Ambasada U.S.A. rozpoczyna nowy cykl wirtualnych spotkań "Behind the Scenes", w którym mamy przyjemność gościć twórców ze świata filmu, telewizji i produkcji w USA, którzy dzielą się z nami swoim doświadczeniem i procesem twórczym opowiadając, jak wygląda ich praca 'behind the scenes'. To niepowtarzalna okazja, by poznać od kulis tajniki i różne aspekty pracy filmowców, producentów, scenarzystów oraz innych osób zaangażowanych w tworzenie filmów i produkcji amerykańskich. Już w maju zapraszamy na dwa spotkania w nowym cyklu.

 

6 maja godz. 18:00 wirtualne spotkanie z producentką telewizyjną, scenarzystką i aktorką Darlene Hunt

 

Chcesz poznać branżę filmową i telewizyjną od kulis? Zapraszamy na spotkanie z producentką telewizyjną, scenarzystką i aktorką Darlene HuntDarlene opowie o ścieżce zawodowej, która zaprowadziła ją do Hollywood i o tym jak wygląda praca i proces twórczy w tamtejszym przemyśle filmowym i telewizyjnym. Spotkanie odbędzie się w jęz. angielskim. Udział jest bezpłatny.

 

Rejestracja na wydarzenie do 5 maja poprzez formularz: https://bit.ly/3sEVNDi

 

Darlene jest twórczynią serialu "The Big C". Pisała scenariusze i pracowała przy produkcji takich seriali jak "Will and Grace" i "The Connors". Darlene występowała w wielu filmach i programach telewizyjnych, takich jak "Parks and Recreation" czy "Idiocracy" Mike'a Judge'a. Obecnie Darlene gra Maggie, jedną z głównych ról w serialu "Dickinson" emitowanym w Apple TV.  

 

----------------------

20 maja o godz. 18:00 wirtualne spotkanie z Mikiem Knoblochem, prezesem działu produkcji globalnej muzyki filmowej w Universal Pictures



Muzyka gra główną rolę w każdym filmie (hello, Star Wars?). Poznajcie Mike’a Knoblocha, który stoi za muzyką filmową takich tytułów jak "Avatar", "Tytanik", "Szybcy i Wściekli 7", "Pitch Perfect", "Pięćdziesiąt Twarzy Graya" czy serialu "Despicable Me".  Spotkanie odbędzie się w jęz. angielskim. Udział jest bezpłatny.

 

Rejestracja do 19 maja: https://bit.ly/3vmdMjB 

 

Nominowany do nagrody Grammy, Mike jest prezesem działu produkcji globalnej muzyki filmowej w Universal Pictures w Hollywood, gdzie nadzoruje wszystkie aspekty związane z tworzeniem muzyki do filmów produkowanych przez studio Universal Pictures. Ścieżki dźwiękowe i projekty muzyczne, które wyprodukował Mike stały się przebojami i zdobyły nominacje do Grammy, Złotych Globów czy Oscara. Zanim dołączył do zespołu Universal Pictures, Mike pracował w 20th Century Fox, gdzie między innymi produkował muzykę do  takich filmów jak "Diabeł Ubiera się u Prady", "Walk the Line" czy filmów "X-Men".  

Agencja Marketingowa NPROFIT ogłasza konkurs stażowy dla studentów, którzy chcą zdobyć doświadczenie na stanowisku copywriter.
Konkurs polega na przygotowaniu tekstu na wybrany temat (dwa do wyboru - opisane w regulaminie konkursu).
Stażysta otrzyma także wsparcie w zakresie tworzenie tekstów zgodnie z wymaganiami zasad SEO, nabędzie również podstawową wiedzę z dziedziny pozycjonowania.

Na zgłoszenia czekamy do 31 maja 2021 r. Mamy nadzieję, że po raz kolejny inicjatywa sprawi, że trafią do nas kreatywni i ambitni młodzi ludzie. Miło nam, że większość stażystów, których przyjmujemy, kontynuuje pracę w naszej firmie.

Oczywiście zapewniamy płatny staż.

