Aplikacja na staż: jak napisać CV?

Curriculum Vitae, czyli CV znajduje się w centrum uwagi każdego rekrutera, ponieważ to tutaj odnajduje on prawdziwe mocne strony i umiejętności kandydatów. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak przekonać swoim życiorysem specjalistów odpowiedzialnych za rekrutację, by zatrudnili właśnie Ciebie.

Rozpoczynając swoją batalię o stanowisko stażysty warto sięgnąć po szablony CV, które pomogą w szybkim zaprojektowaniu własnego CV. Wykorzystaj je jako inspirację i dostosuj je indywidualnie do własnych potrzeb. Należy pamiętać, że przez biurko rekrutera, a dokładniej przez jego skrzynkę mailową, przechodzą codziennie dziesiątki aplikacji o pracę. Stąd może on być mniej entuzjastycznie nastawiony, widząc ten sam projekt powielany przez różnych kandydatów. Aplikujesz do przedsiębiorstwa o długiej tradycji czy nowoczesnej firmy technologicznej? Wybierz wówczas szablony CV odpowiednie dla każdej branży i każdego stanowiska - konsultanta, informatyka czy managera marketingu.

 

Internship. Co napisać w podaniu o staż?

Absolwenci coraz częściej rozpoczynają swoją karierę, czasem jeszcze w trakcie studiów, udziałem w programie stażowym, zwanym internship, intern bądź trainee. Ubieganie się o takie stanowisko jest często decydującym punktem zwrotnym w późniejszym życiu zawodowym.

Podstawowe zasady dotyczące życiorysu mają również również zastosowanie w podaniu o staż. Istnieje jednak kilka elementów, za pomocą których CV można dostosować do danego programu stażowego. W dzisiejszych czasach indywidualizacja jest kluczem do skutecznego odróżnienia się od innych kandydatów, dlatego CV nie powinno być pisane tak samo dla wszystkich firm.

 

Wskazówki do udanego CV

Życiorys to krótka biografia, która potwierdza Twoje kwalifikacje i daje pewien obraz Twojej osobowości. Podkreśla stwierdzenia zawarte w liście motywacyjnym. CV składa się z trzech podstawowych sekcji:

  • Dane osobowe
  • Droga rozwoju
  • Kwalifikacje

Szczególnie przy tworzeniu tabelarycznego CV pomocna jest wizualizacja treści w postaci poszczególnych bloków tematycznych, co gwarantuje przejrzystość i łatwość czytania dokumentu.

Sekcję poświęconą rozwojowi należy podzielić na kategorie „doświadczenie zawodowe” i „wykształcenie”. W obu przypadkach zastosowanie ma antychronologiczna struktura życiorysu, czyli kandydat w pierwszej kolejności przedstawia najnowsze i najważniejsze aktywności i doświadczenia, dzięki czemu ułatwia specjalistom HR szybką analizę dokumentów aplikacyjnych.

Dodatkowe umiejętności, takie jak znajomość języków obcych czy programów informatycznych, są wprowadzane do trzeciego bloku życiorysu. Ponadto jest tu miejsce na zaangażowanie pozauniwersyteckie, na przykład członkostwo w stowarzyszeniach, klubach sportowych czy zajęcie hobbistyczne jako muzyk. Szczególnie w przypadku absolwentów jakiekolwiek doświadczenie zawodowe jest bardzo ważne dla firm, gdyż dowodzi ono aktywności i zaradności kandydata. Dlatego w CV należy nie tylko wypunktować swoje praktyczne doświadczenia ze staży, praktyk studenckich czy wolontariatu, ale także podać konkretne informacje o wykonywanych zadaniach, obowiązkach i obszarach odpowiedzialności.

 

Dostosuj CV do pracodawcy

Po zamieszczeniu ogłoszenia o programie internship do skrzynki mailowej pracowników działu personalnego lądują setki dokumentów aplikacyjnych. Rekruter poświęci tylko kilka minut na przejrzenie podań – jeśli w ogóle. CV musi natychmiast przyciągnąć uwagę, aby mieć szansę na przetrwanie pierwszej wstępnej selekcji. Jak zatem przyciągnąć uwagę menedżera HR?

