PŁATNE STAŻE I PRACA DLA MŁODYCH!

Skorzystaj z płatnych staży i bezpłatnych szkoleń. Rozpocznij pracę!
Fundacja PROAKTYWNI ogłasza  nabór do VI edycji projektu "Młodzi proaktywni". Liczba miejsc w projekcie ograniczona.

Fundacja PROAKTYWNI rozpoczyna rekrutację do VI edycji projektu stażowego Młodzi proaktywni. Udział jest bezpłatny, a zapisywać mogą się osoby młode w wieku od 18. do 29. roku życia, pozostające bez pracy, zamieszkałe na obszarach wiejskich powiatu tarnowskiego, dąbrowskiego i brzeskiego.
Również tym razem zapraszamy osoby z wykształceniem wyższym i policealnym.
 Udział w projekcie „Młodzi proaktywni” jest całkowicie BEZPŁATNY.

Aplikuj już dziś!!! Co możesz zyskać????
Uczestnikom projektu oferujemy:

  • udział w bezpłatnych warsztatach i szkoleniach zawodowych
  • indywidualne doradztwo zawodowe
  • wsparcie ze strony specjalistów zawodowych
  • płatny staż zawodowy
  • wsparcie ze strony osobistego opiekuna
  • zwrot kosztów przejazdu na zajęcia i staże

 
Jak aplikować?

Wystarczy wypełnić formularz aplikacyjny na stronie projektu mlodzi.fundacjaproaktywni.pl

Od 5 października 2017 r.

Nie zwlekaj i zgłoś swój udział!
Zrób pierwszy krok w kierunku kariery zawodowej.

Szczegółowe informacje oraz dokumenty aplikacyjne znajdują się na stronie internetowej projektu: mlodzi.fundacjaproaktywni.pl .

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 530 593 998, 579 517 630,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., oraz w Lokalnym Centrum Aktywności
w Tarnowie, ul. Krakowska 11 a, III piętro, czynne codziennie w godz. 15:30 – 17:30.

Udział w projekcie stanowi szansę na rozwój kariery zawodowej, zdobycie nowych kwalifikacji i podjęcie wymarzonej pracy. Większość firm rekrutujących stażystów, stwarza im możliwość zatrudnienia po zakończeniu stażu.

Projekt „Młodzi Proaktywni”  jest realizowany w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych i jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

Załączniki:
Pobierz plik (ulotka-6edycja.pdf)ulotka-6edycja.pdf

Już 12 października br. odbędzie się kolejna edycja Targów Pracy Uniwersytetu Ekonomicznego
w Krakowie! Czekać będzie na Ciebie prawie 60 Wystawców! Będziesz miał okazję spotkać firmy m.in. z branży finansów, bankowości, IT, marketingu i handlu.

W programie przewidziano prezentacje, podczas których eksperci przekażą Ci swoją cenną wiedzę oraz opowiedzą o specyfice pracy w ich firmach. Oprócz tego, do Twojej dyspozycji będą również profesjonaliści z działów HR, którzy w specjalnie przygotowanym CV Point z chęcią udzielą Ci wskazówek dotyczących przygotowania CV i listu motywacyjnego (pamiętaj o ich zabraniu!), a także doradzą Ci jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej. Kto wie, może dzięki rozmowie
z rekruterem przejdziesz pierwszy etap rekrutacji w danej firmie? A to się zdarza podczas Targów Pracy UEK! Do Twojej dyspozycji będą również doradcy zawodowi z Wojewódzkiego Urzędu Pracy
w Krakowie, którzy wesprą Cię w kreowaniu Twojej osobistej ścieżki zawodowej!

 

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny!

Więcej informacji znajdziesz na www.kariery.uek.krakow.pl

Dołącz do wydarzenia na Facebooku i bądź na bieżąco! J

IBM Kraków zaprasza studentów WSE do udział w "Dniu w IBM",to znakomita możliwość zweryfikowania wyobrażeń na temat pracy w międzynarodowym środowisku.
"Dzień w IBM" to również okazja przetestowania swoich kompetencji oraz poznania dyrektora i pracowników firmy.

