Małopolscy przedsiębiorcy poszukiwani!

IV Małopolskie Forum Finansowe nadchodzi!

Targi produktów i usług dla biznesu coraz bliżej!

Zdobądź fundusze i nowe kontakty biznesowe!

 

Zapraszamy do udziału w IV Małopolskim Forum Finansowym, które odbędzie się 29 października 2019 r. w godz. 10.00 do 16.00 w Starej Zajezdni, przy ul. św. Wawrzyńca 12 w Krakowie.

Zapraszamy przedstawicieli mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, osób planujących założenie własnej firmy, a także wszystkich zainteresowanych finansowaniem i rozwojem biznesu oraz wspieraniem przedsiębiorczości w regionie.

 Zaprezentujemy szereg produktów, które mogą usprawnić działanie Twojej firmy!

 W programie:

· KONFERENCJA – Rozmawiamy o funduszach dla przedsiębiorczych

· TARGI PRODUKTÓW I USŁUG DLA BIZNESU –wachlarz ofert firm i instytucji finansowych, wsparcia biznesu, firm szkoleniowo-doradczych

· SEMINARIA / WARSZTATY / SPOTKANIA BIZNESOWE

· USŁUGI DORADCZE

 

Korzyści z uczestnictwa - tutaj dowiesz się m.in:

- jak pozyskać kapitał na założenie firmy, prowadzenie działalności oraz nowe inwestycje

- jak zdobyć aż do 40 000 zł na specjalistyczne usługi doradcze dla firm

- jak pozyskać ponad 12 tys. zł na szkolenia dla menadżerów

 

Dzięki obecności na Forum zyskujesz:

- dostęp do kompleksowej oferty finansowania biznesu w jednym dniu w jednym miejscu

- możliwość spotkania z szeroką gamą instytucji wspierających biznes

- okazję do nawiązania nowych kontaktów biznesowych

 

Nie może Cię zabraknąć! Udział we wszystkich wydarzeniach jest bezpłatny! Zapraszamy!

Zarejestruj się już dziś!

Więcej informacji na stronie https://www.marr.pl/4mff/

 

 

 

22 października w Krakowie odbędzie się wyjątkowa XII Edycja Absolvent Talent Days – najlepszego i największego wydarzenia karierowego w Polsce.

 Absolvent Talent Days już od XII edycji jak magnes przyciąga setki tysięcy młodych ludzi. Dlaczego musisz tam być? Absolvent Talent Days to nowoczesne i szybkie podejście do rekrutacji, zaawansowane rozwiązania technologiczne ułatwiające rekrutację „tu i teraz”, to również ponad 100 bezpłatnych szkoleń oraz warsztatów z wartościowymi certyfikatami i spotkania z liderami opinii. Nasze podejście do rekrutacji doceniają też sami pracodawcy - dzięki Absolvent Talent Days szybciej niż dotychczas znajdą Cię w tłumie. To największe wydarzenie karierowe w Polsce, które daje uczestnikom setki możliwości!  

Widzimy się już 22 października w ICE Kraków. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, wystarczy pobrać bilet na https://bit.ly/2mG8gKr

Tegoroczna jesienna edycja to setki najlepszych pracodawców, którzy szukają przyszłych pracowników, zróżnicowania oferta bezpłatnych szkoleń i warsztatów oraz kilka stref m.in. strefa konsultacji CV!

Poznaj pracodawców i skorzystaj z bezpłatnej oferty szkoleń oraz warsztatów!