Rozwiązanie: Dopasowując CV i list motywacyjny do wymagań danego programu trainee, opisanych w ogłoszeniu. Oczekiwania firmy, które potencjalny stażysta ma spełnić, powinny być wymienione w CV i liście motywacyjnym i opisane bardziej szczegółowo. Umiejętności, które nie pasują do profilu, nie należy w ogóle wymieniać lub wspomnieć tylko krótko. Skoncentrowane na profilu firmy i ukierunkowane na dany traineship informacje to klucz do sukcesu!

 

Kompetencje miękkie, czyli soft skills

Firma podkreśla, że szczególnie ważna jest dla niej internacjonalność. Kandydat na staż powinien zatem wymienić swoje studia na pierwszym miejscu, dodatkowo wskazując na samym początku swój semestr za granicą. Szczegółowiej można to także opisać w liście motywacyjnym.

Niektóre programy trainee, tzw. programy menedżerskie oferują stażystom poznanie różnych obszarów firmy, aby mogli poznać różne funkcje i działy. Umiejętności uczestnika programu intern są wówczas umiejętnie rozpoznane i efektywnie wykorzystywane w odpowiednim miejscu w firmie. W takich przypadkach wymagana jest wszechstronność i elastyczność, ale także determinacja w dążeniu do celu i zdolność adaptacji. Aplikant na staż może potwierdzić swoją erudycję ukończonymi studiami czy szkoleniami. Ważne jest, aby pokazać, że jest się otwartym i gotowym na próbowanie i uczenie się nowych rzeczy. Celem nie powinno być okazywanie „braku siły” poprzez zbyt ogólny życiorys, lecz pokazanie mocnych stron w różnych obszarach.

W każdym programie stażowym pożądane jest wykazywanie inicjatywy i chęć praktycznego uczenia się, ponieważ wiadomo, że choć teoretyczna wiedza z uczelni stanowi ważny element, to jednak samo to nie wystarczy, aby ostatecznie wykonać dobrą pracę. Zwłaszcza, że istnieje wiele zawodów, do których dyplom bazujący na teorii nie może Cię przygotować, na przykład jeśli zaczynasz pracę w sprzedaży lub doradztwie.

Poszukiwani są również kandydaci, którzy potrafią działać niezależnie i myśleć przedsiębiorczo. Ze względu na doskonałe i obszerniejsze wcześniejsze wykształcenie, stażyście należy powierzyć większą odpowiedzialność niż praktykantowi. W związku z tym taki kandydat na staż w swoim liście motywacyjnym i życiorysie powinien potwierdzić pewien stopień dojrzałości i odpowiedzialności.

Wiele programów internship ma na celu zaoferowanie absolwentom możliwości przygotowania się do odpowiedzialnego specjalistycznego lub kierowniczego stanowiska. Jeśli mówi o tym ogłoszenie o programie trainee, dobrze jest przedstawić w CV swój talent przywódczy lub zarysować sytuacje, które potwierdzają posiadanie umiejętności kierowniczych.

 

 

Z drugiej strony zawsze wymagana jest umiejętność pracy w zespole. Kandydat powinien być w stanie zintegrować się ze środowiskiem pracy i wspierać współpracę pomiędzy pracownikami. Dlatego wszelkie zadania w ramach pracy grupowej zdecydowanie należy wpisać do dobrego CV. Sporty zespołowe wymienione jako hobby w CV podkreślają również umiejętność pracy w zespole.

Uczestnik programu internship otrzymuje na samym początku masę nowych informacji, które musi zapamiętać. Nic więc dziwnego, że wymagana jest tu chęć do nauki i szybkie rozumienie nowych zadań. Dowodem posiadania tych kompetencji miękkich jest uczestnictwo w seminariach i szkoleniach pozauniwersyteckich. To także powinno znaleźć się w CV.

Motywacja jest wisienką na torcie

Ci, którzy to wszystko opisane wyżej zamieszczą w swoim liście motywacyjnym i życiorysie, będą mieli duże szanse na zdobycie stanowiska upragnionego stażu. Jednak ważne jest, aby przekazać to z przekonaniem i optymalnym poziomem pewności siebie. Nawet jeśli nie spełnia się wszystkich wymaganych punktów, umiejętnie skonstruowane podanie o staż pozwoli Ci łatwo nadrobić brakujące umiejętności poprzez motywację i wykazane zaangażowanie. Najlepszą rzeczą do zrobienia w tej chwili jest po prostu sprawdzenie, czy Twoja aplikacja do udziału w programie intern zostanie dobrze przyjęta. Zatem do dzieła!

