Aplikacje na Letnie Praktyki i Programy Absolwenckie w 2024 roku są wciąż otwarte.

Letnie praktyki (internship) w dziedzinie Operational Excellence i Digital Innovation są dla studentów, którzy planują ukończyć studia przed latem 2025 roku. Jest to płatna praktyka trwająca 10 tygodni. Data startu: 24 czerwca 2024.

Program Absolwencki (graduate programme) w dziedzinie Digital Innovation to dwuletni, pełnoetatowy program typu „,management trainee”, dla absolwentów kierunków technicznych, którzy ukończą studia przed rozpoczęciem programu, tj. przed 29 lipca 2024 roku.

Kandydaci na programy Innowacji Cyfrowych powinni studiować lub posiadać wiedzę z co najmniej jednej z następujących dziedzin:
• Engineering (w tym Ai, DevOps, Architektura itp.)
• Cyberbezpieczeństwo
• Data Science
• Business Analysis, Project Management itp.

Szczegółowe informacje na temat wszystkich programów są dostępne tutaj.

Jeśli wciąż się uczysz lub niedawno ukończyłeś studia i chcesz dowiedzieć się więcej, zapisz się i dołącz na HSBC Virtual Insights Event w piątek, 23 lutego, o godzinie 16:00.

 

 

Applications for the 2024 Summer Internships and Graduate Programmes are still open.

 

The Operating Excellence and Digital Innovation Summer Internships are for students who aim to graduate before the summer of 2025 (with a 4.0 or above GPA). The 8-10 week-long paid internship starts on 24 June 2024.

 

The Digital Innovation Graduate Programme is a two year long, full-time, tech graduate trainee placement for students and recent graduates who have reached a minimum 4.0 GPA, and will graduate before the programme starts, on 29 July 2024.

 

Candidates for Digital Innovation programmes are expected to either be studying or otherwise have knowledge
of at least one of these general pathways: 

  • Engineering (Including Ai, DevOps, Architecture, etc.)
  • Cybersecurity 
  • Data Science and Analytics 
  • Business Analysis, PM etc.

 

Detailed information about all programmes is available here.

 

If you’re still studying or have recently graduated and would like to learn more, join the HSBC Virtual Insights Event on Friday, Feb 23rd, 4pm. Please RSVP.

 

 

Interesuje Cię połączenie biznesu, analizy i sektora IT? Zatem doskonałym pomysłem na zatrudnienie dla Ciebie będzie praca Analityka Biznesowego. W branży IT osoba ta pełni funkcję łącznika między klientem a zespołem developerów. Jego głównym zadaniem jest dbanie o zoptymalizowanie produktu, aby spełniał on oczekiwania zleceniodawcy w kontekście jego potrzeb biznesowych. W swojej pracy Analityk Biznesowy często wykonuje skomplikowane operacje na bazach danych oraz buduje modele biznesowe. Zarobki na tym stanowisku zależą od wielu czynników, w tym poziomu doświadczenia oraz miejsca zatrudnienia. Zobacz, jak się prezentuje z podziałem na poszczególne etapy kariery.

Junior Analityk Biznesowy - miesięczne wynagrodzenia

Osoby stawiające pierwsze kroki w zawodzie Analityka Biznesowego mogą liczyć na oferty pracy z uwzględnieniem różnych form zatrudnienia. Zarobki, jak w każdym innym zawodzie, są zróżnicowane. W przypadku zatrudnienia na umowę o pracę wynagrodzenie oscyluje w graniach 5480 - 8000 zł brutto. Nieco inne stawki obowiązują przy kontrakcie B2B - wówczas pensja potencjalnego kandydata mieści się w przedziale od 6000 do 8600 zł netto. Kandydaci zainteresowani pracą na tym stanowisku powinni wyróżniać się wysoko rozwiniętymi umiejętnościami analitycznego myślenia. Dodatkowo pracodawcy cenią sobie osoby, które mają podstawową wiedzę z zakresu analizy biznesowej. Największe szanse na szybkie zdobycie zatrudnienia mają kandydaci z wyższym wykształceniem - mile widziani są przede wszystkim absolwenci kierunków informatycznych, a także matematyki, statystyki czy studiów związanych z biznesem.