25/10/2017 godz.9:00-13:00

Zapraszamy do uczestnictwa w całym dniu zajęć lub w wybranych warsztatach czy konsultacjach w siedzibie Firmy.
Program dnia otwartego przewiduje:
• od godz. 9:00 - śniadanie z Dyrektorem Centrum
• 10:00 - 12:00 - warsztat IBM Design Thinking
• 10:00 - 12:00 - warsztat z komunikacji w biznesie
• 10:00 - 12:00 - warsztat Rekrutacja - jak skorzystać ze swojej szansy
• 12:30 - 13:00 - zwiedzanie biura

Podczas "Dnia w IBM" można również sprawdzić swój poziom języka obcego, przygotować się do rozmowy wstępnej, oraz porozmawiać z pracownikami naszej firmy. Podczas rozmowy z pracownikami HR można również sprawdzić swój profil kompetencji i predyspozycji.

Zainteresowanych studentów prosimy o zapisywanie się przez wydarzenie na FB (link do wydarzenia: https://goo.gl/Rqv1ox )

Z A P R A S Z A M Y !

 

Na warsztatach studenci dowiedzą się, na czym polega praca doradcy biznesowego

Warszawa, 2 października 2017 r. – Wraz z początkiem roku akademickiego firma doradcza Deloitte zaprasza studentów do udziału w Akademii Biznesu. To już trzynasta edycja programu edukacyjnego, w którym eksperci Deloitte dzielą się ze studentami studiów licencjackich, inżynierskich i magisterskich swoją wiedzą z zakresu rachunkowości, podatków, prawa, konsultingu, zarządzania ryzykiem, metod ilościowych, fuzji i przejęć czy rozwiązań IT. Zajęcia będą odbywać się w dziewięciu miastach Polski. W ubiegłym roku w 109 bezpłatnych warsztatach uczestniczyło ponad tysiąc studentów. Aplikacje online do tegorocznej edycji można składać do 2 listopada. Najlepsi studenci po ukończeniu Akademii mogą liczyć na ofertę płatnych praktyk oraz pracy w oddziałach Deloitte w całej Polsce.

 

Unikalne i nieszablonowe podejście Deloitte do zarządzania projektami oraz innowacyjne myślenie w obliczu szybkiego postępu technologicznego pomaga klientom rozwiązywać najbardziej skomplikowane problemy. – Od kilku lat wiedzą na temat rozwiązań biznesowych, które pozwalają firmom zbudować i zachować czołową pozycję na rynku, dzielimy się również ze studentami, którzy dzięki nam mogą poznać tajniki pracy w firmie doradczej – mówi Krzysztof Kwiecień, Dyrektor HR, Deloitte Polska.

 

Warsztaty w największych ośrodkach akademickich

W tym roku w ramach Akademii Biznesu zostaną uruchomione warsztaty z zakresu rachunkowości, podatków, prawa, konsultingu strategicznego, IT, zarządzania ryzykiem, audytu oraz Quants Academy i Akademia Dealmaker. Każda akademia prowadzona jest przez inny zespół i dział Deloitte. – Zajęcia przyciągają wielu studentów, co naszych ekspertów mobilizuje do przełożenia swojej codziennej pracy na studia przypadków dla młodych osób bez doświadczenia, których wyobrażenie na temat pracy w doradztwie biznesowym często odbiega od rzeczywistości – mówi Krzysztof Kwiecień.

 

W tym roku warsztaty będą odbywać się w dziewięciu miastach Polski, czyli wszędzie tam, gdzie Deloitte ma swoje biura: w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Szczecinie, Krakowie, Katowicach, Rzeszowie oraz Łodzi.

 

Akademie Biznesu przeznaczone są dla studentów III roku studiów licencjackich i inżynierskich oraz I i II roku studiów magisterskich. W zależności od jej rodzaju, kierowane są do osób studiujących finanse, ekonomię, prawo, kierunki informatyczne czy matematyczne. – Przede wszystkim jednak, aby stać się uczestnikiem Akademii Biznesu, bardziej niż konkretny kierunek studiów, pożądane są umiejętności analityczne, otwarty umysł, znajomość języka angielskiego i zainteresowanie danym obszarem – mówi Joanna Tonkowicz, Menedżer w zespole Employer Branding, Deloitte.

