Jesteśmy działającą już od kilkunastu lat firmą zajmującą się telefoniczną obsługa klienta. Współpracujemy jedynie ze znanymi, sprawdzonymi markami świadcząc usługi z zakresu Call Center. Zatrudniamy wielu studentów, umożliwiając im łączenie nauki z pracą.

 

Warunki współpracy:

  • Stała stawka godzinowa
  • System prowizyjny
  • Premie od sprzedaży
  • Umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o prace
  • Szkolenie wstępne prowadzone przez certyfikowanego trenera
  • Szkolenia z zakresu sprzedaży, jak i rozwoju osobistego
  • Benefity pozapłacowe, w tym zniżki na usługi operatora sieci komórkowej i karta sportowa
  • Możliwość pracy zdalnej (zapewniamy niezbędny sprzęt)

Wymagania wobec kandydata:

  • Dyspozycyjność w godzinach 13:00-21:00 od poniedziałku do piątku (min. 80h w miesiącu, godziny pracy można modyfikować i pracować w godz. 15:00-21:00 czy 16:00-21:00 – w zależności od planu zajęć na studiach)
  • Motywacja
  • Zaangażowanie
  • Nienaganna dykcja
  • Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane

Obowiązki na stanowisku:

  • Telefoniczny kontakt z klientem
  • Doradztwo w zakresie usług i produktów
  • Realizacja założeń projektu
  • Nadzór nad zamówieniami
  • Udział w szkoleniach

 

Proszę o przesyłanie CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (przy przesyłaniu aplikacji prosimy o wpisanie w tytule: praca student lub praca i nazwa uczelni)

Zawarte w ogłoszeniu informacje są ogólne i dotyczą wielu naszych projektów, na rozmowie rekrutacyjnej ustalamy z  kandydatem indywidualnie godziny i tryb pracy.