Aplikacje mobilne towarzyszą nam już każdego dnia, usprawniając nasze funkcjonowanie czy umilając nam czas. Jak się okazuje, mogą również pomagać w poszukiwaniu pracy. Instalując taką aplikację, zyskujesz narzędzie do znalezienia wymarzonej pracy, niezależnie od tego, co robisz i gdzie aktualnie się znajdujesz. Wystarczy, że wykonasz kilka prostych działań w swoim smartfonie, by odpowiedzieć na ogłoszenie.

 

Co zyskujesz dzięki aplikacji mobilnej?

Czy zdarzyło Ci się stracić okazję do podjęcia atrakcyjnej pracy, bo zbyt późno odpowiedziałeś na ogłoszenie? Warto być na bieżąco, jeśli chcesz osiągnąć zadowalające rezultaty.

  • masz stały dostęp do najnowszych ofert dopasowanych do Twoich preferencji,
  • możesz odpowiedzieć natychmiast, wysyłając CV,
  • możesz monitorować status Twojego zgłoszenia,
  • skracasz czas przeznaczony na poszukiwanie zatrudnienia.

 

W czym tkwi sekret skutecznych poszukiwań?

Aplikacja to praktyczne narzędzie, które ułatwia wyszukiwanie ofert i udzielanie odpowiedzi w krótkim czasie. O tym, czy poszukiwania okażą się efektywne, decyduje w dużej mierze:

  • Selekcjonowanie ogłoszeń

Więcej nie znaczy lepiej. Nie musisz odpowiadać na każde ogłoszenie, nawet jeśli bardzo potrzebujesz pracy. Ważne, żebyś spełniał wymagania stawiane przez pracodawcę i wybierał ogłoszenia zgodne z Twoimi oczekiwaniami i celami.

  • Personalizowanie CV

Warto zadbać o to, by z treści Twojego życiorysu wynikało, że jesteś odpowiednim kandydatem na wolne stanowisko. Możesz to wykazać, eksponując określone doświadczenia i kwalifikacje. Przeanalizuj oczekiwania podane w ofercie i odnieś się do kwestii, które mają znaczenie dla potencjalnego pracodawcy.

  • Przygotowanie do rekrutacji

O sukcesie w poszukiwaniach może zadecydować również Twoje przygotowanie do spotkania z rekruterem, tzn. wiedza na temat firmy, umiejętność opowiadania o sobie – wskazywania mocnych i słabych stron itp.

Aplikację, która spełnia wszystkie podane wyżej kryteria, można znaleźć pod adresem:

https://porady.pracuj.pl/zycie-zawodowe/aplikacja-mobilna-sposob-na-szybkie-znalezienie-pracy/

 

 Opis projektu

Projekt „Odkrywam kompetencje – podejmuję inicjatywy” realizowany jest  przez Stowarzyszenie Doradców Europejskich PLinEU (Lider Projektu) oraz Stowarzyszenie Regionalne Centrum Wolontariatu i Małopolski Ośrodek Fundacji Praesterno (Partnerów  Projektu) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Działanie 1.4. Młodzież solidarna w działaniu.

 Projekt dedykowany jest osobom młodym (18-29 lat) zamieszkującym Małopolskę, nie angażującym się społecznie. Jego celem jest zwiększenie kompetencji społecznych i umiejętności zarządzania karierą – będących kluczowymi i niezwykle cenionymi przez pracodawców na współczesnym rynku pracy.

 Przewidziany jest dla 120 osób w 4 edycjach, czas trwania projektu to 2 lata, od lutego 2019 r. poczynając. Średni okres uczestnictwa danej osoby w projekcie to ok. 9mcy.

 Cel ten zostanie osiągnięty poprzez opracowanie i realizację indywidualnej ścieżki rozwoju/udziału w projekcie, obejmującej: szkolenia grupowe z komunikacji, w tym komunikacji międzykulturowej,  coaching kariery, indywidualne spotkania z opiekunem, udział w inicjatywach wolontariackich i projektach społecznych.

