Zapraszamy Was do udziału w konkursie na wizualizacje promujące równość szans kobiet i mężczyzn w biznesie. Przez wizualizacje rozumiemy dowolne techniki artystyczne: plakaty, grafiki, infografiki, animacje, filmy, komiksy, etc.

W konkursie może wziąć udział każdy, kto ma pomysł na przedstawienie zagadnień z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w pracy i jest w stanie go zaprezentować z zastosowaniem dowolnej techniki wizualnej.

W ramach konkursu przewidziano atrakcyjne nagrody:
I miejsce - nagroda o wartości 3000 zł
II miejsce - nagroda o wartości 2000 zł
III miejsce - nagroda o wartości 1000 zł

Przyznawane będą także wyróżnienia.

 

Wszystkie nagrodzone i wyróżnione prace znajdą się w publikacji dobrych praktyk w zakresie równego traktowania kobiet i mężczyzn, jak również na wystawie tematycznej, która zostanie zorganizowana w 2019 r. 


Prace można składać w terminie od 1 l
ipca do 15 września 2018 r.

Szczegółowe informacje znaleźć można na stronie: www.rownoscwbiznesie.info/konkurs

Szukasz możliwości zdobycia doświadczenia cenionego na rynku pracy i sprawdzenia swoich umiejętności w praktyce? SZLACHETNA PACZKA i AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI przygotowały dla Ciebie świetną propozycję. ☺

Angażując się w rolę Lidera Rejonu Paczki lub Lidera Kolegium Akademii
nie tylko pomagasz najbardziej potrzebującym rodzinom i dzieciom, ale zdobywasz również doświadczenie zawodowe.

Jako lider rozwiniesz szereg kompetencji, m.in:

  • Nauczysz się, jak zarządzać projektami i ludźmi.
  • Zdobędziesz umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
  • Będziesz organizował eventy.
  • Będziesz nawiązywał współpracę z instytucjami, firmami, czy lokalnymi autorytetami.
  • Poznasz ciekawych ludzi, dla których wyzwanie, to szansa na rozwój.

Dołącz do drużyny na www.superw.pl

 

Interesują Cię kraje skandynawskie/nordyckie? Myślisz o związaniu swojej kariery zawodowej z językami nordyckimi? A może chcesz dowiedzieć się jak wygląda kultura pracy w firmie skandynawskiej/nordyckiej?

Jeśli te pytania są Ci bliskie - mamy coś dla Ciebie! Kwiecień to dla nas miesiąc z pracodawcami skandynawskimi - organizujemy serię spotkań z różnymi firmami skandynawskimi/nordyckimi. Wśród nich pojawi się też firma, która może nie pochodzi z Północy, ale również oferuje wiele możliwości dla osób znających języki nordyckie.

Uczestnicząc w naszych wydarzeniach dowiesz się:
▪️ co charakteryzuje skandynawskie/nordyckie firmy, czym się zajmują i jak wygląda ich środowisko pracy,
▪️ jakie umiejętności są niezbędne, aby móc do nich aplikować,
▪️ na jakich sektorach gospodarki skupia się ich działalność,
▪️ jak wygląda praca w skandynawskiej firmie z perspektywy Polaka,
▪️ jak wygląda praca w polskiej firmie z perspektywy Skandynawa,
▪️ jakie wyzwania czekają na nas w pracy w międzynarodowym środowisku.

Jeśli to nie zaspokaja Twojej ciekawości, nie szkodzi, na spotkaniach z pewnością będzie okazja, aby uzyskać odpowiedzi na nurtujące pytania. Zainteresowany/zainteresowana?

Zatem zapraszamy! Śledź uważnie nasz profil i wydarzenie – będziemy systematycznie uzupełniać je o profile pracodawców i inne niezbędne informacje.

 

18 kwiecień - Nordiccareer#1 - Schibsted Tech Polska ,
Link do wydarzenia:
https://www.facebook.com/events/582126908847110/

 

20 kwiecień - Nordiccareer#2 - Making Waves

Link do wydarzenia: https://www.facebook.com/events/1836338360000321/

 

Zarezerwuj swój kwiecień dla nas!

