Stowarzyszenie WIOSNA w partnerstwie z Uniwersytetem Jagiellońskim poszukuje innowatorów społecznych gotowych zmierzyć się wyzwaniami rynku pracy. W WIOSENNYM INKUBATORZE INNOWACJI wystarczy nowatorski pomysł i chęć do działania, bo o wsparcie doradcze oraz grant na realizację innowacyjnego pomysłu zadba WIOSNA!
Projekt WIOSENNY INKUBATOR INNOWACJI został przygotowany z myślą o osobach najbardziej zagrożonych wykluczeniem na rynku pracy oraz narażonych na stereotypizację, czyli:
 osobach powyżej 50 roku życia,
 młodych bez doświadczenia zawodowego,
 osobach niepełnosprawnych.

Celem projektu jest przetestowanie nowatorskich rozwiązań, które przyczynią się do wypracowania szybszych, tańszych i bardziej efektywnych sposobów wspierania osób mających trudność z odnalezieniem się na rynku pracy.
Masz świetny pomysł, ale nie wiesz czy sprawdzi się w praktyce? Ten projekt pozwoli Ci go przetestować!

KTO MOŻE ZOSTAĆ INNOWATOREM SPOŁECZNYM?
Innowatorem może zostać każdy, zarówno osoby prywatne (pracujący, bezrobotni, uczniowie i studenci, pracownicy uczelni wyższych), grupy nieformalne (uczestnicy forów internetowych, portali społecznościowych, nieformalnych zrzeszeń) oraz podmioty typu stowarzyszenia, przedsiębiorstwa, uczelnie czy podmioty rynku pracy.
JAKIE FORMY WSPARCIA CZEKAJĄ NA INNOWATORÓW? Autorom najlepszych pomysłów przyznane zostaną granty w wysokości do 80 000 zł. Podczas realizacji projektu otrzymają również dodatkowe wsparcie w postaci specjalistycznych szkoleń, doradztwa grupowego i indywidualnego czy pomocy wolontariuszy.

JAK ZGŁOSIĆ SWÓJ POMYSŁ NA INNOWACJĘ?
Wejdź na stronę www.rynekpracy.wiosna.org.pl/inkubator i zapoznaj się z zasadami udziału w projekcie. Następnie wypełnij i wyślij elektroniczny formularz zgłoszeniowy (rekrutacji trwa od 9 marca do 7 kwietnia 2018r.). Po przesłaniu wypełnionego formularza śledź wyniki naboru na stronie!

WIOSENNY INKUBATOR INNOWACJI
www.rynekpracy.wiosna.org.pl/inkubator
Tel.: +48 785 501 436, +48 785 501 094
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Już po raz szósty w wielu miastach, także w Krakowie, odbędą się szkolenia po zachodzie Słońca. Noc Szkoleń jest wydarzeniem, które gromadzi w tym samym miejscu i czasie wiele osób – trenerów i uczestników szkoleń.

Najbliższa edycja Nocy Szkoleń odbędzie się w dniach 12-17 marca 2018 roku, podczas której partnerzy z różnych miast zorganizują ponad 150 szkoleń o różnej tematyce. W samym Krakowie w ciągu kilku dni odbędzie się ok. 30 szkoleń.

Czego może spodziewać się uczestnik Nocy Szkoleń?

Różnorodność tematów szkoleń jest tym, z czym styka się każdy zainteresowany Nocą Szkoleń. Nie zawsze wybór szkoleń jest łatwy, zwłaszcza wtedy, kiedy odbywają się one
w tym samym czasie. A są to zazwyczaj krótkie szkolenia trwające dwie lub trzy godziny. Duża dawka wiedzy i inspiracji w krótkim czasie staje się skondensowaną pigułką motywacji do dalszego rozwoju.

Dzięki tym krótkim szkoleniom uczestnik nie zostanie jednak ekspertem w danej dziedzinie. Nie jest to możliwe w tak krótkim czasie. Jedną z korzyści dla uczestnika jest to, że bez dużego nakładu czasowego i finansowego będzie mógł sprawdzić i przekonać się na własnej skórze, czy dany temat jest dla niego. W tym laboratorium prób i testów może dojść do rozczarowania, kiedy jego wyobrażenia rozbiją się o ścianę fachowej wiedzy. Konfrontacja
z rzeczywistością sprostuje jego wyobrażenia o danej dziedzinie wiedzy.