 Dla kogo?

 Projekt skierowany jest do osób w wieku 18 - 29 lat, zamieszkujących województwo małopolskienieaktywnych społecznie (aktywność społeczna - działalność, w charakterze członka lub wolontariusza, w organizacji działającej na rzecz dobra publicznego, takiej jak stowarzyszenie, fundacja, koło naukowe, organizacja kościelna itp; a zatem Uczestkami/czkami projektu mogą się stać osoby niezaangażowane w tego typu aktywności). W projekcie mogą wziąć udział osoby pracujące, uczące się, bezrobotne.

W szczególności do projektu zapraszamy (dodatkowe punkty przy rekrutacji):

  1. osoby bezrobotne zarejestrowane w Urzędzie Pracy, nieaktywne zawodowo, lub pracujące na podstawie umowy cywilnoprawnej;
  2. jest osoby uczące się /studiujące na ostatnich 2 latach danego szczebla edukacji;
  3. jest osoby opuszczające pieczę zastępczą;
  4. osoby mieszkające w mniejszej miejscowości, uczące się i chcące pracować w dużym mieście;
  5. jest osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.

 

Korzyści z uczestnictwa

 

  • odkrycie własnego potencjału,
  • poznanie interesujących osób i zbudowanie sieci kontaktów,
  • rozwój kompetencji społecznych,
  • udoskonalenie umiejętności współpracy w grupie, większa swoboda poruszania się w nowych środowiskach i  zespołach,
  • otrzymanie certyfikatu potwierdzającego zdobyte umiejętności,
  • możliwość współtworzenia ciekawych projektów społecznych.


Ścieżka udziału w projekcie i oferowane wsparcie

Udział we wszystkich działaniach przewidzianych w Projekcie jest bezpłatny.

Ścieżka udziału dla każdego Uczestnika/czki będzie trwać do 9 miesięcy i obejmuje następujące etapy:

Etap I – rekrutacja

  • wypełnienie formularza rekrutacyjnego (spełnienie wymogów formalnych);
  • wypełnienie kwestionariusza samooceny oraz kwestionariusza kompetencji (ewaluacja początkowa);
  • ogłoszenie listy rankingowej osób zakwalifikowanych do projektu.

 

Etap II – planowanie i rozwój kompetencji społecznych

  • zawarcie umowy - wstępne określenie ścieżki wsparcia indywidualnego;
  • opracowanie we współpracy z opiekunem Indywidualnego Planu Rozwoju kompetencji społecznych;
  • udział w 4 modułach szkoleń: komunikacja interpersonalna, współpraca w zespole, przywództwo i kierowanie, komunikacja międzykulturowa;
  • indywidualny i grupowy trening zarządzania karierą z certyfikowanym coachem;
  • spotkania integrujące – wyjazdy i wyjścia, gra terenowa;
  • szkolenie przygotowujące do podjęcia inicjatyw wolontariackich, budowanie postaw obywatelskich i zapoznanie z ideą wolontariatu;
  • wizyta studyjna w organizacjach prowadzących wolontariat.

 

Etap III – podjęcie inicjatyw społecznych

 

  • podsumowanie dotychczasowego udziału w projekcie oraz określenie dalszej ścieżki;
  • wybór 1 z 4 ścieżek inicjatyw społecznych: wolontariat w NGO (15 os. na edycję), wolontariat akcyjny (5 os.na edycję), udział w projektach dla młodzieży (5 os.na edycję), udział w projekcie międzynarodowym(5 os. na edycję)
  • realizacja min. 40 godz. wolontariatu (możliwość zwiększenia wymiaru godzin) dostosowanego do preferencji Uczestnika/czki, w inspirującym środowisku;
  • warsztaty metodą Desing Thinking (dla połowy uczestników);
  • ewaluacja końcowa: ponowne uzupełnienie kwestionariusza kompetencji i kwestionariusza samooceny;
  • podsumowanie rozwiniętych kompetencji, wręczenie certyfikatów z opisem osiągnięć Uczestnika/czki.