W XII edycji Absolvent Talent Days weźmie udział ponad 700 pracodawców z 50 różnych branż. Wśród nich znaleźć będzie można wyjątkowych i nieoczywistych pracodawców m.in. Agencję Wywiadu oraz firmy o międzynarodowej sławie, jak chociażby PwC, State Street Bank czy Grupa Orbis. Podczas wydarzenia będziesz mieć szansę na porozmawianie z ich przedstawicielami. Podejdź do stanowisk wybranych przez siebie firm i zadaj pytanie obecnym tam pracownikom i rekruterom. Dowiedz się wszystkiego, co cię interesuje i łatwo aplikuj wykorzystując opaskę e-CV, którą otrzymasz przy rejestracji na wydarzeniu. Nigdy wcześniej nie było to aż tak proste! A jeśli to jeszcze nie czas na nowe wyzwania zawodowe to mamy dla Ciebie imponującą listę ciekawych szkoleń i warsztatów na których zdobędziesz wartościowe certyfikaty i poszerzysz swoje kompetencje – sprawdzaj na bieżąco agendę na naszej stronie i wybierz coś dla siebie.

Łatwo aplikujesz wykorzystując opaskę e-CV podczas wydarzenia!

Teraz już wszystko w Twoich rękach - porozmawiaj z pracodawcą i aplikuj za pomocą elektronicznej opaski - rozwiązanie e-CV, w szybki i łatwy sposób sprawi, że Twoje CV wpadnie wprost do odpowiedniej skrzynki pracodawcy. System e-CV pozwala na przepływ aplikacji bezpośrednio do Pracodawcy. Tym samym zakończyliśmy erę papierowych życiorysów i długich procesów rekrutacji. Rozmowa z Pracodawcą odbywa się tu i teraz. Targi można więc opuścić z pracą lub praktykami w kieszeni. Wystarczy, że przed wydarzeniem uzupełnisz swój profil i załączysz CV rejestrując się na naszym serwisie - https://bit.ly/2mG8gKr

Krakowski Park Technologiczny rozpoczyna rekrutację do programu akceleracyjnego SpaceUp BSA.

Dzięki programowi akceleracyjnemu SpaceUp BSA, do którego przyjmowane są 2-4 osobowe zespoły, KPT chce wesprzeć i przyśpieszyć rozwój pomysłów i startupów korzystających z danych satelitarnych Copernicus.

Akcelerator KPT SpaceUp to nie tylko szansa na rozwój w obszarze wiedzy na temat wykorzystania danych satelitarnych, ale również wiedza biznesowa, która ma pomóc osobom właściwie podejść do tematu rozwoju firm i odnaleźć się na rynku. 

Zapisy: https://balticsatapps.pl/akceleracja/pl

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami, które możecie Państwo znaleźć na: http://media.kpt.krakow.pl/73785-akcelerator-spaceup-bsa-wlasnie-wystartowal

Trwa rejestracja na Tydzień Odpowiedzialnego Biznesu 2019

 

Inspirujące wydarzenia, praktyczne prezentacje i ciekawe dyskusje – tak w skrócie można opisać wydarzenia Tygodnia Odpowiedzialnego Biznesu 2019 (#TOB2019). Cykl bezpłatnych konferencji skierowany jest do przedstawicieli biznesu, właścicieli firm, menedżerów i specjalistów HR, CSR, Compliance etc.

W V edycji Tygodnia poruszane będą case studies i praktyki odpowiadające na pytania jak z sukcesem łączyć misję społeczną firmy z dobrą marżą? Jak firmy tworzą dobre strategie? Jak tworzą wspaniałe miejsca pracy? Jaki kokpit wskaźników powinien mieć zarząd? Jak przygotować się do pełnienia funkcji menedżera CSR by wspierać te procesy?

Organizatorem #TOB2019 jest CSRinfo. Patronat honorowy nad Tygodniem objęły: Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Energii, UN Global Compact Network Poland. Partnerami Strategicznymi są: UBS Polska, LPP oraz Izba Przemysłowo-Handlowa w Krakowie wspólnie z siecią European Enterprise Network.

Na #TOB2019 składają się konferencje stacjonarne w Warszawie (22.10) i Krakowie (24.10) oraz wydarzenia online (23.10, 25.10). Wszystkie wydarzenia są bezpłatne dla uczestników, jednak ze względu na ograniczoną liczbę miejsc wymagana jest rejestracja.

Pełny program i rejestracja znajdują się poniżej.

