Biuro Dyrektora Politycznego MSZ z przyjemnością informuje, że rusza rekrutacja do kolejnej edycji programu Europejskiego Urzędu Doboru Kadr (EPSO) "Ambasadorowie Karier UE 2018/2019”.

 

Zadaniem "Ambasadorów Karier UE" będzie aktywne promowanie w roku akademickim 2018/2019 możliwości pracy w instytucjach UE, udzielanie informacji zainteresowanym studentom oraz absolwentom, organizowanie spotkań z urzędnikami UE, współpraca z MSZ, Przedstawicielstwem KE w Warszawie oraz organizacjami i samorządami studenckimi. Wspólnie z resortem dyplomacji  oraz siecią Regionalnych Ośrodków Debaty Międzynarodowej „Ambasadorowie Karier UE” będą organizować spotkania i wykłady otwarte o promocji zatrudnienia.

 

W ramach kontynuacji obecności Polaków w programie, Biuro Dyrektora Politycznego MSZ zaprasza Państwa  do zgłaszania kandydatów - studentów Państwa uczelni. Zgłoszenia proszę przesłać na adres e-mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do piątku 26 stycznia 2017.

 

Wybrani kandydaci wezmą udział w szkoleniu organizowanym przez EPSO:  dwie osoby w Brukseli, pozostali „Ambasadorowie Karier UE” -  w Ministerstwie Spraw Zagranicznych w Warszawie. Szkolenie dla ambasadorów jest bezpłatne. Opiekę nad programem sprawuje Ministerstwo Spraw Zagranicznych.

 

Program cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród studentów. Świadczy o tym udział w programie takich uczelni jak Uniwersytet Paryski w Sorbonie, Uniwersytet Humboldta w Berlinie, czy Uniwersytet w Amsterdamie.

 

Więcej informacji o samym programie znajduje się pod adresem: https://epso.europa.eu/job-opportunities/students-and-graduates_en

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości to ogólnoświatowa inicjatywa, której celem jest wspieranie i rozwijanie postaw przedsiębiorczych wśród młodych ludzi. W tym samym czasie, na całym świecie, odbywają się tysiące inspirujących spotkań z pracodawcami, mentorami i inwestorami.

 

PROGRAM ŚWIATOWEGO TYGODNIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI 13-17 LISTOPADA 2017 
w WYŻSZEJ SZKOLE EUROPEJSKIEJ im. ks. JÓZEFA TISCHNERA

 

 

OFERTA DLA KLAS I i II

 

WYKŁAD DLA UCZNIÓW

 

Przedsiębiorczość w pigułce

 

Uczestnicy wykładu dowiedzą się, jak szukać w sobie kreatywności i motywacji , jak działać przedsiębiorczo, jak wykorzystać swoje pasje

i umiejętności, by w przyszłości na nich zarabiać.

 

Data i miejsce

Godziny

Prowadzący

 

13.11.2017 poniedziałek

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. Westerplatte 11, sala A0 aula

 

 

10.00-11.30

 

Sebastian Kolisz

Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości

 

16.11.2017 czwartek

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. Westerplatte 11, sala A0 aula

 

 

10.00-11.30

 

Sebastian Kolisz

Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości

 

Informacje o zapisach

Dział Rekrutacji WSE

 

Tel: 12 683 24 04

Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Osobiście: ul. Westerplatte 11, pokój B9

 

 

 

OFERTA DLA KLAS III LO i IV TECHNIKUM

 

SZKOLENIE DLA UCZNIÓW

 

Matura i co dalej

 

Szkolenie inspiruje, uczy i zachęca do postaw przedsiębiorczych.

Szkolenie porusza poniższe zagadnienia:

- dlaczego warto świadomie kształtować swoją ścieżkę kariery już od klasy maturalnej

- czym w praktyce jest przedsiębiorczość

- co to są startupy

- skąd wziąć pomysł na biznes, gdzie szukać niszy na rynku

- jak zarabiać na pasji

- trendy w świecie startupów i rozwoju zawodowego

- porównanie sposobów zarobkowania

 

Data i miejsce

Godziny

Prowadzący

 

13.11.2017 poniedziałek

 

Wyższa Szkoła Europejska

im. ks. Józefa Tischnera

ul. Westerplatte 11, sala A0 aula

 

 

 

 

12.30-14.00

 

