Rozważasz pracę, staż zawodowy w innym kraju europejskim? Może w Norwegii?

Zapraszamy na spotkanie informacyjne z EURES (Europejskie Służby Zatrudnienia eures.europa.eu , eures.praca.gov.pl ):

Podczas spotkania dowiesz się:

-  czym są usługi EURES, jak z nich skorzystać,

- o warunkach życia i pracy w Norwegii,

- o projekcie dedykowanym osobom, które rozważają powrót do Polski po pobycie w innym kraju UE.

Będziesz mógł zadawać pytania prelegentom.

Wszystko bezpłatnie, z udziałem doradców EURES z Norwegii i Polski.

 

Kiedy:

20.03.2024

 

Godzina:

10.00

 

Czas trwania max. 2 godziny

 

Gdzie:

Online, platforma Zoom

 

Wcześniejsze zapisy na spotkanie online do 19.03.2024 bezpośrednio na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Praca w Norwegii z EURES-Warsztaty (pociagdokariery.pl); osobom zapisanym na spotkanie zostanie przesłany link do spotkania.

Pytania dotyczące spotkania można przesyłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Fundacja Gospodarki i Administracji Publicznej poszukuje osoby, która byłaby odpowiedzialna za pracę nad kanałami na You Tube oraz Spotify.

Jeżeli lubisz pracę z ludźmi, znasz język angielski i interesujesz się grafiką, ta oferta jest dla Ciebie!

Do zakresu Twoich obowiązków należałoby:

  • tworzenie miniaturek do filmów - wymagana umiejetność pracy w Canva 
  • tworzenie i edycja napisów do filmów - wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
  • zarządzanie treściami na kanale You Tube - dodawanie treści, tworzenie opisów materiałów wideo, planowanie premier nowych materiałów wideo, archiwizowanie plików (filmy oraz miniaturki) na dyskach fizycznych
  • zarządzanie treściami na kanale Spotify - dodawanie treści, tworzenie opisów materiałów audio oraz wideo, planowanie premier nowych materiałów, archiwizowanie plików (pliki dźwiękowe, filmy oraz miniaturki) na dyskach fizycznych

Więcej informacji można uzyskać wysyłając e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Praktyki studenckie w firmie ANTAL w dziale HR

Jeżeli:
- Interesują Cię zagadnienia związane z rekrutacją, rynkiem pracy, HR i administracją,
- Lubisz kontakt z ludźmi i dobrze czujesz się budując relacje – nasza praca to kandydaci, klienci i zespół, więc to NAPRAWDĘ WAŻNE ^^
- Potrafisz szybko się uczyć i docierać do informacji – research będzie Twoją codziennością,
- Umiesz dobrze organizować swoją pracę, szybko reagujesz na nowe wyzwania,
- Chcesz rozwijać się w agencji rekrutacyjnej realizującej projekty dla międzynarodowych firm.

A do tego:
- Znasz angielski na poziomie min. B2 – często rozmawiamy z obcokrajowcami,
- Jesteś dostępny na min. pół etatu,
- Super jeśli pracowałeś w rekrutacji/ HR ale docenimy też doświadczenie ze sprzedaży, obsługi klienta, administracji itp.
- To znaczy, że powinieneś aplikować!

Twoje obowiązki:
- Poszukiwanie kandydatów różnymi metodami (research w bazach wewnętrznych i social mediach, direct search, networking)
- Tworzenie ogłoszeń, profili kandydatów
- Zadania administracyjne związane z rekrutacją i administracją dokumentów  
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

CV prosimy przesyłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

W imieniu organizatora Targi w Krakowie Sp. z o.o. zapraszamy do udziału w 13. edycji konkursu na najlepszy projekt opakowania w ramach 16. Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations.


Strefa Studenta to konkurs skierowany do młodych projektantów, który stwarza niepowtarzalną szansę na nawiązanie pierwszych kontaktów biznesowych i pozyskanie poważnych zawodowych zleceń. Konkurs składa się z dwóch etapów i zostanie rozstrzygnięty w trzech kategoriach: Wrażenie, Funkcjonalność i forma oraz Szata graficzna.


W pierwszym etapie projekty zgłaszane do konkursu należy przesłać za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego do 30 kwietnia 2024 roku, godz. 12:00. Zgłoszone prace zostaną ocenione przez profesjonalne Jury, w skład którego wejdą autorytety środowiska oraz praktycy i eksperci branży opakowaniowej i graficznej. Ogłoszenie wyników I etapu nastąpi 3 czerwca 2024 roku.