Konferencja w Warszawie 22.10.2019, godz. 10:00-13:30 https://warszawatob2019.csrinfo.org/

Wydarzenie online, 23.10,2019, godz. 12:00-13:15 https://Webinar2310_TOB2019.gr8.com/

Konferencja w Krakowie 24.10.2019, godz. 10:00-13:30 https://krakowtob2019.csrinfo.org/

Wydarzenie online, 23.10,2019, godz. 12:00-13:15https://webinar2510_TOB2019.gr8.com/

Weź udział w Lidze NGOs!

Liga NGOs to nowoczesna forma rozwoju dla liderów społeczeństwa
obywatelskiego. Decydując się na udział w programie zyskujesz możliwość
udziału w zajęciach prowadzonych przez znakomitych wykładowców i
trenerów. Warsztaty z uczestnikami prowadzić będą osoby specjalizujące
się w pozyskiwaniu środków oraz menedżerowie m.in. z Google. Z nami
będziesz trenować umiejętność pisania wniosków, wystąpień publicznych,
zarządzania projektami, zespołem, a także poznasz niezbędne elementy
savoir-vivre. Podczas spotkań z ministrami i innymi zaproszonymi gośćmi,
będziesz mieć możliwość uzyskania odpowiedzi na interesujące Cię
pytania.

Oprócz zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, poznasz wiele ciekawych
osób. Wspólnie zaplanujemy i zrealizujemy wiele ciekawych projektów!

Program obejmuje 7 weekendowych zjazdów w Warszawie lub w jej okolicach,
Projekt Społeczny oraz Summer School. Udział w Lidze jest bezpłatny.
Zapewniamy wyżywienie oraz nocleg podczas zjazdów.

Po ukończeniu programu uczestnicy otrzymają certyfikat.

Dołącz do programu wypełniając formularz
zgłoszeniowy do jednego z trzech przygotowanych przez nas Programów:

Liga Junior (dla osób w wieku 18-21 lat)
Wypełnij formularz zgłoszeniowy:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=7fac30e1bf8a48ec9937371ba54fa07a

Liga Akademicka (dla osób w wieku 22-25 lat)
Wypełnij formularz zgłoszeniowy:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=a7357ed5a0fd4938acacc6eaa21aedbe

Liga Senior (dla osób w wieku powyżej 25 lat)
Wypełnij formularz zgłoszeniowy:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=aea88309587a42bab0b2dcc0022f9e4e

Na Twoje zgłoszenie czekamy do 20 października. W Lidze NGOs może wziąć
udział każda zainteresowana osoba.

Więcej informacji o programie znajdziesz na naszej stronie internetowej:
www.ligangos.pl.

Organizatorem Ligi NGOs jest posiadająca wieloletnie doświadczenie
Fundacja Życie.
Program jest finansowany ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego
dysponentem jest Minister Sprawiedliwości.

Obserwuj profile Ligi w mediach społecznościowych, aby być na bieżąco ze
wszystkimi wiadomościami dotyczącymi rekrutacji:
Faceboook: https://www.facebook.com/ligangos
Instagram: https://www.instagram.com/ligangos

Weź udział w Pracowni Liderów Prawa!
 
Pracownia Liderów Prawa to nowoczesna forma kształcenia przyszłych prawniczych elit. Biorąc udział w programie masz możliwość udziału w zajęciach prowadzonych przez cenionych wykładowców, praktyków i trenerów. Warsztaty z uczestnikami prowadzić będą prawnicy pracujący dla najlepszych kancelarii oraz menedżerowie zatrudnieni w największych polskich przedsiębiorstwach. Z nami będziesz trenować umiejętność autoprezentacji, wystąpień publicznych, zarządzania projektami, a także poznasz niezbędne elementy savoir-vivre. Podczas spotkań z ministrami i innymi zaproszonymi gośćmi, będziesz mieć możliwość uzyskania odpowiedzi na interesujące Cię pytania.
 