 

Przez cały czas trwania Projektu Uczestnik/czka ma możliwość konsultacji i korzystania ze wsparcia indywidualnego doradcy rozwoju zawodowego i osobistego (doradca klienta).

Zajęcia projektowe odbywać się będą w Krakowie.

Nie przewiduje się zwrotu kosztów dojazdu na zajęcia projektowe czy wolontariat.

 

 

Dodatkowe informacje można uzyskać:

 

  • w Biurze Projektu: Kasprowicza 9a/1, 31-523 Kraków, godz. 9.00. – 15.00.
  • telefonicznie: 12 411 05 24
  • mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.plineu@plineu.org
  • na stronie Projektu: plineu.org

 

 

 

Konkretne i osiągalne cele, rozwijanie mocnych stron i znalezienie własnego miejsca na rynku pracy – to recepta na sukces zawodowy, na który pracuje się od pierwszych chwil zatrudnienia. Ważne, żebyś lubił to, co robisz.

 

Zastanawiasz się, jak wybrać drogę zawodową, aby w przyszłości nie żałować podjętych decyzji? Najważniejsze jest działanie. Bierne oczekiwanie na inspiracje nie pomoże Ci określić, co jest dla Ciebie ważne. Jeśli chcesz dokonywać trafnych wyborów i spełniać się jako fachowiec:

  1. Gromadź doświadczenia

Praktyki, staże, wolontariat, działalność w samorządzie studenckim, zajęcia dorywcze – działając w różnych okolicznościach, coraz lepiej poznajesz siebie i zyskujesz coraz większą swobodę w formułowaniu oczekiwań, planów i marzeń.

  1. Wyznaczaj cele

Ważne, żebyś dążył do osiągnięcia określonych rezultatów. Możesz założyć, że np. do trzydziestych urodzin zdobędziesz nową specjalizację. Zastanów się, jakie kwalifikacje i umiejętności powinieneś zdobywać i krok po kroku realizuj swoje plany.

Więcej informacji znajdziesz na: https://porady.pracuj.pl/kariera-i-rozwoj/jak-stac-sie-idealnym-kandydatem-do-pracy-w-miedzynarodowej-firmie/

 

  1. Zasięgaj opinii

Rozmowy z doświadczonymi fachowcami, relacja z mentorem, uwzględnianie informacji zwrotnych w pracy nad sobą – to działania, które sprzyjają rozwojowi. Nie bój się konstruktywnej krytyki.

  1. Wyciągaj wnioski z popełnionych błędów

Przyjmując postawę proaktywną, miej świadomość, że możesz doświadczać niepowodzeń. Błędów nie popełnia tylko ten, kto nic nie robi, a porażka to nie jest koniec świata. Jeśli odpowiednio do niej podejdziesz i wyciągniesz wnioski, może okazać się cenną i pożyteczną lekcją. 

  1. Wprowadzaj zmiany

Jeśli czujesz, że wybrany kierunek rozwoju nie jest dla Ciebie odpowiedni, zmodyfikuj swoje cele. Zmiana planów świadczy o refleksyjności i odwadze, a to pozytywne cechy.

  1. Rób to, co lubisz

Nawet jeśli wykonujesz zawód, który kochasz, będziesz mierzyć się z zadaniami, które nie wzbudzą Twojego entuzjazmu. Niektóre czynności po prostu trzeba wykonywać. Lepiej koncentrować się na jasnych stronach zawodu i dążyć do tego, by realizować coraz więcej działań, które przyniosą Ci zadowolenie. 

