Dzień dobry,

Kancelaria Prawna - DK LAW poszukuje osoby na stanowisko administracyjne do Kancelarii Prawnej. Osoba ta będzie odpowiedzialna m.in. za administrację biura oraz kontakt z Klientami, również w języku angielskim. Możliwy niepełny wymiar etatu - preferowane 3/4 etatu.

Pełny opis stanowiska dostępny na stronie Recruitment Loop.

 

Szanowni Państwo,

 

Zapraszamy do wzięcia udziału w wydarzeniu organizowanym przez Uniwersytet SWPS dotyczącym rozwoju w obszarze e-learningu.

Termin: 26.10.2022 (środa) o godz. 17:00
Miejsce:   online – za pomocą narzędzia Google Meet - link zostanie udostępniony w kalendarzu google osobom zapisanym

Więcej informacji oraz możliwość zgłoszenia się na wydarzenie, znajdują się pod pod linkiem.

 

Serdecznie zachęcamy do zapisów.

Zostań Ambasadorem Marki Grupa Azoty na swojej uczelni w roku akademickim 2022/2023.

 

 

Ambasadorzy to osoby, których zadaniem jest pomoc w budowaniu pozytywnego wizerunku Grupy Azoty w obrębie krajowych uczelni wyższych.
W dzisiejszych czasach  kiedy kluczem do sukcesu jest nie tylko posiadana wiedza, ale również umiejętności jej praktycznego wykorzystania bardzo ważne jest, aby potencjalny pracownik nabrał ich już w trakcie procesu edukacji. W budowaniu trwałej synergii niezbędną rolę łącznika pełni Ambasador.  

 

W trakcie trwania rocznej kadencji, zadaniem wybranych studentów i doktorantów będzie wspieranie Grupy Azoty w organizacji wydarzeń o charakterze promocyjno – informacyjnym, zaadresowanych do przedstawicieli środowiska akademickiego.

 

Uczestnictwo w programie stwarza unikatową szansę na poznanie organizacji od wewnątrz, a także rozwój kompetencji miękkich. Ponad to Uczestnicy programu zyskują możliwość zbycia doświadczenia z zakresu organizacji pracy własnej, zarządzania projektami czy pracy w zespole.

 

Program skierowany jest do młodych ludzi, którzy nie boją się podejmowania nowych wyzwań, są czynnymi użytkownikami mediów społecznościowych, a także wiążą swoją przyszłość zawodową z sektorem przemysłowym i chcą reprezentować największy polski koncern chemiczny w środowisku akademickim.

 

W zamian za skuteczną współpracę Ambasadorzy mogą liczyć na benefity w postaci: miesięcznego wynagrodzenia, możliwość zwiedzania zakładów, udział w spotkaniach integracyjnych, czy nawiązanie cennych kontaktów biznesowych już na etapie kształcenia. Najlepsi Ambasadorzy mogą liczyć na wsparcie przedsiębiorstwa w realizacji własnych projektów naukowych.

 

Do zadań Ambasadorów należy: aktywna promocja marki Grupa Azoty, bieżące śledzenie działań Grupy w mediach branżowych, zamieszczanie materiałów informacyjno-promocyjnych na portalach społecznościowych, przekazywanie informacji oraz wsparcie przy organizacji spotkań, seminariów, warsztatów, wydarzeń o charakterze promocyjnym – także w formule online, informowanie opiekuna o wydarzeniach organizowanych na uczelniach.

 

Zaproszenie do programu adresujemy w szczególności do członków studenckich kół naukowych, samorządów oraz organizacji studenckich, a także osób zaangażowanych w sprawy uczelni, które dobrze poruszają się w jej strukturach.

 

Nabór do programu odbywa się na podstawie wypełnionego formularza rekrutacyjnego dostępnego na stronie: https://www.grupaazoty.com/ambasador-marki/formularz-rekrutacyjny

 

 

Nabór trwa od 11 do 31 października 2022 r.

 

 

Szanowni Państwo,

 

Zapraszamy do wzięcia udziału w warsztatach Career Readiness organizowanych przez Uniwersytet SWPS. Warsztaty realizowane będą wyłącznie w języku angielskim

Przekazuję link do zapisów, który zawiera także informacje o programie: 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSes8pvrNSze4KYpwboJgScIvr7b9Qe77HEwRJgeXTyR8vfGbw/viewform

 

Biuro Karier 

 

CS Specialist + Swedish or German 

  

We are Sylvamo - The World’s Paper Company. Our purpose is to produce the paper the world relies on in the most responsible and sustainable ways. Come grow with us! 

Customer Service Specialist with Swedish or German  

contract of employment | full-time | Kraków 

If you have a good knowledge of English and French or Swedish or German and you are ready to work in a dynamic, multicultural environment, we invite you to apply for a job at our company!  

