Manpower (Agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:


Konsultant ds. rekrutacji (również z orzeczeniem)

Miejsce pracy: Kraków


Jesteśmy otwarci na współpracę z osobami niepełnosprawnymi !

Co będzie należało do Twoich obowiązków ?

  • Prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska niższego i średniego szczebla - m.in. publikacja ogłoszeń, aktywne poszukiwanie kandydatów, prowadzenie rozmów weryfikujących z kandydatami
  • Budowanie długofalowych relacji z Klientami oraz pracownikami
  • Bieżąca współpraca z zespołem i innymi działami firmy
  • Przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne oraz Klientów

Czego oczekujemy ?

  • Mile widziane doświadczenie w obszarze rekrutacji lub sprzedaży
  • Mile widziana wiedza z zakresu Prawa Pracy oraz znajomości zagadnień kadrowo-płacowych
  • Znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel
  • Mile widziane prawo jazdy kategorii B

Co uzyskasz dołączając do nas ?

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę + motywujący system premiowy
  • Pracę w dynamicznym, przyjaznym środowisku, w firmie o międzynarodowej strukturze
  • Możliwość rozwoju w ramach struktur naszej organizacji, zarówno poziomego jak i pionowego
  • Wdrożenie umożliwiające pełną samodzielność i znajomość oferty ManpowerGroup
  • Ciekawe szkolenia z obszarów rekrutacji, sprzedaży, prawa pracy oraz umiejętności miękkich
  • Pakiet benefitów - opieka medyczna, karta Multisport na preferencyjnych warunkach, program zniżkowy ManpowerGroup Premium, dodatkowe dni wolne za staż pracy !

Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysłanie cv oraz krótkiej informacji dotyczącej orzeczenia o stopniu niepełnosprawności na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem „Konsultant ds. rekrutacji w Krakowie”.

 

 

 

 

Manpower (Agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60 letniej tradycji. Obecnie dla jednego ze swoich Klientów poszukuje osób; na stanowisko:


Pracownik do magazynu odzieżowego (również z orzeczeniem) Kokotów

Miejsce pracy: Kokotów


Jesteśmy otwarci na współpracę z osobami niepełnosprawnymi !


Co będzie należało do Twoich obowiązków?

• Rozmieszczanie dostaw na regały półkowe

• Kompletacja, sortowanie i pakowanie zamówień

• Kontrola jakości

Czego oczekujemy?

• Sprawności manualno-ruchowej

• Zaangażowania

• Chęci do pracy w systemie 2 zmianowym (6-14 i 14-22), dla osób z niepełnosprawnością ustawowo skrócony czas pracy

Co zyskasz dołączając do nas ?

• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z możliwością przejścia na umowę z Klientem

• Stawka 3500 zł miesięcznie

• Wynagrodzenie zawsze na czas

• Miłą atmosferę pracy

• Dostęp do bogatego pakietu benefitów: karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego PZU

 

Zainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny - 734 108 163 i 606 829 141

 

Justine Bateman będzie kolejnym gościem cyklu ‘Exploring American Cinema’ już 9 czerwca o godz. 18:00.

Przebyła drogę od aktorstwa do reżyserowania debiutując swoim pierwszym filmem pełnometrażowym ‘Violet’ z Olivią Munn i Luke Braceyem oraz Justinem Theroux w rolach głównych. Film miał swoją światową premierę na 2021 SXSW Film Festival, a premierę międzynarodową na 2021 Toronto International Film Festival i jest nominowany do licznych nagród. 

Podczas spotkania Justine Bateman opowie nam o genezie i procesie powstawania ‘Violet’, a także o swoim doświadczeniu jako reżyserka, producentka i autorka scenariuszy. 

Spotkanie odbędzie się w języku angielskim na platformie Zoom i będzie prowadzone przez Andrzeja Rossę z Ambasady.

Prosimy o rejestrację na wydarzenie do 7 czerwca: https://forms.gle/Vam7jAvxS64uw6TM7

Osoby zarejestrowane otrzymają dostęp do obejrzenia filmu ‘Violet’ przed spotkaniem oraz link do spotkania na platformie Zoom. 

Więcej o filmie: https://www.relativitymedia.com/movie/violet-4/all

 Serdecznie zapraszamy!

Szanowni Państwo,

 

W załączeniu znajduje się oferta pracy na stanowisko pracownika administracyjnego w magazynie w miejscowości Niepołomice. Zachęcamy do zapoznania się z ogłoszeniem.

