Skorzystaj z płatnych staży i bezpłatnych szkoleń. Rozpocznij pracę!
Fundacja PROAKTYWNI oraz Instytut InBIT Sp. z o.o. ogłaszają  kolejny nabór do projektu "Młodzi proaktywni". Liczba miejsc w projekcie ograniczona.

PŁATNE STAŻE I PRACA DLA MŁODYCH!

Zapraszamy mieszkańców Tarnowa, powiatu tarnowskiego, dąbrowskiego i brzeskiego
do udziału w projekcie „Młodzi  proaktywni”.
 Nabór potrwa od 20 lutego do 6 marca  - tylko w tym czasie przyjmowane będą formularze aplikacyjne.
 Udział w projekcie „Młodzi proaktywni” jest całkowicie BEZPŁATNY.

Aplikuj już dziś!!! Co możesz zyskać????
Uczestnikom projektu oferujemy:

  • udział w bezpłatnych warsztatach i szkoleniach zawodowych
  • indywidualne doradztwo zawodowe
  • wsparcie ze strony specjalistów zawodowych
  • płatny staż zawodowy
  • wsparcie ze strony osobistego opiekuna
  • zwrot kosztów przejazdu na zajęcia i staże


Jak aplikować?

Wystarczy wypełnić formularz aplikacyjny na stronie projektu mlodzi.fundacjaproaktywni.pl

w dniach od 20 lutego do 6 marca  2017 r. lub pojawić się w biurze Fundacji PROAKTYWNI, przy Krakowskiej 11 a (budynek Krakus III piętro), codziennie w godzinach 14.30-16.30.

 

Nie zwlekaj i zgłoś swój udział!
Zrób pierwszy krok w kierunku kariery zawodowej.

 

Szczegółowe informacje oraz dokumenty aplikacyjne znajdują się na stronie internetowej projektu: mlodzi.fundacjaproaktywni.pl .

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 530 593 998, 530 693 296, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., oraz w Lokalnym Centrum Aktywności w Tarnowie, ul. Krakowska 11 a.

Udział w projekcie stanowi szansę na rozwój kariery zawodowej, zdobycie nowych kwalifikacji i podjęcie wymarzonej pracy. Większość firm rekrutujących stażystów, stwarza im możliwość zatrudnienia po zakończeniu stażu.

Projekt „Młodzi Proaktywni” jest realizowany przez Fundację PROAKTYWNI w partnerstwie z Instytutem Organizacji Przedsiębiorstw i Technik Informacyjnych InBIT w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych i jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Biuro Karier WSE oraz Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie serdecznie zapraszają studentów Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera na indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym WUP.

 

Najbliższe spotkania odbędą się  14 marca 2017 (tj. wtorek) w Biurze Karier (pokój B13), ul. Westerplatte 11:

Spotkanie1 –  godz. 9.00-10.30

Spotkanie2 – godz. 10.30-12.00

Spotkanie3 – godz. 12.00-13.30

Spotkanie4 – godz. 13.30-15.00

Spotkanie5 – godz. 15.00-16.00

 

Co daje indywidualne spotkanie z doradcą zawodowym:

  • będzie Ci łatwiej zaplanować przyszłość zawodową (podjąć decyzje o wyborze, zmianie zawodu, o szkoleniu czy przekwalifikowaniu);
  • będziesz mogła/ mógł rozpoznać zainteresowania i predyspozycje zawodowe za pomocą testów;
  • uświadomisz sobie, jakie masz atuty zawodowe i jak możesz je wykorzystać, szukając pracy i przygotowując dokumenty zawodowe;
  • nauczysz się prezentacji własnej osoby i przygotujesz się do rozmowy kwalifikacyjnej z pracodawcą;
  • przygotujesz swoje CV oraz list motywacyjny;
  • zdobędziesz wiedzę przydatną do założenia firmy;
  • rozwiniesz umiejętności interpersonalne;
  • poznasz sposoby radzenia sobie ze stresem.

 

Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie zgłoszenia najpóźniej do 10 marca 2017 na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W zgłoszeniu należy podać: godzinę wybranego spotkania, imię i nazwisko, rok i kierunek studiów, nr telefonu kontaktowego.