Zastanawiasz się, czy Twoje CV przyciągnie uwagę rekrutera? Chcesz dowiedzieć się, czy właściwie zachowujesz się podczas rozmowy kwalifikacyjnej? A może w Twoim CV brakuje profesjonalnego zdjęcia biznesowego? Podczas krakowskiej edycji Festiwalu JOBICON – organizowanego przez Pracuj.pl – możesz wziąć udział w ciekawych spotkaniach i warsztatach, rozwiać wątpliwości, znaleźć odpowiedzi na nurtujące Cię pytania oraz znaleźć wymarzoną pracę. 

 

 JOBICON – co w programie?

12 marca odbędzie się w Krakowie Festiwal Pracy: https://jobicon.pracuj.pl/krakow/. Aby w nim uczestniczyć, pobierz darmowy bilet i… korzystaj z atrakcji zaplanowanych przez organizatorów. Jako uczestnik będziesz mieć okazję np.:

  • spotkać pracodawców, którzy poszukują kogoś takiego jak Ty;
  • dowiedzieć się, jak negocjować wynagrodzenie i w efekcie otrzymać satysfakcjonującą pensję;
  • skonsultować CV z ekspertami Pracuj.pl;
  • uczestniczyć w symulacji rozmowy kwalifikacyjnej i uzyskać informację zwrotną na temat Twojego przygotowania i zachowania;
  • opanować trudną sztukę… radzenia sobie ze stresem;
  • spotkać Dorotę Wellman – gościa specjalnego.

Dzięki eventowi możesz zyskaćdodatkową wiedzę na temat oczekiwań pracodawców, przebiegu rekrutacji i zasad tworzenia dokumentów rekrutacyjnych. Będziesz mógł także pozować do zdjęcia biznesowego, które wzbogaci Twoje CV. 

 

Jak przygotować się do wydarzenia?

Skoro już wiesz, jakie atrakcje zaplanowali organizatorzy Festiwalu Pracy JOBICON, przygotuj się do wydarzenia. Ważne, żebyś wyznaczył cele, które chcesz osiągnąć, uczestnicząc w Festiwalu Pracy JOBICON. Jeśli znasz swoje oczekiwania, to będziesz mógł świadomie uczestniczyć w konkretnych punktach programu.

Stwórz CV i wydrukuj je w kilku egzemplarzach. Zadbaj także o swój wizerunek. Pamiętaj, że duże znaczenie ma Twoje nastawienie. Zaangażowanie i przygotowanie mogą sprawić, że opuścisz wydarzenie bogatszy o cenną wiedzę i doświadczenia, dzięki którym odnajdziesz swoje miejsce na rynku pracy.  

Zapraszamy Was do udziału w konkursie na wizualizacje promujące równość szans kobiet i mężczyzn w biznesie. Przez wizualizacje rozumiemy dowolne techniki artystyczne: plakaty, grafiki, infografiki, animacje, filmy, komiksy, etc.

W konkursie może wziąć udział każdy, kto ma pomysł na przedstawienie zagadnień z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w pracy i jest w stanie go zaprezentować z zastosowaniem dowolnej techniki wizualnej.

W ramach konkursu przewidziano atrakcyjne nagrody:
I miejsce - nagroda o wartości 3000 zł
II miejsce - nagroda o wartości 2000 zł
III miejsce - nagroda o wartości 1000 zł

Przyznawane będą także wyróżnienia.

 

Wszystkie nagrodzone i wyróżnione prace znajdą się w publikacji dobrych praktyk w zakresie równego traktowania kobiet i mężczyzn, jak również na wystawie tematycznej, która zostanie zorganizowana w 2019 r. 


Prace można składać w terminie od 1 l
ipca do 15 września 2018 r.

Szczegółowe informacje znaleźć można na stronie: www.rownoscwbiznesie.info/konkurs

Szukasz możliwości zdobycia doświadczenia cenionego na rynku pracy i sprawdzenia swoich umiejętności w praktyce? SZLACHETNA PACZKA i AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI przygotowały dla Ciebie świetną propozycję. ☺

Angażując się w rolę Lidera Rejonu Paczki lub Lidera Kolegium Akademii
nie tylko pomagasz najbardziej potrzebującym rodzinom i dzieciom, ale zdobywasz również doświadczenie zawodowe.