 

Biuro Karier


Szanowni Państwo

w imieniu Fundacji Rozwoju Kwalifikacji Stella Virium zapraszamy do XV edycji bezpłatnego projektu - Career Turn. Projekt skierowany jest do osób poszukujących pracy i prowadzony jest przez ekspertów jednej z wiodących międzynarodowych firm – UBS Bank (z siedzibą m.in. w Krakowie i Wrocławiu).

Career Turn jest realizowany cyklicznie od 2014 roku i jest objęty patronatem honorowym Rady Miasta Krakowa.

Projekt realizowany w j. angielskim.

Do kogo kierujemy?

Do osób posługujących się j. angielskim w stopniu co najmniej komunikatywnym:

  • bezrobotnych,
  • o statusie uchodźcy wojennego z Ukrainy
  • mających trudności z podjęciem zatrudnienia,
  • zagrożonych utratą pracy,
  • pracujących poniżej swoich kwalifikacji,
  • wracających na rynek pracy po przerwie związanej np. z chorobą lub wychowywaniem dziecka,
  • dyskryminowanych ze względu na wiek, płeć, orientację, pochodzenie etniczne, niepełnosprawność, brak wyższego wykształcenia i doświadczenia zawodowego,
  • studentów wchodzących na rynek pracy,

Co oferujemy?

  • dwutygodniowe szkolenia online w j. angielskim pozwalające beneficjentom zdobyć wiedzę i umiejętności z zakresu zawodowego (poszukiwania pracy, obsługi programów biurowych), kompetencji miękkich i podstaw pracy w środowisku międzynarodowym;
  • doskonalenie znajomości praktycznej języka angielskiego;
  • indywidualne wsparcie coachów i mentorów;
  • przygotowanie i wsparcie w procesach rekrutacyjnych;
  • certyfikat potwierdzający osiągnięte kwalifikacje.

Kiedy?

Szkolenia online w dniach 4-15 lipca 2022, w godzinach ok. 9-15.00

Pozostałe formy wsparcia: mentoring / coaching do wykorzystania do końca października (terminy będą ustalane indywidualnie).

Więcej informacji oraz zapisy do 12 czerwca na stronie www.stellavirium.org poprzez formularz zgłoszeniowy na podstronie projektu Career Turn.

Wszystkie działania projektowe są finansowane przez korporację sektora usług wspólnych, firmę UBS i opierają się na zaangażowaniu pracowników – wolontariuszy UBS w roli rekruterów, trenerów, mentorów i coachów.

Opinie uczestników edycji 2020:
„Chciałam bardzo podziękować za możliwość wzięcia udziału w projekcie Career Turn (…) Udział w szkoleniach, możliwość kontaktu z tak wieloma osobami z różnych szczebli i jeszcze sesje mentoringowe sprawiły, że moja wiara w siebie i swoje możliwości zwiększyła się stokrotnie (…) Każda historia wykładowcy była jak inspiracja, że jeśli czegoś naprawdę chcemy to możemy to osiągnąć (…) Dlatego też wysłałam CV do dużych organizacji i właśnie dzisiaj podpisuje kontrakt z jedną z nich. Nie potrafię opisać jak szczęśliwa jestem i jak bardzo zmieniło się moje myślenie (…) Bardzo dziękuje każdej osobie, która przyczyniła się do tego, że dziś jestem innym człowiekiem, pełnym wiary w siebie i swoje możliwości” Agnieszka (Career Turn 2021).


Studencie ?  W te wakacje planujesz rozpocząć staż lub pierwszą pracę? ? Zastanawiasz się, jaki rodzaj umowy będzie dla Ciebie najlepszy? ? Masz wątpliwości dotyczące przepisów prawa pracy?

Już 25 maja (środa) zapraszamy na darmowy webinar “Prawo pracy – co powinieneś wiedzieć zanim zaczniesz staż lub pracę?”, organizowany wspólnie z ABB.  Podczas spotkania ekspertki ABB, Dorota Wojtala-Kwaśnik oraz Emilia Kulpok, odpowiedzą m.in. na pytania takie jak:  

? Czym różnią się rodzaje umów?
? Jak staż pracy wpływa na ilość przysługujących Ci dni urlopowych?
? W jaki sposób wyliczyć długość okresu wypowiedzenia?

? Masz własne pytania na temat prawa pracy? Napisz w komentarzu, jakie dodatkowe kwestie powinniśmy poruszyć podczas eventu! ? Startujemy o 17:00. ⏰ Nie może Cię zabraknąć! ?

Zapisz się tutaj https://buff.ly/3kIbIPI

 

Are you interested in Asset Management?

Do you want to begin your career on a high note?

