Tradycyjnie, jak co roku, Biuro Karier Wyższej Szkoły Europejskiej aktywnie włącza się w Ogólnopolski Tydzień Kariery, który w tym roku został poświęcony zagadnieniom rynku pracy.

Nasze spotkania zaczynamy już 20 października od wykładu Decyzje edukacyjne i zawodowe w szerszej perspektywie: Rola tworzenia własnych strategii na rynku pracy. Prowadzący wprowadzi nas w zagadnienia kompleksowego myślenia o własnej karierze i znaczeniu podejmowania działań w dłuższej perspektywie. Patrząc nie tylko na polski i europejski rynek pracy, postanowiliśmy przyjrzeć się, gdzie jeszcze można szukać pracy. Naszą uwagę przykuł kontynent ostatniego Mundialu – Ameryka Południowa. Organizacja tego wykładu zbiegła się w czasie z medialnymi doniesieniami o polskich inwestycjach na tamtejszych rynkach. Zaproszony przez nas gość – pani Silvana Gomez pokaże nam możliwości zatrudnienia, jakie rynki te oferują europejczykom.
Rynek pracy ulega zmianom właściwie rok rocznie. Wydaje się, że coraz trudniej podejmować działania, które w perspektywie przyniosą wymierne efekty. Podejmiemy ten wątek, próbując się przyjrzeć zagadnieniom stałości wyborów z perspektywy zawodu. Spotkanie poświęcone transferowi kompetencji poprowadzi pan Wacław Kisiel-Dorohinicki, doradca zawodowy w Biurze Karier WSE.
Temat tegorocznego OTK Zaprzyjaźnij się z rynkiem pracy chcielibyśmy pokazać również z innej strony – z perspektywy nowych technologii. Spotkanie z panem Zbigniewem Brzezińskim poświęcone będzie wirtualnej rzeczywistości oraz szansom i zagrożeniom, jakie ona ze sobą niesie.

Szczegółowy program Ogólnopolskiego Tygodnia Kariery WSE 2014 pobierz z załącznika poniżej!

Odleć z nami - Targi Edukacji Nowoczesnej

Odleć z nami!

 

Przestrzeń do latania: Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie,al. Jana Pawła II 39

Start: 21 października 2014, godz: 10:00

Nie jest ważny wiek, ani to co robisz lub czego nie robisz. Zapraszamy wszystkich! Osoby młode, dzieci, seniorów, pracujących i osoby poszukujace pracy. Jeżeli jesteście zainteresowani własnym rozwojem, kreatywnością i otwartością na nowe wyzwania oraz poznaniem niestandardowych form edukacji czekamy na Was!

Zainspirujemy, pokażemy, poinstruujemy jak:

• przełamać schematy myślowe

• skutecznie komunikować

• efektywnie radzić sobie ze stresem

• układać bukiet

• improwizować (jazz)

• konstruować i programować roboty

W programie „nauki latania” także specjalny lotniczy seans filmowy oraz warsztaty modelarskie

Kontakt:

nr tel. 012 417 74 11, 12 617 66 59, 12 617 66 17

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Program

Facebook

Kariera w Organizacji Narodów Zjednoczonych

Spotkanie informacyjne na temat egzaminu w ramach Young Professionals Programme.

Biuro Dyrektora Politycznego, Departament Narodów Zjednoczonych w Ministerstwie Spraw Zagranicznych oraz Ośrodek Informacji ONZ (UNIC) w Warszawie uprzejmie zapraszają na spotkanie informacyjne poświęcone egzaminom kwalifikującym do pracy w ONZ w ramach programu Young Professionals Programme.

Na spotkanie zapraszamy zarówno osoby, które zarejestrowały się na tegoroczny - grudniowy egzamin w ramach programu YPP, jak i te zainteresowane udziałem w kolejnych edycjach programu.

Spotkanie odbędzie się 30 września o godzinie 14.00 w siedzibie Ośrodka Debaty Międzynarodowej, przy ulicy Kruczej 38/42. W spotkaniu wezmą udział zarówno przedstawiciele MSZ, UNIC, jak i laureaci ubiegłorocznego egzaminu YPP, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami nt. przygotowań i przebiegu egzaminu.

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o potwierdzenie swojej obecności poprzez przesłanie wiadomości mailowej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 25 września.

O uczestnictwie w spotkaniu będzie decydowała kolejność zgłoszeń.