 

Zajęcia prowadzone przez praktyków biznesu

Wykładowcami Akademii Biznesu są eksperci Deloitte. Najczęściej są to ludzie młodzi, którzy sami jeszcze niedawno zmagali się z podobnymi wyborami, przed którymi stoją dziś uczestnicy warsztatów Zajęcia mają charakter interaktywny i praktyczny, co różni je od wykładów akademickich. – Podczas warsztatów studenci rozwiązują przygotowane przez nas case study, które odzwierciedlają rzeczywiste problemy, z którymi mają do czynienia nasi klienci – mówi Jakub Osmałek, Konsultant w Deloitte, wykładowca w Akademii Konsultingu.

Prowadzący są otwarci na rozwiązania i pomysły proponowane przez studentów. – Warsztaty to okazja, by pokazać młodym ludziom czym w rzeczywistości są podatki. Tylko ci, którzy zajmują się tą dziedziną, wiedzą, że wcale nie jest ona tak nudna jak stereotypowo zwykło się uważać – mówi Anna Wrześniewska, Menedżer w Dziale Doradztwa Podatkowego, wykładowczyni Akademii Podatkowej Deloitte.


Firma Deloitte znana jest z innowacyjnego podejścia do narzędzi technologicznych, które wykorzystuje w pracy z klientem. O ich zaletach dowiadują się również uczestnicy warsztatów. Poznają, m.in. Finevare - autorski system Deloitte, który wspiera banki w zakresie ryzyka kredytowego. Praktyczne zastosowanie technologii w doradztwie biznesowym poznają również uczestnicy Akademii IT. – W tym roku wprowadzamy nowość, czyli elementy zabawy i rywalizacji. Za pośrednictwem naszej platformy studenci będą brali udział w zawodach typu Capture The Flag (CTF). Zamiast opowiadać o cyber, będzie można w pewnym zakresie podjąć wyzwania, z którymi nasz zespół mierzy się na co dzień – mówi Marcin Ludwiszewski, Cyber Security i Red Team Deloitte. – Aby wziąć udział w naszych zajęciach niezbędna jest podstawowa wiedza o mechanizmach działania sieci komputerowych, znajomość systemów operacyjnych Unix/Linux, a także... motywacja i chęć do pracy – dodaje.

 

Nauka zarządzania projektem

Kandydaci, którzy chcą spróbować swoich sił w Akademii Biznesu, przechodzą internetowe testy kwalifikacyjne oraz językowe, podobne do tych, do których przystępują osoby, aplikujące do programu płatnych praktyk w Deloitte. Spośród studentów, którzy najlepiej przeszli testy, formułowane są grupy zajęciowe. – Warsztaty są okazją do sprawdzenia umiejętności, które pozornie wydają się oczywiste, jak umiejętność pracy w grupie czy organizacja pracy. Studenci muszą podzielić ją pomiędzy sobą, komunikować się i pod presją czasu poprowadzić projekt tak, aby zakończył się on sukcesem. Uczą się zarządzania projektem, który jest jedną z kluczowych umiejętności w pracy doradcy biznesowego – mówi Jakub Osmałek.

 

Najlepsi studenci po ukończeniu Akademii Biznesu mogą liczyć na ofertę płatnych praktyk oraz pracy w oddziałach Deloitte w całej Polsce. – Jeśli ktoś myśli o pracy w Deloitte CE Business Services w Rzeszowie, Akademia daje wstęp do tego, co później będzie należało do naszych codziennych obowiązków. Zaczynając pracę w Audit Delivery Center wiedziałam już, czym w praktyce będę się zajmować i jak będzie wyglądać moja praca. Warto przyjść i spróbować, bo nic się nie traci, a wiele można zyskać – mówi Irmina Bazylewicz, ADC Specialist w DCE BSC w Rzeszowie.

– Udział w Akademii Quants dał mi szansę sprawdzenia się, a co ważniejsze, doskonalenia własnych umiejętności poprzez stałą interakcję z prowadzącymi oraz pracę zespołową. Umożliwił mi też poznanie zespołu, którego częścią obecnie jestem – mówi Paweł Pitala, Konsultant w Dziale Konsultingu, Deloitte. Warsztaty dają również możliwość mniej sformalizowanych rozmów z ekspertami Deloitte, podczas których mają okazję usłyszeć, jak w praktyce wygląda dzień doradcy biznesowego i praca z klientami z różnych branż. Zawierają więc elementy coachingu i networkingu. 