Jak zorganizowana jest Noc Szkoleń?

Noc Szkoleń jest dowodem na to, że w świecie biznesu można znaleźć prawdziwe anioły. Mowa o trenerach, którzy bezinteresownie potrafią podzielić się swoją wiedzą
i doświadczeniem, a przy tym także zainspirować i zmotywować innych do działania.

Siłą napędową Nocy Szkoleń są partnerzy, którzy podejmują się trudu zorganizowania różnych szkoleń w swoich miastach. Na co dzień przedsiębiorcy i specjaliści w swoich zawodach, prowadzący poważne przedsięwzięcia biznesowe, a podczas Nocy Szkoleń społecznicy. Wykazują się niesamowitą pomysłowością, pozytywną energią, optymizmem, a nade wszystko skutecznością w działaniach. Pomaga im w tym niewątpliwie ich własne doświadczenie biznesowe. Wszystkich łączy idea Nocy Szkoleń.

Jak jest idea Nocy Szkoleń?

Ideą Nocy Szkoleń jest uczenie się przez całe życie (lifelong learning). Nauka nie polega tylko na siedzeniu w szkolnej ławce, ale szukaniu i przyswajaniu tego, co inspirujące, budujące, poszerzające horyzonty myślenia, pobudzające wyobraźnię. Rozwój osobisty
i zawodowy może nie tylko zmienić nasze osobiste życie, lecz także funkcjonowanie naszej rodziny, a w szerszej perspektywie całe nasze społeczeństwo.

To jest piękna idea, która wyraża nasze dążenia do tego, aby być lepszym i mądrzejszym, mieć bardziej rozwinięte umiejętności, być sprawniejszym w działaniu. Poczucie nienasycenia może sprawić, że życie będzie ciekawsze. Człowiek pragnący zmiany na lepsze jest ciekawy otaczającego go świata. Zadaje sobie nowe pytania, jest wrażliwszy i widzi więcej, niż inni.

Szkolenia w małych grupach, w kameralnej atmosferze, do tego osobisty kontakt z trenerem, okazje do rozmów na trudne i ciekawe tematy, nawiązane znajomości, a nawet przyjaźnie powodują, że uczestnicy wychodzą z Nocy Szkoleń z czymś więcej niż tylko zestawem materiałów szkoleniowych.

Jak nas znaleźć?

Aktualna lista szkoleń dostępna jest na stronie www.nocszkolen.pl

Noc Szkoleń jako wydarzeniem otwartym, w którym może wziąć udział każdy, kto wcześniej zarejestruje się na platformie eventon.click, gdzie otrzyma bilet na szkolenie w formie elektronicznej.

Kto wymyślił Noc Szkoleń?

Pomysłodawcą i organizatorem Nocy Szkoleń jest Stowarzyszenie „Absolwenci na walizkach”, którego celem jest wspieranie - bez względu na wiek - szukających (lepszej) pracy, freelancerów i wolontariuszy w zdobywaniu i doskonaleniu umiejętności osobistych
i kompetencji zawodowych.

Komisja Etyki Bankowej przy Związku Banków Polskich ogłosiła VI polską edycję konkursu Etyka w finansach. Pracownicy sektora finansowego, studenci, pracownicy naukowi oraz wszyscy interesujący się zagadnieniem etyki w sektorze finansowym mogą nadsyłać swoje eseje na kolejną edycję Konkursu Etyka w finansach.

Konkurs jest organizowany we współpracy z Obserwatorium Finansowym, w Genewie – organizatorem międzynarodowej edycji Konkursu.

Ideą konkursu Etyka w finansach jest zachęcenie młodych osób do refleksji nad kwestią etyki w finansach. W dobie przyśpieszonego budowania kapitalizmu, dotkniętego głębokim kryzysem finansowym, refleksja nad tym, co sprzyja zachowaniom etycznym, a co je niweczy, co należałoby poprawić, wprowadzić czy też wyeliminować, by zarówno zapobiec erozji zachowań etycznych, jak i odbudować zaufanie klientów do banków, jest niezwykle potrzebna.

W VI polskiej edycji konkursu pula nagród sięga 20 000 zł. Sponsorami nagród są:

BGŻ BNP Paribas S.A.

Bank Gospodarstwa Krajowego

Bank Zachodni WBK S.A.

Bank Spółdzielczy w Płońsku

 

Jak wziąć udział w Konkursie ?