Join us for an online meeting with State Street Global Advisors and learn what it is like to work for the world's fourth largest asset manager.

During the event you will also find out more about internship and development opportunities at State Street Global Advisors.

See what else you can expect during 90 minutes webinar:

Part 1: State Street Global Advisors:

  • Firm overview and its Poland branch
  • Why to join Internship Program at State Street Global Advisors - departments description, roles, content of internship program and future opportunities, how working students can manage work-life balance - tips
  • Successful story of interns - hear directly from interns who are now full-time employees

Part 2: Recruitment process

  • Overview - hear from universities relations team
  • Tips and tricks about recruitment process  

Bonus

  • Q&A session
  • Bonus: Case study - 'Zillow scenarios'

Ready to sign up?

Click the registration link below!

See you there!

? https://app.evenea.pl/event/ssgawebinar/


PS. Certificates are provided for participants :)

 

About State Street Global Advisors:

State Street Global Advisors is a global leader in providing investment management services to clients worldwide. With ~$4.1 trillion of assets under management, SSGA has the size, scale and global perspectives to provide insightful solutions to meet the requirements of our clients. Please visit www.statestreet.com for further corporate reports and press releases.

As the industry pioneer of the global ETF market, SSGA launched the first US listed ETF in 1993 (SPDR S&P 500) and has remained on the forefront of responsible innovation, evidenced by the introduction of many ground-breaking products, including first-to-market launches with gold, international real estate, international fixed income, and sector ETFs. SSGA has almost $700 billion in global ETF assets.

State Street Global Advisors established its Poland operations in 2018, and currently employs 120 people in various areas: Investments, SPDR ETFs, Global Institutional Group, Global Funds Management, Risk, Investment Operations, Compliance, legal - to name a few.

 


Jak znaleźć pracę? Którą drogą mam iść? Jaka przyszłość przede mną? Czego mam się jeszcze nauczyć, a co jest moim talentem? Czy spełnię oczekiwania pracodawcy?

 
Jeśli Ty też zadajesz sobie te pytania, koniecznie weź udział w bezpłatnym wydarzeniu online Debata Make the Change - Młodzi na rynku pracy. Eksperci z różnych środowisk będą rozmawiać o zawodowych wyzwaniach, które stoją przed osobami wkraczającymi na rynek pracy.

 

⏰ Debata odbędzie się online 25 maja w godz. 17:00-19:00. Dołącz do wydarzenia i bądź na bieżąco!

 
Do projektu Make the Change zapraszamy osoby zainteresowane wzmocnieniem swoich kompetencji na rynku pracy oraz chętne do podzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem w temacie zatrudniania młodych.

W trakcie rozmowy poznamy perspektywy różnych środowisk: naukowego, biznesowego, korporacyjnego, psychologicznego oraz osób młodych i zmierzymy się z ważnymi pytaniami:

- Jak szukać pracy?

- Co robić po studiach?

- Czego może oczekiwać pracodawca?

- Jak rozwijać swoją karierę zawodową?

- Czego w pracy oczekują młode osoby?

 
Dowiedz się więcej o projekcie Make the Change: https://siecprzedsiebiorczychkobiet.pl/mtc-mlodzi-na-rynku-pracy/

 

Fundacja Runmageddon zaprasza do wzięcia udziału w wolontariacie sportowym, który odbywać się będzie podczas biegu Runmageddon Kraków Dobczyce w dniu 28.05 - 29.05.22r. 

Lokalizacja biegu: Podgórska 3, 32-410 Dobczyce

Proponowana strefa do obstawienia: Strefa Trasy oraz Strefy Miasteczka 

Godziny Wolontariatu:

Sobota I zmiana (28.05.2022)

06:00-16:30

Sobota II zmiana (28.05.2022)

15:00-19:00

sobota NOCNY (28.05.2022)

19:00-24:00

Niedziela I zmiana (29.05.2022)

06:00-15:00

Niedziela II zmiana (29.05.2022)

14:00-19:00

 

- Godziny mogą ulec zmianie :)

- Zainteresowanych pomocą w tygodniu zapraszamy w godzinach : 7:30 - 17:30, w dniach 24.05 - 31.05.2022 

 

Dokładny opis stref, na których można pomagać:

Trasa

Opis: Każdy wolontariusz otrzymuje swoją przeszkodę... do nadzorowania! Czasem w grupie, a czasem w pojedynkę, ale zawsze w jednym celu: tworzyć niezapomnianą atmosferę na trasie! Dopingowanie, pilnowanie, sędziowanie – tu nie ma miejsca na nudę!

