-
Pt
28 Paź
2022
Wydłużamy czas pracy dla uczestników miejskiego hackathonu “PRINT HACK”!
Wydłużamy czas pracy dla uczestników miejskiego hackathonu “PRINT HACK”!
Nie do 29 października, a do 7 listopada biorące udział w miejskim hackathonie drużyny mają czas na opracowanie koncepcji platformy integrującej systemy druku 3D. Zgłoszenia do udziału w maratonie programowania przyjmowane są do najbliższej soboty.
Hackathon to inaczej maraton programowania, czyli skierowane do osób z branży informatycznej wydarzenie, podczas którego uczestnicy pracują nad rozwiązaniem postawionego przed nimi zadania.
Wyzwaniem, które czeka na zawodników miejskiego hackfestu pn. “PRINT HACK- platforma integratora druku 3D” jest opracowanie interaktywnego narzędzia, które w jednym miejscu skupiać będzie użytkowników drukarek 3D z terenu Gminy Miasta Rzeszów oraz związane z drukowaniem przestrzennym zagadnienia.
Koncepcja Integratora Druku 3D zakłada zaprezentowanie informacji, aktualnych trendów i zastosowań systemów druku 3D dotyczących procesów edukacyjnych, badań naukowych, aplikacji przemysłowych czy wytwarzania modeli w warunkach domowych. Użytkownicy będą mogli zapoznać się również z aktualną liczbą drukarek 3D zgłoszonych do platformy integrującej, potencjalnym zapotrzebowaniem na wydruki 3D oraz wiedzą z obszaru technologii przyrostowych - informuje Tomasz Skoczylas, dyrektor Centrum Innowacji Miejskich- Urban Lab.
Zgłoszenia chętnych do udziału w wydarzeniu osób lub drużyn (maksymalnie 5-osobowych) przyjmowane są do soboty, 29 października. Do 7 listopada zaś uczestnicy hackathonu przesyłać mogą projekty konkursowe, które Jury oceniać będzie pod kątem potencjału rozwojowego, użyteczności, poprawności podejścia do tematu oraz formuły i sposobu prezentacji.
Spotkanie z Zespołami w Centrum Innowacji Miejskich- Urban Lab zaplanowane jest 10 listopada.
Od 11 listopada zaś do końca miesiąca trwać będzie II etap hackathonu, czyli prace nad wdrożeniem wybranego do przetestowania rozwiązania.
Przypomnijmy- na zwycięski team czeka nagroda pieniężna w wysokości 50 000,00 zł brutto oraz testowe wdrożenie wygranej koncepcji w przestrzeni miasta.
Najlepszy projekt integratora zaprezentowany zostanie 8 grudnia podczas Finałowej Gali Rzeszowskiego StartUP MIXu.
Skład Jury:
- dr hab. Grzegorz Budzik, Kierownik Jednostki w Katedrze Konstrukcji Maszyn Politechniki Rzeszowskiej (Przewodniczący),
- Dr inż. Andrzej Paszkiewicz, profesor uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych, zakład Systemów Złożonych Politechniki Rzeszowskiej,
- Tomasz Kamiński, Wiceprzewodniczący Rady Miasta Rzeszowa,
- Sławomir Sołtys, B&M OPTIK Sp. z o.o.,
- Mateusz Majewski, Prosolutions,
- Zbigniew Bury, Dyrektor Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Rzeszowa,
- Sławomir Świder, Zastępca Dyrektora Biura Obsługi Informatycznej i Telekomunikacyjnej Urzędu Miasta Rzeszowa,
- Tomasz Skoczylas, Dyrektor Centrum Innowacji Miejskich- Urban Lab,
- Katarzyna Dybaś, Kierownik Referatu Marki Miasta Urzędu Miasta Rzeszowa.