Już 17 - 18 kwietnia br. odbędzie się kolejna edycja Dni rekrutacji i doradztwa 4 sfery kariery!
W ramach wydarzenia odbędą się targi pracy, podczas których będziesz miał okazję spotkać się
z firmami i poznać ich aktualne oferty pracy, praktyk i staży. Odbędą się również warsztaty, na których eksperci przekażą Ci swoją cenną wiedzę oraz opowiedzą o specyfice pracy w ich firmach. Oprócz tego, do Twojej dyspozycji będą profesjonaliści z działów HR, którzy w specjalnie przygotowanym CV Point z chęcią udzielą Ci wskazówek dotyczących przygotowania dokumentów aplikacyjnych, a także doradzą Ci jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej. Kto wie, może dzięki rozmowie z rekruterem przejdziesz pierwszy etap rekrutacji w danej firmie? Do Twojej dyspozycji będą również doradcy zawodowi z Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie, którzy wesprą Cię
w kreowaniu Twojej osobistej ścieżki zawodowej!

 

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny!

Więcej informacji znajdziesz na www.kariery.uek.krakow.pl

Dołącz do wydarzenia na Facebooku i bądź na bieżąco! 

Załączniki:
Pobierz plik (4 sfery kariery 2018.png)4 sfery kariery 2018.png

05.04.2018 Tworzenie nowych biznesów opartych na BIG DATA “The innovator’s map of the data galaxy” (śniadanie biznesowe)

„Śniadanie z Akceleratorem Technologicznym” podejmiemy temat tworzenia nowych biznesów opartych na Big Data. Prelegentem będzie Leonardo Camiciotti – dyrektor wykonawczy włoskiego konsorcjum TOP-IX - programu rozwoju wspierającego powstawanie nowych biznesów oraz promującego projekty związane z ekonomicznie i społecznie korzystnymi innowacjami technologicznymi. Program dostępny na stronie:

http://akceleratortechnologiczny.pl/

 

06.04.2018  Rozpoczynanie działalności biznesowej – (pierwsze kroki) (bezpłatne szkolenie)

Szkolenie prowadzą Piotr Wiliński, Wojciech Darkiewicz z BTM INNOVATIONS. Zapisy na stronie: 

http://akceleratortechnologiczny.pl/

 

06.04.2018  Strategia patentowa oraz jej technologiczne aspekty (bezpłatne szkolenie)

Szkolenie prowadzi Przemysław Furdal z BTM INNOVATIONS. Zapisy na stronie: 

http://akceleratortechnologiczny.pl/

 

18.04.2018 Startup Poland Camp#1 - Skąd kasa na start i rozwój biznesu? (bezpłatna konferencja)

Masz pomysł na biznes, ale nie wiesz jak go sfinansować?, Prowadzisz już firmę, chciałbyś ją rozwijać ale brakuje Ci funduszy?,  Chcesz wiedzieć więcej na temat funduszy unijnych, funduszy VC, aniołów biznesu, crowdfundingu i pozostałych instrumentów wsparcia dla startupów?. Jeśli tak wpadnij na Startup Poland Camp.

https://gostynin.evenea.pl

 

20.04.2018 Budowanie zespołu w rzeczywistości nowego projektu biznesowego (bezpłatne szkolenie)

Szkolenie prowadzą Wiesława Serkowska, Agnieszka Rajczuk Szczepańska z COACHWAY PARTNERS. Zapisy na stronie: 

http://akceleratortechnologiczny.pl/

 

20.04.2018 Strategia biznesowa i aspekty finansowe projektu (bezpłatne szkolenie)

Szkolenie prowadzą Tomasz Poniński  z Orenore VC Fund. Zapisy na stronie: 

http://akceleratortechnologiczny.pl/

 

23.04.2018 Startupy odpowiedzialne społecznie (bezpłatna konferencja)

Wspieramy pozytywny wpływ społeczny polskich startupów. Główny temat spotkania to: "Startup Social Responsibility, czyli SSR w Polsce. Jakie są potrzeby rynku? Czy dostępne formy wsparcia je zaspokajają?” Zainteresowanych udziałem zachęcam do rejestracji na stronie:

http://technologie-relacje-wiedza.pl

 

