Konkurs na kampanię promującą wykonywanie bezpłatnych badań profilaktycznych w kierunku raka piersi połączony z programem stażowym dla studentów!

Lubisz kreatywne zadania? Interesujesz się tematami dotyczącymi zdrowia?

Weź udział w naszym konkursie i stwórz koncepcję kampanii promującej wykonywanie bezpłatnych badań profilaktycznych w kierunku raka piersi!

Do 6 września prześlij swój projekt w formie prezentacji wraz z harmonogramem - zgodnie z regulaminem konkursu.

Wygraj:

  • 10 000 złotych (za zajęcie I miejsca) i płatny staż w Novartis Poland
  • możliwość dalszej pracy nad pomysłem, który do nas zgłosisz

 

Na czym polega konkursu?

Twoim zadaniem jest stworzenie koncepcji kampanii edukacyjnej dotyczącej profilaktyki raka piersi. Idea kampanii powinna zwracać uwagę na istotę badań profilaktycznych we wczesnej diagnostyce raka piersi, a dobrane narzędzia mają promować ich wykonywanie wśród kobiet i zwiększyć zgłaszalność na badania diagnostyczne.

Istotne jest wykazanie, że Twój pomysł przyniesie pozytywną zmianę na poziomie ogólnopolskim lub regionalnym w kontekście profilaktyki raka piersi. Propozycja konkursowa powinna uwzględniać zatem koncepcję kreatywną, plan wdrożenia, rekomendację partnerów lokalnych bądź ogólnopolskich, dzięki którym projekt będzie mógł być zrealizowany.

Zgłoszony projekt powinien zawierać:

  1. Dane uczestnika, tj. imię i nazwisko, nazwa uczelni, miasto, adres e-mail i telefon
  2. Tytuł projektu
  3. Opis projektu
  4. Planowane działania
  5. Harmonogram

 

Konkurs składa się z trzech etapów.

  • ETAP 1: WARSZTAT – KICK OFF KONKURSU

Spotkanie online, w trakcie którego opowiemy o założeniach konkursu oraz przedstawimy sytuację kobiet z rakiem piersi. W naszym spotkaniu udział weźmie m.in. Tomasz Rożek
z kanału „Nauka. To Lubię!” oraz lekarz i przedstawicielka organizacji pacjenckiej.

Aby wziąć udział w spotkaniu należy zarejestrować się klikając https://novartis.clickmeeting.com/pink-challenge-zagraj-o-zdrowie/register. Studenci, którzy nie będą mogli dołączyć do wydarzenia, ale chcą wziąć udział w konkursie, proszeni są o kontakt mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

  • ETAP 2: ZGŁOSZENIA PROJEKTÓW DO KONKURSU

Uczestnicy mają czas do 6 września na przygotowanie prezentacji konkursowej uwzględniającej koncepcję kreatywną, dobór narzędzi i partnerów oraz harmonogram działań. Prezentacja powinna być przesłana bezpośrednio na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

  • ETAP 3: WYŁONIENIE ZWYCIĘSKICH PROJEKTÓW

Z listy zgłoszonych projektów zostanie wybranych 6 najlepszych propozycji, które zostaną przedstawione przez uczestników przed Kapitułą konkursu. Prezentacja odbędzie się w trakcie spotkania w wyznaczonym przez organizatora terminie (w Warszawie). O terminie oraz miejscu spotkania uczestnicy konkursu zostaną poinformowani drogą mailową.

 

Ważne terminy:

Jeśli nie możesz dołączyć do spotkania, wyślij maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

  • 09.2024 – termin przesyłania prac przez uczestników konkursu
  • II połowa września – wyłonienie 6 najlepszych projektów
  • wrzesień 2024 – spotkanie finałowe poświęcone prezentacji projektów oraz wyłonieniu zwycięzców konkursu!

 

W razie pytań dotyczących kwestii technicznych związanych z konkursem bądź prezentacją prosimy o kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., 608 183 331.

 

REGULAMIN KONKURSU