Pierwsze kroki w zawodzie

Dzięki Akademii Biznesu firma Deloitte ma szansę dotrzeć do grupy najbardziej utalentowanych i najlepiej rokujących studentów, którzy w przyszłości zyskają możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie i „odczarować” mity, które narosły wokół funkcjonowania korporacji. – Biorąc udział w Akademii Rachunkowości miałem możliwość poznania świetnych specjalistów, z którymi później pracowałem przy wspólnych projektach. Swoje pierwsze kroki w Deloitte stawiałem w dziale audytu finansowego. Dzięki pracy przy wielu projektach miałem możliwość zetknięcia się z wieloma obszarami finansów i poznania sposobu funkcjonowania biznesu – mówi Szymon Kafel, obecnie Konsultant w Dziale Konsultingu, absolwent Akademii Rachunkowości, Deloitte.

Akademia Biznesu otwiera również możliwości przed studentami prawa. – To świetna okazja by móc dowiedzieć się o praktycznych aspektach prawa, a przede wszystkim, by dołączyć do zespołu kancelarii Deloitte Legal – mówi Anna Kiermasz, finalistka Akademii Prawa, obecnie praktykantka w zespole Deloitte Legal. 

 

Warsztaty startują od listopada w dziewięciu miastach w Polsce. Aplikować można do 2 listopada br. poprzez stronę internetową

 

Udział w warsztatach jest bezpłatny, a uczestnicy otrzymują certyfikaty ukończenia Akademii. Więcej informacji o zbliżających się warsztatach można znaleźć na stronie internetowej www.kariera.deloitte.pl, fanpage’u „Deloitte Kariera” na Facebooku, na targach pracy, a także w biurach karier i u ambasadorów Deloitte, którzy działają na wielu polskich uczelniach.

 

Subskrypcja:
Otrzymuj powiadomienia o kolejnych informacjach prasowych Deloitte na stronie:
www.deloitte.com/pl/subskrypcje

Jesteś w trakcie lub tuż po studiach i chciałbyś rozpocząć karierę w stabilnie, dynamicznie rozwijającej się firmie, która od lat działa na polskim rynku i zasłużyła na zaufanie zarówno klientów, jak i pracowników? Aplikuj do Tesco.

W Tesco masz szansę na pracę przy ciekawych, pełnych wyzwań projektach w miłej atmosferze i w międzynarodowym środowisku oraz uzyskanie stabilizacji i odpowiednich zarobków. Dodatkowym atutem jest praca w centrum Krakowa.

 

Dobre miejsce pracy

Pewność zatrudnienia, jak również elastyczność dopasowania godzin pracy i grafiku do trybu życia oraz indywidualnych potrzeb to główne zalety zatrudnienia w Tesco. Nietrudno tu o umowę o pracę, a w przypadku studentów o umowę zlecenie. Jak to wygląda w praktyce? – Ustalenie stosunku pracy oraz jego formalizacja to kwestie kluczowe w momencie zatrudniania nowych osób. Wynagrodzenia wypłacane są regularne, a pracownicy często premiowani – wyjaśnia Karolina Zadęcka, CE People Programmer Manager Tesco Polska. Tesco zapewnia interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwość rozwoju zawodowego i szeroki pakiet szkoleń menadżerskich. Rozwojowi sprzyja także miła atmosfera w miejscu pracy.

 

Atrakcyjne benefity

To jednak nie wszystko. W Tesco można również liczyć na szereg benefitów pozapłacowych, takich jak bezpłatna opieka medyczna i pakiet sportowy Multisport. Szczególnie ceniony jest krótki czas oczekiwania na wizytę do lekarzy specjalistów. Wśród bogatego pakietu świadczeń dodatkowych, które otrzymują osoby zatrudnione, jest stała zniżka 10% na zakupy, którą można otrzymać już po 6 miesiącach pracy, świąteczne karty podarunkowe z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, bony na zakupy, kupony „Powrót do szkoły” na wyprawkę szkolną dla dzieci w wieku 5-19 lat, szczepienia przeciw grypie i coroczne bezpłatne badania profilaktyczne. Ponadto firma świętuje ważne wydarzenia w życiu każdego z pracowników, takie jak narodziny dziecka czy jubileusz stażu pracy.

