Firma ManpowerGroup

 

WYKŁAD
Jak i gdzie aktywnie szukać pracy?  W jaki sposób rozpoznać najlepszą ofertę zatrudnienia?
Wykład odnośnie właściwego dobru oferty pracy , z uwzględnieniem indywidualnych oczekiwań, kompetencji oraz predyspozycji. Omówienie metod poszukiwania pracy oraz elementów, na które warto zwracać uwagę w ofertach zatrudnienia.

 Data i miejsce Godziny Prowadząca

15.11.2016 wtorek

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. św. Filipa 25, sala F1

18.00-18.45    Magdalena Kita
Firma ManpowerGroup

 

WYKŁAD
Job interview – no stress
Autoprezentacja podczas rozmowy rekrutacyjnej, omówienie przykładów struktur wywiadów rekrutacyjnych oraz pytań (pozytywnych, negatywnych i neutralnych), które najczęściej pojawiają się na rozmowach kwalifikacyjnych.

Data i miejsce Godziny Prowadząca

15.11.2016 wtorek

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. św. Filipa 25, sala F1

 

19.00-19.45    

Magdalena Kita
Firma ManpowerGroup
Informacje o zapisach

Osoba do kontaktu: Anna Węglarz
Tel: 12 683 24 71
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Osobiście: ul. Westerplatte 11, Biuro Karier (pokój B13)

 

OFERTA DLA PEŁNOLETNICH UCZNIÓW SZKÓŁ ŚREDNICH

 
INDYWIDUALNE SPOTKANIA Z DORADCĄ ZAWODOWYM

Na których:
•    będzie Ci łatwiej zaplanować przyszłość zawodową (podjąć decyzje o wyborze, zmianie zawodu, o szkoleniu czy przekwalifikowaniu);
•    będziesz mogła/ mógł rozpoznać zainteresowania i predyspozycje zawodowe za pomocą testów;
•    uświadomisz sobie, jakie masz atuty zawodowe i jak możesz je wykorzystać, szukając pracy i przygotowując dokumenty zawodowe;
•    nauczysz się prezentacji własnej osoby i przygotujesz się do rozmowy kwalifikacyjnej z pracodawcą;
•    przygotujesz swoje CV oraz list motywacyjny;
•    zdobędziesz wiedzę przydatną do założenia firmy;
•    rozwiniesz umiejętności interpersonalne;
•    poznasz sposoby radzenia sobie ze stresem.

 

 Data i miejsce Godziny  Prowadząca

15.11.2016 wtorek

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. Westerplatte 11,
Biuro Karier (B13)

Spotkanie1 -   9.00-10.30
Spotkanie2 - 10.30-12.00
Spotkanie3 - 12.00-13.30
Spotkanie4 - 15.00-16.30
Jolanta Kowalik
Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
 Informacje o zapisach

Osoba do kontaktu: Anna Węglarz
Tel: 12 683 24 71
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Osobiście: ul. Westerplatte 11, Biuro Karier (pokój B13)

 

ŚRODA - 16 LISTOPADA 2016r.

 

OFERTA DLA UCZNIÓW SZKÓŁ ŚREDNICH KLAS I i II

WYKŁAD DLA UCZNIÓW

Przedsiębiorczość w pigułce
Uczestnicy wykładu dowiedzą się, jak szukać w sobie kreatywności i motywacji , jak działać przedsiębiorczo, jak wykorzystać swoje pasje
i umiejętności, by w przyszłości zbudowana kariera zawodowa była satysfakcjonująca.

 

 Data i miejsce Godziny Prowadzący

16.11.2016 środa

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. Westerplatte 11, aula A0

 10.00-11.30 Sebastian Kolisz
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
Informacje o zapisach

Tel: 12 683 24 04
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Osobiście: ul. Westerplatte 11, pokój B9

 

OFERTA DLA KLAS III LO i IV TECHNIKUM

 
SZKOLENIE DLA UCZNIÓW

Matura i co dalej
Szkolenie inspiruje, uczy i zachęca do postaw przedsiębiorczych.
Szkolenie porusza poniższe zagadnienia:
  • dlaczego warto świadomie kształtować swoją ścieżkę kariery już od klasy maturalnej
  • czym w praktyce jest przedsiębiorczość
  • co to są startupy
  • skąd wziąć pomysł na biznes, gdzie szukać niszy na rynku
  • jak zarabiać na pasji
  • trendy w świecie startupów i rozwoju zawodowego
  • porównanie sposobów zarobkowania 