Ile wynosi pensja na stanowisku Mid Analityk Biznesowy?

W wielu branżach wynagrodzenie zależy głównie od stopnia doświadczenia. Nie inaczej jest, gdy spojrzymy na zarobki Analityka Biznesowego. Na stanowisku Mid wynagrodzenie jest więc wyższe niż u osób początkujących. W przypadku umowy o pracę pensja zazwyczaj mieści się w granicach od 7500 do 12 500 zł brutto. Jeśli natomiast potencjalny kandydat zdecyduje się na podpisanie z wybraną przez siebie firmą kontraktu B2B, może liczyć na zarobki nie mniejsze niż 9000 zł netto, jednak też nie większe niż 14 000 zł netto. Oferty pracy są udostępniane głównie przed pracodawców z Warszawy i innych większych aglomeracji. Jakie są główne wymagania wobec kandydatów? Potencjalni pracodawcy oczekują znajomości konkretnych technologii, takich jak na przykład UML, BPMN czy Jira. Ważne jest dla nich również doświadczenie w projektach z wykorzystaniem scrum/agile oraz umiejętności w mapowaniu procesów. Wśród ogłoszeń dominują oferty z uwzględnieniem hybrydowego lub w pełni zdalnego trybu pracy. Warto też wspomnieć o znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej B2.

Senior Analityk Biznesowy - na jakie wynagrodzenie może liczyć?

W branży nowoczesnych technologii najwyższe wynagrodzenia IT dotyczą stanowisk na poziomie senior. Widać to również w przypadku Analityka Biznesowego, który na tym etapie kariery może liczyć miesięczną pensję od 9500 do 16 000 zł brutto na umowie o pracę. Z kolei osoby nawiązujące współpracę w ramach kontraktu B2B zazwyczaj otrzymują wynagrodzenie zaczynające się od 11 000 zł netto, niekiedy sięgające nawet 17 500 zł netto. Głównym wymogiem pracodawców jest co najmniej kilkuletnie doświadczenie na stanowisku Analityka Biznesowego. Warto też podkreślić, że wiele firm proponuje szereg dodatkowych korzyści pozapłacowych. Poza standardowym pakietem benefitów (prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie), niektórzy pracodawcy zobowiązują się także do finansowania certyfikatów oraz branżowych szkoleń, zapewniając kandydatom możliwość ciągłego rozwoju.

Podsumowanie

Na rynku pracy jest spore zapotrzebowanie na Analityków Biznesowych, a wśród ogłoszeń dominują oferty dedykowane kandydatom na poziomie mid i senior. Wynagrodzenie zmienia się w zależności od stopnia doświadczenia, ale wpływ na zarobki ma także lokalizacja danej firmy. Jeśli czujesz, że to praca dla Ciebie, to nie wahaj się – wejdź na portal z ogłoszeniami i aplikuj!

 

 

Wydział Spraw Cudzoziemców Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie zaprasza studentów, do realizacji praktyk studenckich w obszarach:

  • struktura i zadania Wydziału Spraw Cudzoziemców Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego,
  • przepisy migracyjne w zakresie wjazdu, pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych,  
  • funkcjonowanie Infolinii i Informacji INFO.OPT w sprawach legalizacji pobytu i pracy obywateli państw trzecich.

Więcej informacji na stronie: https://infoopt.pl/zapraszamy-do-podjecia-praktyk-w-wydziale-spraw-cudzoziemcow/

Szczegółowe informacje o programie praktyk w Małopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Krakowie można uzyskać pod adresem mailowym Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz pod numerem telefonu 12 3921263.

 

 

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym projekcie Career Boost prowadzonego przez trenerów z wieloletnim doświadczeniem, jednej z wiodących międzynarodowych firm – UBS.