 

Sebastian Kolisz

Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości

 

 

Informacje o zapisach

Dział Rekrutacji WSE

 

Tel: 12 683 24 04

Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Osobiście: ul. Westerplatte 11, pokój B9

 

 

OFERTA DLA OSÓB PEŁNOLETNICH

 

INDYWIDUALNE SPOTKANIA Z DORADCĄ ZAWODOWYM

 

Na których:

•          będzie Ci łatwiej zaplanować przyszłość zawodową (podjąć decyzje o wyborze, zmianie zawodu, o szkoleniu czy przekwalifikowaniu);

•          będziesz mogła/ mógł rozpoznać zainteresowania i predyspozycje zawodowe za pomocą testów;

•          uświadomisz sobie, jakie masz atuty zawodowe i jak możesz je wykorzystać, szukając pracy i przygotowując dokumenty zawodowe;

•          nauczysz się prezentacji własnej osoby i przygotujesz się do rozmowy kwalifikacyjnej z pracodawcą;

•          przygotujesz swoje CV oraz list motywacyjny;

•          zdobędziesz wiedzę przydatną do założenia firmy;

•          rozwiniesz umiejętności interpersonalne;

•          poznasz sposoby radzenia sobie ze stresem.

 

Data i miejsce

Godziny

Prowadzący

 

15.11.2017 wtorek

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. Westerplatte 11, Biuro Karier (B13)

 

 

Spotkanie1 -   9.00-10.30

Spotkanie2 - 10.30-12.00

Spotkanie3 - 12.00-13.30

Spotkanie4 - 13.30-15.00

Spotkanie5 - 15.00-16.30

 

 

Jolanta Kowalik

Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie

 

Informacje o zapisach

 

 

Tel: 12 683 24 71

Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Osobiście: ul. Westerplatte 11, pokój B13

 

Agencja Schulz brand friendly organizuje konkurs dla studentów, w ramach którego do wygrania jest 10 biletów na kongres Open Eyes Economy Summit. Wśród laureatów (po wykonaniu dodatkowego zadania) wybierzemy jedną osobę, która będzie mogła podjąć staż w agencji w wybranym przez siebie dziale. Wydarzenie, jak i sam konkurs kierowane są do studentów, którzy chcieliby rozpocząć swoją ścieżkę kariery.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy napisać pod postem konkursowym na fanpage'u Schulz brand friendly kilka słów o czynnikach, które są najważniejsze w Twoim wymarzonym miejscu pracy. Szczegóły tutaj -http://bit.ly/2iwFR7A

PŁATNE STAŻE I PRACA DLA MŁODYCH!

Skorzystaj z płatnych staży i bezpłatnych szkoleń. Rozpocznij pracę!
Fundacja PROAKTYWNI ogłasza  nabór do VI edycji projektu "Młodzi proaktywni". Liczba miejsc w projekcie ograniczona.

Fundacja PROAKTYWNI rozpoczyna rekrutację do VI edycji projektu stażowego Młodzi proaktywni. Udział jest bezpłatny, a zapisywać mogą się osoby młode w wieku od 18. do 29. roku życia, pozostające bez pracy, zamieszkałe na obszarach wiejskich powiatu tarnowskiego, dąbrowskiego i brzeskiego.
Również tym razem zapraszamy osoby z wykształceniem wyższym i policealnym.
 Udział w projekcie „Młodzi proaktywni” jest całkowicie BEZPŁATNY.

Aplikuj już dziś!!! Co możesz zyskać????
Uczestnikom projektu oferujemy:

  • udział w bezpłatnych warsztatach i szkoleniach zawodowych
  • indywidualne doradztwo zawodowe
  • wsparcie ze strony specjalistów zawodowych
  • płatny staż zawodowy
  • wsparcie ze strony osobistego opiekuna
  • zwrot kosztów przejazdu na zajęcia i staże

 
Jak aplikować?

Wystarczy wypełnić formularz aplikacyjny na stronie projektu mlodzi.fundacjaproaktywni.pl

Od 5 października 2017 r.

Nie zwlekaj i zgłoś swój udział!
Zrób pierwszy krok w kierunku kariery zawodowej.

Szczegółowe informacje oraz dokumenty aplikacyjne znajdują się na stronie internetowej projektu: mlodzi.fundacjaproaktywni.pl .