Do drugiego etapu trafi 12 najlepszych zgłoszeń. Ich autorzy znajdą się w finale, który odbędzie się w dniach 09-10 października 2024 roku w EXPO Kraków podczas 16. Międzynarodowych Targów  Opakowań Packaging Innovations w specjalnie stworzonej strefie wystawienniczej. Uczestnicy konkursu podczas 2-minutowych prezentacji będą mieli szansę zaprezentować prototypy swoich prac, opowiedzieć o nich Jury i odpowiedzieć na pytania ekspertów. Jury na podstawie ocen projektów oraz prezentacji uczestników wyłoni laureatów w ramach każdej z trzech kategorii.

Laureaci otrzymają nagrody pieniężne, statuetki oraz możliwość uczestnictwa w konkursie WorldStar  Student Awards, organizowanym przez Światową Organizację Opakowań i uznawanym za najbardziej prestiżowe wydarzenie dla młodych projektantów opakowań na całym świecie.

Więcej informacji oraz regulamin konkursu na stronie: https://packaginginnovations.pl/strefa-studenta

 

Szanowni Państwo,

Firma Xfive zaprasza do aplikowania na staż na stanowisko Business Development Manager.

Treść oferty oraz formularz aplikacyjny znajdują się na stronie: 

https://xfive.recruitee.com/o/business-development-manager-intern-junior

 

 

Szukasz zawodowego doświadczenia? Nie wiesz jeszcze, jaki zawód Cię interesuje?  Potrzebujesz inspiracji do napisania CV? A może po prostu chcesz dowiedzieć się jak wygląda obecny rynek pracy?

 

Odpowiedzi na pytania oraz dawkę inspirującej wiedzy dostaniesz już

6 marca na Festiwalu Pracy JOBICON w Krakowie!


Na Festiwalu Pracy JOBICON czeka na Ciebie wiele atrakcji:

  • Możliwość rozmowy z przedstawicielami firm i zaaplikowania na oferty pracy
  • Udział w praktycznych warsztatach rozszerzających kompetencje
  • Wsparcie zawodowe w poszukiwaniu pracy od Ekspertów z Pracuj.pl – kreator CV, konsultacje CV, profesjonalna sesja zdjęciowa, symulacje rozmów rekrutacyjnych
  • Merytoryczne i pogłębione informacje o firmie na wykładach organizowanych przez Pracodawców
  • Dawka inspiracji od gości ze świata nauki i biznesu


I to wszystko zupełnie za darmo!
Nie trać czasu – zapisz się już teraz!

Po więcej szczegółów i swój bezpłatny bilet wstępu wejdź tutaj https://jobicon.pracuj.pl/krakow/

Szanowni Państwo,

 

Poniżej przesyłam link do oferty pracy w firmie produktowej Printbox Sp. z o.o. jako Mid UX/UI Designer.

Link do oferty:
 
Biuro Karier

Terapeuta zajęciowy /Fizjoterapeuta / Pedagog specjalny / Logopeda / Psycholog / Opiekun dziecka z niepełnosprawnością / Asystent medyczny

 

Fundacja Sustinae zaprasza specjalistów posiadających kwalifikacje do pracy z dzieckiem lub osobami z niepełnosprawnościami do świadczenia usług specjalistycznych dla rodzin z dzieckiem z niepełnosprawnością do 18 r.ż. na terenie m. Krakowa w okresie 1.07.2023r.- 30.04.2027r. w ramach zadania publicznego "Świadczenie usług specjalistycznych dla rodzin z dzieckiem z niepełnosprawnością".

 

Lokalizacje: Kraków, wg. uzgodnień w miejscu zamieszkania rodzin

 

Wymagania:

  • uzyskane kwalifikacje pozwalające na pracę z dzieckiem lub osobą z niepełnosprawnością (minimum licencjat);
  • doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą lub osobami z niepełnosprawnością;
  • predyspozycje osobowościowe do pracy z dziećmi, młodzieżą;
  • gotowość do pracy w miejscu zamieszkania rodziny lub w miejscu aktywności dziecka objętego usługami;
  • terminowość, sumienność;
  • zaświadczenie o niekaralności;
  • dyspozycyjność minimum 40 godz./miesiąc; w roku szkolnym głównie w godzinach popołudniowych;

 

Zakres obowiązków:

Katalog usług specjalistycznych dostosowany do potrzeb dziecka i rodziny objętej usługami. Usługi możliwe do realizacji 7 dni w tygodniu w godzinach 7:00-19:00.