27.04.2017 Startup Tips - Warsztaty oparte o 5 lat doświadczeń brokera technologii skupione na rozwoju startupu  (Warsztaty)

Warsztat kierujemy do: Osób posiadajacych pomysły na innowacyjne produkty lub usługi, które chciałyby upewnić się czy ich pomysł ma szansę powodzenia na rynku. Osób chcących poznać i stosować w swoim startupie metody i narzędzia użyteczne w rozwoju innowacyjnych produktów i usług. Pracowników korporacji zajmujących się wdrażaniem rozwiązań startupów w swojej organizacji. Autorów programów akcelerecyjnych. Osób oceniających projekty technologiczne

http://startuptips.pl

 

18.05.2018 Przygotowanie prezentacji inwestorskiej (elevator pitch) (bezpłatne szkolenie)

Szkolenie prowadzi Piotr Bucki z Bucki PRO. Zapisy na stronie: 

http://akceleratortechnologiczny.pl/

 

do 01.06.2018 Akcelerator technologiczny BTM (Akceleracja)

Czy Twoje wynalazki lądują w szufladzie, bo nie wiesz jak wprowadzić je w życie? A może masz technologię, gotową zmienić świat ale nie wiesz komu ją przedstawić?  Skorzystaj z programu Akceleracji Technologicznej i uzyskaj profesjonalne wsparcie w weryfikacji potencjału rynkowego twojego wynalazku. Możemy pomóc m.in. w stworzeniu strategii komercjalizacji czy założeniu spółki. Nauczymy was jak pozyskać finansowanie i jak chronić własność intelektualna.

Program dostępny na stronie:

http://akceleratortechnologiczny.pl/

 

———————

 

Masz pomysł na biznes? Pomożemy Ci go rozwinąć! (Dobry Pomysł)

Pilotażowy program Dobry Pomysł przeznaczony jest dla osób, które są twórcami wynalazków o potencjale rynkowym lub mają ciekawe pomysły biznesowe na wykorzystanie nowatorskich rozwiązań, ale potrzebują profesjonalnego wsparcia w ich dalszym rozwoju.  Program Dobry pomysł wyróżnia się spośród dotychczasowych instrumentów wsparcia tym, że skierowany jest do osób, które zajmują się działalnością racjonalizatorską i innowacyjną w  czasie wolnym lub do tych, które nie mogą liczyć na wsparcie własnych organizacji w  rozwijaniu oraz komercjalizowaniu swoich wynalazków i projektów. Do programu mogą zgłosić się studenci, naukowcy, pracownicy firm oraz pozostali pasjonaci techniki i innowacji.

https://dobrypomysl.pfr.pl

 

Studenci poznają odpowiedzialnych pracodawców na 7. Targach CSR

Firmy zaangażowane społecznie, eksperci i praktycy odpowiedzialnego biznesu, prezentacje programów i projektów, przestrzeń do networkingu i wymiany wiedzy, liczne atrakcje i inspiracje będą czekać na zwiedzających Targi CSR. Organizatorzy zapraszają 12 kwietnia br. na Stadion PGE Narodowy w Warszawie. Na wydarzenie obowiązuje wstęp wolny.

To już siódma edycja największego w Polsce wydarzenia o społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonym rozwoju, organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Jedyne spotkanie w kraju poświęcone tej tematyce i prezentowane w konwencji targowej odbędzie się 12 kwietnia br. na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie. Na wszystkie części wydarzenia obowiązuje wstęp  wolny. Zwiedzający targi obok możliwości uczestniczenia w atrakcjach przygotowanych przez około 70 wystawców, będą mogli wziąć udział również w części konferencyjnej towarzyszącej spotkaniu (WSTĘP WOLNY; strona wydarzenia: http://odpowiedzialnybiznes.pl/targicsr/).