Szanowni Państwo,

Zachęcamy do wzięcia udziału w Konkursie 10. Strefa Studenta na najlepszy projekt opakowania. Zgłoszenia projektów przyjmujemy online do 16 lipca 2021, po tym czasie Jury wybierze 15 najlepszych prac w 3 kategoriach. Tak zakończy się I etap. II etap konkursu to spotkanie online 2 września z wybranymi 15 uczestnikami i krótkie 2-minutowe rozmowy na temat każdego projektu. Troje zwycięzców dostanie nagrody pieniężne oraz zaproszenie do specjalnie przygotowanej strefy podczas Targów Packaging Innovations (15-16 września, EXPO XXI Warszawa) i prezentację projektów na żywo, a także możliwość publikacji artykułu w magazynie z branży opakowań. Projekty można zgłaszać w jedej z 3 kategorii:

 

Zrób wrażenie

Jedną z nich jest kategoria Wrażenie. Estetyczne, nowoczesne, zaskakujące, określające zapakowany w nim produkt i przede wszystkim wyróżniające się na półce – takie właśnie powinno być opakowanie w Kategorii Wrażenie. Nieszablonowe pomysły i nienaganne wykonanie opakowania to podstawowe elementy oceny projektu przez Jury.

W dobrej formie

Nie tylko wygląd ma znaczenie! W kategorii Funkcjonalność i forma oceniane będą projekty nietypowych rozwiązań konstrukcyjnych opakowań. Nowatorskie technologie, funkcje, zabezpieczenia, czy zamknięcia opakowań, to elementy brane pod uwagę przez Jury. Oceniane będą innowacyjność rozwiązań i dostrzeżenie potrzeb odbiorcy.

Szata zdobi produkt

Szata graficzna, to kategoria kierowana do projektantów tworzących ciekawe koncepcje wizualne na opakowaniach. Uczestnicy mogą korzystać z dowolnych opakowań tworząc na nich spójne koncepcje graficzne. W tej kategorii oceniane będą ciekawe pomysły, precyzyjne wykonanie i niepowtarzalność projektu. Uczestnicy mogą zgłaszać zarówno projekty etykiet oraz grafiki na opakowania dla jednego produktu, bądź też spójną koncepcję identyfikacji wizualnej całej linii produktowej.

 

Szczegółowe informacje oraz regulamin konkursu dostępne są na stronie:

https://packaginginnovations.pl/pl/strefa-studenta/10-strefa-studenta-2021.html

 

Jesteśmy także na FB:

https://fb.me/e/1g2lviqHi

 

W razie pytań prosimy o kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

 How to keep a healthy balance between works/studies and personal life? ⚖

In numerous cases, it can be achieved simply by implementing smart task prioritization. Our Happiness Manager, Ben Guillou, will guide you through effective strategies in Time Management ? You will learn how to:

  • Prioritize your tasks in an efficient way
  • Avoid procrastination
  • Improve your focus
  • Use tools to organize yourself

Register now to get access to the upcoming online workshop! ✍️ http://bit.ly/ATL_TimeManagement

See you soon! ?

 

Szanowni Państwo,

Edukacyjna Fundacja im. Romana Czerneckiego (Fundacja EFC) zaprasza do czwartej edycji konkursu, w którym przyznaje Nagrodę im. prof. Romana Czerneckiego. Zgłoszenia można przesyłać do 30 czerwca 2021 r. To konkurs dla naukowców, dziennikarzy i praktyków na publikacje o edukacji. Dla autorów, którzy – tak jak Roman Czernecki, patron Nagrody – z zaangażowaniem podchodzą do edukacji, przyczyniają się do zrozumienia wyzwań, przed którymi stoi, pokazują, w jaki sposób je podejmować.

Nagroda w wysokości 10 tysięcy złotych przyznawana jest w trzech kategoriach:

  • naukowej: można w niej zgłaszać artykuły opublikowane w formie drukowanej lub elektronicznej i rozdziały w monografii zbiorowej,
  • publicystycznej: można w niej zgłaszać artykuły opublikowane w formie drukowanej lub elektronicznej i podcasty,
  • specjalistycznej: można w niej zgłaszać artykuły opublikowane w formie drukowanej lub elektronicznej o charakterze branżowym, skierowane do edukatorów, nauczycieli, dyrektorów szkół.