Oprócz zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, poznasz wiele ciekawych osób oraz weźmiesz udział w indywidualnych spotkaniach z wybranymi przez Ciebie mentorami, którzy pomogą Ci zaplanować Twoją ścieżkę kariery.
 
Program obejmuje 7 weekendowych zjazdów w Warszawie lub w jej okolicach, Projekt Społeczny oraz Szkołę Letnią. Udział w Pracowni jest nieodpłatny. Zapewniamy wyżywienie oraz nocleg podczas zjazdów.
 
Po ukończeniu programu otrzymasz od nas certyfikat. Wyróżniającym się uczestnikom zaproponujemy praktyki w Ministerstwie Sprawiedliwości i Instytucie Wymiaru Sprawiedliwości.
 
Kolejne edycje Pracowni cieszą się stale rosnącą popularnością. Do udziału w niej aplikowało już ponad 1500 osób. Dołącz do nich wypełniając formularz zgłoszeniowy do jednego z trzech przygotowanych przez nas Programów:
 
  • Program Student Junior (dla studentów I, II oraz III roku)
Wypełnij formularz zgłoszeniowy: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=09ee3611acaf4921ad3f91cf39a3bf56
 
  • Program Student Senior (dla studentów IV i V roku)
Wypełnij formularz zgłoszeniowy: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=8639f7e84e904a13bbf2aa939c627292
 
  • Program Główny (dla absolwentów)
Wypełnij formularz zgłoszeniowy: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=f11c33fc48c24a909aebfcd41d6bb8ed
 
Na Twoje zgłoszenie czekamy do 30 października. W Pracowni mogą wziąć udział studenci i absolwenci prawa oraz innych kierunków, jeśli rozwój ich umiejętności w tym obszarze jest uzasadniony.
 
Więcej informacji o programie znajdziesz na naszej stronie internetowej:  www.liderzy.iws.org.pl
 
Jeśli jesteś ciekawy jak wyglądają nasze zajęcia to koniecznie zobacz ten klip: https://www.facebook.com/liderzyprawa/videos/762008674260616
 
Organizatorem Pracowni Liderów Prawa jest Instytut Wymiaru Sprawiedliwości, który współpracuje przy prowadzonych projektach z wykładowcami najlepszych uczelni świata, w tym między innymi z Uniwersytetu Harvarda i MIT.
 
Obserwuj profile programu w mediach społecznościowych, aby być na bieżąco ze wszystkimi wiadomościami dotyczącymi rekrutacji:
 
 
-----------------------------------
 
Dziękuję za czas poświęcony na przeczytanie tej wiadomości oraz w razie pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.
 
Łączę wyrazy szacunku
 
Miłosz Łaski
Kierownik Pracowni Liderów Prawa

V edycja Forum Green Smart City na Uniwersytecie Rolniczym w Krakowie!

W dniach 24-25 października 2019 r., w Centrum Kongresowym UR przy al. 29 Listopada 46 w Krakowie, Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie organizować będzie w ramach Związku Uczelni InnoTechKrak - V Forum Green Smart City.

Celem corocznego wydarzenia jest wymiana informacji pomiędzy władzami samorządowymi, uczelniami, funduszami ochrony środowiska, NGO, przedsiębiorcami oraz mieszkańcami Małopolski, wszystkimi zainteresowanymi tematyką inteligentnych technologii dla miast i wiosek (Smart City & Smart Villages).

Podczas konferencji zostaną poruszone m.in. tematy dotyczące wpływu zanieczyszczenia powietrza na występowanie zawału serca, wykorzystania technologii geoinfomatycznych w zarządzaniu zieloną infrastrukturą miasta, oraz oświetlenia jako kluczowego elementu ekosystemu smart city.

Uczestnicy spróbują odpowiedzieć na pytania: czy miasta i gminy przyszłości mogą być cyberbezpieczne,a także jak wspólnie z mieszkańcami budować inteligentne zielone miasta.