Trwa rekrutacja do VI już edycji programu akceleracyjnego KPT ScaleUp, którego celem jest przyspieszenie rozwoju i komercjalizacji produktów oraz usług przeznaczonych dla sektora przemysłowego. Program realizujemy wspólnie z liderami polskiego przemysłu, którzy zdecydowali się wdrażać u siebie najciekawsze rozwiązania. Są wśród nich: Grupa PGNiG lider rynku gazu ziemnego w Polsce, zajmujący się także magazynowaniem, sprzedażą, dystrybucją paliw gazowych i płynnych oraz produkcją ciepła i energii elektrycznej.  dystrybutor energii elektrycznej w Polsce,  Grupa Azoty – narodowy champion w dziedzinie chemii, ASTOR – jeden z wiodących dostawców robotyki i automatyki przemysłowej w Polsce, Grupa Lafarge –  międzynarodowy koncern wydobywający kruszywa i produkujący cement, Warbud – jedna z największych firm budowlanych w Polsce, Woodward – międzynarodowy koncern produkujący konwertery dla elektrowni wiatrowych, szaf sterowniczych regulujących pracę dużych spalinowych silników stacjonarnych i turbin, Aluprof - jeden z wiodących europejskich dystrybutorów systemów aluminiowych dla budownictwa.

 

Wspólnie z naszymi Odbiorcami Technologii, mentorami biznesowymi (blisko stu ekspertów i praktyków branżowych z takich obszarów jak: sprzedaż , marketing, prawo, finanse zarządcze czy internacjonalizacja) oraz szkoleniowcami i specjalistami technologicznymi zapewniamy uczestnikom 6 miesięcy intensywnej pracy nad wdrożeniem produktu oraz przygotowaniem i wzmocnieniem kompetencji zespołu. Indywidualny program uzupełniony jest o wizyty w nowoczesnych polskich fabrykach oraz studyjny wyjazd zagraniczny (jeśli będzie to możliwe jesienią tego roku). Każdy zespół może też liczyć na usługi doradcze i mentorskie o wartości do 50 tys. zł, a także na grant w wysokości do 200 tys. zł (bezzwrotny i bez obejmowania udziałów).

 

Wyzwania technologiczne naszych obecnych Partnerów dostępne są na naszej stronie internetowej: TUTAJ. Są to przede wszystkim: bezpieczeństwo pracy i bezpieczeństwo danych; predykcja awarii; kontrola jakości; trakowanie materiałów, urządzeń i pojazdów na zewnątrz i wewnątrz zakładu; optymalizacji procesów produkcji/wydobycia, sprzedaży i obsługi klienta; szkolenia pracowników z wykorzystaniem VR i AR; praca z dużymi bazami danych; wykorzystanie AI; digitalizacja procesów i obiegu dokumentów; inspekcja urządzeń i budynków; optymalizacja energetyczna i materiałowa; tworzenie nowych substancji i materiałów, automatyzacja i robotyzacja procesów.

 

Aplikacje należy składać przez stronę internetową projektu: http://scaleup.kpt.krakow.pl/

Na zgłoszenia czekamy do 3 maja 2021 r.

Jako Krakowski Park Technologiczny przeakcelerowaliśmy już blisko 100 startupów, z czego znakomita większość z nich doskonale radzi sobie na rynku i komercyjnie sprzedaje swoje produkty, jak np: Sense, Seedia, Optimo Light, ICSec, DroneHub czy Airly.

Zaraz po majówce organizujemy bezpłatny warsztat Art of Diplomacy, na który chcielibyśmy zaprosić studentów i absolwentów ? Nasza trenerka pokaże, jak dyplomatycznie komunikować się z innymi ludźmi. Przykłady będą dotyczyły także trudnych rozmówców, którzy stosują różne techniki manipulacyjne. Mogę zdradzić, że Jana Urbankova jest ekspertką w tym temacie i przygotowała dla uczestników dużą dawkę praktycznej wiedzy.

 

Link do zapisów: https://cvent.me/4xLX74

Jesteś osobą młodą pracującą i chcesz poprawić swoją sytuację zawodową, Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie zaprasza do udziału w unijnym projekcie Łap skilla!

Projekt adresowany jest do osób, które ukończyły 18 rok życia a nie ukończyły 25 roku życia i są osobami pracującymi z niskimi dochodami.  

Uczestnicy projektu otrzymają możliwość dofinansowania szkoleń i kursów nawet do 7 545 PLN oraz wsparcie doradcy zawodowego w projektowaniu kariery zawodowej.

Rekrutacja zostaje przedłużona do 16.05.2021 lub do wcześniejszego wyczerpania limitu miejsc.

 

Więcej informacji na stronie Rusza rekrutacja do projektu "Łap skilla!" (pociagdokariery.pl)

Serdecznie zapraszamy do udziału.

Projekt realizowany jest od 7 lat; od zeszłego roku, że względu na pandemię COVID -19, w formie zdalnej, w języku polskim i angielskim.