Jako lider rozwiniesz szereg kompetencji, m.in:

  • Nauczysz się, jak zarządzać projektami i ludźmi.
  • Zdobędziesz umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
  • Będziesz organizował eventy.
  • Będziesz nawiązywał współpracę z instytucjami, firmami, czy lokalnymi autorytetami.
  • Poznasz ciekawych ludzi, dla których wyzwanie, to szansa na rozwój.

Dołącz do drużyny na www.superw.pl

 

Interesują Cię kraje skandynawskie/nordyckie? Myślisz o związaniu swojej kariery zawodowej z językami nordyckimi? A może chcesz dowiedzieć się jak wygląda kultura pracy w firmie skandynawskiej/nordyckiej?

Jeśli te pytania są Ci bliskie - mamy coś dla Ciebie! Kwiecień to dla nas miesiąc z pracodawcami skandynawskimi - organizujemy serię spotkań z różnymi firmami skandynawskimi/nordyckimi. Wśród nich pojawi się też firma, która może nie pochodzi z Północy, ale również oferuje wiele możliwości dla osób znających języki nordyckie.

Uczestnicząc w naszych wydarzeniach dowiesz się:
▪️ co charakteryzuje skandynawskie/nordyckie firmy, czym się zajmują i jak wygląda ich środowisko pracy,
▪️ jakie umiejętności są niezbędne, aby móc do nich aplikować,
▪️ na jakich sektorach gospodarki skupia się ich działalność,
▪️ jak wygląda praca w skandynawskiej firmie z perspektywy Polaka,
▪️ jak wygląda praca w polskiej firmie z perspektywy Skandynawa,
▪️ jakie wyzwania czekają na nas w pracy w międzynarodowym środowisku.

Jeśli to nie zaspokaja Twojej ciekawości, nie szkodzi, na spotkaniach z pewnością będzie okazja, aby uzyskać odpowiedzi na nurtujące pytania. Zainteresowany/zainteresowana?

Zatem zapraszamy! Śledź uważnie nasz profil i wydarzenie – będziemy systematycznie uzupełniać je o profile pracodawców i inne niezbędne informacje.

 

18 kwiecień - Nordiccareer#1 - Schibsted Tech Polska ,
Link do wydarzenia:
https://www.facebook.com/events/582126908847110/

 

20 kwiecień - Nordiccareer#2 - Making Waves

Link do wydarzenia: https://www.facebook.com/events/1836338360000321/

 

Zarezerwuj swój kwiecień dla nas!

Już 17 - 18 kwietnia br. odbędzie się kolejna edycja Dni rekrutacji i doradztwa 4 sfery kariery!
W ramach wydarzenia odbędą się targi pracy, podczas których będziesz miał okazję spotkać się
z firmami i poznać ich aktualne oferty pracy, praktyk i staży. Odbędą się również warsztaty, na których eksperci przekażą Ci swoją cenną wiedzę oraz opowiedzą o specyfice pracy w ich firmach. Oprócz tego, do Twojej dyspozycji będą profesjonaliści z działów HR, którzy w specjalnie przygotowanym CV Point z chęcią udzielą Ci wskazówek dotyczących przygotowania dokumentów aplikacyjnych, a także doradzą Ci jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej. Kto wie, może dzięki rozmowie z rekruterem przejdziesz pierwszy etap rekrutacji w danej firmie? Do Twojej dyspozycji będą również doradcy zawodowi z Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie, którzy wesprą Cię
w kreowaniu Twojej osobistej ścieżki zawodowej!

 

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny!

Więcej informacji znajdziesz na www.kariery.uek.krakow.pl

Dołącz do wydarzenia na Facebooku i bądź na bieżąco! 