Dla kogo: Dla urodzonych kibiców i sprawiedliwych sędziów – dobra zabawa jest ważna, ale regulamin – rzecz święta. Mile widziane zainteresowanie biegami przeszkodowymi, ale bez obaw – i tak przejdziesz szkolenie!

Runmageddon Kids

Opis: To miejsce, gdzie Runmageddonową przygodę przeżywają dzieci w wieku 4-11 lat! Najbardziej kolorowa i uśmiechnięta strefa na całej imprezie! Tu również dzielimy się pomiędzy start, metę i trasę, a w każdym z tych obszarów wspieramy i dopingujemy małych bohaterów!

Dla kogo: Dla osób, które lubią przebywać wśród dzieci i potrafią zmotywować naszych najmłodszych zawodników do pokonywania przeszkód i samych siebie! Energia, uśmiech i niezliczona ilość zbitych piątek są tu na porządku dziennym! Jeśli szukasz trochę więcej spokoju, a dodatkowo jesteś świetnie zorganizowany/a, zapraszamy do Biura Zawodów KIDS.

Biuro zawodów

Opis: To miejsce, które podczas trwania eventu cały czas tętni życiem! Osoby komunikatywne świetnie się sprawdzą jako główne źródło informacji dla naszych zawodników, którzy odbierają tutaj pakiety startowe.

Dla kogo: Do Biura Zawodów zapraszamy osoby pozytywne, kulturalne, komunikatywne i dobrze zorganizowane! Panie z czarującym uśmiechem znajdą u nas miejsce, malując numery startowe na twarzach podekscytowanych zawodników.

Meta

Opis: Strefa pozytywnych emocji – satysfakcji, okrzykom radości i gratulacjom nie ma końca! Wolontariusze na mecie wręczają zawodnikom należne im trofea (medale, buffy), napoje i dbają o zwrot chipów do pomiaru czasu.

Dla kogo: Dla ciepłych, radosnych osób, które z uśmiechem przywitają naszych strudzonych walką zawodników Runmageddonu i nie obawiają się pobrudzenia od ich gorącego przytulania!

Depozyt

Opis: W depozycie zawodnicy zostawiają swoje rzeczy pod odpowiednim numerem, a po biegu mogą je odebrać. Wszystko musi być tu świetnie zorganizowane. Nie obawiaj się nudy – czasem bijemy tu rekordy kroków!

Dla kogo: Potrafisz działać szybko i lubisz porządek? Nawet jak nie lubisz, to polubisz! ;) Zapraszamy!

 

Co zapewniamy dla Wolontariuszy: 

- zaliczenie praktyk lub stażu

- zaświadczenie o odbytym wolontariacie 

- całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja)

- koszulkę techniczną oraz bandankę Runmageddon 

- bony na start w biegach lub bony na odzież SMMASH

- profesjonalną opiekę organizatorską

- ubezpieczenie NNW

 

Chęć udziału w Wolontariacie można zgłosić na 2 sposoby:

- przez stronę www.runmageddon.pl/wolontariat

- telefonicznie pod numerem:

 

Jagoda (Administracja wolontariatu) - 530 650 267,

Paulina ( koordynator wolontariatu) - 732 923 701,

 

Zapraszamy Was na drugą edycję wirtualnego tygodnia studenckiego „Mercer dzieli się wiedzą”, który prowadzony będzie przez ekspertów firmy Mercer w dniach 23 - 26 maja.

Jest to bezpłatny cykl webinariów skierowany do studentów i absolwentów uczelni wyższych, którzy rozpoczynają swoją karierę zawodową, ale nie tylko. Zapraszamy wszystkie osoby, dla których proponowane przez nas tematy są atrakcyjne.
Jako lider w dziedzinie doradztwa HR na polskim rynku, kolejny raz dzielimy się wiedzą i najlepszymi praktykami z rynku.

Wierzymy, że dzięki poradom od naszych praktyków dotyczących między innymi aplikowania o pracę i rozmów rekrutacyjnych, zarządzania finansami osobistymi czy też najnowszym danym o tym, jak zarabia się w Polsce, pomożemy wielu osobom lepiej przygotować się na przyszłe wyzwania zawodowe. Będzie nam niezmiernie miło, jeśli dołączycie do nas na wybrane lub też wszystkie dostępne sesje.

Zachęcamy również do śledzenia na bieżąco naszego kanału LinkedIn, gdzie będziemy zamieszczać wszystkie szczegóły dotyczące wydarzenia.

Proszę zapoznajcie się ze szczegółami wystąpień, które znajdziecie poniżej i zarejestrujcie się, aby otrzymać link do wydarzenia.

Do zobaczenia!