Dlaczego warto rozmawiać o edukacji? Kto powinien w debacie publicznej ten głos zabierać? I wreszcie, dlaczego warto wziąć udział w konkursie? Odpowiedź na pytanie znajdą Państwo w filmie.

Tu znajdą Państwo więcej informacji o Nagrodzie.

Z wyrazami szacunku,
Zespół Fundacji EFC

Szanowni Państwo,

 

Serdecznie zapraszamy na konferencję „HRLab- Zielona i zdalna transformacja” organizowaną przez Małopolską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A..

 

Konferencja odbędzie się w dniu 10 czerwca 2021 roku online poprzez platformę Zoom.

Udział w konferencji jest bezpłatny.

 

HRLab to unikatowa inicjatywa promująca zrównoważony rozwój i świadome zarządzanie personelem jako gwaranta ciągłości działań biznesowych w niepewnych czasach.  

To dobre praktyki biznesowe i sprawdzone sposoby na kreowanie wizerunku w duchu zrównoważonego rozwoju.

Zrównoważone zarządzanie zasobami ludzkimi, to filar gwarantujący stabilność i trwałość działań biznesowych, budujący wiarygodność biznesu i zaufanie kontrahentów, klientów oraz pracowników.

W trakcie konferencji poruszane będą tematy związane m.in. z obszarami :

  • GREEN HRM- to zarządzanie ludźmi, które pomaga rozwijać wrażliwość ekologiczną wraz z rozwojem biznesu
  • Employee Value Proposition – jak zbudować silną markę pracodawcy?
  • Job craftining
  • Smart workplace jako element stymulujący innowacyjność i zaangażowanie zespołu
  • Zrównoważona współpraca z pokoleniem Z”
  • Work life balance w modelu hybrydowym – jak odnaleźć równowagę, jak wspierać pracowników w modelu hybrydowym”
  • Zarządzanie satysfakcją pracowniczą”
  • Budowaniem marki osobistej w nurcie zrównoważonego rozwoju
  • Stylowa i odpowiedzialna moda nie tylko w miejscu pracy”
  • Wykorzystanie technologii (robotyzacji/cyfryzacji) sposobem na wzrost efektywności procesów”
  • Silver tsunami – jak efektywnie wykorzystać potencjał pracowników 55+”

 

 

ZAPRASZAMY!

Szczegółowe informacje i formularz rejestracyjnyhttps://www.marr.pl/hrlab/

Zapraszamy do udziału w webinarium zatytułowanym „Konkurs Uczelnia dostępna III – warunki uczestnictwa, zasady składania wniosków, wsparcie dla uczelni”. Webinarium odbędzie się 27 maja 2021 r. (czwartek) w godzinach 13:00-14:00 i jest częścią cyklu „Uniwersytet Przyszłości”.



Celem spotkania, organizowanego przez PCG Academia i firmę doradczą MJC, jest omówienie możliwości uzyskania środków finansowych na cyfrową transformację uczelni w ramach konkursu „Uczelnia dostępna”, realizowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju.
Podczas spotkania poruszymy m.in. następujące zagadnienia:
? warunki uczestnictwa w konkursie „Uczelnia dostępna III”
? zasady składania wniosków konkursowych,
? wnioski i rekomendacje płynące z poprzednich edycji konkursu.

Konkurs „Uczelnia dostępna III” jest otwarty dla wszystkich uczelni publicznych i prywatnych, które nie uzyskały dofinansowania w poprzednich edycjach.
Konkurs umożliwia realizację projektów likwidujących bariery w dostępie do studiów oraz zapewniających dostępność dla studentów z niepełnosprawnościami. Maksymalna wartość możliwego dofinansowania to 4 mln zł. Nabór będzie prowadzony od 20 maja do 5 lipca 2021 r.
Rejestracja udziału w webinarium jest bezpłatna i odbywa się poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie PCG Academia w sekcji Wydarzenia


Studia na wymarzonej uczelni, realizacja projektu artystycznego czy społecznego, rozwój sportowy, wyjazd naukowy za granicę… w tych wszystkich działaniach i wielu innych może pomóc stypendium. Na portalu MojeStypendium.pl znajdują się aktualne oferty stypendiów, konkursów i staży, a także rzetelne artykuły o tematyce stypendialnej oraz edukacyjnej. Korzystanie z portalu jest całkowicie bezpłatne i dostępne dla każdego.