Ponadto, w ramach V FORUM Green Smart, Spółka celowa Centrum Innowacji Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie sp. z o.o. organizuje konkurs na najlepszą fotografię inteligentnego miasta lub wsi pt. ,,SMART CITY i SMART VILLAGES
w obiektywie”.

Głównym celem konkursu jest zobrazowanie inicjatyw przeznaczonych dla mieszkańców, dzięki którym życie w mieście i wsi staje się łatwiejsze. Zadaniem uczestników jest sfotografowanie przedsięwzięć, inicjatyw, miejsc, inwestycji, których tematyka dotyczy rozwiązań smart city, ekologii, zrównoważonego rozwoju, innowacji społecznych. Ponadto, konkurs ma być odpowiedzią na oczekiwania mieszkańców, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę w zakresie działań realizowanych na terenie miast i wsi. Podsumowaniem konkursu będzie wystawa najlepszych prac.

Autorom najlepszych prac zostaną przyznane nagrody:

  • za zajęcie I miejsca (tablet 10 cali oraz las w słoiku)
  • za zajęcie II miejsca (tablet 7 cali oraz las w słoiku)
  • za zajęcie III miejsca (tablet 7 cali oraz mini las w słoiku)

 FORUM Green Smart City współfinansowane jest ze środków uzyskanych
z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Szczegółowe informacje dotyczące planu oraz rejestracji dostępne są na stronie https://fgsc.urk.edu.pl/.

V edycja Konkursu i Programu Akredytacyjnego

"Studia z Przyszłością"

 

 

Zapraszamy do udziału w V edycji Konkursu i Programu Akredytacyjnego "Studia z Przyszłością", którego organizatorem merytorycznym jest Fundacja Rozwoju Edukacji i Szkolnictwa Wyższego. Uzyskanie naszego Certyfikatu zapewnia rozpoznawalność kierunku i jego promocję w ogólnopolskiej skali. Konkurs to znakomity sposób na budowanie wizerunku studiów jako przyszłościowych, odpowiadających na potrzeby rynku pracy, oferujących wysoką jakość kształcenia. Kierunki i specjalności ze Znakiem Jakości "Studia z Przyszłością" to akademicka elita w skali całego kraju!

 

Zgłoszenia przyjmujemy w terminie do 13 grudnia 2019 roku (piątek).

 

Więcej na www.studiazprzyszloscia.pl

 

Do Programu "Studia z Przyszłością" mogą być zgłaszane kierunki studiów I i II stopnia, studiów jednolitych magisterskich, jak również studia podyplomowe, specjalności, szkoły doktorskie, prowadzone w polskich szkołach wyższych. Certyfikatem Studia z Przyszłością wyróżniamy kierunki i specjalności realizowane według nowoczesnych i innowacyjnych programów kształcenia, dobrze odpowiadające na potrzeby rynku pracy, zgodne z oczekiwaniami otoczenia społeczno-gospodarczego. O przyznaniu wyróżnień decyduje Komisja złożona z wybitnych naukowców specjalizujących się w problematyce jakości kształcenia i zarządzania szkolnictwem wyższym, pracujących m.in. na Uniwersytecie Jagiellońskim, Uniwersytecie Wrocławskim, Uniwersytecie Śląskim i Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II. W Komisji zasiądą również przedstawiciele środowiska gospodarczego i organizacji pozarządowych zajmujących się jakością kształcenia. Gala Finałowa Programu, podczas której wręczymy Certyfikaty, odbędzie się w marcu 2020 roku w zabytkowych, prestiżowych murach Pałacu Polskiej Akademii Nauk w Jabłonnie.

 

 Jak przyciągnąć kandydatów na studia?

Jak wyróżnić kierunek na rynku edukacyjnym?

Jak podkreślić, że studia odpowiadają na potrzeby pracodawców?

Zgłoś kierunek / specjalność do naszego Konkursu!

 

Zgłoszenie konkursowe dostępne jest tutaj - KLIKNIJ!