Konkurs jest skierowany do młodych osób, które nie przekroczyły 35 roku życia.

Kandydaci powinni przedstawić niepublikowany wcześniej esej w języku polskim. Esej (maksymalnie 5 000 wyrazów wraz z załącznikami) powinien mieć charakter analityczny bądź sugerować propozycję praktycznego zastosowania etyki. Powinien prezentować pomysły innowacyjne.

Zainteresowani udziałem w konkursie, powinni wysłać zgłoszenie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W odpowiedzi otrzymają zasady udziału w konkursie oraz oficjalny formularz zgłoszeniowy.

Końcowy termin nadsyłania zgłoszeń to 15 marca 2018 r.

Prace należy przesłać do 20 kwietnia 2018 r.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone podczas specjalnej uroczystości w czerwcu 2018 r.

Więcej informacji oraz zasady udziału w konkursie pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz  na stronie 

 

Biuro:
Komisja Etyki Bankowej przy Związku Banków Polskich
Z. Herberta 8 (dawniej ul. Kruczkowskiego 8)
00-380 Warszawa

Tel. 720 895 222
Faks 22 48 68 403

Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Krakowie zaprasza na bezpłatne spotkania z kulturą i językiem hiszpańskim, włoskim, francuskim, angielskim i niemieckim w ramach programu Unii Europejskiej „Erasmus+ Młodzież”. Kolejne zajęcia rozpoczną się w marcu br. i prowadzone będą przez wolontariuszy z Hiszpanii, Francji, Niemiec i Włoch.

Osoby biorące udział w zajęciach powinny posiadać:

  1. Ważną kartę biblioteczną WBP w Krakowie – można ją uzyskać bezpłatnie na podstawie dokumentu tożsamości w Punkcie Rejestracji Czytelników i w Artetece WBP w Krakowie,
  2. Dostęp i podstawową znajomość obsługi komputera i internetu,
  3. Zapał do nauki języka obcego, dobry humor i pozytywne nastawienie.

Poniżej wykaz spotkań:

Szczegółowe informacje, terminy spotkań, ewentualne zmiany oraz formularze zapisów znajdują na blogu wolontariuszy – „Rajska blog”.

Liczba miejsc ograniczona. Po zakończeniu rekrutacji na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail, zostanie wysłana informacja o przyjęciu zgłoszenia lub braku wolnych miejsc. W trakcie zajęć wykonywane będą zdjęcia w celach dokumentacyjnych i promocyjnych. Uczestnictwo w zajęciach oznacza akceptację Regulaminu Imprez w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Krakowie. 


Centrum ds. Katastrof i Klęsk Żywiołowych Tratwa jest partnerem w projektach międzynarodowych i prowadzi rekrutacje na projekty europejskiego wolontariatu za granicą (EVS).
Aktualnie prowadzimy rekrutację do projektu EVS, który odbędzie się w Portugalii (od połowy marca do połowy listopada 2018). Oferta skierowana jest do osób w wieku 18-30 lat a projekt dotyczy głównie tematyki ekologii: praca edukacyjna z młodzieżą, promocja i organizacja wydarzeń ekologicznych, wsparcie organizacyjne rezydencji artystycznej (głównie ceramika). Projekt finansowany jest w ramach programu Erasmus +, więc koszty podróży, zakwaterowania oraz wyżywienia (wolontariusz otrzymuje również drobne "kieszonkowe" w czasie trwania projektu) są pokryte z funduszy europejskich.

Zainteresowanych prosimy o kontakt pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. („EVS in Portugal” w tytule maila).

Dołącz do prestiżowej konferencji w Krakowie!

"Polscy przedsiębiorcy mówią o..."

6 marca 2018 r. godz. 10.00 – 14.00 (Novotel Kraków Centrum, Ul. Kościuszki 5)

Zapisy

 

Wśród prelegentów będą m.in.:

  • Paweł Gruza, Wiceminister Finansów
  • Tomasz Janik, Prezes Polskiego Towarzystwa Gospodarczego, Wiceprezes DECCO S.A.
  • Artur Granicki, Partner Zarządzający Kancelaria Snażyk Granicki 
  • Sławomir Łuczak, SK&S Sołtysińki, Kawecki, Szlęzak
  • Artur Break, Ingenuity International Institute of Technology sp. z o. o.