Stypendia często kojarzą się jedynie z wyróżnieniem za dobre wyniki w nauce czy pomocą w trudnej sytuacji materialnej. Jednak to nie wszystko – w Polsce i na świecie działa wiele organizacji tworzących różnorodne programy stypendialne: od organizacji pozarządowych oferujących wsparcie dla ambitnych maturzystów z małych miejscowości, poprzez samorządowe programy dla artystów, po uniwersyteckie stypendia dla zagranicznych studentów. Bezpłatna, dostępna dla wszystkich baza stypendiów (zarówno krajowych, jak i zagranicznych), konkursów oraz staży na portalu MojeStypendium.pl pomaga znaleźć oferty odpowiadające zainteresowaniom i sytuacji życiowej danej osoby.

Obszerna baza ofert i wiedzy o stypendiach

Portal Moje Stypendium prowadzony jest od 2009 roku przez Fundację Dobra Sieć. Fundacja od ponad 10 lat aktywnie działa w obszarze wykorzystywania nowych technologii dla dobra społecznego, w tym m.in. popularyzacji wiedzy o programach stypendialnych i innych możliwościach wsparcia rozwoju młodych ludzi w Polsce. W bazie serwisu od początku jego istnienia zgromadzonych zostało niemal 13 500 ofert stypendiów, konkursów i staży.

Co ważne, działalność redakcji portalu wykracza szeroko poza zbieranie informacji o aktualnych ofertach. Na portalu regularnie publikowane są artykuły o tematyce związanej ze stypendiami i edukacją - m.in. o tym, jak znaleźć stypendium online czy gdzie szukać wsparcia na studia za granicą.

Fundacja regularnie przeprowadza także szeroko zakrojone badania systemu stypendialnego w Polsce. W 2021 roku ukazał się raport “Mapa stypendiów III” z największego w skali kraju, unikalnego badania społecznych programów stypendialnych w Polsce. Z raportu można dowiedzieć się m.in. kim są organizatorzy programów stypendialnych w Polsce, jakie typy stypendiów są najpowszechniejsze czy skąd pochodzą środki na realizację programów stypendialnych. Wszystkie publikacje i raporty z badań przeprowadzonych przez zespół portalu Moje Stypendium udostępniane są za darmo, w ramach misji społecznej Fundacji.

Wsparcie stypendialne i rzetelne informacje podczas pandemii

Trwający kryzys spowodowany pandemią COVID-19 uwypuklił znaczenie solidarności i wzajemności. W sytuacji dużej niepewności związanej z systemem edukacji i rynkiem pracy, wartościowe inicjatywy stypendialne, będące elementem rozbudowanej sieci wsparcia, mogą być szczególnie pomocnym narzędziem dla wielu osób.

Zespół portalu stara się służyć swoim doświadczeniem i wiedzą również w obecnej sytuacji. Poza monitorowaniem potencjalnych zmian w rekrutacji na poszczególne programy, na portalu pojawiają się artykuły będące odpowiedzią na sytuację pandemiczną, takie jak np. przystępne wyjaśnienie wpływu tarcz antykryzysowych na szkolnictwo wyższe czy porady, jak organizować naukę w trybie online. Ponadto, raport “Mapa stypendiów III” przedstawia informacje, jak pandemia COVID-19 wpłynęła na realizację programów stypendialnych w Polsce.

Pomoc dla organizatorów stypendialnych

Działalność Fundacji obejmuje także wsparcie organizacji w tworzeniu, udoskonalaniu i promocji programów stypendialnych. W tym zakresie Fundacja współpracuje z organizatorami stypendiów zarówno w Polsce, jak i za granicą. Ponadto, na portalu regularnie publikowane są zestawienia grantów dla organizacji ze szczególnym uwzględnieniem grantów dla organizatorów stypendialnych oraz organizacji społecznych działających na polu edukacji i przeciwdziałania wykluczeniu.

Zapraszamy na MojeStypendium.pl – to dostępne, kompleksowe źródło informacji o stypendiach i innych możliwościach wsparcia rozwoju!