 

 

Dodatkowe informacje:

Grażyna Kaczmarczyk

Prezes Zarządu Fundacji

tel. 607-035-169

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Znajdź z nami stypendium dopasowane do Ciebie!

Czy wiesz, że organizacje pozarządowe i samorządy stanowią ponad 80% wszystkich realizatorów programów stypendialnych w Polsce?

Stypendia to nie tylko sposób wyróżnienia za dobrą średnią w szkole czy na uczelni – w Polsce i na świecie działa wiele organizacji prowadzących różnorodne programy stypendialne: od firm wspierających studentów i specjalistów z jednej dziedziny, poprzez samorządy przyznające stypendia artystom działającym na obszarze danego powiatu, po organizacje umożliwiające uzdolnionym uczniom spędzenie roku w zagranicznej szkole.

Fundacja Dobra Sieć od ponad 10 lat aktywnie działa na rzecz popularyzacji wiedzy o różnorodnych możliwościach wsparcia wśród młodych ludzi. Od 2006 roku, w partnerstwie z Polsko-Amerykańską Fundacją Wolności, Fundacja prowadzi portal MojeStypendium.pl, którego głównym filarem jest baza ofert stypendialnych, konkursów i staży. Od początku istnienia serwisu zgromadzone zostało w niej ponad 11 tysięcy ofert. Stypendia często otwierają furtkę do edukacji, rozwoju zawodowego czy wyjazdu, które w inny sposób byłyby trudne do osiągnięcia. Warto zatem poświęcić chwilę na przejrzenie ofert – istnieje duża szansa, że znajdziecie coś dla siebie.

Ponadto, w latach 2017-2018 zespół Fundacji Dobra Sieć przeprowadził badanie polskich organizacji stypendialnych. Na podstawie raportu została opracowana broszura „Stypendia. Co? Gdzie? Jak?” , która w przystępny sposób przedstawia podstawowe informacje o rynku stypendialnym w Polsce, a także zawiera opisy trzech innowacyjnych programów stypendialnych i wskazówki, gdzie szukać dalszych informacji o stypendiach. Jeśli w tematyce stypendiów czujecie się zupełnie „zieloni”, przejrzenie naszej broszury może pomóc Wam rozpocząć poszukiwania.

W serwisie www.mojestypendium.pl można również znaleźć:

  • bazę aktualnych stypendiów, staży i konkursów,
  • artykuły o stypendiach i grantach,
  • wskazówki, jak starać się o stypendia,
  • listę organizatorów programów stypendialnych,
  • badania rynku stypendialnego,
  • porady dla instytucji przyznających stypendia.

Zapraszamy do odwiedzenia serwisu www.mojestypendium.pl i życzymy powodzenia!

Symulacje biznesowe, czyli Akademia Biznesu Deloitte w nowej formule

W ubiegłym roku ofertę dalszej współpracy z Deloitte otrzymało ponad 50 studentów

 

Warszawa, 20 września 2019 r. – Akademia Biznesu Deloitte oferuje studentom w tegorocznej edycji nową, jeszcze bardziej atrakcyjną i angażującą formułę. Przygotowane dla uczestników zadania nawiązują do konkretnych przypadków biznesowych i na każdym etapie nauki będą się oni przenosić do realiów pracy w Deloitte. Zajęcia odbędą się w ramach siedmiu ścieżek tematycznych, nawiązujących do pracy w poszczególnych działach firmy – Audytu, Doradztwa Prawno-Podatkowego czy Doradztwa Finansowego. Akademia Biznesu jest jednym z elementów globalnych działań Deloitte pod hasłem WordClass, których celem jest wywarcie do 2030 roku pozytywnego wpływu na rozwój i edukację 50 milionów osób na świecie. Zgłoszenia do 15. edycji przyjmowane są do 4 listopada br. Warsztaty odbędą się w 9 miastach Polski.