Startuje Konkurs wiedzy o CSR organizowany przez Ligę Odpowiedzialnego Biznesu, program edukacyjny Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W dniach 13.02 - 06.03 br. licealiści/stki oraz studenci/tki z całej Polski będą mogli wziąć udział w teście online i dzięki temu zakwalifikować się do kolejnych etapów konkursu. Celem Konkursu CSR jest upowszechnianie idei społecznej odpowiedzialności biznesu (ang. Corporate Social Responsibility, CSR) oraz wspieranie osób, które są zainteresowane pogłębianiem wiedzy na ten temat.

 

Kto może wziąć udział w Konkursie CSR?

W Konkursie CSR może wziąć udział każdy/a student/ka, licealista/ka, klasy o dowolnym profilu czy dowolnym kierunku studiów I i II stopnia, który/a nie ukończył/a 26 roku życia. Liczy się chęć do zdobywania wiedzy z zakresu CSR.

 

Jakie korzyści daje udział w Konkursie CSR?

Konkurs CSR mobilizuje do lepszego zrozumienia idei CSR. Dotyczy on zagadnień teoretycznych jak i praktycznych - daje możliwość poznania dobrych praktyk z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu największych firm w Polsce. Na uczestników II etapu Konkursu CSR czekają certyfikaty potwierdzające ich wynik i udział. Z kolei na finalistów/ki czekają nagrody: sprzęt elektroniczny, vouchery, publikacje nt. CSR.

Harmonogram konkursu:


I etap (13.02 - 06.03) test elektroniczny (on-line) na stronie odpowiedzialnybiznes.pl
Zawiera 10 pytań zamkniętych. Poprawne udzielenie odpowiedzi na 8 z nich (80%) gwarantuje przejście do II etapu pierwszym 400 osobom, które go rozwiążą. Pozostałe zakwalifikowane osoby zostaną zapisane na listę rezerwową. Informacja o dokładnym miejscu i godzinie rozpoczęcia II etapu zostanie przekazana drogą elektroniczną.

II etap (30 marca)
Test, który składa się z pytań zamkniętych oraz otwartych. Etap ten odbędzie się na wybranych uczelniach w Polsce. Do drugiej części otwartej, przechodzą tylko osoby, które osiągną najwyższe wyniki w części pierwszej –testowej.

Finał – rozstrzygnięcie (27 kwietnia 2017)
Do finału zostanie zakwalifikowanych 5 najlepszych osób z II etapu. Zadaniem finalistów/ek będzie zaprezentowanie przygotowanej przez siebie prezentacji na temat wybrany przez przedstawicieli Forum Odpowiedzialnego Biznesu - organizatora konkursu. Prezentacja odbywać się będzie przed Jury Konkursu CSR. Czas na przygotowanie się do finału będzie wynosił blisko 3 tygodnie.

Liga Odpowiedzialnego Biznesu to program edukacyjny Forum Odpowiedzialnego Biznesu budujący nowe kadry menedżerów i przedsiębiorców, animatorów społecznych, liderów zmian i przede wszystkim odpowiedzialnych ludzi. LOB tworzy grupa studentów i studentek – Ambasadorów i Ambasadorek CSR w lokalnych środowiskach. Poprzez różnorodne projekty realizowane przez organizacje w całej Polsce LOB dociera do osób i instytucji zainteresowanych poszerzaniem wiedzy z zakresu dobrych praktyk biznesowych.

Więcej informacji o konkursie udziela koordynatorka Ligi Odpowiedzialnego Biznesu Marta Górska Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ligę Odpowiedzialnego Biznesu wspierają:

Partnerzy Konkursu: BGŻ BNP Paribas, Cemex Polska
Patroni medialni:
odpowiedzialnybiznes.pl; crnavigator.pl; dlastudenta.pl; eurostudent.pl; studentnews.pl; kampaniespoleczne.pl

Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej WUP w Krakowie zaprasza na jednodniowy warsztat pt. "Sztuka planowania czasu".

 

 

 

Warsztat skierowany jest do wszystkich osób, które pragną nabyć umiejętność racjonalnego gospodarowania czasem i zwiększyć efektywność swoich działań.

Miejsce: Kraków - Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, plac Na Stawach 1. Warsztaty odbędą się w godz. 10.00-14.00 w sali 006 na parterze.

Data: 20.02.2017

 

Biorąc udział w zajęciach, uczestnicy:

  • poznają techniki zarządzania zadaniami,
  • dowiedzą się, jak uniknąć tzw. "pułapek czasowych",
  • rozwiną umiejętność wyznaczania priorytetów,
  • poznają zasady ustalania priorytetów i celów zawodowych,
  • dowiedzą się, dlaczego umiejętność zarządzania własnym czasem jest ceniona przez pracodawców.