***

Tematy:

  • Kierunkach działań ministerstwa finansów i planowanych projektach ustaw
  • Co przyniesie JPK, STIR i split payment?
  • Największych wyzwaniach związanych z budową polskiej dyplomacji gospodarczej.
  • Co do zaoferowania polskim przedsiębiorcom ma Polska Agencja Izby i Handlu?
  • Jak skutecznie wprowadzić polskie produkty na rynki zagraniczne?
  • Polsce na tle geopolityki i trendach gospodarczych na przykładzie współpracy
    z rynkiem chińskim i rynkami innych krajów azjatyckich.
  • Jak uzyskać finansowanie z ARP i PRF?
  • Bankowych instrumentach finansowych dla MŚP.
  • Czy polski kapitał jest wystarczający?

 

 

Zapisy: http://iptg.pl/zaproszenie_na_konferencje/

 

Kontakt:

 

Danuta Ochał

Kierownik biura PTG w Krakowie

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel.: 531 839 609

Morawskiego 5, 30-102 Kraków

Załączniki:
Pobierz plik (banner_fb_krakow.jpg)banner_fb_krakow.jpg

Lubisz swoją pracę? Należysz do wybranych. “Ogólnopolskie badanie satysfakcji z pracy” pokazuje, że co czwarty Polak nie spełnia się zawodowo. Czy praca marzeń w ogóle istnieje? Na co zwracać uwagę szukając praktyk lub stażu? Sprawdź najnowsze tipy na start i rozwój kariery.

Rób to, co kochasz - także w pracy

Masz już upatrzoną ofertę pracy lub firmę, do której chcesz zaaplikować? A może dopiero zastanawiasz się nad wyborem pracodawcy? Spisz swoje pytania i porozmawiaj z rekruterami na Absolvent Talent Days - największych w Polsce targach pracy i praktyk dla studentów i absolwentów.

Bezpośrednia rozmowa z twoim przyszłym szefem albo pracownikami zespołu rozwieje twoje wątpliwości i pomoże w wyborze pracy. Rób to, co kochasz - nie tylko po godzinach. Wydarzenia takie jak targi z ofertami pracy, praktyk i staży to okazja do spotkań w nieformalnej atmosferze i poznania możliwości na start i rozwój kariery.

Na Absolvent Talent Days spotkasz praktyków biznesu, otwartych na rozmowę pracowników ponad 750 firm i młodych specjalistów - takich jak ty, którzy znaleźli już pracę marzeń. Wydarzenie odbędzie się już w marcu i kwietniu w 8 polskich miastach: https://www.absolvent.pl/talentdays

 

Gdzie i kiedy odbędą się Absolvent Talent Days?

  • Warszawa, 6 marca
  • Wrocław, 8 marca
  • Rzeszów, 13 marca
  • Poznań, 15 marca
  • Kraków, 20 marca
  • Katowice, 22 marca
  • Łódź, 29 marca
  • Gdańsk/Sopot, 10 kwietnia

 

Kto wie jak szukać, ten znajdzie

Ponad ¼ Polaków na pytanie “Za co lubisz swoją pracę” odpowiada, że nie lubi jej wcale. Aż  70% studentów i absolwentów obawia się, że błędnie podjęta decyzja zawodowa przyniesie rozczarowanie lub frustrację (dane pochodzą z raportu “Młodzi na rynku pracy”, SW Research).

“Mówi się, że sytuacja na rynku pracy jeszcze nie była tak dobra dla pracowników w ciągu ostatnich 26 lat. Osoby zaczynające karierę mają wiele możliwości, jednak wybór wcale nie jest taki prosty.” - mówi Katarzyna Godlewska z Grupy Absolvent, organizatorka największych w Polsce targów pracy i praktyk dla studentów i młodych absolwentów. - “Warto zastanowić się, jaka praca byłaby dla nas najlepsza i porozmawiać z potencjalnym pracodawcą jeszcze przed oficjalną rozmową rekrutacyjną. W bezpośredniej, nieformalnej atmosferze łatwiej zapytać o ważne dla nas sprawy - przyszłe zadania, możliwości rozwoju, work-life balance czy dodatkowe benefity”.

Jak rozwiać wątpliwości i wybrać dobrą pracę? Na początek warto zastanowić się, co - poza wynagrodzeniem - sprawia, że lubimy swoja pracę.

