-
Pn
26 Wrz
2022
Praca Telekadra
Jesteśmy działającą już od kilkunastu lat firmą zajmującą się telefoniczną obsługa klienta. Współpracujemy jedynie ze znanymi, sprawdzonymi markami świadcząc usługi z zakresu Call Center. Zatrudniamy wielu studentów, umożliwiając im łączenie nauki z pracą.
Warunki współpracy:
- Stała stawka godzinowa
- System prowizyjny
- Premie od sprzedaży
- Umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o prace
- Szkolenie wstępne prowadzone przez certyfikowanego trenera
- Szkolenia z zakresu sprzedaży, jak i rozwoju osobistego
- Benefity pozapłacowe, w tym zniżki na usługi operatora sieci komórkowej i karta sportowa
- Możliwość pracy zdalnej (zapewniamy niezbędny sprzęt)
Wymagania wobec kandydata:
- Dyspozycyjność w godzinach 13:00-21:00 od poniedziałku do piątku (min. 80h w miesiącu, godziny pracy można modyfikować i pracować w godz. 15:00-21:00 czy 16:00-21:00 – w zależności od planu zajęć na studiach)
- Motywacja
- Zaangażowanie
- Nienaganna dykcja
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane
Obowiązki na stanowisku:
- Telefoniczny kontakt z klientem
- Doradztwo w zakresie usług i produktów
- Realizacja założeń projektu
- Nadzór nad zamówieniami
- Udział w szkoleniach
Proszę o przesyłanie CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (przy przesyłaniu aplikacji prosimy o wpisanie w tytule: praca student lub praca i nazwa uczelni)
Zawarte w ogłoszeniu informacje są ogólne i dotyczą wielu naszych projektów, na rozmowie rekrutacyjnej ustalamy z kandydatem indywidualnie godziny i tryb pracy.