 

Zajęcia odbywają się się w grupach minimum 8 - maksimum 16 osób.

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, w przypadku rezygnacji z zajęć, prosimy o powiadomienie CIiPKZ WUP w Krakowie minimum na dzień przed dniem rozpoczęcia.Na zajęcia można się zapisać z jednomiesięcznym wyprzedzeniem.

Zapisy: Kraków, plac Na Stawach 1, parter - pokój 003, tel.: 12 42 40 738, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Załączniki:
Pobierz plik (Planowanie czasu.jpg)Planowanie czasu.jpg

Zapraszamy do udziału w II edycji bezpłatnego spotkania podczas którego poznasz zasady działania najlepszych, globalnych programów akceleracyjnych działających na terenia polski.

Zarezerwuj miejsce już dziś.
Ilość miejsc ograniczona

Rejestracja i szczegóły spotkania na stronie http://technologie-relacje-wiedza.pl/

Start 15.02.2017 godz.17:00

 

Agenda:

Europejskie programy akceleracji

Tomasz Mazuryk

FUNDINGBOX

 

ARP Games | Akceleracja Agencji Rozwoju Przemysłu

Bartosz Sokoliński

AGENCJA ROZWOJU PRZEMYSŁU

 

Program akceleracji MIT Enterprise Forum - ścieżka Zdrowie

Marcin Szczeciński

ADAMED

Program akceleracyjny a rozwój startupu

Katarzyna Kołakowska

HUGE THING

 

Gamma-up

Elżbieta Jamrozy

POLSKI INSTYTUT BADAŃ I ROZWOJU

Rozwój startupu z Akceleratorem Innowacji Przemysłowych Industry Lab

Bartosz Janowicz

PROINNOVATE

 

Panel Dyskusyjny z pytaniami od publiczności

 

Rejestracja i szczegóły spotkaniaa na stronie http://technologie-relacje-wiedza.pl/

 

Dlaczego warto?

Poznasz najlepsze globalne programy akceleracyjne działające na terenie Polski

Dowiesz się kto i dlaczego poszukuje startupów w Polsce

 

Dowiesz się czy akceleracja to dobry sposób na rozwinięcie Twojego startupu

Poznasz zasady działania akceleratorów oraz korzyści jakie niesie za sobą udział w programie akceleracyjnym

 

Znajdziesz inspirację

Przykłady dobrych praktyk pobudzają

do efektywnego działania

 

Nawiążesz wartościowe kontakty biznesowe

Rozbudujesz sieci kontaktów i relacji które staną się wsparciem dla Twojego biznesu.

 

Spotkanie kierujemy do:

Startupów zainteresowanych udziałem w programie akceleracyjnym

 

Ilość miejsc ograniczona

Rejestracja i szczegóły spotkaniena stronie http://technologie-relacje-wiedza.pl/

zobacz kto z twoich znajomych już dołączył do wydarzenia na facebooku https://web.facebook.com/events/1625577401076588/

Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej WUP w Krakowie zaprasza na trzydniowy warsztat przeznaczony dla osób rozważających możliwość rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej.

Miejsce: Kraków, Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, Plac Na Stawach 1, godz. 10.00-14.00, sala 006 (na parterze).
Data: 22-24.02.2017
 

Program obejmuje trzy podstawowe obszary, nad którymi warto się zastanowić i poddać szczegółowej analizie. Są to:

  • własne cechy i predyspozycje,
  • pomysł na biznes,
  • uwarunkowania rynkowe.

 

W trakcie zajęć uczestnicy:

  • dokonują bilansu własnych umiejętności i predyspozycji przedsiębiorczych,
  • poznają elementy biznes planu,
  • analizują szanse i zagrożenia realizacji przedsięwzięcia,
  • dowiadują się, jakie są formalności związane z rejestracją firmy,
  • poznają instytucje wspierające rozwój przedsiębiorczości.

 

Zajęcia  odbywają się w grupach minimum osiem - maksimum szesnaście osób. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, w przypadku rezygnacji z zajęć, prosimy o powiadomienie CIiPKZ WUP w Krakowie minimum na dzień przed dniem rozpoczęcia.

Na zajęcia można się zapisać z jednomiesięcznym wyprzedzeniem.