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 530 593 998, 579 517 630,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., oraz w Lokalnym Centrum Aktywności
w Tarnowie, ul. Krakowska 11 a, III piętro, czynne codziennie w godz. 15:30 – 17:30.

Udział w projekcie stanowi szansę na rozwój kariery zawodowej, zdobycie nowych kwalifikacji i podjęcie wymarzonej pracy. Większość firm rekrutujących stażystów, stwarza im możliwość zatrudnienia po zakończeniu stażu.

Projekt „Młodzi Proaktywni”  jest realizowany w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych i jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

Załączniki:
Pobierz plik (ulotka-6edycja.pdf)ulotka-6edycja.pdf

Już 12 października br. odbędzie się kolejna edycja Targów Pracy Uniwersytetu Ekonomicznego
w Krakowie! Czekać będzie na Ciebie prawie 60 Wystawców! Będziesz miał okazję spotkać firmy m.in. z branży finansów, bankowości, IT, marketingu i handlu.

W programie przewidziano prezentacje, podczas których eksperci przekażą Ci swoją cenną wiedzę oraz opowiedzą o specyfice pracy w ich firmach. Oprócz tego, do Twojej dyspozycji będą również profesjonaliści z działów HR, którzy w specjalnie przygotowanym CV Point z chęcią udzielą Ci wskazówek dotyczących przygotowania CV i listu motywacyjnego (pamiętaj o ich zabraniu!), a także doradzą Ci jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej. Kto wie, może dzięki rozmowie
z rekruterem przejdziesz pierwszy etap rekrutacji w danej firmie? A to się zdarza podczas Targów Pracy UEK! Do Twojej dyspozycji będą również doradcy zawodowi z Wojewódzkiego Urzędu Pracy
w Krakowie, którzy wesprą Cię w kreowaniu Twojej osobistej ścieżki zawodowej!

 

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny!

Więcej informacji znajdziesz na www.kariery.uek.krakow.pl

Dołącz do wydarzenia na Facebooku i bądź na bieżąco! J

IBM Kraków zaprasza studentów WSE do udział w "Dniu w IBM",to znakomita możliwość zweryfikowania wyobrażeń na temat pracy w międzynarodowym środowisku.
"Dzień w IBM" to również okazja przetestowania swoich kompetencji oraz poznania dyrektora i pracowników firmy.

25/10/2017 godz.9:00-13:00

Zapraszamy do uczestnictwa w całym dniu zajęć lub w wybranych warsztatach czy konsultacjach w siedzibie Firmy.
Program dnia otwartego przewiduje:
• od godz. 9:00 - śniadanie z Dyrektorem Centrum
• 10:00 - 12:00 - warsztat IBM Design Thinking
• 10:00 - 12:00 - warsztat z komunikacji w biznesie
• 10:00 - 12:00 - warsztat Rekrutacja - jak skorzystać ze swojej szansy
• 12:30 - 13:00 - zwiedzanie biura

Podczas "Dnia w IBM" można również sprawdzić swój poziom języka obcego, przygotować się do rozmowy wstępnej, oraz porozmawiać z pracownikami naszej firmy. Podczas rozmowy z pracownikami HR można również sprawdzić swój profil kompetencji i predyspozycji.

Zainteresowanych studentów prosimy o zapisywanie się przez wydarzenie na FB (link do wydarzenia: https://goo.gl/Rqv1ox )

Z A P R A S Z A M Y !

 

Na warsztatach studenci dowiedzą się, na czym polega praca doradcy biznesowego

Warszawa, 2 października 2017 r. – Wraz z początkiem roku akademickiego firma doradcza Deloitte zaprasza studentów do udziału w Akademii Biznesu. To już trzynasta edycja programu edukacyjnego, w którym eksperci Deloitte dzielą się ze studentami studiów licencjackich, inżynierskich i magisterskich swoją wiedzą z zakresu rachunkowości, podatków, prawa, konsultingu, zarządzania ryzykiem, metod ilościowych, fuzji i przejęć czy rozwiązań IT. Zajęcia będą odbywać się w dziewięciu miastach Polski. W ubiegłym roku w 109 bezpłatnych warsztatach uczestniczyło ponad tysiąc studentów. Aplikacje online do tegorocznej edycji można składać do 2 listopada. Najlepsi studenci po ukończeniu Akademii mogą liczyć na ofertę płatnych praktyk oraz pracy w oddziałach Deloitte w całej Polsce.