Załączniki:
Pobierz plik (4 sfery kariery 2018.png)4 sfery kariery 2018.png

05.04.2018 Tworzenie nowych biznesów opartych na BIG DATA “The innovator’s map of the data galaxy” (śniadanie biznesowe)

„Śniadanie z Akceleratorem Technologicznym” podejmiemy temat tworzenia nowych biznesów opartych na Big Data. Prelegentem będzie Leonardo Camiciotti – dyrektor wykonawczy włoskiego konsorcjum TOP-IX - programu rozwoju wspierającego powstawanie nowych biznesów oraz promującego projekty związane z ekonomicznie i społecznie korzystnymi innowacjami technologicznymi. Program dostępny na stronie:

http://akceleratortechnologiczny.pl/

 

06.04.2018  Rozpoczynanie działalności biznesowej – (pierwsze kroki) (bezpłatne szkolenie)

Szkolenie prowadzą Piotr Wiliński, Wojciech Darkiewicz z BTM INNOVATIONS. Zapisy na stronie: 

http://akceleratortechnologiczny.pl/

 

06.04.2018  Strategia patentowa oraz jej technologiczne aspekty (bezpłatne szkolenie)

Szkolenie prowadzi Przemysław Furdal z BTM INNOVATIONS. Zapisy na stronie: 

http://akceleratortechnologiczny.pl/

 

18.04.2018 Startup Poland Camp#1 - Skąd kasa na start i rozwój biznesu? (bezpłatna konferencja)

Masz pomysł na biznes, ale nie wiesz jak go sfinansować?, Prowadzisz już firmę, chciałbyś ją rozwijać ale brakuje Ci funduszy?,  Chcesz wiedzieć więcej na temat funduszy unijnych, funduszy VC, aniołów biznesu, crowdfundingu i pozostałych instrumentów wsparcia dla startupów?. Jeśli tak wpadnij na Startup Poland Camp.

https://gostynin.evenea.pl

 

20.04.2018 Budowanie zespołu w rzeczywistości nowego projektu biznesowego (bezpłatne szkolenie)

Szkolenie prowadzą Wiesława Serkowska, Agnieszka Rajczuk Szczepańska z COACHWAY PARTNERS. Zapisy na stronie: 

http://akceleratortechnologiczny.pl/

 

20.04.2018 Strategia biznesowa i aspekty finansowe projektu (bezpłatne szkolenie)

Szkolenie prowadzą Tomasz Poniński  z Orenore VC Fund. Zapisy na stronie: 

http://akceleratortechnologiczny.pl/

 

23.04.2018 Startupy odpowiedzialne społecznie (bezpłatna konferencja)

Wspieramy pozytywny wpływ społeczny polskich startupów. Główny temat spotkania to: "Startup Social Responsibility, czyli SSR w Polsce. Jakie są potrzeby rynku? Czy dostępne formy wsparcia je zaspokajają?” Zainteresowanych udziałem zachęcam do rejestracji na stronie:

http://technologie-relacje-wiedza.pl

 

27.04.2017 Startup Tips - Warsztaty oparte o 5 lat doświadczeń brokera technologii skupione na rozwoju startupu  (Warsztaty)

Warsztat kierujemy do: Osób posiadajacych pomysły na innowacyjne produkty lub usługi, które chciałyby upewnić się czy ich pomysł ma szansę powodzenia na rynku. Osób chcących poznać i stosować w swoim startupie metody i narzędzia użyteczne w rozwoju innowacyjnych produktów i usług. Pracowników korporacji zajmujących się wdrażaniem rozwiązań startupów w swojej organizacji. Autorów programów akcelerecyjnych. Osób oceniających projekty technologiczne

http://startuptips.pl

 

18.05.2018 Przygotowanie prezentacji inwestorskiej (elevator pitch) (bezpłatne szkolenie)

Szkolenie prowadzi Piotr Bucki z Bucki PRO. Zapisy na stronie: 

http://akceleratortechnologiczny.pl/

 

do 01.06.2018 Akcelerator technologiczny BTM (Akceleracja)

Czy Twoje wynalazki lądują w szufladzie, bo nie wiesz jak wprowadzić je w życie? A może masz technologię, gotową zmienić świat ale nie wiesz komu ją przedstawić?  Skorzystaj z programu Akceleracji Technologicznej i uzyskaj profesjonalne wsparcie w weryfikacji potencjału rynkowego twojego wynalazku. Możemy pomóc m.in. w stworzeniu strategii komercjalizacji czy założeniu spółki. Nauczymy was jak pozyskać finansowanie i jak chronić własność intelektualna.

