Dołącz do wydarzenia „Zdalnie na bank - jak wygląda home office w State Street Bank Polska?” 

20 kwietnia o 16:00 i dowiedz się, jakie możliwości rozwoju czekają na Ciebie w State Street Bank!

Podczas spotkania poznasz zasady programu stażowego, dowiesz się, jakie są aktualne oferty pracy, a także co warto wiedzieć przed spotkaniem z rekruterem ? Otrzymasz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania i wskazówki, jak zwiększyć swoją efektywność podczas pracy i nauki z domu ?

 

Brzmi ciekawie? Zapisz się na wydarzenie: [LINK]

 

Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy studentów i młodych naukowców do udziału w XIII Ogólnopolskiej Konferencji „Nauka i pasja kluczem do sukcesu”, która odbędzie się 25-26 maja 2022r. w Centrum Edukacji Międzynarodowej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.

 Zakres tematyczny konferencji:

  • Innowacje w ekonomii i zarządzaniu
  • Innowacje technologiczne – możliwości komercjalizacji
  • Nauki medyczne i zdrowie – innowacyjne rozwiązania
  • Dziennikarstwo i nowe media – wyzwania XXI wieku
  • Zrównoważony rozwój

Organizatorem konferencji jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.

Szczegółowe informacje zamieszczone są na stronie internetowej: www.naukaipasja.com.pl oraz na profilu https://www.facebook.com/naukaipasja.

Referaty, które uzyskają pozytywną recenzję, mogą zostać opublikowane w czasopismach wydawanych przez WSIiZ, znajdujących się w wykazie czasopism punktowanych przez MEiN: Studia Humana (40 pkt.) i Soci@lCommunication (20 pkt.) oraz Financial Internet Quarterly (40 pkt.).

Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 6 maja 2022r. Możliwość rejestracji na stronie www.naukaipasja.com.pl

Koszt uczestnictwa: 80 zł, termin wniesienia opłaty konferencyjnej: 10 maja 2022 r.

Miejsce konferencji:

Centrum Edukacji Międzynarodowej WSIiZ

Kielnarowa 386A

36-020 Tyczyn, Polska

XIII Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Nauka i pasja kluczem do sukcesu” otrzymała wsparcie Ministerstwa Edukacji i Nauki w ramach programu „Doskonała nauka”

Serdecznie zapraszamy.

 

Szanowni Państwo,

 

Poniżej znajdują się szczegóły dotyczące oferty pracy na stanowisko specjalisty ds. procesu z językiem fińskim (praca zdalna).

Oferta:

  • Praca zdalna 100% (na terenie Polski)
  • Umowa o pracę bezpośrednio z naszym Klientem
  • Godziny pracy do ustalenia poniedziałek-piątek w godz. 9:00-19:00 (8 godzin), możliwość pracy w soboty
  • Dostęp do platformy szkoleniowej
  • Świadczenia takie jak ubezpieczenie, Luxmed, karta Multisport Lunchpass, dodatkowe dni urlopu, polityka rowerowa

Wymagania:

  • Znajomość języka fińskiego - B2/C1
  • Znajomość języka angielskiego - B2/C1
  • Wykształcenie wyższe (min. licencjat)
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu  
  • Zorientowanie na Klienta
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole

Zakres obowiązków:

  • Wykonywanie zadań operacyjnych w obszarze obsługi klienta oraz reklamacji
  • Odpowiedzialność za zadania operacyjne związane z obsługą klienta: obsługa połączeń telefonicznych, odpowiadania na zapytania klientów, wsparcie sprzedaży, wystawianie polis i zarządzanie ich zmianami, obsługa reklamacji, badania opinii klientów - NPS, kontrola sankcji, planowanie zapotrzebowania, szkolenia)
  • Odpowiedzialność za zadania operacyjne związane z roszczeniami

 

Oferta dotyczy pracy stałej.

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.

 

Dane kontaktowe: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zapraszamy,

Biuro Karier

Szanowni Państwo,

 

W Krakowskim Parku Technologicznym prowadzona jest obecnie rekrutacja do 5 edycji Inkubatora Digital Dragons. To program skierowany do młodych studiów robiących gry. W tej edycji skupiamy się na twórcach gier na urządzenia mobilne.