 

Unikalne i nieszablonowe podejście Deloitte do zarządzania projektami oraz innowacyjne myślenie w obliczu szybkiego postępu technologicznego pomaga klientom rozwiązywać najbardziej skomplikowane problemy. – Od kilku lat wiedzą na temat rozwiązań biznesowych, które pozwalają firmom zbudować i zachować czołową pozycję na rynku, dzielimy się również ze studentami, którzy dzięki nam mogą poznać tajniki pracy w firmie doradczej – mówi Krzysztof Kwiecień, Dyrektor HR, Deloitte Polska.

 

Warsztaty w największych ośrodkach akademickich

W tym roku w ramach Akademii Biznesu zostaną uruchomione warsztaty z zakresu rachunkowości, podatków, prawa, konsultingu strategicznego, IT, zarządzania ryzykiem, audytu oraz Quants Academy i Akademia Dealmaker. Każda akademia prowadzona jest przez inny zespół i dział Deloitte. – Zajęcia przyciągają wielu studentów, co naszych ekspertów mobilizuje do przełożenia swojej codziennej pracy na studia przypadków dla młodych osób bez doświadczenia, których wyobrażenie na temat pracy w doradztwie biznesowym często odbiega od rzeczywistości – mówi Krzysztof Kwiecień.

 

W tym roku warsztaty będą odbywać się w dziewięciu miastach Polski, czyli wszędzie tam, gdzie Deloitte ma swoje biura: w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Szczecinie, Krakowie, Katowicach, Rzeszowie oraz Łodzi.

 

Akademie Biznesu przeznaczone są dla studentów III roku studiów licencjackich i inżynierskich oraz I i II roku studiów magisterskich. W zależności od jej rodzaju, kierowane są do osób studiujących finanse, ekonomię, prawo, kierunki informatyczne czy matematyczne. – Przede wszystkim jednak, aby stać się uczestnikiem Akademii Biznesu, bardziej niż konkretny kierunek studiów, pożądane są umiejętności analityczne, otwarty umysł, znajomość języka angielskiego i zainteresowanie danym obszarem – mówi Joanna Tonkowicz, Menedżer w zespole Employer Branding, Deloitte.

 

Zajęcia prowadzone przez praktyków biznesu

Wykładowcami Akademii Biznesu są eksperci Deloitte. Najczęściej są to ludzie młodzi, którzy sami jeszcze niedawno zmagali się z podobnymi wyborami, przed którymi stoją dziś uczestnicy warsztatów Zajęcia mają charakter interaktywny i praktyczny, co różni je od wykładów akademickich. – Podczas warsztatów studenci rozwiązują przygotowane przez nas case study, które odzwierciedlają rzeczywiste problemy, z którymi mają do czynienia nasi klienci – mówi Jakub Osmałek, Konsultant w Deloitte, wykładowca w Akademii Konsultingu.

Prowadzący są otwarci na rozwiązania i pomysły proponowane przez studentów. – Warsztaty to okazja, by pokazać młodym ludziom czym w rzeczywistości są podatki. Tylko ci, którzy zajmują się tą dziedziną, wiedzą, że wcale nie jest ona tak nudna jak stereotypowo zwykło się uważać – mówi Anna Wrześniewska, Menedżer w Dziale Doradztwa Podatkowego, wykładowczyni Akademii Podatkowej Deloitte.


Firma Deloitte znana jest z innowacyjnego podejścia do narzędzi technologicznych, które wykorzystuje w pracy z klientem. O ich zaletach dowiadują się również uczestnicy warsztatów. Poznają, m.in. Finevare - autorski system Deloitte, który wspiera banki w zakresie ryzyka kredytowego. Praktyczne zastosowanie technologii w doradztwie biznesowym poznają również uczestnicy Akademii IT. – W tym roku wprowadzamy nowość, czyli elementy zabawy i rywalizacji. Za pośrednictwem naszej platformy studenci będą brali udział w zawodach typu Capture The Flag (CTF). Zamiast opowiadać o cyber, będzie można w pewnym zakresie podjąć wyzwania, z którymi nasz zespół mierzy się na co dzień – mówi Marcin Ludwiszewski, Cyber Security i Red Team Deloitte. – Aby wziąć udział w naszych zajęciach niezbędna jest podstawowa wiedza o mechanizmach działania sieci komputerowych, znajomość systemów operacyjnych Unix/Linux, a także... motywacja i chęć do pracy – dodaje.