 

W ramach zadania możliwa jest realizacja następujących usług specjalistycznych:

  1. Wspieranie rodziny w uczeniu i rozwijaniu umiejętności dziecka z niepełnosprawnością niezbędnych do samodzielnego życia, w tym:
  2. a) kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania;
  3. b) motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji;
  4. c) prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych;
  5. d) wspieranie w codziennych czynnościach życiowych.
  6. Interwencje i pomoc w zakresie funkcjonowania rodziny w środowisku oraz kształtowania relacji i postaw w rodzinie, w tym:
  7. a) pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych;
  8. b) ułatwienie dostępu do edukacji i kultury;
  9. c) doradztwo w zakresie uzyskania pomocy ze strony innych instytucji;
  10. d) pomoc w załatwianiu spraw urzędowych;
  11. e) kształtowanie pozytywnych relacji w rodzinie oraz odpowiednich postaw wobec dziecka z niepełnosprawnością.

3 Wspieranie i trening w zakresie wspomagania procesu leczenia dziecka z niepełnosprawnością, w tym wsparcie i trening:

  1. a) umiejętności pielęgnacji dziecka z niepełnosprawnością;
  2. b) w zakresie uzgadniania i pilnowania terminów badań, zabiegów, wizyt u lekarza;
  3. c) w zakresie pilnowania podawania leków oraz obserwowania ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania;
  4. d) w dotarciu do placówek służby zdrowia oraz placówek rehabilitacyjnych.
  5. Przejęcie czasowej opieki nad dzieckiem z niepełnosprawnością z zapewnieniem niezbędnych potrzeb życiowych w celu umożliwienia rodzicom:
  6. a) załatwienia spraw związanych z prowadzeniem gospodarstwa domowego;
  7. b) załatwienia spraw urzędowych;
  8. c) dbania o własne zdrowie;
  9. d) odpoczynku.
  10. Odprowadzanie i przyprowadzanie dziecka z niepełnosprawnością do/z przedszkola, szkoły,

 

Oferujemy:

  • umowa zlecenie lub umowa o świadczenie usług zawarta na okres trwania zadania;
  • elastyczny miesięczny harmonogram ustalany pomiędzy specjalistą, a rodziną objętą usługami;
  • zwrot kosztów dojazdu do miejsca świadczenia usługi;
  • szkolenia podnoszące umiejętności w pracy z dziećmi, młodzieżą z niepełnosprawnością;
  • wsparcie merytoryczne zespołu;

 

Aplikacje (CV wraz z informacją o preferowanej lokalizacji pracy) prosimy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Informacje związane z ofertą:

Katarzyna Rozbicka, tel. 692 963 154

Dominik Mucha, tel. 734 171 551

Zapraszamy!

Zapraszamy do Projektu „Kwalifikacje-kompetencje-doświadczenie. Absolwencki start do kariery” który realizowany jest w okresie od 1 października 2023 r. do 30 września 2024 r. (II etap).

 

Projekt przewiduje:

  • Diagnoza aktualnej sytuacji zawodowej wraz z przygotowaniem Indywidualnego Planu Działania,
  • Wdrożenie indywidualnej ścieżki kariery,
  • Grupowe warsztaty umiejętności psychospołecznych i treningów pracy,
  • Wsparcie asystenta rynku pracy w znalezieniu odpowiedniego miejsca zatrudnienia (pośrednictwo pracy),
  • Poradnictwo specjalistyczne (np. prawnik, terapeuta, coach, trener aktywizacji) - w razie potrzeby
  • Udział w szkoleniu zawodowym zmierzającym do uzyskania, podniesienia lub zmiany kwalifikacji – kursy z różnych dziedzin zawodowych!
  • Realizacja płatnego stażu zawodowego trwającego 4 miesiące, w wybranym przez Ciebie zawodzie,
  • Dodatek motywacyjny wypłacany co miesiąc

Jesteś idealnym kandydatem/kandydatką jeśli:

  • Posiadasz orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
  • Jesteś na ostatnim roku studiów lub absolwentem do 5 lat po otrzymaniu dyplomu

 

Jak wziąć udział?

Wyślij do Nas swoje CV, a my umówimy się z Tobą na spotkanie lub zadzwoń i zapytaj o szczegóły. W tytule maila wpisz „Absolwent”.

Kontakt:  e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel.; 692 957 833

 

Projekt współfinansowany jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, dzięki czemu jako Fundacja możemy zaoferować kompleksowe wsparcie w wejściu na rynek pracy!

