Zapraszamy na XI TARGI PRACY 

Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

23 października 2014, godz. 1000 – 1600

pawilon dydaktyczno – sportowyprzy ul. Rakowickiej 27

Podczas Targów czeka na Ciebie:

  • REKORDOWA LICZBA WYSTAWCÓW – W tym roku swoją ofertę zaprezentuje blisko 60 firm z branży finansów i bankowości, rachunkowości, IT, doradztwa personalnego, konsultingu, produkcji i handlu.
  • PREZENTACJE FIRM – spotkaj się z profesjonalistami i sprawdź jak może wyglądać twoja ścieżka kariery. Prezentacje będą odbywały się w salach nr 4, 5 oraz 6 w pawilonie dydaktyczno-sportowym. W spotkaniach może wziąć udział każdy zainteresowany. Aby jak najlepiej wykorzystać swoją szansę, warto wcześniej zapoznać się z harmonogramem prezentacji i zapewnić sobie miejsce na sali: www.kariery.uek.krakow.pl/targi-pracy/targi-pracy-2014/program-targow-pracy.
  • CV POINT – skonsultuj swoje dokumenty aplikacyjne. Podczas Targów Pracy masz szansę nie tylko zapoznać się z najświeższymi ofertami pracy, ale również uzyskać pomoc w przygotowaniu do procesu rekrutacyjnego, dlatego warto zabrać ze sobą życiorys i list motywacyjny.
  • MAMA SZUKA PRACY - SALA ZABAW KIDS PLAY - pozwól profesjonalistom zaopiekować się swoją pociechą. Zapraszamy na targi wszystkie mamy szukające pracy, a ich pociechy do sali zabaw Kids Play! Dzieciom powyżej pierwszego roku życia zapewniamy opiekę, gry i zabawy prowadzone przez animatorki zabaw dziecięcych, kącik zabaw oraz mały poczęstunek. Młodsze dzieci mogą uczestniczyć w zabawach razem ze swoimi mamami.

 

Udział we wszystkich wydarzeniach związanych z Targami Pracy jest bezpłatny!

Zapraszamy serdecznie!

 

Zespół Akademickiego Centrum Kariery

www.kariery.uek.krakow.pl

https://www.facebook.com/events/1479115555673462/

Załączniki:
Pobierz plik (UEK Targi Logo_wers1.jpg)UEK Targi Logo_wers1

Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego poszukuje wolontariuszy do organizacji i obsługi Targów Edukacji Nowoczesnej, organizowanych w Muzeum Lotnictwa Polskiego w dniu 21 października 2014r w godzinach 10:00-15:00

Zgłoszenia wraz z CV prosimy kierować pod adres email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 16 października 2014

Kariera? Tylko z KarieraPlus Sprzedaż!

 

 

Zapraszamy do zapoznania się z nowym wydaniem Przewodnika KarieraPlus Sprzedaż (http://karieraplus.pl/przewodnik-sprzedaz14-15), zawierającym informacje skierowane do osób zainteresowanych rozwojem swojej kariery w obszarze handlu i sprzedaży. W przewodniku znajdują się m.in. porady dotyczące rekrutacji, wywiady z osobami, które odniosły sukces w branży, a także profile pracodawców.

 

Jeżeli interesują Cię inne branże, sprawdź również przewodniki:

- KarieraPlus IT http://karieraplus.pl/przewodnik-it2014/

- KarieraPlus Usługi Doradcze i Biznesowe http://karieraplus.pl/przewodnik-udib2014/

 

Zachęcamy także do odwiedzania naszej strony www.karieraplus.pl i profilu na Facebooku www.facebook.com/KarieraPlus.


Warszawa, 7 października 2014 r.

Buduj z nami nowe kadry liderów społecznych zmian! Przystąp do programu Ambasadorów CSR!

Program Ambasadorstwa CSR jest jedną z inicjatyw Ligi Odpowiedzialnego Biznesu, która skupia wokół siebie młodych, energicznych ludzi chcących nie tylko zdobywać wiedzę, ale przede wszystkim działać na rzecz swojego środowiska lokalnego! Program skierowany jest do studentów i studentek z całej Polski.
Działając w programie wspierasz ideę społecznie odpowiedzialnego biznesu (ang. Corporate Social Responsibility, CSR). Masz  możliwość działania na rzecz zmian społecznych w swoim regionie. Edukuj innych razem z nami! Buduj społecznie odpowiedzialny biznes!
CSR to zasady funkcjonowania biznesu w społeczeństwie, które przejawiają się na płaszczyźnie zrównoważonego rozwoju, poszanowania środowiska naturalnego, pracowników, partnerów biznesowych oraz społeczności lokalnej.