 

Nauka zarządzania projektem

Kandydaci, którzy chcą spróbować swoich sił w Akademii Biznesu, przechodzą internetowe testy kwalifikacyjne oraz językowe, podobne do tych, do których przystępują osoby, aplikujące do programu płatnych praktyk w Deloitte. Spośród studentów, którzy najlepiej przeszli testy, formułowane są grupy zajęciowe. – Warsztaty są okazją do sprawdzenia umiejętności, które pozornie wydają się oczywiste, jak umiejętność pracy w grupie czy organizacja pracy. Studenci muszą podzielić ją pomiędzy sobą, komunikować się i pod presją czasu poprowadzić projekt tak, aby zakończył się on sukcesem. Uczą się zarządzania projektem, który jest jedną z kluczowych umiejętności w pracy doradcy biznesowego – mówi Jakub Osmałek.

 

Najlepsi studenci po ukończeniu Akademii Biznesu mogą liczyć na ofertę płatnych praktyk oraz pracy w oddziałach Deloitte w całej Polsce. – Jeśli ktoś myśli o pracy w Deloitte CE Business Services w Rzeszowie, Akademia daje wstęp do tego, co później będzie należało do naszych codziennych obowiązków. Zaczynając pracę w Audit Delivery Center wiedziałam już, czym w praktyce będę się zajmować i jak będzie wyglądać moja praca. Warto przyjść i spróbować, bo nic się nie traci, a wiele można zyskać – mówi Irmina Bazylewicz, ADC Specialist w DCE BSC w Rzeszowie.

– Udział w Akademii Quants dał mi szansę sprawdzenia się, a co ważniejsze, doskonalenia własnych umiejętności poprzez stałą interakcję z prowadzącymi oraz pracę zespołową. Umożliwił mi też poznanie zespołu, którego częścią obecnie jestem – mówi Paweł Pitala, Konsultant w Dziale Konsultingu, Deloitte. Warsztaty dają również możliwość mniej sformalizowanych rozmów z ekspertami Deloitte, podczas których mają okazję usłyszeć, jak w praktyce wygląda dzień doradcy biznesowego i praca z klientami z różnych branż. Zawierają więc elementy coachingu i networkingu. 

Pierwsze kroki w zawodzie

Dzięki Akademii Biznesu firma Deloitte ma szansę dotrzeć do grupy najbardziej utalentowanych i najlepiej rokujących studentów, którzy w przyszłości zyskają możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie i „odczarować” mity, które narosły wokół funkcjonowania korporacji. – Biorąc udział w Akademii Rachunkowości miałem możliwość poznania świetnych specjalistów, z którymi później pracowałem przy wspólnych projektach. Swoje pierwsze kroki w Deloitte stawiałem w dziale audytu finansowego. Dzięki pracy przy wielu projektach miałem możliwość zetknięcia się z wieloma obszarami finansów i poznania sposobu funkcjonowania biznesu – mówi Szymon Kafel, obecnie Konsultant w Dziale Konsultingu, absolwent Akademii Rachunkowości, Deloitte.

Akademia Biznesu otwiera również możliwości przed studentami prawa. – To świetna okazja by móc dowiedzieć się o praktycznych aspektach prawa, a przede wszystkim, by dołączyć do zespołu kancelarii Deloitte Legal – mówi Anna Kiermasz, finalistka Akademii Prawa, obecnie praktykantka w zespole Deloitte Legal. 

 

Warsztaty startują od listopada w dziewięciu miastach w Polsce. Aplikować można do 2 listopada br. poprzez stronę internetową

 

Udział w warsztatach jest bezpłatny, a uczestnicy otrzymują certyfikaty ukończenia Akademii. Więcej informacji o zbliżających się warsztatach można znaleźć na stronie internetowej www.kariera.deloitte.pl, fanpage’u „Deloitte Kariera” na Facebooku, na targach pracy, a także w biurach karier i u ambasadorów Deloitte, którzy działają na wielu polskich uczelniach.