Career Boost IX jest skierowany m.in. do osób:    

  • bezrobotnych,
  • studentów wchodzących na rynek pracy,
  • mających trudności z podjęciem zatrudnienia,
  • zagrożonych utratą pracy,
  • pracujących poniżej swoich kwalifikacji,
  • wracających na rynek pracy po przerwie związanej np. z chorobą lub wychowywaniem dziecka,
  • uchodźców wojennych z Ukrainy posługujących się j. polskim lub j. angielskim

Career Boost IX składa się z:

- 2 x dni szkoleń online w godz. 9.00-14.00

- 1 x symulowana rozmowa kwalifikacyjna online (dla osób, które dostarczą swoje CV i przykładową ofertę pracy, na którą chcą aplikować)

- 3 x spotkania indywidualne online z mentorem (m.in. pomoc w stworzeniu CV)

Osoby biorące udział we wszystkich szkoleniach otrzymają certyfikat potwierdzający udział w projekcie.

 

Zapisy:

Do 7 marca 2024 lub do wyczerpania miejsc przez stronę: Career Boost IX (stellavirium.org)

Udział w całości projektu jest bezpłatny. Zapraszamy!

Załączniki:
Pobierz plik (Ulotka_CB_IX.pdf)Ulotka_CB_IX.pdf
Szanowni Państwo
 
Firma BB Media Group https://www.brainybe.es/ zaprasza na bezpłatne praktyki z możliwością zatrudniania po zakończeniu praktyk. Forma praktyk: on-line lub hybrydowo. Program i długość praktyk zostanie dopasowany indywidualnie do studenta/studentki. Możliwe zadania do realizacji z zakresu m.in.: tworzenia contentu, SEO, ogólnej komunikacji marketingowej, wykorzystania nowych technologii. Wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie B2. 

 

W przypadku zainteresowania praktykami proszę przesłać CV na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
 
 
Biuro Karier

 

Jesteś zainteresowany pracą w branży IT, jednak typowo techniczne aspekty wydają Ci się za skomplikowane? Świetnym rozwiązaniem będzie zatem praca product Ownera, który jest odpowiedzialna za to, aby gotowy produkt spełniał oczekiwania klienta pod kątem funkcjonalności. W swojej pracy ściśle współpracuje z całym zespołem IT, zarządzając jego zasobami oraz przekazując szczegółowe wytyczne na temat danego projektu. Obecnie na rynku pracy poszukiwani są głównie doświadczeni Product Ownerzy - najwięcej ofert dotyczy specjalistów mid oraz senior. Warto zatem sprawdzić, jak będą prezentować się zarobki na poszczególnych etapach kariery?

Zarobki na stanowisku Junior Product Owner

Na stanowisku Junior Product Owner zarobki oscylują w granicach od 4000 do 8000 zł brutto w przypadku zawarcia umowy o pracę. Jeśli jednak potencjalny kandydat zdecyduje się na zawarcie kontraktu B2B, stawki nieco się zmienią - wówczas otrzymuje on miesięczne wynagrodzenie nie mniejsze niż 6000 zł netto, ale nie większe niż 10 000 zł netto. Na szybkie zdobycie posady mogą liczyć przede wszystkim osoby, które pomimo stawiania pierwszych kroków w zawodzie mają już własne portfolio. Wielu pracodawców zwraca także uwagę na kwestię wykształcenia - mile widziani są absolwenci kierunków związanych z biznesem lub bezpośrednio z zarządzaniem projektami. Ważna jest także znajomość podstawowych technologii, w tym między innymi Jira lub Trello. Dodatkowo wymagania na stanowisko Junior Product Owner nierzadko uwzględniają znajomość podstaw z zakresu stosowania metodologii scrum i agile. W wielu ofertach pracy priorytetem jest również biegła znajomość języka angielskiego.

Na jakie wynagrodzenie może liczyć Mid Product Owner?