Zapisy - tel.: 12 42 40 738, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Autor: Marek Marczyk, Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie

Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Krakowie zaprasza na bezpłatne spotkania z kulturą i językiem hiszpańskim, francuskim i niemieckim w ramach programu Unii Europejskiej „Erasmus+ Młodzież”. Dodatkowo odbywać się będą spotkania z językiem rosyjskim. Kolejne zajęcia rozpoczną się w marcu br. i prowadzone będą przez wolontariuszy z Hiszpanii, Francji, Niemiec i Ukrainy.

 

Osoby biorące udział w szkoleniu powinny posiadać:

  1. Zapał do nauki języka obcego,
  2. Ważną kartę biblioteczną WBP w Krakowie – można ją uzyskać bezpłatnie na podstawie dokumentu tożsamości w Punkcie Rejestracji Czytelników i w Artetece WBP w Krakowie,
  3. Dostęp i podstawową znajomość obsługi komputera i internetu,
  4. Dobry humor i pozytywne nastawienie.

 

Poniżej wykaz spotkań:

 

Szczegółowe informacje, terminy spotkań, ewentualne zmiany oraz formularze zapisów znajdują na blogu wolontariuszy – „Rajska blog”.

 

Liczba miejsc ograniczona. Po zakończeniu rekrutacji na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail, zostanie wysłana informacja o przyjęciu zgłoszenia lub braku wolnych miejsc. W trakcie zajęć wykonywane będą zdjęcia w celach dokumentacyjnych i promocyjnych. Uczestnictwo w zajęciach oznacza akceptację Regulaminu Imprez w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Krakowie.

 

Polsko-Amerykańska Komisja Fulbrighta oraz Stowarzyszenie Programu MNiSW TOP 500 Innovators zainicjowały program szkoleniowo-mentoringowy TopMinds skierowany do studentówi doktorantów polskich uczelni, którzy kończąc studia planują swoją karierę w nauce, biznesie czy administracji publicznej. 

Edycja pilotażowa Programu rusza w marcu 2017 i potrwa do lipca 2017. W ramach Programu TopMinds mentorzy i eksperci - absolwenci Programu Fulbrighta oraz Programu MNiSW Top 500 Innovators - będą wspierać uczestników w podejmowaniu wyzwań i odnajdywaniu własnej ścieżki dla realizacji celów i zamierzeń, pomogą w rozwijaniu kompetencji interpersonalnych, a także wskażą sposoby na wzmocnienie poczucia wartości zawodowej i osobistej. Program oferuje udział w mentoringu indywidualnym, spotkaniach i wykładach z przedstawicielami różnych zawodów oraz szkoleniach z rozwijania kompetencji interpersonalnych.

Właśnie rozpoczęła się rekrutacja do tego programu, która potrwa do 10 lutego 2017. Program uzyskał patronat honorowy MNiSW. Partnerami Programu jest m.in. Ambasada USA w Warszawie iFundacja Perspektywy.

 

Udział w programie jest bezpłatny.

Program rozpocznie się w marcu 2017. Szczegółowe informacje o tej uniklanej inicjatywie znajdą Państwo na stronie internetowej www.topminds.pl oraz facebooku  

 

Ośrodek Informacji ONZ w Warszawie serdecznie zaprasza wszystkich studentów do wzięcia udziału w panelu dyskusyjnym, który odbędzie się w języku angielskim, pt.: "Refugee crisis in the Middle East: Protracted and precarious situation of Palestine refugees in Focus” organizowanym przez UNRWA – Organizację Narodów Zjednoczonych ds. Pomocy Uchodźcom Palestyńskim na Bliskim Wschodzie oraz Ministerstwo Spraw Zagranicznych. Panel odbędzie się 26 stycznia 2017 r. w godzinach 15.00-16.30 w Bibliotece Uniwersyteckiej w Warszawie (ul. Dobra 56/66) w Sali nr 256.  

 

W panelu udział wezmą:

  • Mr. Pierre Krähenbühl, UN Under-Secretary General and UNRWA Commissioner-General
  • Ambassador Piotr Puchta, Department of Africa and Middle East, Ministry of Foreign Affairs
  • Dr. Patrycja Sasnal, Head of the Middle East and North Africa Project, Polish Institute of International Affairs
  • Panel moderated by Dr. Elzbieta Mikos-Skuza, Associate Professor of Public International Law at the University of Warsaw.

 

Osoby zainteresowane bardzo prosimy o zgłoszenie chęci uczestnictwa na adres e-mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.