Oferujemy

  • mocną koncentrację na pozyskaniu przez zespoły inwestora lub wydawcy;
  • indywidualne konsultacje z mentorami
  • dużo unikalnej, fachowej wiedzy
  • wyselekcjonowanych mentorów
  • szeroki networking branżowy

Szukamy:

  • Firm oraz nieformalnych grup
  • Aktywnie poszukujących inwestora lub wydawcy
  • Z grą w fazie dewelopmentu
  • Będących na rynku nie dłużej niż 5 lat (w przypadku firm)

Więcej informacji o projekcie oraz szczegółowe regulaminy znajdziecie Państwo tutaj

Serdecznie zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami.

Biuro Karier

 

WEBINARIA DLA STUDENTÓW „PIERWSZY KROK W KARIERZE Z EUROPASS”

Krajowe Centrum Europass & Euroguidance zaprasza wszystkich studentów i absolwentów do udziału w tegorocznym cyklu webinariów pt. „Pierwszy krok w karierze z Europass”.

Podczas webinarium odbędą się 3 wystąpienia:

  • „Strategie znalezienia pracy” – Sylwia Korycka-Fortuna, doradca kariery oraz coach ICF.
  • „Szansa do rozwoju swoich umiejętności z Europass” – Piotr Głusiec, członek Zespołu Krajowego Centrum Europass & Euroguidance.
  • „Savoir-vivre podczas rozmowy kwalifikacyjnej” – Bartosz Czerniawski, założyciel
    i pomysłodawca Akademii Savoir Vivre „Bonawentura”.

Tematyka spotkań: Praktyczne wskazówki co należy uwzględnić w procesie decyzyjnym dotyczącym kariery, jakie są strategie oraz narzędzia Europass, które są pomocne w poszukiwaniu pracy, a także podstawy savoir-vivre podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych planowaniem i rozwojem kariery zawodowej.

Webinaria odbędą się w 6 terminach i są bezpłatne! Czas trwania 2 godz.

Cykl webinariów odbędzie się w dniach 12 i 14 kwietnia, 9 i 30 maja oraz 2 i 6 czerwca na platformie Zoom. Początek webinarium przewidziano na godz. 10:00.

Aby wziąć udział w webinariach, należy zarejestrować się na poszczególny termin. Linki do rejestracji można znaleźć na naszej stronie Europass w zakładce Aktualności.

 


Serdecznie zapraszamy do programu wolontaryjnego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie w zakresie tłumaczeń polsko-ukraińskich, w związku z organizowanymi usługami naszego urzędu w celu szukania zatrudnienia osobom z Ukrainy.

Zapraszamy studentów oraz inne osoby dwujęzyczne, które chcą wesprzeć proces szukania zatrudnienia dla osób z Ukrainy, do zgłoszenia się mailowego poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego i przesłanie go na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..


Planowany zakres pracy wolontaryjnej:

  • telefoniczne umawianie obywateli Ukrainy na terminy konsultacji w Wojewódzkim Urzędzie Pracy,
  • tłumaczenie ustne odbywających się konsultacji grupowych i indywidualnych świadczonych dla obywateli Ukrainy,
  • tłumaczenie ustne spotkań obywateli z Ukrainy z doradcą zawodowym,
  • przygotowywanie informacji pisemnych w języku ukraińskim dla obywateli Ukrainy korzystających z usług doradczych, konsultacyjnych,
  • uczestniczenie w spotkaniach koordynacyjnych w zakresie niezbędnym do właściwego wykonywania zadań, o których mowa powyżej organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie i na koszt Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie w celu podnoszenia kompetencji w zakresie pracy z klientem Urzędu.

Wierzymy, że jest wiele osób, które chcą pomóc!

Jeśli szukasz sposobu na to, jak włączyć się w pomoc obywatelom Ukrainy, a masz trochę wolnego czasu, który chciałbyś efektywnie wykorzystać – zgłoś się!
Twoja bezinteresowna pomoc ma szansę sprawić, że przybyłe osoby znajdą pracę i będą miały szansę na choćby częściowy powrót do normalności.

Sposób pracy:

  • Każdy wolontariusz będzie zobowiązany zawrzeć porozumienie na trzy miesiące. Możesz przeczytać wzór porozumienia [plik PDF].
  • Wolontariusz będzie zgłaszał swoją dostępność w danym tygodniu – dzień i godziny kiedy może świadczyć pomoc
  • Miejsce świadczenia wolontariatu będzie wcześniej ustalone z wolontariuszem
  •  Wolontariusz będzie miał wyznaczonego opiekuna, który ustali dokładne godziny i miejsce świadczenia wolontariatu na podstawie zgłoszonej dostępności.