Po pierwsze, satysfakcja i poczucie sensu

Przekonanie, że to co robisz ma sens, to podstawa. 70% studentów i młodych absolwentów uważa, że wymarzona praca daje satysfakcję i poczucie życiowej stabilności, zapewniając czas i przestrzeń na work-life balance. Liczy się także świadomość, że efekty działalności zawodowej przydadzą się innym ludziom.

Na początku ścieżki zawodowej warto przeanalizować swoje kompetencje, wartości i doświadczenie, a następnie to, co daje ci poczucie szczęścia, spełnienia i satysfakcję. Ponad połowa osób zaczynających karierę twierdzi, że idealna praca to taka, która daje dobre wynagrodzenie i możliwość zarabiania na swojej pasji.

Po drugie, rozwój

Praktyki, staż lub pierwsza praca dają okazję do zdobycia nowych kompetencji - pytanie, czy wartościowych? Przeglądając oferty pracy warto zwrócić uwagę na zakres obowiązków i benefity. Coraz więcej firm oferuje młodym specjalistom szkolenia, finansuje udział w kursach i warsztatach na zewnątrz firmy.

Można rozwijać się także wewnątrz firmy. Praca projektowa z doświadczonymi specjalistami daje okazję do uczenia się bezpośrednio od praktyków. Zanim zaaplikujesz, zapytaj - najlepiej wprost, jak wygląda twój przyszły zespół i jakie kompetencje rozwiniesz.

Po trzecie, poczucie wolności i sprawczości

Dla 15% studentów i młodych absolwentów wymarzona praca to taka, w której jest się własnym szefem lub szefową i realizuje się swoje pomysły na własnych zasadach. Ważne są także elastyczne godziny lub zdalne wykonywanie zadań.

Coraz popularniejszym trendem staje się cyfrowy nomadyzm, w myśl którego można pracować z dowolnego miejsca na świecie. Wystarczy tylko dobry pomysł i dostęp do internetu.

Źródła statystyk:

  • raport “Ogólnopolskie Badanie Satysfakcji z Pracy”, Sedlak & Sedlak
  • raport “Młodzi na rynku pracy”, SW Research

Biuro Dyrektora Politycznego MSZ z przyjemnością informuje, że rusza rekrutacja do kolejnej edycji programu Europejskiego Urzędu Doboru Kadr (EPSO) "Ambasadorowie Karier UE 2018/2019”.

 

Zadaniem "Ambasadorów Karier UE" będzie aktywne promowanie w roku akademickim 2018/2019 możliwości pracy w instytucjach UE, udzielanie informacji zainteresowanym studentom oraz absolwentom, organizowanie spotkań z urzędnikami UE, współpraca z MSZ, Przedstawicielstwem KE w Warszawie oraz organizacjami i samorządami studenckimi. Wspólnie z resortem dyplomacji  oraz siecią Regionalnych Ośrodków Debaty Międzynarodowej „Ambasadorowie Karier UE” będą organizować spotkania i wykłady otwarte o promocji zatrudnienia.

 

W ramach kontynuacji obecności Polaków w programie, Biuro Dyrektora Politycznego MSZ zaprasza Państwa  do zgłaszania kandydatów - studentów Państwa uczelni. Zgłoszenia proszę przesłać na adres e-mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do piątku 26 stycznia 2017.

 

Wybrani kandydaci wezmą udział w szkoleniu organizowanym przez EPSO:  dwie osoby w Brukseli, pozostali „Ambasadorowie Karier UE” -  w Ministerstwie Spraw Zagranicznych w Warszawie. Szkolenie dla ambasadorów jest bezpłatne. Opiekę nad programem sprawuje Ministerstwo Spraw Zagranicznych.

 

Program cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród studentów. Świadczy o tym udział w programie takich uczelni jak Uniwersytet Paryski w Sorbonie, Uniwersytet Humboldta w Berlinie, czy Uniwersytet w Amsterdamie.

 

Więcej informacji o samym programie znajduje się pod adresem: https://epso.europa.eu/job-opportunities/students-and-graduates_en

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości to ogólnoświatowa inicjatywa, której celem jest wspieranie i rozwijanie postaw przedsiębiorczych wśród młodych ludzi. W tym samym czasie, na całym świecie, odbywają się tysiące inspirujących spotkań z pracodawcami, mentorami i inwestorami.