Co oferujemy?

  • dwutygodniowe warsztaty pozwalające beneficjentom zdobyć wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne;
  •  indywidualne wsparcie coachów i mentorów;;
  • doskonalenie znajomości praktycznej języka angielskiego
  • przygotowanie i wsparcie w procesach rekrutacyjnych;
  • certyfikat potwierdzający osiągnięte kwalifikacje.

 

Tegoroczna edycja projektu rozpoczyna się 2 sierpnia.

Aplikować można poprze formularz zgłoszeniowy https://www.stellavirium.org/aplikuj-2/  do 18 lipca.

Wszystkie działania projektowe są finansowane przez korporację sektora usług wspólnych, firmę UBS. Swoim działaniem od lat bezpłatnie pomagamy w zwiększeniu zatrudnialności i zdobyciu nowych kwalifikacji osób zagrożonych utratą pracy, pozostających bez pracy lub chcących zmienić ścieżkę kariery oraz wziąć udział w procesach rekrutacyjnych do korporacji - sektora BPO/SSC.

Osiągnięcia projektu:

  •  naszymi działaniami objęliśmy blisko 250 beneficjentów;
  •  około 60% podjęło pracę;
  • zaangażowaliśmy setki wolontariuszy;
  •  zrealizowaliśmy już kilkanaście edycji;
  • pomogliśmy beneficjentom z 5 krajów  (Polska, Ukraina, Włochy, Turcja, Indie). Zwiększamy integrację międzykulturową (social inclusion) dla osób, które przyjechały do Polski.;
  •  przełamujemy stereotypy i nikogo nie wykluczamy! Jesteśmy otwarci na osoby dojrzałe (45+), osoby z niepełnosprawnością, osoby młode, bez wyższego wykształcenia i doświadczenia zawodowego, powracające z emigracji oraz osoby, które miały przerwę w karierze zawodowej;
  •  ze względu na zdalną formę realizacji od 2020 roku możemy objąć wsparciem osoby z całej Polski;
  • od 2015 działamy pod patronatem honorowym Rady Miasta Krakowa.

Więcej danych zamieszczone jest na stronie fundacji: www.stellavirium.org

OPIS PROGRAMU:

Cykl Coffee Meetups: Leaders of Change to spotkanie z Liderami z Accenture Operations. Podczas wydarzenia uczestnicy porozmawiają z doświadczonymi pracownikami Accenture o najnowszych trendach w biznesie i finansach oraz dowiedzą się jak przebiegała ich ścieżka zawodowa. Będzie to również niepowtarzalna szansa, by nawiązać pierwsze kontakty biznesowe oraz zapytać o możliwości rozwoju kariery w Accenture.

PROGRAM WYDARZENIA:
• Zastanawiasz się jak to jest pracować w globalnej firmie?
• Chcesz objąć stanowisko liderskie w dużej organizacji?
• Ciekawi Cię jak będzie wyglądać biznes przyszłości?
Tego wszystkiego (i o wiele więcej) dowiesz się już 12 maja podczas Coffee Meetups: Leaders of Change!
W programie spotkania przewidzieliśmy:
• Panel dyskusyjny z Liderami Accenture z czterech różnych obszarów
• Część networkingową w kameralnych grupach
• Sesję Q&A i rozmowę o możliwościach rozwoju w Accenture

Spotykamy się już 12 maja o 16.00. Na spotkanie obowiązuje proces aplikacyjny. Zarejestruj się już dzisiaj!

Link do rejestracji: https://bit.ly/3eq7yIr
Link do wydarzenia na Facebooku: https://bit.ly/3aGRUrb


Spotkanie odbędzie się całkowicie w języku angielskim.

O Accenture:
Accenture jest globalną firmą, świadczącą profesjonalne usługi w zakresie technologii cyfrowych, chmury obliczeniowej i bezpieczeństwa. Dzięki szerokiemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy naszych ekspertów z ponad 40 branż oferujemy usługi w obszarach: Strategy & Consulting, Interactive, Technology i Operations przy wykorzystaniu największej na świecie sieci centrów zaawansowanych technologii i inteligentnych operacji. Zatrudniamy 537 000 pracowników wywiązujących się ze złożonej obietnicy w zakresie rozwoju technologii i ludzkiej pomysłowości, świadcząc usługi klientom w ponad 120 krajach. Accenture wykorzystuje innowacje do tworzenia wartości i wspólnego sukcesu dla klientów, partnerów i społeczności. W Polsce biura Accenture mieszczą się w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu oraz Katowicach. Pracuje w nich ponad 6 600 pracowników. Odwiedź naszą stronę i dowiedz się więcej: www.accenture.com.