Zbliża się termin rozpoczęcia tegorocznej Gry o Karierę. Z uwagi na zainteresowanie i dużą liczbę pytań związanych z nadchodzącą edycją, pragniemy poinformować, iż wydłużamy termin zgłaszania wydarzeń do 11 maja br. do godz. 12.00. Zgłoszenia prosimy przesyłać za pośrednictwem formularza: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=6yYO676_0keekOvSQm2866U2wEM_PPBLm7JXaTTLEalUREQ0UkFORUtKRkk5R1JMSUNWNDJJSjAzMi4u

 

Jednocześnie, przypominamy, że w ramach tegorocznej edycji wydarzenia odbędzie się warsztat przeznaczony dla doradców i doradczyń pracujących na uczelniach wyższych, dotyczący wspierania studentów ze szczególnymi potrzebami w Biurach Karier. Poniżej załączam opis wydarzenia.

 

20 maja 2021, godz. 10-12:00 - Wspieranie studentów ze szczególnymi potrzebami w Biurach Karier. Warsztat dla doradców i doradczyń pracujących na uczelniach wyższych.

 

Limit osób: 20

Prowadzenie: Urszula Szczocarz - doradczyni edukacyjna, Dział ds. Osób Niepełnosprawnych UJ; Emilia Latała - doradczyni zawodowa ds. studentów z niepełnosprawnościami, Biuro Karier UJ

 

Podczas warsztatów przyjrzymy się potrzebom, z jakimi do Biura Karier zgłaszają się studenci znajdujący się w niestandardowych sytuacjach (np. z niepełnosprawnościami). Analizując konkretne, praktyczne przykłady będziemy poszukiwać rozwiązań, które w największym stopniu pozwolą doradcom i doradczyniom efektywnie wspierać studentów.

 

Link do zapisów: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=6yYO676_0keekOvSQm2866U2wEM_PPBLm7JXaTTLEalUQUlJMDlTRlpERlgyREpLMk9CUUVRTFFPWS4u 

Co dałoby Ci uczenie się jazdy na rowerze, pływania czy zarządzania w teorii?
Teoretyczna wiedzę – tak, ale nie umiejętności. Jeśli w przyszłości chcesz w swojej wymarzonej pracy, być osobą pewną siebie, znającą swoje możliwości i mocne strony – ucz się poprzez doświadczenie! Zrealizuj projekt społeczny z PROJEKTORem i pochwal się tym w CV.



Podczas realizacji projektu, rozwiniesz umiejętności takie jak: planowanie, komunikacja i współpraca, odpowiedzialność, kreatywne myślenie, zarządzanie. Aktywność obywatelska i inicjatywa są cenione przez pracodawców. Gdybyś została/został swoim pracodawcą, doświadczając swoich umiejętności w działaniu, zdobędziesz pewność, że możesz na sobie polegać, potrafisz działać odpowiedzialnie, autonomicznie i skutecznie.

Jakie były Twoje szkolne doświadczenia nauki? Udało Ci się ocalić w sobie ciekawość świata?  

 

Teraz Ty możesz zmienić doświadczenie uczenia się dzieci w szkole. Podczas Warsztatów z Wyzwaniem dziecko z biernego odbiorcy staje się twórcą, myśli krytycznie i kreatywnie poszukuje rozwiązań, chce się uczyć, bo jest ciekawe świata, a nie dlatego, że boi się dostać jedynkę.  

 

Dołącz do projektu Warsztaty z Wyzwaniem, a jeszcze w tym roku szkolnym dzieci dostaną szansę, aby wziąć udział w wyjątkowych zajęciach.

 

Czytaj więcej:  https://projektor.org.pl/projekt-ktory-ma-znaczenie/

 

Zgłoszenia do 16 maja: http://bit.ly/warsztatyPROJEKTOR

Nadchodzący koniec semestru letniego dla wielu studentów wiąże się z nowymi wyzwaniami i poszukiwaniem pracy, dlatego poniżej przedstawiamy Państwu nowe badania i materiały internetowe dla studentów korzystających z zasobów online: 

— przykłady do wykorzystania i porady, jak mimo krótkiego CV zyskać przewagę nad bardziej doświadczonymi kandydatami

  • Szablony CV — pomagają stworzyć dokumenty aplikacyjne w 5 minut, dla aktywnie poszukujących pracy