Program dostępny na stronie:

http://akceleratortechnologiczny.pl/

 

———————

 

Masz pomysł na biznes? Pomożemy Ci go rozwinąć! (Dobry Pomysł)

Pilotażowy program Dobry Pomysł przeznaczony jest dla osób, które są twórcami wynalazków o potencjale rynkowym lub mają ciekawe pomysły biznesowe na wykorzystanie nowatorskich rozwiązań, ale potrzebują profesjonalnego wsparcia w ich dalszym rozwoju.  Program Dobry pomysł wyróżnia się spośród dotychczasowych instrumentów wsparcia tym, że skierowany jest do osób, które zajmują się działalnością racjonalizatorską i innowacyjną w  czasie wolnym lub do tych, które nie mogą liczyć na wsparcie własnych organizacji w  rozwijaniu oraz komercjalizowaniu swoich wynalazków i projektów. Do programu mogą zgłosić się studenci, naukowcy, pracownicy firm oraz pozostali pasjonaci techniki i innowacji.

https://dobrypomysl.pfr.pl

 

Studenci poznają odpowiedzialnych pracodawców na 7. Targach CSR

Firmy zaangażowane społecznie, eksperci i praktycy odpowiedzialnego biznesu, prezentacje programów i projektów, przestrzeń do networkingu i wymiany wiedzy, liczne atrakcje i inspiracje będą czekać na zwiedzających Targi CSR. Organizatorzy zapraszają 12 kwietnia br. na Stadion PGE Narodowy w Warszawie. Na wydarzenie obowiązuje wstęp wolny.

To już siódma edycja największego w Polsce wydarzenia o społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonym rozwoju, organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Jedyne spotkanie w kraju poświęcone tej tematyce i prezentowane w konwencji targowej odbędzie się 12 kwietnia br. na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie. Na wszystkie części wydarzenia obowiązuje wstęp  wolny. Zwiedzający targi obok możliwości uczestniczenia w atrakcjach przygotowanych przez około 70 wystawców, będą mogli wziąć udział również w części konferencyjnej towarzyszącej spotkaniu (WSTĘP WOLNY; strona wydarzenia: http://odpowiedzialnybiznes.pl/targicsr/).

- Targi CSR to wyjątkowe wydarzenie, łączące świat CSR-u w Polsce. Przestrzeń dyskusji, prezentacji dokonań firm i organizacji w zakresie zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu, często inkubator nowych pomysłów i partnerstw, a czasem także początek nowych ścieżek zawodowych CSR-owców. W ciekawy sposób przedstawia najważniejsze polskie inicjatywy w społecznej odpowiedzialności.  To jedyne takie wydarzenie konferencyjno-targowe w Polsce i serdecznie zapraszamy do aktywnego udziału, w tym przede wszystkim zwiedzania stoisk wystawców 7. Targów CSR - mówi Marzena Strzelczak, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

 

Przestrzeń do dyskusji i współpracy

Targi CSR kierowane są do szerokiej publiczności. Przedstawiciele biznesu dowiedzą się, jak wdrażać CSR w swojej organizacji, realizować dobre praktyki, prowadzić dialog z otoczeniem czy też komunikować własne zaangażowanie. Spotkają oni praktyków i ekspertów odpowiedzialnego biznesu, dzięki którym pogłębią czy też skonfrontują swoją wiedzę.