Szanowni Państwo,

Poniżej znajdują się propozycje praktyk dla studentów/studentek w biurze sklepu internetowego www.interioro.pl
Sklep jest oficjalnym dystrybutorem marek Smeg, Gerlach, Krosno, Zeller itp. Tworzy aktualnie własne marki świec zapachowych, kieliszków i szklanek z hutą szkła Krosno. Biuro znajduje się w nowoczesnym biurowcu w wysokim standardzie, współpraca osób w zespole bezpośrednio ze specjalistami w zakresie analityki e-commerce, marketingu internetowego, product designerów i zarządu spółki. 

Dostępne stanowiska poniżej:

Graphic Designer WEB&Social Media

Czego się dowiesz?
- na tym stanowisku dowiesz się jak tworzyć miniatury dostosowane do sprzedaży w e-commerce na marketplacach oraz na witrynach własnych, nauczysz się administrować w zakresie banerów strony internetowej opartej o oprogamowanie Shoper, dowiesz się jak używać słów kluczowych pod SEO, będziesz współpracował z najlepszymi specjalistami z agencji SEO oraz ADS, będziesz w kontakcie z developerem strony, dowiesz się jak działa kalendarz e-commerce i jak tworzone są kampanie oraz będziesz współpracować z content creatorem social media, będziesz mieć kontakt z influencerami i agencjami z którymi pracujemy w kwestii reklam, możesz brać udział w sesjach produktowych oraz tworzeniu treści video. Dowiesz się jak korzystać z oprogramowania baselinker, z którego korzysta większość sklepów internetowych.

Czego wymagamy od Ciebie?
- umiejętność korzystania z programów graficznych Adobe Photoshop, Canva oraz gotowość do prostej edycji w administracji strony WWW oraz plików excel, wysokiego poczucia estetyki, ukierunkowania w social media

Zakres pracy:
- tworzenie banerów w redakcji strony internetowej z zastosowaniem sztucznej inteligencji
- tworzenie miniatur produktów
- tworzenie opisów reklamowych z uwzględnieniem słów kluczowych
- dodawanie produktów na stronę, tworzenie karuzel produktowych, ustawianie kategorii oraz parametrów produktów, redagowanie opisów i tworzenie formuł Excel w oparciu o modele AI
- dodawanie i redagowanie postów na social media
- praca z kalendarzem e-commerce w kampaniach produktowych
- obsługa programu baselinker w zarządzaniu ofertami

W skrócie to stanowisko jest oparte o cześć wizualno-redakcyjną sklepu internetowego oraz jego wizerunku w sieci i na social mediach



Database Operator E-commerce

Czego się dowiesz?
Jak stosować i tworzyć formuły AI we współpracy z MS Excel przy masowej edycji baz danych, wgrywania ich na serwery, dodawania masowego produktów, jak zarządzać ofertami na Allegro w oprogramowaniu Baselinker oraz Shoper, poznasz podstawy analityki sprzedażowej

Czego wymagamy od Ciebie?
Obycia i chęci nauki pracy w MS Excel, ukierunkowania na specjalistę ds. e-commerce/ edytora baz danych i podstaw programowania

Zakres pracy:
- edycja baz danych produktów, tłumaczenie tekstów za pomocą formuł AI w Microsoft Excel i automatyzacja procesów w Excel
- dodawanie ofert oraz wystawianie produktów na marketplacach oraz stronie internetowej
- opieka nad platformami Allegro, Ebay, Emag, Kaufland od strony technicznej, tj. aktualności ofert, obróbki excelowej nowych baz danych oraz istniejących w oparciu o AI, edycji ofert, wariantów, powiązanych ofert, tworzenia zestawów, kompletów.


Analityk sprzedaży e-commerce

Czego się dowiesz?
Jak analizować dane sprzedażowe, jakie występują trendy sprzedażowe w sieci, jak negocjować, jak reagować na sytuacje, które dzieją się na rynku, jak liczyć rentowność produktu, jak zarządzać stockiem produktowym. Jak pracować z oprogramowaniem do badania trendu rynku, jak działa dynamic pricing, jak wygrywać z konkurencją na rynku, jak pracować w programie baselinker oraz shoper

Czego wymagamy od Ciebie?
Nastawienia umysłu na analitykę sprzedaży, umiejętności pracy w MS Excel lub chęci nauki pracy w nim.

Zakres pracy:
- analiza danych sprzedażowych z poszczególnych platform
- analiza trendów zakupowych
- opisowa analiza rynku i danych
- dostosowanie promocji do kalendarza e-commerce
- dostosowanie cen do stanów magazynowych
- praca w programie baselinker
 
Zgłoszenia można wysyłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.