 

 Data i miejsce Godziny Prowadzący

16.11.2016 środa

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. Westerplatte 11, aula A0

 12.30-14.00 Sebastian Kolisz
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
 Informacje o zapisach

Tel: 12 683 24 04
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Osobiście: ul. Westerplatte 11, pokój B9

 

OFERTA DLA ZAINTERESOWANYCH

INDYWIDUALNE SESJE COACHINGOWE

W czasie sesji będziesz miała/miał okazję między innymi:
•    zbudować odpowiedź na bardzo istotne pytanie: Czego chcesz?;
•    nazwać ważne dla Ciebie wartości oraz zobaczyć, w jaki sposób mogą one przełożyć się na wizję twojej kariery zawodowej;
•    zarysować krótko- i długoterminowe cele prowadzące do realizacji twojej wizji;
•    określić, co już potrafisz;
•    zastanowić się, jakie kompetencje i w jaki sposób możesz wzmocnić w celu realizacji swojej wizji;
•    odkryć swój potencjał w podejmowaniu świadomych i trafnych decyzji z zakresu kariery zawodowej.

 

 Data i miejsce Godziny Prowadząca

16.11.2016 środa

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. Westerplatte 11,
Biuro Karier (pokój B13)
    

Sesja 1 - godz. 13.00 -14.30
Sesja 2 - godz. 14.45 -16.15
Sesja 3 - godz. 16.30 -18.00
Dorota Szmigielska
Biuro Karier Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera
Informacje o zapisach

Osoba do kontaktu: Anna Węglarz
Tel: 12 683 24 71
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Osobiście: ul. Westerplatte 11, Biuro Karier (pokój B13)

 

CZWARTEK - 17 LISTOPADA 2016r.

 

OFERTA DLA ZAINTERESOWANYCH

INDYWIDUALNE SESJE COACHINGOWE

W czasie sesji będziesz miała/miał okazję między innymi:
•    zbudować odpowiedź na bardzo istotne pytanie: Czego chcesz?;
•    nazwać ważne dla Ciebie wartości oraz zobaczyć, w jaki sposób mogą one przełożyć się na wizję twojej kariery zawodowej;
•    zarysować krótko- i długoterminowe cele prowadzące do realizacji twojej wizji;
•    określić, co już potrafisz;
•    zastanowić się, jakie kompetencje i w jaki sposób możesz wzmocnić w celu realizacji swojej wizji;
•    odkryć swój potencjał w podejmowaniu świadomych i trafnych decyzji z zakresu kariery zawodowej.

 

Data i miejsce

Godziny Prowadząca

17.11.2016 środa

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. Westerplatte 11,
Biuro Karier (pokój B13)

Sesja 1 - godz. 13.00 -14.30
Sesja 2 - godz. 14.45 -16.15
Sesja 3 - godz. 16.30 -18.00
Dorota Szmigielska
Biuro Karier Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera
Informacje o zapisach

Osoba do kontaktu: Anna Węglarz
Tel: 12 683 24 71
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Osobiście: ul. Westerplatte 11, Biuro Karier (pokój B13)

 

OFERTA DLA KLAS II i III oraz w przypadku technikum również klas IV

GRA STRATEGICZNA

Własna firma: Chłopska szkoła biznesu – biznesowa gra symulacyjna
Uczestnicy gry wcielają się w role historycznych przedsiębiorców z Andrychowa, handlują swoimi towarami i organizują wyprawy handlowe do różnych miast Europy. Wygrywa ten kto zgromadzi największą pule kapitału, ale gra to tylko pretekst do  rozwijania swoich kompetencji takich jak: przedsiębiorczość, kreatywność czy umiejętności społeczne, a także negocjacyjne.

 

 Data i miejsce Godziny Prowadzący

17.11.2016 czwartek

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. św. Filipa 25, sala F105

godz. 10.00-11.30
grupa max. 20 uczniów
Marek Marczyk
Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie 

17.11.2016 czwartek

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. św. Filipa 25, sala F105

godz. 12.00-13.30
grupa max. 20 uczniów
Marek Marczyk
Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
 Informacje o zapisach

Tel: 12 683 24 04
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
Osobiście: ul. Westerplatte 11, pokój B9

 

SPOTKANIE ZAMKNIĘTE

Spotkanie Konwentu Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera

Konwent WSE jest organem opiniodawczo-doradczym Rektora w zakresie tworzenia kierunków kształcenia i programów kształcenia.
W jego skład wchodzą, obok władz Uczelni,  osoby o znacznym doświadczeniu zawodowym, reprezentujące: organy państwowe i jednostki samorządu terytorialnego, organizacje samorzadowe, instytucje i stowarzyszenia naukowe, zawodowe i twórcze, organizacje pracodawców, przedsiębiorców o istotnym znaczeniu dla gospodarki regionu i państwa oraz inne instytucje i organizacje o zasięgu krajowym i międzynarodowym istotne dla rozwoju Uczelni.