Hasłem towarzyszącym jest „Biznes we współpracy”, zatem wydarzenie stanowi dużą wartość dla organizacji pozarządowych i instytucji, w tym szkół i uczelni, które myślą o współpracy międzysektorowej w celu zmierzenia się z wyzwaniami społecznymi czy środowiskowymi. Zyskują przestrzeń do bezpośredniego kontaktu, dyskusji i wzajemnej inspiracji. Targi to także miejsce spotkania firm - odpowiedzialnych pracodawców. Jest to okazja na przykład dla studentów czy absolwentów uczelni do dowiedzenia się o wymaganiach wobec pracowników, ale również o oferowanych im benefitach. Uczestnicy wydarzenia mają również możliwość poznania marek, firm, organizacji i kontakt z nimi z perspektywy klienta, dostawcy, sąsiada (lista potwierdzonych wystawców: http://odpowiedzialnybiznes.pl/targicsr/wystawcy/).

Przestrzeń zdobywania wiedzy

Organizatorzy przewidują różnorodne formy prezentacji zagadnień z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: część konferencyjna, wywiady/rozmowy  transmitowane online i, oczywiście, stoiska targowe.

Tematem części konferencyjnej wydarzenia będzie szeroko pojęta współpraca biznesu i jego otoczenia. Podjęty zostanie temat współdziałania w realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju. W części konferencyjnej wydarzenia eksperci CSR wywodzący się ze świata biznesu oraz z sektora społecznego zastanowią się, jakie możliwości stwarzają dla obu stron inicjatywy polegające na współpracy oraz jakie wartości niosą ze sobą prowadzone w ten sposób działania.

Podczas Targów odbędzie się także premiera Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki 2017. Dobre praktyki”. To największy przegląd inicjatyw z zakresu społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju, publikowany corocznie przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Targi CSR to największe wydarzenie CSR-owe w Polsce. Organizowane jest od 2005 roku, co dwa lata, przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Celem wydarzenia jest prezentacja działań i praktyk firm społecznie odpowiedzialnych, a także usług oferowanych w tym zakresie. Podczas 7. edycji wydarzenia w 2018 roku organizatorzy spodziewają się około 70-80 wystawców i 2000 zwiedzających.

 

 

Więcej informacji o wydarzeniu:

 

Partnerzy i patroni 7. Targów CSR

Organizator: Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Partner Główny: Siemens Polska

Partner: Jeronimo Martins Polska, Polpharma

Patroni Honorowi: CSR Europe, Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

Partner medialny: Rzeczpospolita

Patroni: Business Centre Club, Federacja Konsumentów, Konfederacja Lewiatan, Krajowa Izba Gospodarcza, Francusko-Polska Izba Gospodarcza, Program Przedsiębiorstwo Fair Play, Skandynawsko-Polska Izba Gospodarcza, UNICEF

Patroni medialni: Polityka, PAP Biznes, Clear Channel Poland, Harvard Business Review Polska, Kompendium CSR, Benefit, Energia i Recykling, My Company Polska, SEMESTR - magazyn studentów, Be.Navigator, Kampaniespoleczne.pl, NGO.pl, PRoto.pl

 

Kontakt dla mediów:

Agnieszka Siarkiewicz, mobile: 669 510 483, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Kontakt do koordynatora wydarzenia:

Marcin Grzybek, mobile: 661 295 001, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

***

Forum Odpowiedzialnego Biznesu jest najdłużej działającą, już od ponad 15 lat, i największą organizacją pozarządową w Polsce, która zajmuje się koncepcją społecznej odpowiedzialności biznesu w kompleksowy sposób. Forum to organizacja typu think-and-do-tank, pozostająca inicjatorem i partnerem przedsięwzięć kluczowych dla polskiego CSR. Inspirujemy biznes, który zmienia świat, i łączymy ludzi, którzy zmieniają biznes. Działamy na rzecz zrównoważonego rozwoju. Więcej informacji na stronie www.odpowiedzialnybiznes.pl.