 

WE OFFER: 

  • Soft and technicalskillstrainings, includinglanguageclasses,
  • Internaljobshadowing program, one-on-ones with managers,
  • 24/7 employee assistance program for legal and psychological needs of you and your family members, along with private medical care,
  • Hybrid model of work – occasionalwork from office (after on-boarding),
  • Yoga classes.

 

Check out our requirements in the announcements below ⬇ 

https://www.pracuj.pl/praca/customer-service-specialist-with-swedish-krakow,oferta,1002097125  

https://www.pracuj.pl/praca/customer-service-specialist-with-german-krakow,oferta,1002097123  

 

 

Marsh EBSC is seeking candidates for the following position based in the Warsaw office:

Junior Operations Analyst / Operations Analyst with Norwegian (back office)

What can you expect?

• Do you want to start your career in a global company with many career opportunities?
• Are you ready to join a growing multinational team of professionals in our Warsaw office in Poland?
• Are you ready for a great work atmosphere and a professional life adventure? If so, we are looking for you!

About Marsh European Support Centre in Warsaw:

EBSC, as the internal center of excellence, has taken over operations from Marsh Europe insurance business to let our brokers focus directly on clients. In our daily work, we strive for efficiency, high quality, and outstanding results delivering them on time. Our scope of service includes different kinds of support like: administrative activities, insurance policy management, claims, invoicing, and data management.

We have around 300+ colleagues on board of 9 nationalities (and we’re still growing!) but our plans are ambitious as we want to triple the size of the team within two years! As we love languages, we speak 21 of them in total! We care about our well-being and we know that a friendly, supportive and inclusive work atmosphere is crucial!

What is in it for you?
• Possibility to gain professional experience in a global company that is reshaping the industry
• Great personal development and career opportunities – there are various career paths within the teams and an internal recruitment policy
• Stable employment with a permanent work contract and an attractive benefits package (including private health care - family package, prepaid restaurant or shopping card topped up every month, prepaid sports & culture card or a Multisport card, language course, unlimited access to online learning platforms, retirement plan)
• Possibility to take part in different projects initiated and led by employees (like: fun team, sports club, diversity group, social impact team)
• Multilingual community with inclusive atmosphere and a smart casual dress code
• A modern office in Warsaw city center, just next to the M2 “Rondo Daszyńskiego” underground station bit.ly/3rWNzaH

We will count on you to:
• Support internal Marsh colleagues from Norway in all kind of administrative tasks
• Use your foreign language capabilities on the daily basis to handle documentation received from the insurance brokers
• Use your attention-to-detail skills for data entry in our internal systems
• Be open to share your ideas to identify opportunities for improvements
• Communicate with stakeholders

What you need to have:
• Spoken and written knowledge of both English and Norwegian (minimum B2)
• Attention to detail
• Problem-solving attitude
• Ability to build a relationship with colleagues
• Fast learning capabilities

What makes you stand out:
• Previous experience in SSC/ BPO or insurance sector
• Continuous improvement approach.

If you would like to apply for this position, please fill in on-line application form and enclose your CV in English.

https://careers.marshmclennan.com/global/en/job/R_206122/Junior-Operations-Analyst-Operations-Analyst-with-Norwegian-back-office-2-openings 

Marsh is the world’s leading insurance broker and risk adviser. With over 35,000 colleagues operating in more than 130 countries, Marsh serves commercial and individual clients with data driven risk solutions and advisory services. Marsh is a business of Marsh McLennan (NYSE: MMC), the leading global professional services firm in the areas of risk, strategy and people. With annual revenue approaching US $17 billion and 76,000 colleagues worldwide, MMC helps clients navigate an increasingly dynamic and complex environment through four market-leading businesses: MarshGuy CarpenterMercer, and Oliver Wyman. Follow Marsh on Twitter @MarshGlobalLinkedInFacebook; and YouTubeor subscribe to BRINK.

 

Marsh McLennan is committed to embracing a diverse, inclusive and flexible work environment. We aim to attract and retain the best people regardless of their sex/gender, marital or parental status, ethnic origin, nationality, age, background, disability, sexual orientation, gender identity or any other characteristic protected by applicable law.

Targi pracy Talent Days - odkryj z nami swój TALENT!

 

Zaczynasz lub kończysz studia, a może obronę masz już za sobą? Nauka, nauką, ale…  chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie w pracy i nie wiesz jak zabrać się za jej poszukiwanie? Nie trać czasu na scrollowanie ofert - weź udział w targach pracy Talent Days. Z naszą pomocą odkryjesz swój karierowy Talent!

