-
Wt
10 Maj
2016
X edycja konkursu „Teraz Polska Promocja i Rozwój” na najlepszą pracę magisterską
Ruszyła już, jubileuszowa, X edycja konkursu „Teraz Polska Promocja i Rozwój” na najlepszą pracę magisterską z zakresu konkurencyjności i innowacyjności gospodarki polskiej, marketingu terytorialnego i narodowego.
Atutem konkursu są atrakcyjne nagrody pieniężne, których łączna pula wynosi blisko 50 tys. zł oraz uroczysta oprawa gali finałowej.
Na prace konkursowe czekamy do 20 października br., a kartę zgłoszeniową wraz z objaśnieniami dotyczącymi konkursu można pobrać pod linkiem http://www.terazpolska.pl/pl/Zglos-prace
KONKURS TERAZ POLSKA PROMOCJA I ROZWÓJ TEMATYKA KONKURSU |
||
WYDZIAŁ |
HASŁA GŁÓWNE |
HASŁA UZUPEŁNIAJĄCE |
· EKONOMIA · FINANSE · STUDIA LOKALNE I REGIONALNE |
ROZWÓJ I PROMOCJA POLSKI: · INNOWACYJNOŚĆ · PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ · KONKURENCYJNOŚĆ |
· rozwój i wspieranie przedsiębiorczości · konkurencyjność i innowacyjność polskich produktów, firm, branż i regionów · badania i rozwój · rozwój społeczno-ekonomiczny miast i regionów · umiędzynarodowienie polskiej Gospodarki · rynki finansowe a rozwój i konkurencyjność Polski · strategie rozwoju i strategie marketingowe miast i regionów · marka Polski, promocja kraju w świecie, jego regionów i produktów |
· SOCJOLOGIA · PSYCHOLOGIA · NAUKI SPOŁECZNE · FILOZOFIA · PRAWO I ADMINISTRACJA · KULTUROZNAWSTWO |
ROZWÓJ I PROMOCJA POLSKI: · LUDZIE · POTENCJAŁ · UWARUNKOWANIA |
· marka Polska, promocja Polski w świecie · wybitni Polacy i wybitne polskie osiągnięcia (gospodarcze, kulturalne, naukowe, sportowe, społeczne) zasługujące na popularyzację w świecie · dobre praktyki w obszarze przedsiębiorczości, innowacyjności, zarządzania w administracji publicznej, kulturze, sporcie, nauce, edukacji · instytucjonalne uwarunkowania konkurencyjności i rozwoju Polski (system prawny, sfera edukacji i nauki, instytucje wsparcia biznesu i in.) · marketing polskich miast i regionów · spójność społeczno-ekonomiczna Polski, społeczne i demograficzne wyzwania Rozwoju · rola kapitału ludzkiego, intelektualnego i społecznego w rozwoju Polski |
· NAUKI POLITYCZNE · DZIENNIKARSTWO · STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE |
POLSKA W ŚWIECIE: · TOŻSAMOŚĆ · WIZERUNEK · PROMOCJA |
· promocja Polski w świecie · Polska w stosunkach międzynarodowych · działania marketingowe polskich miast i regionów · promocja kulturalna i naukowa (w tym zarządzanie w kulturze i nauce, promocja kształcenia, innowacyjności i kreatywności, promocja polskich osiągnięć naukowych, edukacyjnych i kulturalnych w kraju i w świecie) · wybitni Polacy i wybitne polskie osiągnięcia (gospodarcze, kulturalne, naukowe, sportowe, społeczne) zasługujące na popularyzację w świecie |
· WYDZIAŁY ROLNICZE I DOTYCZĄCE OBSZARÓW WIEJSKICH |
ROZWÓJ I PROMOCJA POLSKIEGO ROLNICTWA I OBSZARÓW WIEJSKICH |
· rozwój, konkurencyjność i promocja sektora rolno-spożywczego · produkty i specjalności regionalne · międzynarodowa konkurencyjność sektora rolno-spożywczego · rozwój obszarów wiejskich |
· ZARZĄDZANIE · MARKETING |
PROMOCJA POLSKICH OSIĄGNIĘĆ, DOBRE PRAKTYKI ZARZĄDZANIA |
· marka Polska, promocja Polski w świecie · działania marketingowe polskich miast i regionów · międzynarodowe sukcesy polskich branż i firm · dobre praktyki w obszarze przedsiębiorczości, innowacyjności, zarządzania w administracji publicznej, kulturze, sporcie, nauce, edukacji · skuteczność i efektywność strategii i narzędzi zarządzania i Marketingu · polskie branże/firmy/produkty flagowe, ich konkurencyjność, rozwój i promocja |
· TURYSTYKA · REKREACJA · SPORT |
ROZWÓJ I PROMOCJA TURYSTYKI, REKREACJI I SPORTU |
· rozwój i promocja turystyki (w tym konkurencyjność oferty turystycznej, turystyczna marka regionów i miast Polski) · konkurencyjność i promocja polskiego sportu (w tym promocji Polski poprzez sport i promocja polskiego sportu) · produkty i specjalności regionalne |