 

Subskrypcja:
Otrzymuj powiadomienia o kolejnych informacjach prasowych Deloitte na stronie:
www.deloitte.com/pl/subskrypcje

Jesteś w trakcie lub tuż po studiach i chciałbyś rozpocząć karierę w stabilnie, dynamicznie rozwijającej się firmie, która od lat działa na polskim rynku i zasłużyła na zaufanie zarówno klientów, jak i pracowników? Aplikuj do Tesco.

W Tesco masz szansę na pracę przy ciekawych, pełnych wyzwań projektach w miłej atmosferze i w międzynarodowym środowisku oraz uzyskanie stabilizacji i odpowiednich zarobków. Dodatkowym atutem jest praca w centrum Krakowa.

 

Dobre miejsce pracy

Pewność zatrudnienia, jak również elastyczność dopasowania godzin pracy i grafiku do trybu życia oraz indywidualnych potrzeb to główne zalety zatrudnienia w Tesco. Nietrudno tu o umowę o pracę, a w przypadku studentów o umowę zlecenie. Jak to wygląda w praktyce? – Ustalenie stosunku pracy oraz jego formalizacja to kwestie kluczowe w momencie zatrudniania nowych osób. Wynagrodzenia wypłacane są regularne, a pracownicy często premiowani – wyjaśnia Karolina Zadęcka, CE People Programmer Manager Tesco Polska. Tesco zapewnia interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwość rozwoju zawodowego i szeroki pakiet szkoleń menadżerskich. Rozwojowi sprzyja także miła atmosfera w miejscu pracy.

 

Atrakcyjne benefity

To jednak nie wszystko. W Tesco można również liczyć na szereg benefitów pozapłacowych, takich jak bezpłatna opieka medyczna i pakiet sportowy Multisport. Szczególnie ceniony jest krótki czas oczekiwania na wizytę do lekarzy specjalistów. Wśród bogatego pakietu świadczeń dodatkowych, które otrzymują osoby zatrudnione, jest stała zniżka 10% na zakupy, którą można otrzymać już po 6 miesiącach pracy, świąteczne karty podarunkowe z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, bony na zakupy, kupony „Powrót do szkoły” na wyprawkę szkolną dla dzieci w wieku 5-19 lat, szczepienia przeciw grypie i coroczne bezpłatne badania profilaktyczne. Ponadto firma świętuje ważne wydarzenia w życiu każdego z pracowników, takie jak narodziny dziecka czy jubileusz stażu pracy.

 

Aktualna Rekrutacja

Osoby, które lubią intensywne tempo pracy, mierzenie się z nowymi wyzwaniami każdego dnia lub nie boją się nieszablonowego myślenia, z pewnością znajdą swoje miejsce w Tesco. Wyróżniają Cię zdolności analityczne, interesujesz się tematyką z zakresu sprzedaży, przygotowywanie analiz i raportów nie stanowi dla Ciebie problemu, a do tego znasz język angielski w stopniu komunikatywnym? Rozpocznij karierę w Tesco. Aktualnie do pracy w Biurze Głównym w Krakowie rekrutujemy na stanowiska m.in. Młodszego Specjalisty ds. Logistyki, Młodszego Specjalisty ds. Zakupów, Młodszego Specjalisty ds. Planowania Sprzedaży i Młodszego Specjalisty ds. Analiz Finansowych. Te oraz wiele innych ofert znajdziesz na stronie https://www.tesco.pl/kariera/.

 

 

Załączniki:
Pobierz plik (Baner.pdf)Baner.pdf

Ministerstwo Spraw Zagranicznych uprzejmie informuje, że Sekretariat Generalny Organizacji Narodów Zjednoczonych rozpoczął przyjmowanie zgłoszeń do egzaminu Young Professionals Programme (YPP) skierowanego do młodych absolwentów uczelni wyższych zainteresowanych karierą w ONZ.

Szczegółowe informacje o egzaminie znajdują się na stronie MSZ

Grupa Doradcza Projekt zaprasza do udziału w projekcie „APAP – ADAPTACJA PLAN AKTYWNOŚĆ PRACA DLA MŁODYCH” z województwa małopolskiego w wieku 15-29.

Projekt oferuje m.in.:

  • Darmowe szkolenia wg potrzeb
  • Płatne staże
  • Stypendia szkoleniowe i stażowe
  • Doradztwo zawodowe
  • Inne

Szczegółowe informacje w załącznikach oraz na stronie projektu