Data i miejsce

Godziny Prowadzący

17.11.2016 czwartek

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera, Kraków
ul. Westerplatte 11

godz. 10.00-12.00

dr Błażej Sajduk
Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera

 

 

PIĄTEK  - 18 LISTOPADA 2016r.

 

OFERTA DLA KLAS III oraz w przypadku technikum również klas IV

WYKŁAD

Myśl, planuj, działaj – bądź przedsiębiorcą w zarządzaniu własną karierą.
Uczestnicy będą mieli okazję  zweryfikować i zastanowić się, czy bycie  dla siebie samego „sterem, okrętem, żeglarzem” jest wyborem właściwego dla nich modelu kariery zawodowej.

 

 Data i miejsce Godziny Prowadzący

18.11.2016 piątek

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. św. Filipa 25, sala F1

godz. 10.00-11.00 Marek Marczyk
Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
 Informacje o zapisach

Tel: 12 683 24 04
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Osobiście: ul. Westerplatte 11, pokój B9

 

 

    

              

 

Od stycznia br. Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie realizuje projekt Kierunek Kariera, w którym uczestnicy mogą skorzystać z usługi Bilansu Kariery, a w rezultacie otrzymać bony na szkolenia, głównie językowe i komputerowe. Wszystko wskazuje na to, że już wkrótce powitamy 1000. uczestnika!

Projekt jest adresowany do osób, które ukończyły 25 lat. Jednak podczas Ogólnopolskiego Tygodnia Kariery, 17 – 23 października 2016 r., chcemy umożliwić skorzystanie z naszych usług także młodszym. Zapraszamy zatem osoby pracujące w wieku między 18 a 24 rokiem życia, które mają co najwyżej wykształcenie na poziomie ukończonego liceum/technikum (łącznie ze zdaną maturą) i które są związane z Małopolską (mieszkają tu lub uczą się lub pracują).

 

W ramach projektu oferujemy spotkanie lub cykl spotkań z profesjonalnym doradcą zawodowym oraz dofinansowanie do kursów m.in. językowych lub komputerowych (nawet do 87%) w postaci bonów szkoleniowych.

 

Poniżej przesyłam link do strony www z informacjami o projekcie:

www.pociagdokariery.pl

 

oraz linki do stron, gdzie bezpośrednio można zapisać się na usługę w wybranym Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej:

 

Nowy Sącz

http://karierans.evenea.pl/

 

Tarnów:

http://karierat.evenea.pl/

 

Kraków:

http://karierakr.evenea.pl/

Eksperci Deloitte pokażą studentom jak w praktyce funkcjonuje biznes

Rusza kolejna edycja Akademii Biznesu Deloitte

Warszawa, 3 października 2016 r. – Akademia Biznesu to już tradycja w firmie doradczej Deloitte. W tym roku akademickim rusza dwunasta edycja programu edukacyjnego, w którym eksperci Deloitte dzielą się ze studentami studiów licencjackich, inżynierskich i magisterskich swoją wiedzą z zakresu rachunkowości, podatków, prawa, konsultingu, zarządzania ryzykiem czy rozwiązań IT. W ubiegłym roku w dziewięciu miastach Polski, w około 60 bezpłatnych warsztatach, uczestniczyło prawie 2 tys. studentów. Aplikacje on-line do tegorocznej edycji można składać do 3 listopada br.

 

W ramach Akademii Biznesu ruszają warsztaty z zakresu rachunkowości, podatków, konsultingu, ryzyk i technologii w bankowości, zarządzania ryzykiem oraz Quants Academy i Akademię Dealmaker. Każda akademia prowadzona jest przez inny zespół i dział Deloitte. „W tym roku otwieramy kolejne nowe akademie tematyczne w obszarze ryzyk i technologii w bankowości oraz IT, prowadzone przez zespoły tworzące oprogramowanie. Nowym kierunkiem w Akademii Biznesu jest również prawo, prowadzone przez prawników z kancelarii prawniczej Deloitte Legal” – mówi Joanna Tonkowicz, Menedżer w dziale HR Deloitte.