 

Aktualna Rekrutacja

Osoby, które lubią intensywne tempo pracy, mierzenie się z nowymi wyzwaniami każdego dnia lub nie boją się nieszablonowego myślenia, z pewnością znajdą swoje miejsce w Tesco. Wyróżniają Cię zdolności analityczne, interesujesz się tematyką z zakresu sprzedaży, przygotowywanie analiz i raportów nie stanowi dla Ciebie problemu, a do tego znasz język angielski w stopniu komunikatywnym? Rozpocznij karierę w Tesco. Aktualnie do pracy w Biurze Głównym w Krakowie rekrutujemy na stanowiska m.in. Młodszego Specjalisty ds. Logistyki, Młodszego Specjalisty ds. Zakupów, Młodszego Specjalisty ds. Planowania Sprzedaży i Młodszego Specjalisty ds. Analiz Finansowych. Te oraz wiele innych ofert znajdziesz na stronie https://www.tesco.pl/kariera/.

 

 

Załączniki:
Pobierz plik (Baner.pdf)Baner.pdf

Ministerstwo Spraw Zagranicznych uprzejmie informuje, że Sekretariat Generalny Organizacji Narodów Zjednoczonych rozpoczął przyjmowanie zgłoszeń do egzaminu Young Professionals Programme (YPP) skierowanego do młodych absolwentów uczelni wyższych zainteresowanych karierą w ONZ.

Szczegółowe informacje o egzaminie znajdują się na stronie MSZ

Grupa Doradcza Projekt zaprasza do udziału w projekcie „APAP – ADAPTACJA PLAN AKTYWNOŚĆ PRACA DLA MŁODYCH” z województwa małopolskiego w wieku 15-29.

Projekt oferuje m.in.:

  • Darmowe szkolenia wg potrzeb
  • Płatne staże
  • Stypendia szkoleniowe i stażowe
  • Doradztwo zawodowe
  • Inne

Szczegółowe informacje w załącznikach oraz na stronie projektu

Trwa XI edycja Konkursu „Teraz Polska Promocja i Rozwój”. Prace magisterskie dotyczące promocji, konkurencyjności i innowacyjności Polski można zgłaszać do 23 października 2017 r. Na laureatów Konkursu czekają nagrody pieniężne o łącznej wartości blisko 50.000 zł, publikacje i staże.

 

Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” po raz jedenasty ogłosiła konkurs na najlepszą pracę magisterską dotyczącą szeroko rozumianej promocji, konkurencyjności i innowacyjności Polski. Konkurs jest organizowany przy współpracy z PAIH, POT, IAM oraz ARR. Patronatu dotychczas udzielili: Minister Spraw Zagranicznych, Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Minister Sportu i Turystyki, Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Na laureatów czekają nagrody główne oraz nagrody specjalne o łącznej wartości blisko 50 000 zł. Fragmenty zwycięskich prac zostaną opublikowane w e-booku „Teraz Polska Promocja i Rozwój”.

 

Na przestrzeni dotychczasowej historii Konkursu otrzymaliśmy blisko 700 prac magisterskich z kilkudziesięciu uczelni publicznych i niepublicznych z całej Polski, a ponad 100 z nich nagrodziliśmy. Rokrocznie przekonujemy się, jak wielki intelektualny potencjał posiada nasza młodzież, jak świeże i twórcze jest jej spojrzenie na temat współczesnej Polski. – podsumowuje Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego.

 

Pracę magisterską może zgłosić uczestnik lub szkoła wyższa, reprezentowana przez dziekana lub promotora. Kompletne zgłoszenie powinno zawierać:

  • Poprawnie wypełniony formularz zgłoszeniowy
  • Pracę magisterską na płycie CD/DVD lub nośniku USB
  • Streszczenie pracy
  • Notkę biograficzną autora
  • Kopię dyplomu lub potwierdzenie ukończenia studiów wyższych
  • Kopię promotorskiej recenzji pracy

 

Termin zgłoszeń upływa 23.10.2017 r.

Więcej informacji i regulamin konkursu znajduje się na stronie Teraz Polska (http://www.terazpolska.pl/pl/konkurs-teraz-polska-promocja).   

