Centrum ds. Katastrof i Klęsk Żywiołowych Tratwa jest partnerem w projektach międzynarodowych i prowadzi rekrutacje na projekty europejskiego wolontariatu za granicą (EVS).
Aktualnie prowadzimy rekrutację do projektu EVS, który odbędzie się w Portugalii (od połowy marca do połowy listopada 2018). Oferta skierowana jest do osób w wieku 18-30 lat a projekt dotyczy głównie tematyki ekologii: praca edukacyjna z młodzieżą, promocja i organizacja wydarzeń ekologicznych, wsparcie organizacyjne rezydencji artystycznej (głównie ceramika). Projekt finansowany jest w ramach programu Erasmus +, więc koszty podróży, zakwaterowania oraz wyżywienia (wolontariusz otrzymuje również drobne "kieszonkowe" w czasie trwania projektu) są pokryte z funduszy europejskich.

Zainteresowanych prosimy o kontakt pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. („EVS in Portugal” w tytule maila).

Dołącz do prestiżowej konferencji w Krakowie!

"Polscy przedsiębiorcy mówią o..."

6 marca 2018 r. godz. 10.00 – 14.00 (Novotel Kraków Centrum, Ul. Kościuszki 5)

Zapisy

 

Wśród prelegentów będą m.in.:

  • Paweł Gruza, Wiceminister Finansów
  • Tomasz Janik, Prezes Polskiego Towarzystwa Gospodarczego, Wiceprezes DECCO S.A.
  • Artur Granicki, Partner Zarządzający Kancelaria Snażyk Granicki 
  • Sławomir Łuczak, SK&S Sołtysińki, Kawecki, Szlęzak
  • Artur Break, Ingenuity International Institute of Technology sp. z o. o.

***

Tematy:

  • Kierunkach działań ministerstwa finansów i planowanych projektach ustaw
  • Co przyniesie JPK, STIR i split payment?
  • Największych wyzwaniach związanych z budową polskiej dyplomacji gospodarczej.
  • Co do zaoferowania polskim przedsiębiorcom ma Polska Agencja Izby i Handlu?
  • Jak skutecznie wprowadzić polskie produkty na rynki zagraniczne?
  • Polsce na tle geopolityki i trendach gospodarczych na przykładzie współpracy
    z rynkiem chińskim i rynkami innych krajów azjatyckich.
  • Jak uzyskać finansowanie z ARP i PRF?
  • Bankowych instrumentach finansowych dla MŚP.
  • Czy polski kapitał jest wystarczający?

 

 

Zapisy: http://iptg.pl/zaproszenie_na_konferencje/

 

Kontakt:

 

Danuta Ochał

Kierownik biura PTG w Krakowie

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel.: 531 839 609

Morawskiego 5, 30-102 Kraków

Załączniki:
Pobierz plik (banner_fb_krakow.jpg)banner_fb_krakow.jpg

Lubisz swoją pracę? Należysz do wybranych. “Ogólnopolskie badanie satysfakcji z pracy” pokazuje, że co czwarty Polak nie spełnia się zawodowo. Czy praca marzeń w ogóle istnieje? Na co zwracać uwagę szukając praktyk lub stażu? Sprawdź najnowsze tipy na start i rozwój kariery.

Rób to, co kochasz - także w pracy

Masz już upatrzoną ofertę pracy lub firmę, do której chcesz zaaplikować? A może dopiero zastanawiasz się nad wyborem pracodawcy? Spisz swoje pytania i porozmawiaj z rekruterami na Absolvent Talent Days - największych w Polsce targach pracy i praktyk dla studentów i absolwentów.

Bezpośrednia rozmowa z twoim przyszłym szefem albo pracownikami zespołu rozwieje twoje wątpliwości i pomoże w wyborze pracy. Rób to, co kochasz - nie tylko po godzinach. Wydarzenia takie jak targi z ofertami pracy, praktyk i staży to okazja do spotkań w nieformalnej atmosferze i poznania możliwości na start i rozwój kariery.

Na Absolvent Talent Days spotkasz praktyków biznesu, otwartych na rozmowę pracowników ponad 750 firm i młodych specjalistów - takich jak ty, którzy znaleźli już pracę marzeń. Wydarzenie odbędzie się już w marcu i kwietniu w 8 polskich miastach: https://www.absolvent.pl/talentdays

 

Gdzie i kiedy odbędą się Absolvent Talent Days?