Targi pracy to idealne miejsce dla tych, którzy dopiero startują na rynku pracy i chcą poznać jego tajniki. Na Talent Days, z pewnością, znajdą też coś osoby, które te pierwsze kroki mają już za sobą. Jest to miejsce spotkań dla szukających możliwości rozwoju młodych Talentów oraz TOPowych pracodawców z wielu branż. Spotkasz tam firmy rekrutujące do swoich teamów - od marketingu, przez finanse, na inżynierskich tematach kończąc.

 

Zdecydowaną przewagą targów pracy nad innymi formami poszukiwania zatrudnienia, jest możliwość zrobienia researchu, poprzez bliskie poznanie potencjalnych pracodawców i wchodzenie z nimi w bezpośrednie interakcje. To też niesamowita szansa, by porozmawiać z rekruterami w cztery oczy. W ten sposób możesz zabłysnąć i zdobyć przewagę nad pozostałymi kandydatami na wymarzone stanowisko. Ciebie rekruter pozna na żywo, podczas gdy inny aplikujący będzie tylko kolejną kartką papieru z rozpisanym CV.

Jeśli zdecydujesz się na udział w naszym wyjątkowym programie Talent Match, to praca sama znajdzie Ciebie! Ty musisz tylko dać nam się lepiej poznać - wypełniaj krótki formularz,      by pochwalić się tym, co umiesz oraz podzielić swoimi oczekiwaniami. My wrócimy do Ciebie        z dopasowanymi ofertami pracy.

 

Stresujesz się udziałem w targach pracy? Nie ma czym! Nie tylko Tobie zależy, bo dobrze na nich wypaść! Ten “casting” działa w dwie strony. Przechadzając się między stoiskami poszczególnych firm, zdecydujesz z kim czujesz dobre flow i chcesz pracować. Dowiesz się też, które miejsce oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, możliwości rozwoju i ciekawe, dodatkowe benefity. Jeśli poczujesz #perfectMATCH, pamiętaj o zostawieniu swojego CV - zrobisz to poprzez zeskanowanie swojej opaski z zakodowanym e-CV, którą dostaniesz na samym początku wydarzenia.

 

Brzmi dobrze? To jeszcze nie wszystko! Talent Days to nie zwykły event rekrutacyjny, a pełen EXPERIENCE. Oprócz stoisk pracodawców skorzystasz z dodatkowych atrakcji i opcji na rozwój. Zajrzyj do strefy warsztatów, by poszerzyć wiedzę z wybranej dziedziny albo dosiądź się do Round Table i podyskutuj z ekspertami na interesujący Cię temat. Koniecznie odwiedź też CV-point, by dzięki poradom doświadczonego rekrutera, przygotować BEST CV EVER! Na sam koniec - uzupełnij je o profesjonalne zdjęcie, które w strefie FOTO zrobimy Ci absolutnie za FREE.

 

Podczas dotychczasowych XVII edycji wydarzenia, uczestniczące w nim osoby miały szansę aplikować na aktualne oferty pracy, jak również zadać szereg pytań takim firmom, jak m.in. Google, T-Mobile, IKEA, Procter & Gamble, LOT czy PwC. Teraz ta realna szansa na rozwój i udaną karierę stoi właśnie przed Tobą! Jedyne co musisz zrobić, to zarejestrować się na wydarzenie, pobrać swój bezpłatny bilet i przyjść na Talent Days.
Nie wierzysz? Uczestnicy ostatniej edycji naszych targów już od kilku miesięcy z sukcesem pracują w najlepszych firmach w kraju i za granicą. Odwiedź stronę talentdays.pl i poznaj ich historie! Wspólnym głosem mówią, że udział w Talent Days był nie tyle dobrą, co najlepszą decyzją, jaką mogli podjąć na początku karierowej drogi. Podkreślają też, że podczas targów pracy szczególnie cenili sobie nieformalną atmosferę spotkań i rozmów z pracodawcami, w tym możliwość zadania im nawet najbardziej (pozornie) niewygodnych pytań.

 

Jeśli chcesz rozkręcić swoją karierę i nie chcesz tracić czasu na wysyłanie setek CV, a następnie zabawę w głuchy telefon, to koniecznie postaw na nasze wsparcie. Najbliższa edycja Talent Days - największych targów pracy i praktyk w Polsce, odbędzie się w październiku 2022 r. Już jesienią spotkamy się w czterech miastach:

 

  • Katowice (MCK) - 11 października,
  • Kraków (ICE Kraków) - 13 października,
  • Warszawa (PGE Narodowy) - 18 października,
  • Wrocław (Tarczyński Arena) - 26 października.

 

Widzimy się już niedługo. Tylko od Ciebie zależy, w którym mieście się spotkamy. Dołącz do nas i odkryj swój Talent do kariery! Rejestracja trwa, pobierz swój bezpłatny bilet   na talentdays.pl.