 

Nie chcesz parzyć kawy na praktykach? Zobacz kompletny przewodnik, w którym dowiesz się m.in.:

  • jak, gdzie i kiedy znajdziesz wartościowy staż? 
  • co wpisać w CV, by zainteresowało pracodawcę mimo, że nie masz doświadczenia?
  • poznasz listę stron, na których znajdziesz wartościowe staże i praktyki, doceniane przez pracodawców.

Odpowiedzi na Twoje pytania znajdziesz tutaj: "Jak znaleźć staż i praktyki na wakacje? Kompletny przewodnik." (https://interviewme.pl/blog/staz-praktyki-jak-szukac

Ruszyła rekrutacja do II edycji Liderów programu „PROJEKTOR – wolontariat studencki”. Oferta jest skierowana do  aktywnych wolontariuszy zarówno wywodzących się z Programu, jak i innych środowisk studenckiej aktywności. Pomysł powstał w odpowiedzi na Wasze potrzeby dotyczące możliwości rozwoju swoich kompetencji.

Liderzy PROJEKTORA to roczny program  rozwoju i  wspólnej pracy w programie „PROJEKTOR-wolontariat studencki”. W tej edycji oferujemy Ci do wyboru jedną z trzech ścieżek:

Ambasadorzy PROJEKTORA:

    • rozwój umiejętności liderskich i elementów fundraisingu;
    • możliwość dofinansowania i realizacji autorskich pomysłów Twoim regionie;
    • efektem ścieżki będzie zorganizowanie 2 inicjatyw w ośrodku akademickim Ambasadora promujących Program wśród nowych wolontariuszy;
    • wsparcie merytoryczne Fundacji Szkoła Liderów PAFW.

Animatorzy social media:

    • współtworzenie contentu stron PROJEKTORA w social media;
    • możliwość udziału w branżowych targach i szkoleniach;
    • efektem ścieżki będzie promocja Programu i realizacja minimum 2 wytworów z pokategorii: podcasty, vblogi, czy publikacje w social mediach;
    • wsparcie merytoryczne SOCJOMANII.

Trenerzy Programu:

    • zdobycie wiedzy i kompetencji z zakresu m.in.: prowadzenia zajęć dla dorosłych z obszaru edukacji nieformalnej, wolontariatu, pracy z grupą;
    • efektem ścieżki będzie przeprowadzenie 4 warsztatów przez każdego uczestnika w Polsce skierowanych do studentów pragnących zostać wolontariuszami Programu (w tym jedno ze spotkań ma być zrealizowane w mieście wskazanym przez opiekuna ścieżki);
    • wsparcie merytoryczne Polskiego Stowarzyszenia Pedagogów i Animatorów KLANZA.

Cechy wspólne dla każdej ze ścieżek:

  • trzy 20-godzinne zjazdy szkoleniowe w 2017 roku; (czerwiec – Lublin, październik – Warszawa, grudzień – Lublin);
  • wsparcie opiekuna ścieżki;
  • wyposażenie uczestników ścieżek w materiały edukacyjne i promocyjne Programu;
  • certyfikat na zakończenie programu;
  • po 7 miesiącu trwania programu 4 najaktywniejsze osoby z każdej ścieżki otrzymają wsparcie tutora w celu planowania dalszego rozwoju swojej ścieżki zawodowej;
  • możliwość otrzymania książek z wydawnictwa Onepress dla wyróżniających się wolontariuszy;
  • szansa uzyskania rekomendacji do wyjazdu na zagraniczne praktyki, staże, czy projekty partnerskich organizacji;
  • możliwość odbycia bezpłatnych praktyk w biurze Programu dla 3 – 4 studentów wytypowanych przez opiekunów ścieżek.

 

Zostań liderem – wypełnij formularz!