  • Warszawa, 6 marca
  • Wrocław, 8 marca
  • Rzeszów, 13 marca
  • Poznań, 15 marca
  • Kraków, 20 marca
  • Katowice, 22 marca
  • Łódź, 29 marca
  • Gdańsk/Sopot, 10 kwietnia

 

Kto wie jak szukać, ten znajdzie

Ponad ¼ Polaków na pytanie “Za co lubisz swoją pracę” odpowiada, że nie lubi jej wcale. Aż  70% studentów i absolwentów obawia się, że błędnie podjęta decyzja zawodowa przyniesie rozczarowanie lub frustrację (dane pochodzą z raportu “Młodzi na rynku pracy”, SW Research).

“Mówi się, że sytuacja na rynku pracy jeszcze nie była tak dobra dla pracowników w ciągu ostatnich 26 lat. Osoby zaczynające karierę mają wiele możliwości, jednak wybór wcale nie jest taki prosty.” - mówi Katarzyna Godlewska z Grupy Absolvent, organizatorka największych w Polsce targów pracy i praktyk dla studentów i młodych absolwentów. - “Warto zastanowić się, jaka praca byłaby dla nas najlepsza i porozmawiać z potencjalnym pracodawcą jeszcze przed oficjalną rozmową rekrutacyjną. W bezpośredniej, nieformalnej atmosferze łatwiej zapytać o ważne dla nas sprawy - przyszłe zadania, możliwości rozwoju, work-life balance czy dodatkowe benefity”.

Jak rozwiać wątpliwości i wybrać dobrą pracę? Na początek warto zastanowić się, co - poza wynagrodzeniem - sprawia, że lubimy swoja pracę.

Po pierwsze, satysfakcja i poczucie sensu

Przekonanie, że to co robisz ma sens, to podstawa. 70% studentów i młodych absolwentów uważa, że wymarzona praca daje satysfakcję i poczucie życiowej stabilności, zapewniając czas i przestrzeń na work-life balance. Liczy się także świadomość, że efekty działalności zawodowej przydadzą się innym ludziom.

Na początku ścieżki zawodowej warto przeanalizować swoje kompetencje, wartości i doświadczenie, a następnie to, co daje ci poczucie szczęścia, spełnienia i satysfakcję. Ponad połowa osób zaczynających karierę twierdzi, że idealna praca to taka, która daje dobre wynagrodzenie i możliwość zarabiania na swojej pasji.

Po drugie, rozwój

Praktyki, staż lub pierwsza praca dają okazję do zdobycia nowych kompetencji - pytanie, czy wartościowych? Przeglądając oferty pracy warto zwrócić uwagę na zakres obowiązków i benefity. Coraz więcej firm oferuje młodym specjalistom szkolenia, finansuje udział w kursach i warsztatach na zewnątrz firmy.

Można rozwijać się także wewnątrz firmy. Praca projektowa z doświadczonymi specjalistami daje okazję do uczenia się bezpośrednio od praktyków. Zanim zaaplikujesz, zapytaj - najlepiej wprost, jak wygląda twój przyszły zespół i jakie kompetencje rozwiniesz.

Po trzecie, poczucie wolności i sprawczości

Dla 15% studentów i młodych absolwentów wymarzona praca to taka, w której jest się własnym szefem lub szefową i realizuje się swoje pomysły na własnych zasadach. Ważne są także elastyczne godziny lub zdalne wykonywanie zadań.

Coraz popularniejszym trendem staje się cyfrowy nomadyzm, w myśl którego można pracować z dowolnego miejsca na świecie. Wystarczy tylko dobry pomysł i dostęp do internetu.

Źródła statystyk:

  • raport “Ogólnopolskie Badanie Satysfakcji z Pracy”, Sedlak & Sedlak
  • raport “Młodzi na rynku pracy”, SW Research

Biuro Dyrektora Politycznego MSZ z przyjemnością informuje, że rusza rekrutacja do kolejnej edycji programu Europejskiego Urzędu Doboru Kadr (EPSO) "Ambasadorowie Karier UE 2018/2019”.