O Accenture Operations:
Zespołu Operations skoncentrowany jest na nieustannym rozwoju w zakresie inteligentnych operacji. Wspieramy wiodące organizacje w procesie transformacji istniejącego modelu operacyjnego. Naszym atutem – oprócz szerokiej wiedzy eksperckiej – jest znajomość języków obcych. Dostarczamy przełomowe, oparte na technologii, bezpieczne i elastyczne rozwiązania w obszarze operacji biznesowych. Automatyzujemy procesy biznesowe w obszarach finansów i księgowości, marketingu, zamówień oraz obsługi klienta, aby zoptymalizować doświadczenia naszych klientów i poprawiać ich wyniki biznesowe. Pracujemy w biurach w Warszawie i Krakowie.

 

LINKI:

Strona Accenture Polska: https://www.accenture.com/pl-pl

Kariera w Operations: https://accntu.re/3eLYMVJ

Facebook: https://www.facebook.com/AccentureKariera

 

 

W PwC doceniamy i rozwijamy cechy, które definiują nas jako ludzi: ambicja, elastyczność, umiejętność budowania relacji, wnikliwość i zdolności przywódcze. Dołącz do ludzi, którzy inspirują innych!

Program Influencer PwC

 

Jeśli:

  • jesteś studentem I, II lub III roku studiów, lubisz ludzi i robisz dobry
    networking wśród swoich rówieśników;
  • działasz w organizacjach studenckich lub kołach naukowych,
  • na Instagramie, Facebooku i TikToku osiągasz level ninja (lub chcesz się nauczyć ;)
  • selfie, live, Instastory, czy News Feed to dla Ciebie codzienność;
  • masz kreatywne pomysły i chcesz je realizować na swojej uczelni;
  • jesteś gotowy na nową przygodę... wykorzystaj swój potencjał i zostań Influencerem PwC!

 

Co dostaniesz od nas?

  • Pakiet szkoleń m.in social media, personal branding, komunikacja w projekcie.
  • Możliwość realizacji własnych projektów, którymi będziesz osobiście zarządzać.
  • Wsparcie zespołu Employer Branding podczas realizowania zadań.
  • Miesięczne i kwartalne bonusy za ponadprzeciętne zaangażowanie w postaci kart podarunkowych do wybranych sklepów,
  • Dedykowane gadżety i możliwość stworzenia własnych.
  • Trzy zjazdy integracyjne w Warszawie, spotkania w biurach regionalnych oraz comiesięczne spotkanie online.
  • Możliwość budowania networkingu i przyjaźnie z ludźmi z całej Polski :)

 

Co powinieneś zrobić?

  • Wypełnij krótki formularz.
  • Załącz CV

Po wysłaniu aplikacji zaprosimy Cię do video interview, w którym zostaniesz poproszony o nagranie odpowiedzi na dwa pytania w języku polskim! Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę rekrutacyjną - online.

 

Pamiętaj!
Twoja aplikacja będzie rozpatrywana tylko wówczas gdy wypełnisz formularz aplikacyjny, załączysz CV zawierające w nazwie pliku miasto, które chcesz reprezentować w naszym Programie oraz nagrasz video odpowiadając na zadane przez nas pytania.

Jeżeli będziesz miał pytania skontaktuj się z nami przez portal Facebook lub Instagram.

 

Firma Gabriela Antczak Marketing Outsourcing www.gabrielaantczak.pl
Profil działania firmy: doradztwo marketingowe, strategie rozwoju i marketingowe. 20 lat doświadczenia w budowaniu skutecznych strategii.
 
Oczekiwania:
Poszukuję osoby, która przygotowywać będzie research informacji i danych rynkowych, niezbędnych do opracowania strategii i rekomendacji dla firm. Wymarzony kandydat/kandydatka to Osoba uporządkowana, potrafiąca szybko znajdować informacje online, ale również porządkować je i priorytetyzować, oraz odpowiednio układać w celu zaprezentowania. Poszukuję otwartej głowy, Osoby ciekawej świata, interesującej się aktualną sytuacją, trendami, ale także zorientowanej w sytuacji w social mediach, na YT, itd. - ponieważ marketing to przede wszystkim analiza, ale również w ogromnej mierze kreacja.
Zaznaczam, że pracuję bardzo szybko i wymagam tego również od moich Współpracowników. Praca nie tylko może, ale powinna być wykonywana z przyjemnością, więc poczucie humoru mile widziane, podobnie jak otwartość i energia do działania!
 