 

Merytoryczni opiekunowie ścieżek: 

Kamil Wrzos – opiekun merytoryczny ścieżki Ambasadorzy Programu
Dyrektor Programu „PROJEKTOR – wolontariat studencki”.  Z wykształcenia ekonomista oraz psycholog organizacji i zarządzania. Od 2005 roku zaangażowany w wiele działań i programów na rzecz młodzieży  i środowiska akademickiego, związany przede wszystkim z Programem PROJEKTOR i trzecim sektorem. W 2009 roku ukończył Szkołę Liderów Polsko- Amerykańskiej Fundacji Wolności. W grudniu 2013 roku obył wizytę studyjną w Stanach Zjednoczonych. W wolnych chwilach chętnie odwiedza malownicze zakątki Polski, miłośnik małych miasteczek i ich historii. Zakochany bez pamięci w kulturze krajów skandynawskich.  W życiu podpisuję się pod słowami Walta Disneya: „Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać.”

Anna Orzech – opiekun merytoryczny ścieżki Animatorzy Social Media
Prywatnie i zawodowo żyje w Internecie, gdzie zajmuje się “szerzeniem dobrych idei”. W Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zajmuje się szeroko pojętą komunikacją w Internecie i nowymi technologiami, a także współtworzy projekt skierowany do organizacji pozarządowych – Dobra Strona Internetu. Z III sektorem związana od kilkunastu lat. Od seminarium The New Media in the Middle East na Uniwersytecie Karola w Pradze kilka lat temu zafascynowana wpływem nowych mediów na zmiany społeczne. Z wykształcenia i zamiłowania filozofka i socjolożka.

dr Karolina Sobot-Kasperska – opiekun merytoryczny ścieżki Trenerzy Programu
Z wykształcenia psycholog, pedagog, trener. Zawodowo od 2007 roku zajmuje się szkoleniami i  treningami umiejętności miękkich  z rożnymi grupami docelowymi. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w środowisku organizacji pozarządowych i organizacji studenckich. Pasjonuje się nieformalną edukacją, międzykulturowością, a czas wolny z zapałem poświęca na ciągłe dokształcanie się. W Programie „PROJEKTOR-wolontariat studencki” zajmuję się obszarem rozwoju aktywnych wolontariuszy, monitoringiem i ewaluacją programu.

Merytoryczni partnerzy ścieżek:

Fundacja Szkoła Liderów – Szkoła Liderów to instytucja dbająca o jakość życia publicznego w Polsce i wśród Polaków za granicami. Od ponad 20 lat pracujemy na rzecz rozwoju świadomego, opartego na wartościach przywództwa. Wynajdujemy i wspieramy liderów różnych obszarów życia publicznego: w organizacjach pozarządowych, instytucjach samorządu terytorialnego oraz w partiach i organizacjach politycznych. Wierzymy, że to właśnie osoby o zdolnościach przywódczych, pociągając za sobą innych, są motorem zmian.

SOCJOMANIA – spółka konsultingowo-szkoleniowa, której szkolenia propagujące wiedzę z marketingu internetowego i mediów społecznościowych cieszą się dużą popularnością. Mamy za sobą ponad 420 szkoleń z digital marketingu, zarówno otwartych, jak i dedykowanych, w których uczestniczyło już ponad 2240 osób.

Polskie Stowarzyszenie Pedagogów i Animatorów KLANZA jest ogólnopolską organizacją pozarządowa non-profit, prowadzące działalność szkoleniową dla dorosłych. Posiada własny system kształcenia trenerów ich certyfikacji oraz zespół superwizorów wspomagających proces rozwoju organizacji. Wyróżniają się długoletnią praktyką, oryginalną metoda KLANZY oraz innymi atrakcyjnymi metodami kształcenia. Główna działalność KLANZY to organizacja: imprez dla małych i dużych grup skierowane do dzieci, młodzieży i dorosłych, konferencji, targów metodycznych, projektów adresowanych do różnych grup zawodowych, także poza granicami kraju, atrakcyjnych ofert dla wolontariuszy, własnego planu wydawniczego.

Kalendarium rekrutacyjne:
10.05 – 21.05; I etap przyjmowania zgłoszeń elektronicznych
24.05; II etap – wyniki osób wstępnie zakwalifikowanych
25.05 –  26.05; III etap – rozmowy telefoniczne z kandydatami
26.05; ogłoszenie listy zakwalifikowanych osób do poszczególnych ścieżek

 

Zostań liderem!

 

Ewentualne pytania proszę kierować do Koordynatora Programu Liderzy PROJEKTORA:

Karolina Sobot-Kasperska
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kom. 510-814-427