Kolejnym etapem kariery jest Mid Product Owner. Wraz z doświadczeniem oczywiście zmianie ulegają także zarobki. Osoba zatrudniona na umowę o pracę zazwyczaj otrzymuje wynagrodzenie w granicach od 6000 do 12 000 zł brutto. Jeśli chodzi o pensję w przypadku formy umowy B2B, to zarobki zaczynają się na 8000 zł netto, a kończą na 15 000 zł netto. Oferty zatrudnienia są udostępniane głównie przez firmy prowadzące działalność w dużych aglomeracjach. Często można trafić między innymi na ogłoszenia z Warszawy, Krakowa, Poznania i Wrocławia. Warto podkreślić, że najczęściej właśnie w tych miastach potencjalni kandydaci otrzymują najwyższe stawki. Co więcej, wśród wielu ogłoszeń bez problemu można znaleźć oferty z uwzględnieniem zdalnego lub hybrydowego trybu pracy. Największe szanse na szybkie zdobycie zatrudnienia mają przede wszystkim osoby, które co najmniej dwa lata pracują na stanowisku Product Owner.

Orientacyjne zarobki w zawodzie Senior Product Owner

Na zarobki w zespole developerskim wpływa przede wszystkim stopień doświadczenia. Ta zasada dotyczy również zawodu Product Owner - specjaliści na poziomie seniorskim mogą liczyć na najwyższe stawki. Firmy oferujące standardową umowę o pracę najczęściej proponują wynagrodzenie w wysokości od 10 000 do 17 000 zł brutto miesięcznie. Z kolei w przypadku specjalistów współpracujących w ramach kontraktu B2B pensja jest nieco wyższa – będzie to minimum 13 000 zł netto i maksimum 19 000 zł netto. Niemniej jednak od Senior Product Ownera wymaga się umiejętności kierowania zespołem devepolerskim oraz ważne jest doświadczenie w mentoringu. Nie bez znaczenia są również umiejętności miękkie – między innymi wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, skuteczność w budowaniu relacji z klientami oraz dobra organizacja. Dla wielu atutem będą także dodatkowe benefity, takie jak dostęp do prywatnej opieki medycznej oraz pakietów ubezpieczeń, dofinansowanie do zajęć sportowych oraz elastyczny tryb pracy. Wśród korzyści pozapłacowych warto też wspomnieć o możliwości rozwoju w zakresie mentoringu.

Podsumowanie

A zatem specjaliści IT z obszaru Product Owner mogą liczyć na oferty pracy dostosowane do ich poziomu doświadczenia. Warto dodać, że w tym zawodzie można liczyć na zdalny oraz hybrydowy tryb realizacji obowiązków zawodowych, który pojawia się w wielu ogłoszeniach, co znacznie ułatwia poszukiwanie pracy.

 

Artykuł został opracowany przez ekspertów z Pracuj.pl i theprotocol.it 

 

Jesteśmy światowym liderem doradztwa w zakresie rozwoju talentów i procesów biznesowych. Tworzymy i dostarczamy rozwiązania w obszarze zasobów ludzkich dla małych, średnich i dużych firm. Doradzamy, wprowadzamy i zarządzamy procesami na zlecenie naszych klientów w modelu outsourcingu.
 
Jesteśmy wiodącą na świecie firmą zajmująca się dostarczaniem rozwiązań w zakresie HR, oferującą pracowników tymczasowych i stałych, usługi typu outsourcing i usługi zarządzane we wszystkich sektorach.
 
W Adecco wierzymy w ludzki potencjał. Dostarczamy odpowiednie zasoby kadrowe we właściwym czasie, zapewniając klientom elastyczność i sprawność działania. Nasze działania na skalę światową, lokalna wiedza i stała gotowość umożliwiają dopasowanie najlepszych kandydatów do szerokiego wachlarza stanowisk w sektorze biurowym, przemysłowym i usługowym. Jako partner w zakresie kariery wspieramy możliwości zatrudnienia naszych współpracowników i jesteśmy zaangażowani w ich sukces.

Zapraszamy do kontaktu! www.adecco.pl

Zachęcamy również do śledzenia nas na naszych kanałach społecznościowych na Facebook i LinkedIn.

