...Uczestnictwo w zajęciach to wspaniała okazja do zdobycia cennej wiedzy i umiejętności, obcowania z praktykami oraz powiększenia swojego CV o wartościowy projekt promocyjny. Nagrodą główną dla zwycięskiej grupy projektowej jest wdrożenie kampanii w życie, a dodatkowo dla 4 najlepszych studentek/studentów- możliwość odbycia stażu/praktyki w firmie Klienta... 
 
 
Perswazja w promocji
Mgr Alicja Ortynecka, dokorantka III roku Socjologii UJ
 
Opis kursu:
Kurs został specjalnie skomponowany tak, aby jego poszczególne elementy tworzyły razem kompendium wiedzy każdego twórcy reklam. Obejmują więc nie tylko wiedzę z obszaru ogólnych i językowych technik perswazyjnych, ale także zawierają w sobie elementy wiedzy o: językoznawstwie, mediach, narzędziach marktingowych, grafice i multimediach oraz etyce reklamy. Zajęcia prowadzone przez specjalistę z branży marketingowej i PRowej z wieloletnim doświadczeniem mają wymiar czysto praktyczny, którego wyrazem jest projekt zaliczeniowy- briefu kreatywnego oraz koncepcji identyfikacji wizualnej na zlecenie autentycznego klienta*. Uczestnictwo w zajęciach to wspaniała okazja do zdobycia cennej wiedzy i umiejętności, obcowania z praktykami oraz powiększenia swojego CV o wartościowy projekt promocyjny. Nagrodą główną dla zwycięskiej grupy projektowej jest wdrożenie kampanii w życie, a dodatkowo dla 4 najlepszych studentek/studentów- możliwość odbycia stażu/praktyki w firmie Klienta. Partnerem merytorycznym kursu jest krakowska Agencja Planet PR, która razem z wykładowcą i Klientem wchodzi w skład jury konkursowego oceniającego prace studentów.
 
Program kursu:
1. Techniki wywierania wpływu na ludzi
2. Media-nowe media, nowe nowe media- charakterystyka, funkcje, przykłady
3. Kampania reklamowa- brief kreatywny, strategia i realizacja
4. Najlepsze kampanie reklamowe na świecie- przegląd nagradzanych projektów
5. Warsztat reklamotwórcy I - etapy realizacji reklamy i zasady jej tworzenia
6. Warsztat reklamotwórcy II - slogan, nagłówki, tekst
7. Warsztat reklamotwórcy III - grafika, animacje
8. Trening twórczości
9. Prawo reklamowe w Polsce i reklama podprogowa
10. Branża reklamowa w Polsce
*Klientem w roku akadem. 2016/2017 był szwajcarski bank UBS oraz Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości (AIP).
Klientem w roku akadem. 2017/2018 jest Klinika stomatologiczna Dentist.

Rezultaty edycji 2016/2017:
- Tomasz Juchniewicz (I rok Grafiki reklamowej i multimediów) otrzymał od AIP ofertę pracy
- Mateusz Halczak (I rok Grafiki reklamowej i multimediów) otrzymał propozycję pracy od Partnera merytorycznego kursu, Agencji Planet PR
- Konrad Siegel (I rok Grafiki reklamowej i multimediów)  otrzymał propozycję 3-miesięcznego płatnego stażu w AIP
-Izabela Marcinkowska oraz Mateusz Bogusz (I rok Grafiki reklamowej i multimediów) skorzystało z oferty 2-miesięcznego stażu u Partnera merytorycznego kursu, Agencji Planet PR