Co otrzyma wolontariusz uczestnicząc w programie wolontaryjnym Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie

  • Informację podsumowującą wolontariat wraz z podziękowaniem
  • Możliwość bezpłatnego udziału w następujących spotkaniach:
    • Stwórz własne Portfolio
    • Własna firma – zanim zrealizujesz pomysł
    • Komunikacja drogą do sukcesu i nie tylko

 

Zapraszamy studentów oraz inne osoby dwujęzyczne, które chcą wesprzeć proces szukania zatrudnienia dla osób z Ukrainy, do zgłoszenia się mailowego poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego i przesłanie go na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Szanowni Państwo,

Wydziału Polityki Innowacyjności w Departamencie Innowacji i Polityki Przemysłowej w Ministerstwie Rozwoju i Technologii poszukuje głównego specjalisty z umiejętnościami analitycznymi do włączenia się w tworzenie i wdrażanie polityki innowacyjności, w szczególności w powiązaniu z polityką kierowaną do klastrów.

Szczegóły naboru zawarte są w poniższym w ogłoszeniu:
https://nabory.kprm.gov.pl/mazowieckie/warszawa/glowny-specjalista,95446,v7

Termin składania ofert upływa 6 kwietnia br.


Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszamy studentów i młodych naukowców Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie do udziału w XIII Ogólnopolskiej Konferencji „Nauka i pasja kluczem do sukcesu”, która odbędzie się 25-26 maja 2022r. w Centrum Edukacji Międzynarodowej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.

Zakres tematyczny konferencji:

  • Innowacje w ekonomii i zarządzaniu
  • Innowacje technologiczne – możliwości komercjalizacji
  • Nauki medyczne i zdrowie – innowacyjne rozwiązania
  • Dziennikarstwo i nowe media – wyzwania XXI wieku
  • Zrównoważony rozwój

Organizatorem konferencji jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.

Szczegółowe informacje zamieszczone są na stronie internetowej: www.naukaipasja.com.pl oraz na profilu https://www.facebook.com/naukaipasja.

Referaty, które uzyskają pozytywną recenzję, mogą zostać opublikowane w czasopismach wydawanych przez WSIiZ, znajdujących się w wykazie czasopism punktowanych przez MEiN: Studia Humana (40 pkt.) i Soci@lCommunication (20 pkt.) oraz Financial Internet Quarterly (40 pkt.).

Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 6 maja 2022r. Możliwość rejestracji na stronie www.naukaipasja.com.pl

Koszt uczestnictwa: 80 zł, termin wniesienia opłaty konferencyjnej: 10 maja 2022 r.

Miejsce konferencji:

Centrum Edukacji Międzynarodowej WSIiZ

Kielnarowa 386A

36-020 Tyczyn, Polska

XIII Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Nauka i pasja kluczem do sukcesu” otrzymała wsparcie Ministerstwa Edukacji i Nauki w ramach programu „Doskonała nauka”

 

Serdecznie zapraszamy.

 

 

W imieniu Organizatora marki "EUROMET" zapraszamy do udziału w konkursie.

Konkurs „ŚWIATŁO W TUBIE” – zaprojektuj gadżet świetlny” organizowany jest przez markę EUROMET.pl. Celem konkursu jest zaprojektowanie atrakcyjnego gadżetu świetlnego, który marka zrealizuje dla swoich klientów. Nagrodzona zostanie jedna praca, która otrzyma nagrodę w wysokości 500 PLN oraz dwa wyróżnienia. Konkurs trwa do dnia 30.03.2022 do godziny 23:59. Zgłoszenia konkursowe wraz z formularzem konkursowym należy wysyłać mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pocztą:  ul. Krótka 4/3, 20-077 Lublin, z dopiskiem „Konkurs”.

Szczegóły w załączniku.

 

Drodzy Studenci,

Centrum Edukacji Lotniczej Kraków Airport zaprasza do odbycia praktyk studenckich.  

Wymiar praktyk to 160 godzin.

Obowiązkowe szkolenie stacjonarne odbędzie się w dwóch terminach. Tura I (2-3.04.2022r.) oraz Tura II (10-11.09.2022r.

https://youtu.be/57nWoaTO4BY

Więcej szczegółów znajdą Państwo w załączonym pliku.

Załączniki:
Pobierz plik (cel-praktyki 2022.pdf)cel-praktyki 2022.pdf