 

Zadaniem "Ambasadorów Karier UE" będzie aktywne promowanie w roku akademickim 2018/2019 możliwości pracy w instytucjach UE, udzielanie informacji zainteresowanym studentom oraz absolwentom, organizowanie spotkań z urzędnikami UE, współpraca z MSZ, Przedstawicielstwem KE w Warszawie oraz organizacjami i samorządami studenckimi. Wspólnie z resortem dyplomacji  oraz siecią Regionalnych Ośrodków Debaty Międzynarodowej „Ambasadorowie Karier UE” będą organizować spotkania i wykłady otwarte o promocji zatrudnienia.

 

W ramach kontynuacji obecności Polaków w programie, Biuro Dyrektora Politycznego MSZ zaprasza Państwa  do zgłaszania kandydatów - studentów Państwa uczelni. Zgłoszenia proszę przesłać na adres e-mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do piątku 26 stycznia 2017.

 

Wybrani kandydaci wezmą udział w szkoleniu organizowanym przez EPSO:  dwie osoby w Brukseli, pozostali „Ambasadorowie Karier UE” -  w Ministerstwie Spraw Zagranicznych w Warszawie. Szkolenie dla ambasadorów jest bezpłatne. Opiekę nad programem sprawuje Ministerstwo Spraw Zagranicznych.

 

Program cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród studentów. Świadczy o tym udział w programie takich uczelni jak Uniwersytet Paryski w Sorbonie, Uniwersytet Humboldta w Berlinie, czy Uniwersytet w Amsterdamie.

 

Więcej informacji o samym programie znajduje się pod adresem: https://epso.europa.eu/job-opportunities/students-and-graduates_en

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości to ogólnoświatowa inicjatywa, której celem jest wspieranie i rozwijanie postaw przedsiębiorczych wśród młodych ludzi. W tym samym czasie, na całym świecie, odbywają się tysiące inspirujących spotkań z pracodawcami, mentorami i inwestorami.

 

PROGRAM ŚWIATOWEGO TYGODNIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI 13-17 LISTOPADA 2017 
w WYŻSZEJ SZKOLE EUROPEJSKIEJ im. ks. JÓZEFA TISCHNERA

 

 

OFERTA DLA KLAS I i II

 

WYKŁAD DLA UCZNIÓW

 

Przedsiębiorczość w pigułce

 

Uczestnicy wykładu dowiedzą się, jak szukać w sobie kreatywności i motywacji , jak działać przedsiębiorczo, jak wykorzystać swoje pasje

i umiejętności, by w przyszłości na nich zarabiać.

 

Data i miejsce

Godziny

Prowadzący

 

13.11.2017 poniedziałek

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. Westerplatte 11, sala A0 aula

 

 

10.00-11.30

 

Sebastian Kolisz

Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości

 

16.11.2017 czwartek

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. Westerplatte 11, sala A0 aula

 

 

10.00-11.30

 

Sebastian Kolisz

Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości

 

Informacje o zapisach

Dział Rekrutacji WSE

 

Tel: 12 683 24 04

Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Osobiście: ul. Westerplatte 11, pokój B9

 

 

 

OFERTA DLA KLAS III LO i IV TECHNIKUM

 

SZKOLENIE DLA UCZNIÓW

 

Matura i co dalej

 

Szkolenie inspiruje, uczy i zachęca do postaw przedsiębiorczych.

Szkolenie porusza poniższe zagadnienia:

- dlaczego warto świadomie kształtować swoją ścieżkę kariery już od klasy maturalnej

- czym w praktyce jest przedsiębiorczość

- co to są startupy

- skąd wziąć pomysł na biznes, gdzie szukać niszy na rynku

- jak zarabiać na pasji

- trendy w świecie startupów i rozwoju zawodowego

- porównanie sposobów zarobkowania

 

Data i miejsce

Godziny

Prowadzący

 

13.11.2017 poniedziałek

 

Wyższa Szkoła Europejska

im. ks. Józefa Tischnera

ul. Westerplatte 11, sala A0 aula

 

 

 

 

12.30-14.00

 

 

Sebastian Kolisz

Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości

 

 

Informacje o zapisach

Dział Rekrutacji WSE

 

Tel: 12 683 24 04

Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Osobiście: ul. Westerplatte 11, pokój B9

 

 

OFERTA DLA OSÓB PEŁNOLETNICH

 