Sekcja Edukacji Muzeum Narodowego w Krakowie zaprasza do współpracy w ramach wolontariatu studentów Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w ramach programów

  • Wolontariusz - 7 dzień tworzenia
  • Wolontariusz - Opowieści przedmiotów
  • Wolontariusz - Konik Muzealny
  • Wolontariusz - Paleta debiutanta
  • Wolontariusz - Promocja wydarzeń

Szczegółowe programy pobierz z załącznika poniżej!

18 lipca 2014 MARR SA zaprasza na szkolenie pt. Przygotowanie do rozmowy rekrutacyjnej.

Szkolenie składa się z dwóch modułów. Pierwszy moduł zawiera w sobie zagadnienia dotyczące analizy dokumentów aplikacyjnych kandydata, typowe pytania rekrutacyjne, błędy jakie popełniają kandydaci podczas rozmowy, komunikacja i autoprezentacja. Wszystko to będzie miało swój praktyczny wyraz w trakcie symulacji rozmów rekrutacyjnych. W drugim module będą omówione tematy związane z postrzeganiem siebie jako marki na rynku pracy. Takie podejście pozwoli spojrzeć na swoje predyspozycje i cechy osobowościowe. Poznanie siebie z wykorzystaniem  standaryzowanych testów psychologicznych. Określone zostaną też mocne i słabe strony kandydata względem pożądanego stanowiska pracy.

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu prosimy o przesłanie zgłoszenia do 15 lipca 2014 r. (imię i nazwisko, telefon, adres e-mail) na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Załączniki:
Pobierz plik (marr_program.pdf)Program

"Startupy mają przyszłość!"

W ostatnich latach Kraków stał się ważnym miejscem do rozwoju innowacyjnej przedsiębiorczości w formie startupów – niewielkich firm, zaczynających ryzykowną, ale potencjalnie przyszłościową działalność. W najbliższą sobotę (5 lipca) odbędzie się konferencja pt. „Kraków Miastem Startupów. Open Space Technology", która przybliży ideę takich projektów.

W Krakowie działa wiele instytucji wspierających młodych przedsiębiorców. Nadszedł moment, by podjąć próbę integracji środowiska i wypracowania nowych formuł współpracy.

Konferencja przyjmie formę „Open Space Technology", czyli będzie bliższa warsztatom, w których uczestnicy sami decydują o tematach, nad jakimi mają zamiar pracować. Nie będzie długich, akademickich dyskusji i nudnych odczytów z kartki. Organizatorzy i uczestnicy będą zastanawiać się, czy Kraków jest miastem startupów, jaka jest obecna sytuacja i jak można ją poprawić.

Wydarzenie skierowane jest do osób zainteresowanych rozwojem krakowskiego środowiska startupowego, entuzjastów z głowami pełnych nietuzinkowych pomysłów, inwestorów, przedstawicieli organizacji wspierających debiutujących przedsiębiorców oraz freelancerów. Krótko mówiąc:  dla wszystkich, którzy są zainteresowani rozwojem przedsiębiorczości w Krakowie oraz samego miasta.

Wydarzenie odbędzie się w Auli Głównej Wyższej Szkoły Europejskiej przy ul. Wersterplatte 11. Spotkanie planowane jest w godz. 10.00-19.00. Więcej informacji o spotkaniu na facebookowym profilu wydarzenia.

15 edycja Konkursu Global Management Challenge w  Polsce!

Ruszyła rejestracja zespołów do 15 polskiej edycji międzynarodowego konkursu Global Management Challenge. 
GMC to rozbudowana symulacja biznesowa, w której biorą udział zespoły studenckie (II – V rok studiów) oraz firmowe. Drużyny podczas zmagań wcielają się w role zarządów przedsiębiorstw i rywalizują ze sobą na wirtualnym rynku. Projekt od początku swojego istnienia zgromadził już ponad pół miliona uczestników w blisko 40 krajach.

Global Management Challenge to praktyczny trening zarządzania i możliwość odbycia innowacyjnych praktyk menedżerskich. Uczestnicy w trakcie rozgrywki  rozwijają  m.in. umiejętności: analityczne, pracy w zespole czy też planowania strategicznego. Dodatkowo udział w wydarzeniu to świetna okazja do zawarcia ciekawych znajomości oraz nawiązania kontaktu z potencjalnymi pracodawcami.

Czytaj więcej...

Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości zaprasza na StartUp Mixer!

To już 16. spotkanie!
Tym razem zaprosiliśmy trzy młode firmy z AIP Kraków z różnych branż, które postarają się przekonać do swojego pomysłu naszego gościa specjalnego – pana Alexa Barszczewskiego- międzynarodowego coacha i konsultanta z 20 letnim doświadczeniem.

Czytaj więcej...