 

Akademie Biznesu są przeznaczone dla studentów III roku studiów licencjackich i inżynierskich oraz I i II roku studiów magisterskich. W zależności od jej rodzaju, kierowane są do osób studiujących finanse, ekonomię, prawo, kierunki informatyczne czy matematyczne. Przede wszystkim jednak, aby stać się uczestnikiem Akademii Biznesu, bardziej niż konkretny kierunek studiów, pożądane są umiejętności analityczne, otwarty umysł, znajomość języka angielskiego i zainteresowanie danym obszarem.

 

Wykładowcami Akademii Biznesu są menedżerowie i eksperci Deloitte, którzy dzielą się ze studentami swoją wiedzą i doświadczeniem. Zajęcia mają charakter interaktywny i praktyczny, co różni je od wykładów akademickich. Prowadzący są otwarci na rozwiązania i pomysły proponowane przez studentów. „Warsztaty to dla mnie okazja do zarażenia innych pasją do podatków. Tylko ci, którzy zajmują się podatkami, wiedzą, że one wcale nie są nudne jak stereotypowo zwykło się mówić. Akademia Biznesu to również możliwość spotkania się z młodymi ludźmi, którzy myślą nieszablonowo i nie boją się zadawania pytań, często bardzo podchwytliwych. Z roku na rok poziom wiedzy podatkowej prezentowanej przez uczestników jest coraz wyższy” – mówi Anna Wrześniewska, Manager w Dziale Doradztwa Podatkowego, wykładowczyni Akademii Podatkowej Deloitte. Młodzi ludzie, poprzez poznanie i rozwiązywanie case studies, mogą nauczyć się jak prowadzić biznes i poznać tajniki pracy takich firm jak Deloitte.

 

Kandydaci, którzy chcą spróbować swoich sił w Akademii Biznesu, przechodzą internetowe testy kwalifikacyjne oraz językowe, podobne do tych, do których przystępują osoby, które chcą wziąć udział w programie płatnych praktyk w Deloitte. Spośród studentów, którzy najlepiej przeszli testy, formułowane są grupy zajęciowe. Cykl warsztatów wieńczy case study polegający na rozwiązaniu zadania nawiązującego do tematu akademii. Najlepsi studenci po ukończeniu Akademii Biznesu mogą liczyć na ofertę płatnych praktyk oraz pracy w dziewięciu oddziałach Deloitte w całej Polsce. Niektórzy z absolwentów wcześniejszych edycji Akademii Biznesu pracują w Deloitte już od kilku lat.

 

„Akademia Quants pokazała mi jak zastosować wiedzę matematyczną w praktyce oraz umożliwiła poznanie wyjątkowych osób, z którymi mam przyjemność teraz pracować” - mówi Natalia Kneblewska, praktykantka w Dziale Konsultingu. „Podczas Akademii Podatkowej miałam okazję dowiedzieć się z czym na co dzień zmaga się doradca podatkowy. Warsztaty te zachęciły mnie do zgłębienia wiedzy podatkowej oraz do aplikowania na praktyki. Dziś sama mam okazję pracować nad tymi zagadnieniami” – mówi Karolina Wolek, była uczestniczka Akademii Biznesu, obecnie Konsultant w Dziale Doradztwa Podatkowego Deloitte.

 

Dzięki Akademii Biznesu firma Deloitte ma szansę dotrzeć do grupy najbardziej utalentowanych i najlepiej rokujących studentów, którzy w przyszłości zyskają możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej korporacji.