INDYWIDUALNE SPOTKANIA Z DORADCĄ ZAWODOWYM

 

Na których:

•          będzie Ci łatwiej zaplanować przyszłość zawodową (podjąć decyzje o wyborze, zmianie zawodu, o szkoleniu czy przekwalifikowaniu);

•          będziesz mogła/ mógł rozpoznać zainteresowania i predyspozycje zawodowe za pomocą testów;

•          uświadomisz sobie, jakie masz atuty zawodowe i jak możesz je wykorzystać, szukając pracy i przygotowując dokumenty zawodowe;

•          nauczysz się prezentacji własnej osoby i przygotujesz się do rozmowy kwalifikacyjnej z pracodawcą;

•          przygotujesz swoje CV oraz list motywacyjny;

•          zdobędziesz wiedzę przydatną do założenia firmy;

•          rozwiniesz umiejętności interpersonalne;

•          poznasz sposoby radzenia sobie ze stresem.

 

Data i miejsce

Godziny

Prowadzący

 

15.11.2017 wtorek

Wyższa Szkoła Europejska
im. ks. Józefa Tischnera
ul. Westerplatte 11, Biuro Karier (B13)

 

 

Spotkanie1 -   9.00-10.30

Spotkanie2 - 10.30-12.00

Spotkanie3 - 12.00-13.30

Spotkanie4 - 13.30-15.00

Spotkanie5 - 15.00-16.30

 

 

Jolanta Kowalik

Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie

 

Informacje o zapisach

 

 

Tel: 12 683 24 71

Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Osobiście: ul. Westerplatte 11, pokój B13

 

Agencja Schulz brand friendly organizuje konkurs dla studentów, w ramach którego do wygrania jest 10 biletów na kongres Open Eyes Economy Summit. Wśród laureatów (po wykonaniu dodatkowego zadania) wybierzemy jedną osobę, która będzie mogła podjąć staż w agencji w wybranym przez siebie dziale. Wydarzenie, jak i sam konkurs kierowane są do studentów, którzy chcieliby rozpocząć swoją ścieżkę kariery.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy napisać pod postem konkursowym na fanpage'u Schulz brand friendly kilka słów o czynnikach, które są najważniejsze w Twoim wymarzonym miejscu pracy. Szczegóły tutaj -http://bit.ly/2iwFR7A

PŁATNE STAŻE I PRACA DLA MŁODYCH!

Skorzystaj z płatnych staży i bezpłatnych szkoleń. Rozpocznij pracę!
Fundacja PROAKTYWNI ogłasza  nabór do VI edycji projektu "Młodzi proaktywni". Liczba miejsc w projekcie ograniczona.

Fundacja PROAKTYWNI rozpoczyna rekrutację do VI edycji projektu stażowego Młodzi proaktywni. Udział jest bezpłatny, a zapisywać mogą się osoby młode w wieku od 18. do 29. roku życia, pozostające bez pracy, zamieszkałe na obszarach wiejskich powiatu tarnowskiego, dąbrowskiego i brzeskiego.
Również tym razem zapraszamy osoby z wykształceniem wyższym i policealnym.
 Udział w projekcie „Młodzi proaktywni” jest całkowicie BEZPŁATNY.

Aplikuj już dziś!!! Co możesz zyskać????
Uczestnikom projektu oferujemy:

  • udział w bezpłatnych warsztatach i szkoleniach zawodowych
  • indywidualne doradztwo zawodowe
  • wsparcie ze strony specjalistów zawodowych
  • płatny staż zawodowy
  • wsparcie ze strony osobistego opiekuna
  • zwrot kosztów przejazdu na zajęcia i staże

 
Jak aplikować?

Wystarczy wypełnić formularz aplikacyjny na stronie projektu mlodzi.fundacjaproaktywni.pl

Od 5 października 2017 r.

Nie zwlekaj i zgłoś swój udział!
Zrób pierwszy krok w kierunku kariery zawodowej.

Szczegółowe informacje oraz dokumenty aplikacyjne znajdują się na stronie internetowej projektu: mlodzi.fundacjaproaktywni.pl .

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 530 593 998, 579 517 630,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., oraz w Lokalnym Centrum Aktywności
w Tarnowie, ul. Krakowska 11 a, III piętro, czynne codziennie w godz. 15:30 – 17:30.