 

Szanowni Państwo,

w załączeniu ogłoszenie o trwającym konkursie na stanowisko stażysty w Sądzie Rejonowym dla Krakowa Nowej Huty w Krakowie. 

Termin składania podań dla zainteresowanych do 26 stycznia 2024 roku.

 

 

Na rynku pracy można dostrzec duży popyt na specjalistów z zakresu UX. Na szybkie zdobycie posady mogą liczyć między innymi UX Designerzy. Osoby na tym stanowisku zajmują się projektowaniem doświadczeń odbiorcy, dbając o zwiększenie użyteczności danego produktu, takiego jak aplikacja mobilna czy gra. Poszczególni pracodawcy oferują kandydatom zróżnicowane wynagrodzenie, a jego wysokość wpływa kilka czynników. Między innymi będzie to forma zatrudnienia, zakres obowiązków oraz stopień doświadczenia.

Junior UX Designer - wynagrodzenie

W zawodzie UX Designer zarobki na poziomie juniorskim zaczynając od 5000 zł brutto, a kończą na 6500 zł brutto w przypadku standardowej umowy o pracę. Warto podkreślić, że tak jak w przypadku wielu innych zawodów związanych z IT, również UX Designerzy bardzo często są zatrudnieni na umowę B2B. Wówczas ich pensja nieco różni się od tej oferowanej na podstawie umowy o pracę. W przypadku stanowiska juniora średnia zarobków w ramach B2B wynosi od 6000 do 8000 zł netto. Zapotrzebowanie na UX Designerów wciąż jest bardzo duże, co pozwala zdobyć pracę osobom z niewielkim doświadczeniem zawodowym. Należy jednak wspomnieć o niemałej konkurencji na to stanowisko, na co wpływa stosunkowo niski próg wejścia. Jeśli zaś chodzi o wymagania potencjalnych pracodawców, najczęściej wspominają oni o doświadczeniu w projektowaniu interfejsów lub stron internetowych. Ważna jest także dobra znajomość języka angielskiego.

Zarobki Mid UX Designer

Potencjalni kandydaci na stanowisko Mid UX Designer mogą liczyć na zarobki mieszczące się w granicach 6500 – 10 000 zł brutto, jeśli podpiszą standardową umowę o pracę. Sytuacja wygląda nieco inaczej, w przypadku umowy B2B. Wówczas wynagrodzenie będzie znacznie wyższe – zaczyna się od 7500 zł netto, a najczęściej kończy na 12 500 zł netto. Pracodawcy poszukujący Mid UX Designerów najczęściej wymagają znajomości takich technologii, jak .NET Core, React, TypeScript, Figma, Angular czy GitLab. Liczy się także umiejętność przeprowadzania tak zwanych testów użyteczności oraz analizy danych. Warto podkreślić, że obecnie w ogłoszeniach dominuje tryb pracy zdalny oraz hybrydowy. To znacznie ułatwia zdobycie posady, nawet jeśli siedziba firmy znajduje się poza granicami Twojego miejsca zamieszkania.

Wysokość pensji na stanowisku Senior UX Designer

W przypadku Senior UX Designera wysokość pensji na umowie o pracę nie przekracza 15 500 zł brutto. Z kolei wynagrodzenie miesięczne przy tej formie zatrudnienia nie będzie niższe niż 9500 zł brutto. Inne stawki obowiązują, gdy został zawarty kontrakt B2B. Wówczas miesięczne wynagrodzenie mieści się w granicach od 10 000 do 18 000 zł netto. Na najwyższe zarobki mogą liczyć przede wszystkim kandydaci o bogatym portfolio, którzy jednocześnie mają zaawansowane umiejętności graficzne. Wśród kluczowych wymagań na to stanowisko warto wspomnieć o biegłej obsłudze narzędzi przydatnych do projektowania i prototypowania, takich jak na przykład Zeplin, inVision czy Figma. Dla pracodawców ważne jest także odpowiednie doświadczenie w zakresie sporządzania dokumentacji projektowej oraz zarządzania zespołem UX. Warto nieco bliżej przyjrzeć się poszczególnym ofertom pod kątem dodatkowym benefitów, które często stanowią atut ogłoszenia. Obecnie w wielu ofertach pracy można znaleźć informację o gwarantowanych korzyściach pozapłacowych. Najczęściej są to darmowe szkolenia, dostęp do prywatnej opieki medycznej czy możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń.