 

To, co wyróżnia Akademię Biznesu to połączenie solidnej dawki wiedzy akademickiej z praktyczną, opartą na konkretnych wyzwaniach biznesowych, wynikających z codziennej pracy ekspertów Deloitte. Fachowcy, którzy pracują przy najbardziej wymagających projektach, pokazują uczestnikom jak działa biznes.

– Hasło, które przyświeca Akademii – „dzielimy się wiedzą” – zobowiązuje, dlatego młodzi, dzięki uczestnictwie w zajęciach, zyskują nie tylko znaczący wpis w swoim CV, ale także poznają szerokie grono ciekawych, ambitnych ludzi. Dostają również szansę na współpracę z Deloitte. Udział w Akademii Biznesu dla wybranych studentów oznacza skrócony proces rekrutacji do naszego programu praktyk. W ubiegłym roku ofertę zatrudnienia po zakończonych warsztatach otrzymało od nas ponad 50 osób – mówi Sylwia Dębińska, Lider zarządzania talentami w Deloitte.

 

Nowa formuła

Jedną z podstawowych technik nauczania w ramach Akademii Biznesu jest metoda case study. Polega ona na przeanalizowaniu i omawianiu prawdziwych przypadków oraz wyzwań biznesowych, nad którymi pracowali eksperci Deloitte. Nowa formuła przewiduje między innymi, że każdy moduł warsztatów będzie dotyczył innego obszaru. To co najmniej 8 wyzwań, z którymi uczestnicy będą się mierzyć pod okiem ekspertów. Tematem przewodnim będzie historia jednej konkretnej firmy, co pozwoli zachować ciągłość zajęć. Wśród omawianych przypadków biznesowych znajdą się m.in.: podmiot zajmujący się technologią dronów, VR-em czy sieć hoteli.

– Będą to warsztaty z fabułą w tle. Podczas spotkań z ekspertami Deloitte uczestnicy Akademii wcielą się w rolę konsultanta i wspólnie z nami będą rozwiązywać biznesowe case study. Jest wiele korzyści związanych ze stosowaniem tej metody. Taki tryb rozwija nie tylko umiejętność krytycznego i
kreatywnego myślenia, lecz także uczy rozpatrywać problemy wielostronnie. Poza tym będzie to szansa na sprawdzenie jak wygląda praca i doświadczenie w poszczególnych zespołach Deloitte
– mówi Anna Łukawska, Menedżer w zespole Employer Branding, Deloitte. Dodaje, że jednym ze sposobów za pomocą którego eksperci przekazują wiedzę uczestnikom Akademii jest Pro Tip – informacja jak w praktyce konsultanci firmy doradczej wykorzystują pewne mechanizmy, aby odpowiedzieć na potrzeby klienta.

 

 

Szansa od Deloitte

Akademia Biznesu jest jednym z elementów globalnych działań Deloitte pod hasłem WorldClass. To inicjatywa Deloitte, która zakłada, że poprzez prowadzone działania edukacyjne, eksperci firmy wpłyną do 2030 roku na drogę zawodową 50 milionów osób.

Warsztaty Akademii Biznesu są skierowane przede wszystkim do studentów studiów licencjackich, inżynierskich i magisterskich, którzy jeszcze w trakcie nauki chcą na własne oczy zobaczyć jak działa biznes. To dla nich szansa na pogłębienie zdobytych na uczelni umiejętności. W tym roku akademickim cykl spotkań będzie poświęcony: rachunkowości, podatkom, prawu, dealmaker (fuzjom i przejęciom), audytowi, finansom oraz zarządzaniu ryzykiem. Warsztaty z ekspertami Deloitte odbędą się w 9 miastach Polski: Gdańsku, Szczecinie, Poznaniu, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie, a także w Rzeszowie.

 

Chętnych do udziału w Akademii zapraszamy do aplikowania na www.kariera.deloitte.pl/akademiabiznesu do 4 listopada 2019 r.

 

Subskrypcja:

Otrzymuj powiadomienia o kolejnych informacjach prasowych Deloitte na stronie:

www.deloitte.com/pl/subskrypcje