Udział w projekcie stanowi szansę na rozwój kariery zawodowej, zdobycie nowych kwalifikacji i podjęcie wymarzonej pracy. Większość firm rekrutujących stażystów, stwarza im możliwość zatrudnienia po zakończeniu stażu.

Projekt „Młodzi Proaktywni”  jest realizowany w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych i jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

Załączniki:
Pobierz plik (ulotka-6edycja.pdf)ulotka-6edycja.pdf

Już 12 października br. odbędzie się kolejna edycja Targów Pracy Uniwersytetu Ekonomicznego
w Krakowie! Czekać będzie na Ciebie prawie 60 Wystawców! Będziesz miał okazję spotkać firmy m.in. z branży finansów, bankowości, IT, marketingu i handlu.

W programie przewidziano prezentacje, podczas których eksperci przekażą Ci swoją cenną wiedzę oraz opowiedzą o specyfice pracy w ich firmach. Oprócz tego, do Twojej dyspozycji będą również profesjonaliści z działów HR, którzy w specjalnie przygotowanym CV Point z chęcią udzielą Ci wskazówek dotyczących przygotowania CV i listu motywacyjnego (pamiętaj o ich zabraniu!), a także doradzą Ci jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej. Kto wie, może dzięki rozmowie
z rekruterem przejdziesz pierwszy etap rekrutacji w danej firmie? A to się zdarza podczas Targów Pracy UEK! Do Twojej dyspozycji będą również doradcy zawodowi z Wojewódzkiego Urzędu Pracy
w Krakowie, którzy wesprą Cię w kreowaniu Twojej osobistej ścieżki zawodowej!

 

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny!

Więcej informacji znajdziesz na www.kariery.uek.krakow.pl

Dołącz do wydarzenia na Facebooku i bądź na bieżąco! J

IBM Kraków zaprasza studentów WSE do udział w "Dniu w IBM",to znakomita możliwość zweryfikowania wyobrażeń na temat pracy w międzynarodowym środowisku.
"Dzień w IBM" to również okazja przetestowania swoich kompetencji oraz poznania dyrektora i pracowników firmy.

25/10/2017 godz.9:00-13:00

Zapraszamy do uczestnictwa w całym dniu zajęć lub w wybranych warsztatach czy konsultacjach w siedzibie Firmy.
Program dnia otwartego przewiduje:
• od godz. 9:00 - śniadanie z Dyrektorem Centrum
• 10:00 - 12:00 - warsztat IBM Design Thinking
• 10:00 - 12:00 - warsztat z komunikacji w biznesie
• 10:00 - 12:00 - warsztat Rekrutacja - jak skorzystać ze swojej szansy
• 12:30 - 13:00 - zwiedzanie biura

Podczas "Dnia w IBM" można również sprawdzić swój poziom języka obcego, przygotować się do rozmowy wstępnej, oraz porozmawiać z pracownikami naszej firmy. Podczas rozmowy z pracownikami HR można również sprawdzić swój profil kompetencji i predyspozycji.

Zainteresowanych studentów prosimy o zapisywanie się przez wydarzenie na FB (link do wydarzenia: https://goo.gl/Rqv1ox )

Z A P R A S Z A M Y !

 

Na warsztatach studenci dowiedzą się, na czym polega praca doradcy biznesowego

Warszawa, 2 października 2017 r. – Wraz z początkiem roku akademickiego firma doradcza Deloitte zaprasza studentów do udziału w Akademii Biznesu. To już trzynasta edycja programu edukacyjnego, w którym eksperci Deloitte dzielą się ze studentami studiów licencjackich, inżynierskich i magisterskich swoją wiedzą z zakresu rachunkowości, podatków, prawa, konsultingu, zarządzania ryzykiem, metod ilościowych, fuzji i przejęć czy rozwiązań IT. Zajęcia będą odbywać się w dziewięciu miastach Polski. W ubiegłym roku w 109 bezpłatnych warsztatach uczestniczyło ponad tysiąc studentów. Aplikacje online do tegorocznej edycji można składać do 2 listopada. Najlepsi studenci po ukończeniu Akademii mogą liczyć na ofertę płatnych praktyk oraz pracy w oddziałach Deloitte w całej Polsce.