 

Podczas warsztatów studenci, oprócz wiedzy merytorycznej, rozwijają również swoje zdolności interpersonalne oraz uczą się pracować w zespole pod presją czasu. Poprzez kontakt z praktykami mogą dowiedzieć się na czym naprawdę polega praca w tak dużej firmie i „odczarować” mity, które narosły wokół funkcjonowania korporacji. „Akademia Konsultingu to profesjonalnie przygotowane warsztaty, które pozwoliły mi sprawdzić moje umiejętności pracy w zespole, a także zmierzyć się z tworzeniem strategii produktowej dla firmy sektora finansowego. Wskazówki osób prowadzących warsztaty udzielone każdej z grup na zakończenie warsztatów pomagają w dalszym rozwoju” – mówi Magdalena Szurko, Konsultant w Dziale Konsultingu Deloitte. Umiejętności zdobyte podczas warsztatów Akademii Biznesu uzupełniają wiedzę przyswajaną podczas studiów. „Akademia Rachunkowości była dla mnie bardzo ciekawym doświadczeniem, zupełnie innym od zajęć na uczelni. Uczestnicy Akademii mają możliwość kontaktu z najlepszymi specjalistami z branży audytorskiej. Ja szczególnie zapamiętałem rozwiązywanie podchwytliwych przykładów dotyczących zastosowania w praktyce MSR i MSSF” – opowiada Szymon Kafel, Asystent w Dziale Audytu Deloitte, absolwent Akademii Rachunkowości.

 

Warsztaty startują od listopada w dziewięciu miastach w Polsce. Aplikować na wybrany warsztat można do 3 listopada poprzez stronę internetową. Zajęcia będą odbywać się w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Gdańsku, Rzeszowie oraz Szczecinie, czyli wszędzie tam, gdzie firma Deloitte ma swoje biura.

 

Informacje o zbliżających się warsztatach (w których udział nieodpłatny) można znaleźć na stronie internetowej www.deloitte.com/pl/akademiabiznesu, fanpage’u „Deloitte Kariera” na Facebooku, na targach pracy, a także w biurach karier i u ambasadorów Deloitte, którzy działają na wielu polskich uczelniach.

 

Subskrypcja:
Otrzymuj powiadomienia o kolejnych informacjach prasowych Deloitte na stronie:
www.deloitte.com/pl/subskrypcje

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie ma ogromną przyjemność zaprosić Państwa do udziału w organizowanej jesienią tego roku, konferencji coachingowej Digital Age Coaching.

Konferencja DAC 2016 skierowana jest do biznesu, zarówno do HR managerów, HR Business Partners etc, osób zarządzających zespołem (średni i wyższy level), osób planujących zmiany w swojej karierze zawodowej czy prowadzących własny biznes.

Tematyka konferencji - Digital Age Coaching. Leadership i empowerment w organizacji ? ma na celu przybliżenie jej uczestnikom nie tyle sam coaching, co rolę narzędzi coachingowych, które okazują się bardzo przydatne w codziennym życiu organizacji.

Stawiamy na pokazanie praktycznego zastosowania coachingu w rozwijaniu organizacji, tak by działała ona naprawdę efektywnie i sprawnie.

Jednym z prelegentów, którzy uświetnią wydarzenie będzie Pan Prezes Sławomir Lachowski, a obok niego liczni coachowie, m.in. dr Grażyna Urbanik-Papp, Elżbieta Cwynar-Budzińska, Joanna Zawada-Kubik, Aleksandra Pogorzelska czy Doug Strycharczyk.


Wydarzenie będzie miało miejsce 18/10/2016 w hotelu Park Inn by Radisson w Krakowie.

Link do:

1) strony: http://digitalagecoaching.pl
2) Wydarzenia na Facebook https://www.facebook.com/events/161646010911306
3) na Linkedin https://www.linkedin.com/company/10888287
I oczywiście nasz social-mediowy hashtag #DAC2016WSE

Akademickie Centrum Kariery UEK zaprasza na XIII Targi Pracy UEK, które odbędą się 13 października w godz. 10:00-15:00. Wśród Wystawców znajdą się m.in. firmy z branży rachunkowości i finansów, konsultingu, doradztwa personalnego, IT. W tegorocznej edycji
po raz pierwszy wezmą udział organizacje pożytku publicznego takie jak Stowarzyszenie Wiosna oraz Fundacja DKMS, które przedstawią swoje oferty wolontariatu. Oprócz nich
na Targach pojawią się także pośrednicy praktyk zagranicznych Erasmus+.
Każdy odwiedzający Targi będzie miał również możliwość skorzystania z CV Point gdzie specjaliści z działów HR będą konsultować dokumenty aplikacyjne. W trakcie trwania wydarzenia uczestnicy będą mogli wziąć udział w szkoleniach oraz warsztatach.

 

Już dziś pobierz bezpłatny bilet wstępu na Targi. Bądź na bieżąco – śledź nasze wydarzenie
na Facebooku
.

Załączniki:
Pobierz plik (XIII TP UEK.png)XIII TP UEK