 

PROGRAM ŚWIATOWEGO TYGODNIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI 13-17 LISTOPADA 2017 
w WYŻSZEJ SZKOLE EUROPEJSKIEJ im. ks. JÓZEFA TISCHNERA

 

 

OFERTA DLA KLAS I i II

 

WYKŁAD DLA UCZNIÓW

 

Przedsiębiorczość w pigułce

 

Uczestnicy wykładu dowiedzą się, jak szukać w sobie kreatywności i motywacji , jak działać przedsiębiorczo, jak wykorzystać swoje pasje

i umiejętności, by w przyszłości na nich zarabiać.

 

Data i miejsce

Godziny

Prowadzący

 

13.11.2017 poniedziałek

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. Westerplatte 11, sala A0 aula

 

 

10.00-11.30

 

Sebastian Kolisz

Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości

 

16.11.2017 czwartek

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. Westerplatte 11, sala A0 aula

 

 

10.00-11.30

 

Sebastian Kolisz

Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości

 

Informacje o zapisach

Dział Rekrutacji WSE

 

Tel: 12 683 24 04

Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Osobiście: ul. Westerplatte 11, pokój B9

 

 

 

OFERTA DLA KLAS III LO i IV TECHNIKUM

 

SZKOLENIE DLA UCZNIÓW

 

Matura i co dalej

 

Szkolenie inspiruje, uczy i zachęca do postaw przedsiębiorczych.

Szkolenie porusza poniższe zagadnienia:

- dlaczego warto świadomie kształtować swoją ścieżkę kariery już od klasy maturalnej

- czym w praktyce jest przedsiębiorczość

- co to są startupy

- skąd wziąć pomysł na biznes, gdzie szukać niszy na rynku

- jak zarabiać na pasji

- trendy w świecie startupów i rozwoju zawodowego

- porównanie sposobów zarobkowania

 

Data i miejsce

Godziny

Prowadzący

 

13.11.2017 poniedziałek

 

Wyższa Szkoła Europejska

im. ks. Józefa Tischnera

ul. Westerplatte 11, sala A0 aula

 

 

 

 

12.30-14.00

 

 

Sebastian Kolisz

Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości

 

 

Informacje o zapisach

Dział Rekrutacji WSE

 

Tel: 12 683 24 04

Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Osobiście: ul. Westerplatte 11, pokój B9

 

 

OFERTA DLA OSÓB PEŁNOLETNICH

 

INDYWIDUALNE SPOTKANIA Z DORADCĄ ZAWODOWYM

 

Na których:

•          będzie Ci łatwiej zaplanować przyszłość zawodową (podjąć decyzje o wyborze, zmianie zawodu, o szkoleniu czy przekwalifikowaniu);

•          będziesz mogła/ mógł rozpoznać zainteresowania i predyspozycje zawodowe za pomocą testów;

•          uświadomisz sobie, jakie masz atuty zawodowe i jak możesz je wykorzystać, szukając pracy i przygotowując dokumenty zawodowe;

•          nauczysz się prezentacji własnej osoby i przygotujesz się do rozmowy kwalifikacyjnej z pracodawcą;

•          przygotujesz swoje CV oraz list motywacyjny;

•          zdobędziesz wiedzę przydatną do założenia firmy;

•          rozwiniesz umiejętności interpersonalne;

•          poznasz sposoby radzenia sobie ze stresem.

 

Data i miejsce

Godziny

Prowadzący

 

15.11.2017 wtorek

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. Westerplatte 11, Biuro Karier (B13)

 

 

Spotkanie1 -   9.00-10.30

Spotkanie2 - 10.30-12.00

Spotkanie3 - 12.00-13.30

Spotkanie4 - 13.30-15.00

Spotkanie5 - 15.00-16.30

 

 

Jolanta Kowalik

Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie

 

Informacje o zapisach

 

 

Tel: 12 683 24 71

Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Osobiście: ul. Westerplatte 11, pokój B13

 

Agencja Schulz brand friendly organizuje konkurs dla studentów, w ramach którego do wygrania jest 10 biletów na kongres Open Eyes Economy Summit. Wśród laureatów (po wykonaniu dodatkowego zadania) wybierzemy jedną osobę, która będzie mogła podjąć staż w agencji w wybranym przez siebie dziale. Wydarzenie, jak i sam konkurs kierowane są do studentów, którzy chcieliby rozpocząć swoją ścieżkę kariery.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy napisać pod postem konkursowym na fanpage'u Schulz brand friendly kilka słów o czynnikach, które są najważniejsze w Twoim wymarzonym miejscu pracy. Szczegóły tutaj -http://bit.ly/2iwFR7A