Jakie korzyści płyną z uczestnictwa w programie Ambasadorów CSR?

Jest to jedyny w Polsce tak prestiżowy program edukacyjny dotyczący CSR!

Ambasadorzy CSR będą:
- uczestniczyć w seminariach, spotkaniach z praktykami i teoretykami zajmującymi się CSR
- mieć kontakt ze światem biznesu, polityki, organizacji pozarządowych i studenckich kół naukowych z całej Polski
- organizować wydarzenia edukujące o CSR w swoich środowiskach lokalnych
- uczestniczyć w licznych szkoleniach, konferencjach oraz warsztatach dotyczących CSR
- nawiązywać nowe znajomości ze studentami i studentkami zainteresowanymi CSR
- otrzymywać bezpłatne publikacje
- uczestniczyć w wydarzeniach jako przedstawiciele LOB
- mieć kontakt z polskimi start up, których podstawą są zasady CSR

Ponadto, najaktywniejsi Ambasadorzy CSR mają szansę na:
- atrakcyjne nagrody
- płatny staż w firmie partnerskiej LOB
- płatny staż w Forum Odpowiedzialnego Biznesu - największej i najstarszej organizacji pozarządowej w Polsce promującej CSR
-  uczestnictwo w programie „Staże w CSR-ze”
- uczestnictwo w programie Mentorów LOB (w roku akademickim 2015/2016)

Rekrutacja trwa do 22 października 2014 r.!
Uczestnictwo w programie jest całkowicie bezpłatne.

Wejdź na www.lob.org.pl (zakładka: Program Ambasadorów CSR)
oraz www.facebook.com/LigaOdpowiedzialnegoBiznesu
lub napisz do nas na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ligę Odpowiedzialnego Biznesu wspierają:
Partnerzy: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, PGNiG, Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy, Orange
Patron honorowy:  Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Ministerstwo Gospodarki
Patroni medialni: CR Navigator, Manko.pl, Kariera.com.pl, odpowiedzialnybiznes.pl, biznes.pl, dlaStudenta.pl, eurostudent.pl, kampaniespoleczne.pl, studentnews.pl

***
Forum Odpowiedzialnego Biznesu jest najstarszą i największą organizacja pozarządową
w Polsce, która zajmuje się koncepcją społecznej odpowiedzialności biznesu w kompleksowy sposób. Forum to organizacja typu think-and-do-tank, będąca rzecznikiem prowadzenia biznesu w sposób odpowiedzialny, czyli biorący pod uwagę wpływ przedsiębiorstwa na środowisko i społeczeństwo. Wyznaczamy trendy i kierunki odpowiedzialnego biznesu
i zrównoważonego rozwoju w Polsce. Więcej informacji na stronie www.odpowiedzialnybiznes.pl.



Pierwsza krakowska edycja największych targów pracy i praktyk w Polsce - Absolvent Talent Days odbędzie się już 28 października 2014 roku na Kraków Arenie.

Absolvent Talent Days to:
•         Największa liczba światowych i polskich wystawców
•         Szeroka promocja i zawsze wysoka frekwencja
•         Przygotowani, świadomi i różnorodni kandydaci
•         Prezesi czołowych spółek w roli prelegentów

Szczegóły znajdują się również na stronie www.talentdays.pl

Tradycyjnie, jak co roku, Biuro Karier Wyższej Szkoły Europejskiej aktywnie włącza się w Ogólnopolski Tydzień Kariery, który w tym roku został poświęcony zagadnieniom rynku pracy.

Nasze spotkania zaczynamy już 20 października od wykładu Decyzje edukacyjne i zawodowe w szerszej perspektywie: Rola tworzenia własnych strategii na rynku pracy. Prowadzący wprowadzi nas w zagadnienia kompleksowego myślenia o własnej karierze i znaczeniu podejmowania działań w dłuższej perspektywie. Patrząc nie tylko na polski i europejski rynek pracy, postanowiliśmy przyjrzeć się, gdzie jeszcze można szukać pracy. Naszą uwagę przykuł kontynent ostatniego Mundialu – Ameryka Południowa. Organizacja tego wykładu zbiegła się w czasie z medialnymi doniesieniami o polskich inwestycjach na tamtejszych rynkach. Zaproszony przez nas gość – pani Silvana Gomez pokaże nam możliwości zatrudnienia, jakie rynki te oferują europejczykom.
Rynek pracy ulega zmianom właściwie rok rocznie. Wydaje się, że coraz trudniej podejmować działania, które w perspektywie przyniosą wymierne efekty. Podejmiemy ten wątek, próbując się przyjrzeć zagadnieniom stałości wyborów z perspektywy zawodu. Spotkanie poświęcone transferowi kompetencji poprowadzi pan Wacław Kisiel-Dorohinicki, doradca zawodowy w Biurze Karier WSE.
Temat tegorocznego OTK Zaprzyjaźnij się z rynkiem pracy chcielibyśmy pokazać również z innej strony – z perspektywy nowych technologii. Spotkanie z panem Zbigniewem Brzezińskim poświęcone będzie wirtualnej rzeczywistości oraz szansom i zagrożeniom, jakie ona ze sobą niesie.