 

Unikalne i nieszablonowe podejście Deloitte do zarządzania projektami oraz innowacyjne myślenie w obliczu szybkiego postępu technologicznego pomaga klientom rozwiązywać najbardziej skomplikowane problemy. – Od kilku lat wiedzą na temat rozwiązań biznesowych, które pozwalają firmom zbudować i zachować czołową pozycję na rynku, dzielimy się również ze studentami, którzy dzięki nam mogą poznać tajniki pracy w firmie doradczej – mówi Krzysztof Kwiecień, Dyrektor HR, Deloitte Polska.

 

Warsztaty w największych ośrodkach akademickich

W tym roku w ramach Akademii Biznesu zostaną uruchomione warsztaty z zakresu rachunkowości, podatków, prawa, konsultingu strategicznego, IT, zarządzania ryzykiem, audytu oraz Quants Academy i Akademia Dealmaker. Każda akademia prowadzona jest przez inny zespół i dział Deloitte. – Zajęcia przyciągają wielu studentów, co naszych ekspertów mobilizuje do przełożenia swojej codziennej pracy na studia przypadków dla młodych osób bez doświadczenia, których wyobrażenie na temat pracy w doradztwie biznesowym często odbiega od rzeczywistości – mówi Krzysztof Kwiecień.

 

W tym roku warsztaty będą odbywać się w dziewięciu miastach Polski, czyli wszędzie tam, gdzie Deloitte ma swoje biura: w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Szczecinie, Krakowie, Katowicach, Rzeszowie oraz Łodzi.

 

Akademie Biznesu przeznaczone są dla studentów III roku studiów licencjackich i inżynierskich oraz I i II roku studiów magisterskich. W zależności od jej rodzaju, kierowane są do osób studiujących finanse, ekonomię, prawo, kierunki informatyczne czy matematyczne. – Przede wszystkim jednak, aby stać się uczestnikiem Akademii Biznesu, bardziej niż konkretny kierunek studiów, pożądane są umiejętności analityczne, otwarty umysł, znajomość języka angielskiego i zainteresowanie danym obszarem – mówi Joanna Tonkowicz, Menedżer w zespole Employer Branding, Deloitte.

 

Zajęcia prowadzone przez praktyków biznesu

Wykładowcami Akademii Biznesu są eksperci Deloitte. Najczęściej są to ludzie młodzi, którzy sami jeszcze niedawno zmagali się z podobnymi wyborami, przed którymi stoją dziś uczestnicy warsztatów Zajęcia mają charakter interaktywny i praktyczny, co różni je od wykładów akademickich. – Podczas warsztatów studenci rozwiązują przygotowane przez nas case study, które odzwierciedlają rzeczywiste problemy, z którymi mają do czynienia nasi klienci – mówi Jakub Osmałek, Konsultant w Deloitte, wykładowca w Akademii Konsultingu.

Prowadzący są otwarci na rozwiązania i pomysły proponowane przez studentów. – Warsztaty to okazja, by pokazać młodym ludziom czym w rzeczywistości są podatki. Tylko ci, którzy zajmują się tą dziedziną, wiedzą, że wcale nie jest ona tak nudna jak stereotypowo zwykło się uważać – mówi Anna Wrześniewska, Menedżer w Dziale Doradztwa Podatkowego, wykładowczyni Akademii Podatkowej Deloitte.


Firma Deloitte znana jest z innowacyjnego podejścia do narzędzi technologicznych, które wykorzystuje w pracy z klientem. O ich zaletach dowiadują się również uczestnicy warsztatów. Poznają, m.in. Finevare - autorski system Deloitte, który wspiera banki w zakresie ryzyka kredytowego. Praktyczne zastosowanie technologii w doradztwie biznesowym poznają również uczestnicy Akademii IT. – W tym roku wprowadzamy nowość, czyli elementy zabawy i rywalizacji. Za pośrednictwem naszej platformy studenci będą brali udział w zawodach typu Capture The Flag (CTF). Zamiast opowiadać o cyber, będzie można w pewnym zakresie podjąć wyzwania, z którymi nasz zespół mierzy się na co dzień – mówi Marcin Ludwiszewski, Cyber Security i Red Team Deloitte. – Aby wziąć udział w naszych zajęciach niezbędna jest podstawowa wiedza o mechanizmach działania sieci komputerowych, znajomość systemów operacyjnych Unix/Linux, a także... motywacja i chęć do pracy – dodaje.