Zgłoszenia: CV, ale również krótki, ale intrygujący list motywacyjny, który spowoduje, że uwierzę, że będzie flow poproszę na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Fundacja EFC przyjmuje zgłoszenia do IV edycji Nagrody im. prof. Romana Czerneckiego. Nagroda przyznawana jest naukowcom, dziennikarzom i praktykom za publikacje o edukacji. Celem konkursu jest docenienie i upowszechnienie wartościowych prac, które odpowiadają na aktualne wyzwania, przed którymi stoi polski system edukacji. Nagroda w wysokości 10 tysięcy złotych przyznawana jest w trzech kategoriach: naukowej, publicystycznej i specjalistycznej. Do 30 czerwca można zgłaszać swoje prace do konkursu.

 

O edukacji mówi się w ostatnich latach dużo ze względu na reformę usuwającą gimnazja, strajk nauczycieli czy organizację pracy szkoły w pandemii. W tych przekazach często koncentrujemy się na sprawach formalnych, organizacyjnych, a edukacja to ludzie – mówi Aleksandra Saczuk, prezeska Edukacyjnej Fundacji im. Romana Czerneckiego (Fundacji EFC) i tłumaczy – Nagroda pozwala nam docenić ludzi, którzy zajmują się edukacją. Dotrzeć z ich tekstami do opinii publicznej.

 

To jedyna taka inicjatywa w Polsce, która łączy środowiska naukowe, dziennikarskie oraz praktyków i nagradza prace, w których temat edukacji podejmowany jest merytorycznie i odpowiedzialnie. Alicja Pacewicz, członkini Kapituły Nagrody na pytanie, czego komisja ekspertów szuka w zgłoszonych pracach, odpowiada – rzetelności i poczucia, że problem, o którym piszemy, jest ważny dla polskiej edukacji, ważny dla polskich dzieci, rodziców, dla szkoły.

 

Roman Czernecki był teoretykiem i praktykiem edukacji, a przy tym prawdziwym pedagogiem z pasją. Podczas II wojny światowej organizował tajne nauczanie na Kielecczyźnie. Po wojnie szkołę średnią w Szczekocinach. Nieustannie angażował się w doskonalenie swojego sposobu nauczania, a także otaczającego go środowiska szkolnego. Był szefem kuratorium w Zielonej Górze i prorektorem Państwowej Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Gdańsku. Wykładał historię filozofii na Politechnice Warszawskiej. Edukację wpisał w swoje DNA. Biorąc z niego przykład, wierzymy, że ciągła dyskusja na temat edukacji jest nam niezbędna do tego, by mądrze odpowiadać na wyzwania XXI wieku.

– O edukacji musimy rozmawiać niezależnie od poglądów politycznych i społecznych, podkreśla dr Igor Czernecki, przewodniczący Rady Fundacji EFC i dodaje – Edukacja to coś, co powinno nas łączyć.

 

Kogo zapraszamy do konkursu: Nagroda im. prof. Romana Czerneckiego to konkurs skierowany wyłącznie do autorów prac o edukacji. Wpisuje się w ważny i aktualny temat, doceniając tych, którzy piszą z pasją, świeżym spojrzeniem i przyczyniają się do pogłębienia debaty o edukacji. W trzech dotychczasowych edycjach nagrodzono 16 laureatów, wyróżniono 36 autorów.

 

Jak aplikować do konkursu: Nagroda w wysokości 10 tysięcy złotych przyznawana jest w trzech kategoriach: 

  • naukowej: można w niej zgłaszać artykuły opublikowane w formie drukowanej lub elektronicznej i rozdziały w monografii zbiorowej,
  • publicystycznej: można w niej zgłaszać artykuły opublikowane w formie drukowanej lub elektronicznej i podcasty,
  • specjalistycznej: można w niej zgłaszać artykuły opublikowane w formie drukowanej lub elektronicznej o charakterze branżowym, skierowane do edukatorów, nauczycieli, dyrektorów szkół.

Termin nadsyłania prac: 6 kwietnia – 30 czerwca 2021 r.

Zgłoszenia należy przesyłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Pytania dotyczące konkursu prosimy kierować do Magdaleny Gołębiowskiej, koordynatorki konkursu, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., +48 606 770 363.

Edukacyjna Fundacja im. Romana Czerneckiego www.efc.edu.pl/o-konkursie.