Szczegółowy program Ogólnopolskiego Tygodnia Kariery WSE 2014 pobierz z załącznika poniżej!

Odleć z nami - Targi Edukacji Nowoczesnej

Odleć z nami!

 

Przestrzeń do latania: Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie,al. Jana Pawła II 39

Start: 21 października 2014, godz: 10:00

Nie jest ważny wiek, ani to co robisz lub czego nie robisz. Zapraszamy wszystkich! Osoby młode, dzieci, seniorów, pracujących i osoby poszukujace pracy. Jeżeli jesteście zainteresowani własnym rozwojem, kreatywnością i otwartością na nowe wyzwania oraz poznaniem niestandardowych form edukacji czekamy na Was!

Zainspirujemy, pokażemy, poinstruujemy jak:

• przełamać schematy myślowe

• skutecznie komunikować

• efektywnie radzić sobie ze stresem

• układać bukiet

• improwizować (jazz)

• konstruować i programować roboty

W programie „nauki latania” także specjalny lotniczy seans filmowy oraz warsztaty modelarskie

Kontakt:

nr tel. 012 417 74 11, 12 617 66 59, 12 617 66 17

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Program

Facebook

Kariera w Organizacji Narodów Zjednoczonych

Spotkanie informacyjne na temat egzaminu w ramach Young Professionals Programme.

Biuro Dyrektora Politycznego, Departament Narodów Zjednoczonych w Ministerstwie Spraw Zagranicznych oraz Ośrodek Informacji ONZ (UNIC) w Warszawie uprzejmie zapraszają na spotkanie informacyjne poświęcone egzaminom kwalifikującym do pracy w ONZ w ramach programu Young Professionals Programme.

Na spotkanie zapraszamy zarówno osoby, które zarejestrowały się na tegoroczny - grudniowy egzamin w ramach programu YPP, jak i te zainteresowane udziałem w kolejnych edycjach programu.

Spotkanie odbędzie się 30 września o godzinie 14.00 w siedzibie Ośrodka Debaty Międzynarodowej, przy ulicy Kruczej 38/42. W spotkaniu wezmą udział zarówno przedstawiciele MSZ, UNIC, jak i laureaci ubiegłorocznego egzaminu YPP, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami nt. przygotowań i przebiegu egzaminu.

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o potwierdzenie swojej obecności poprzez przesłanie wiadomości mailowej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 25 września.

O uczestnictwie w spotkaniu będzie decydowała kolejność zgłoszeń.

Sekcja Edukacji Muzeum Narodowego w Krakowie zaprasza do współpracy w ramach wolontariatu studentów Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w ramach programów

  • Wolontariusz - 7 dzień tworzenia
  • Wolontariusz - Opowieści przedmiotów
  • Wolontariusz - Konik Muzealny
  • Wolontariusz - Paleta debiutanta
  • Wolontariusz - Promocja wydarzeń

Szczegółowe programy pobierz z załącznika poniżej!

18 lipca 2014 MARR SA zaprasza na szkolenie pt. Przygotowanie do rozmowy rekrutacyjnej.

Szkolenie składa się z dwóch modułów. Pierwszy moduł zawiera w sobie zagadnienia dotyczące analizy dokumentów aplikacyjnych kandydata, typowe pytania rekrutacyjne, błędy jakie popełniają kandydaci podczas rozmowy, komunikacja i autoprezentacja. Wszystko to będzie miało swój praktyczny wyraz w trakcie symulacji rozmów rekrutacyjnych. W drugim module będą omówione tematy związane z postrzeganiem siebie jako marki na rynku pracy. Takie podejście pozwoli spojrzeć na swoje predyspozycje i cechy osobowościowe. Poznanie siebie z wykorzystaniem  standaryzowanych testów psychologicznych. Określone zostaną też mocne i słabe strony kandydata względem pożądanego stanowiska pracy.

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu prosimy o przesłanie zgłoszenia do 15 lipca 2014 r. (imię i nazwisko, telefon, adres e-mail) na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Załączniki:
Pobierz plik (marr_program.pdf)Program