 

Do zobaczenia na targach Talent Days!

 

 

### KONTAKT:

 

--

Grupa Absolvent to czołowy gracz polskiego rynku HR i EB. Jest trzykrotnym laureatem nagrody Deloitte Fast 50 w kategorii: najszybciej rozwijająca się firma technologiczna w Europie Środkowo-Wschodniej. W 2019 roku wyróżniona przez Financial Times jako jedna z 1000 najszybciej rozwijających się spółek w Europie, a w 2021 roku nagrodzona przez ABSL tytułem Talent Development Leader. Do jej najważniejszych inicjatyw należą targi pracy Talent Days, wspierające rozwój karierowy młodych Talentów oraz tech festival Code Europe, kierowany do pasjonatów świata IT.

 

W razie jakichkolwiek pytań dotyczących jesiennej edycji targów Talent Days, serdecznie zapraszamy do kontaktu:

 

Damian Piróg

Grupa Absolvent

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel. (+48) 796-999-477

 

 

 

Szanowni Państwo,

serdecznie zachęcamy do zapoznania się z najnowszą ofertą szkoleniową. 

29.09.2022 r. Jak poprawić efektywność firmy o 32% – DARMOWY WEBINAR

03-05.10.2022 r.  Prowadzenie szkoleń i warsztatów – również on-line!

10-11.10.2022 r.  Trening umiejętności kierowniczych

19.10.2022 r.  Zyskowne usprawnienia w firmie – Lean praktycznie

14-15.11.2022 r.  Rekrutacja i selekcja pracowników

10.11.2022 r.  Mediacje – alternatywny sposób rozwiązywania konfliktów

14.11-13.12.2022 r.  Intensywny Kurs Zarządzania Projektami 

24.11.2022 r.  Strategiczne wykorzystanie reklam na Facebooku i Instagramie

Zapraszamy do kontaktu: tel.: 12 683 24 77;  e-mali: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  

Więcej informacji na stronie: https://wse.krakow.pl/kalendarz-szkolen/

 

 

Dobra gra komputerowa nie może się obejść bez dobrej fabuły. Ale dobra fabuła nie powstanie bez zdolnego scenarzysty. Tych jednak w branży gier jest ciągle za mało. Dlatego Game Creators Academy zaprasza wszystkich zainteresowanych pisaniem na Game Writing Workshop.

Game Writing Workshop to kurs przeznaczony dla wszystkich, którzy są zainteresowani tworzeniem scenariuszy do gier. Zapraszamy zarówno tych, którzy mają już pierwsze doświadczenia w gamedevie, jak i tych, którzy dopiero szukają swojej drogi. Zajęcia prowadzić będą weterani polskiej branży gier na co dzień pracujący w największych studiach, takich jak Techland czy CD Projekt. Dzięki temu kursanci zyskają nie tylko wiedzę, ale też umiejętności praktyczne oraz świadomość najnowszych trendów i potrzeb rynku, co pozwoli im na lepsze wejście w świat tworzenia gier.

Kurs odbywa się w formie online i startuje 22.10.2022 i potrwa do 27.11.2022 (przerwa na długi weekend 12-13.11). Zajęcia odbywają się co sobotę i niedzielę w formie 6-godzinnych warsztatów.

W programie przewidziano miedzy innymi: zajęcia z tworzenia scen, postaci i dialogów, warsztaty worldbuildingu, wykłady z wykorzystania narracji do kierowania doświadczeniem gracza czy też praktyczne zajęcia z wykorzystywania najpopularniejszych systemów dialogowych. Kurs dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury w ramach programu “Rozwój Sektorów Kreatywnych.”

W związku z dofinansowaniem Ministerstwa, każdy uczestnik płaci jedynie 400zł, w miejsce standardowych 1600zł.

Zapisy oraz szczegółowe informacje można znaleźć na: https://gamecreatorsacademy.pl/produkt/game-writing-workshop/

 

Indie Starter to nowy kameralny zespół tworzący gry, zajmujący się tak grami planszowymi oraz fabularnymi rpg, jak i grami z gatunku indie. W naszym zespole znajdują się osoby o dużym doświadczeniu w branży (współtwórca jednego z pierwszych polskich systemów rpg, współtwórca Wiedźmina 1, są doświadczeni twórcy gier horrorowych wcześniej pracujący w Bloober Team). Aktualnie możemy przyjąć kilka osób na zdalne praktyki, głównie osoby zainteresowane tworzeniem Ilustracji i szeroko pojętego 2d artu, narrative i game designerów oraz oczywiście osoby chcące podszkolić się i spróbować sił przy projektowaniu gier planszowych oraz fabularnych z naszym zespołem. 

Zgłoszenia na praktyki prosimy kierować na mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.