Podsumowanie

Na zarobki IT wpływa przede wszystkim stopień doświadczenia danego kandydata i to, czy spełnia on wymagania pracodawcy. Warto też dodać, że wśród ogłoszeń dedykowanych UX Designerom dominują oferty pochodzące z większych aglomeracji, takich jak Warszawa. Warto podkreślić, że praca jest dostępna również poza granicami kraju, w tym między innymi w Niemczech. Takie zatrudnienie zazwyczaj wiąże się z wyższymi stawkami - nierzadko można liczyć nawet na 23 000 zł miesięcznie w przypadku współpracy w ramach kontraktu B2B.

Artykuł został opracowany przez ekspertów z Pracuj.pl i theprotocol.it 

 

Zero Waste to nie tylko modny trend, ale przede wszystkim świadoma decyzja o zmniejszeniu ilości odpadów w naszym życiu. Wybierając produkty wielokrotnego użytku, unikając plastikowych opakowań i dbając o segregację śmieci, możemy znacząco przyczynić się do ochrony naszej planety. Pamiętajmy, że małe kroki prowadzą do wielkich zmian!

Akademii Odpowiedzialnego Rozwoju jest to możliwe dlatego zapisz się na kurs „Zero waste w praktyce” i:
- Zgłębiaj z nami ideę zero waste
- Opanuj zasadę 4R
- Dowiedz się jak zmieniać swoje otoczenie zgodnie z ideą „zero waste”
- Weź udział w szkoleniu i zdobądź umiejętności w Zarządzaniu Projektami Społecznymi i przygotowywania wniosków o grant
- Weź udział w naszym Hackathonie "Less is more" na którym rozpoczniesz pracę nad własnymi projektami
- Stwórz własne projekty w duchu zero waste!
- Zdobądź praktyczne doświadczenie cenione przez pracodawców i uatrakcyjnij swoje CV

Akademia Odpowiedzialnego Rozwoju to miejsce, gdzie spotkasz inspirujących ludzi ze świata nauki i biznesu. Będziesz miał/a szansę uczestniczyć w wyjątkowych spotkaniach, panelach dyskusyjnych oraz warsztatach.

Nasza Akademia działa w ramach ruchu Open Eyes Economy, dążąc do wzrostu świadomości i zaangażowania w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Poszukujemy osób:
- w wieku 16-30 lat;
- zainteresowanych m.in. ekologią, ochroną klimatu, społeczną odpowiedzialnością biznesu, zrównoważonym rozwojem;
- stawiających na rozwój własny;
- chcących wyróżniać się na rynku pracy;
- otwartych na wiedzę i nowe doświadczenia.

Dzięki dołączeniu do nas możesz liczyć na:
- tworzenie Uniwersytetu Przyszłości;
- budowę własnej sieci kontaktów;
- nabycie cenionej przez pracodawców wiedzy praktycznej;
- zwiększenie świadomości na temat wyzwań odpowiedzialnego rozwoju;
- dołączenie do społeczności Open Eyes Economy.

 Uczestnikom gwarantujemy:
- udział w wykładach mistrzowskich;
- spotkania z ludźmi ze świata biznesu;
- warsztaty praktyczne;
- panele dyskusyjne;
- pomoc w realizacji własnych inicjatyw.

  • Pierwsze zajęcia jeszcze w styczniu 2024

  • Udział w Akademii jest całkowicie BEZPŁATNY!

Zgłoś się już dziś! https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeRYRLsW6PL7cSv287EuilWRHoLw2cRW-1Ah5YyYuyFKbc7UA/viewform?fbclid=IwAR3B9OhsRqruW3H-gi-yAV_fHVz3hGEEbbn-aI-__Gi-xay2RpKQ182qZOU