 

Nauka zarządzania projektem

Kandydaci, którzy chcą spróbować swoich sił w Akademii Biznesu, przechodzą internetowe testy kwalifikacyjne oraz językowe, podobne do tych, do których przystępują osoby, aplikujące do programu płatnych praktyk w Deloitte. Spośród studentów, którzy najlepiej przeszli testy, formułowane są grupy zajęciowe. – Warsztaty są okazją do sprawdzenia umiejętności, które pozornie wydają się oczywiste, jak umiejętność pracy w grupie czy organizacja pracy. Studenci muszą podzielić ją pomiędzy sobą, komunikować się i pod presją czasu poprowadzić projekt tak, aby zakończył się on sukcesem. Uczą się zarządzania projektem, który jest jedną z kluczowych umiejętności w pracy doradcy biznesowego – mówi Jakub Osmałek.

 

Najlepsi studenci po ukończeniu Akademii Biznesu mogą liczyć na ofertę płatnych praktyk oraz pracy w oddziałach Deloitte w całej Polsce. – Jeśli ktoś myśli o pracy w Deloitte CE Business Services w Rzeszowie, Akademia daje wstęp do tego, co później będzie należało do naszych codziennych obowiązków. Zaczynając pracę w Audit Delivery Center wiedziałam już, czym w praktyce będę się zajmować i jak będzie wyglądać moja praca. Warto przyjść i spróbować, bo nic się nie traci, a wiele można zyskać – mówi Irmina Bazylewicz, ADC Specialist w DCE BSC w Rzeszowie.

– Udział w Akademii Quants dał mi szansę sprawdzenia się, a co ważniejsze, doskonalenia własnych umiejętności poprzez stałą interakcję z prowadzącymi oraz pracę zespołową. Umożliwił mi też poznanie zespołu, którego częścią obecnie jestem – mówi Paweł Pitala, Konsultant w Dziale Konsultingu, Deloitte. Warsztaty dają również możliwość mniej sformalizowanych rozmów z ekspertami Deloitte, podczas których mają okazję usłyszeć, jak w praktyce wygląda dzień doradcy biznesowego i praca z klientami z różnych branż. Zawierają więc elementy coachingu i networkingu. 

Pierwsze kroki w zawodzie

Dzięki Akademii Biznesu firma Deloitte ma szansę dotrzeć do grupy najbardziej utalentowanych i najlepiej rokujących studentów, którzy w przyszłości zyskają możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie i „odczarować” mity, które narosły wokół funkcjonowania korporacji. – Biorąc udział w Akademii Rachunkowości miałem możliwość poznania świetnych specjalistów, z którymi później pracowałem przy wspólnych projektach. Swoje pierwsze kroki w Deloitte stawiałem w dziale audytu finansowego. Dzięki pracy przy wielu projektach miałem możliwość zetknięcia się z wieloma obszarami finansów i poznania sposobu funkcjonowania biznesu – mówi Szymon Kafel, obecnie Konsultant w Dziale Konsultingu, absolwent Akademii Rachunkowości, Deloitte.

Akademia Biznesu otwiera również możliwości przed studentami prawa. – To świetna okazja by móc dowiedzieć się o praktycznych aspektach prawa, a przede wszystkim, by dołączyć do zespołu kancelarii Deloitte Legal – mówi Anna Kiermasz, finalistka Akademii Prawa, obecnie praktykantka w zespole Deloitte Legal. 

 

Warsztaty startują od listopada w dziewięciu miastach w Polsce. Aplikować można do 2 listopada br. poprzez stronę internetową

 

Udział w warsztatach jest bezpłatny, a uczestnicy otrzymują certyfikaty ukończenia Akademii. Więcej informacji o zbliżających się warsztatach można znaleźć na stronie internetowej www.kariera.deloitte.pl, fanpage’u „Deloitte Kariera” na Facebooku, na targach pracy, a także w biurach karier i u ambasadorów Deloitte, którzy działają na wielu polskich uczelniach.

 

Subskrypcja:
Otrzymuj powiadomienia o kolejnych informacjach prasowych Deloitte na stronie:
www.deloitte.com/pl/subskrypcje