- Targi CSR to wyjątkowe wydarzenie, łączące świat CSR-u w Polsce. Przestrzeń dyskusji, prezentacji dokonań firm i organizacji w zakresie zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu, często inkubator nowych pomysłów i partnerstw, a czasem także początek nowych ścieżek zawodowych CSR-owców. W ciekawy sposób przedstawia najważniejsze polskie inicjatywy w społecznej odpowiedzialności.  To jedyne takie wydarzenie konferencyjno-targowe w Polsce i serdecznie zapraszamy do aktywnego udziału, w tym przede wszystkim zwiedzania stoisk wystawców 7. Targów CSR - mówi Marzena Strzelczak, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

 

Przestrzeń do dyskusji i współpracy

Targi CSR kierowane są do szerokiej publiczności. Przedstawiciele biznesu dowiedzą się, jak wdrażać CSR w swojej organizacji, realizować dobre praktyki, prowadzić dialog z otoczeniem czy też komunikować własne zaangażowanie. Spotkają oni praktyków i ekspertów odpowiedzialnego biznesu, dzięki którym pogłębią czy też skonfrontują swoją wiedzę.

Hasłem towarzyszącym jest „Biznes we współpracy”, zatem wydarzenie stanowi dużą wartość dla organizacji pozarządowych i instytucji, w tym szkół i uczelni, które myślą o współpracy międzysektorowej w celu zmierzenia się z wyzwaniami społecznymi czy środowiskowymi. Zyskują przestrzeń do bezpośredniego kontaktu, dyskusji i wzajemnej inspiracji. Targi to także miejsce spotkania firm - odpowiedzialnych pracodawców. Jest to okazja na przykład dla studentów czy absolwentów uczelni do dowiedzenia się o wymaganiach wobec pracowników, ale również o oferowanych im benefitach. Uczestnicy wydarzenia mają również możliwość poznania marek, firm, organizacji i kontakt z nimi z perspektywy klienta, dostawcy, sąsiada (lista potwierdzonych wystawców: http://odpowiedzialnybiznes.pl/targicsr/wystawcy/).

Przestrzeń zdobywania wiedzy

Organizatorzy przewidują różnorodne formy prezentacji zagadnień z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: część konferencyjna, wywiady/rozmowy  transmitowane online i, oczywiście, stoiska targowe.

Tematem części konferencyjnej wydarzenia będzie szeroko pojęta współpraca biznesu i jego otoczenia. Podjęty zostanie temat współdziałania w realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju. W części konferencyjnej wydarzenia eksperci CSR wywodzący się ze świata biznesu oraz z sektora społecznego zastanowią się, jakie możliwości stwarzają dla obu stron inicjatywy polegające na współpracy oraz jakie wartości niosą ze sobą prowadzone w ten sposób działania.

Podczas Targów odbędzie się także premiera Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki 2017. Dobre praktyki”. To największy przegląd inicjatyw z zakresu społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju, publikowany corocznie przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Targi CSR to największe wydarzenie CSR-owe w Polsce. Organizowane jest od 2005 roku, co dwa lata, przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Celem wydarzenia jest prezentacja działań i praktyk firm społecznie odpowiedzialnych, a także usług oferowanych w tym zakresie. Podczas 7. edycji wydarzenia w 2018 roku organizatorzy spodziewają się około 70-80 wystawców i 2000 zwiedzających.

 

 

Więcej informacji o wydarzeniu:

 

Partnerzy i patroni 7. Targów CSR

Organizator: Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Partner Główny: Siemens Polska

Partner: Jeronimo Martins Polska, Polpharma

Patroni Honorowi: CSR Europe, Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

Partner medialny: Rzeczpospolita

Patroni: Business Centre Club, Federacja Konsumentów, Konfederacja Lewiatan, Krajowa Izba Gospodarcza, Francusko-Polska Izba Gospodarcza, Program Przedsiębiorstwo Fair Play, Skandynawsko-Polska Izba Gospodarcza, UNICEF

Patroni medialni: Polityka, PAP Biznes, Clear Channel Poland, Harvard Business Review Polska, Kompendium CSR, Benefit, Energia i Recykling, My Company Polska, SEMESTR - magazyn studentów, Be.Navigator, Kampaniespoleczne.pl, NGO.pl, PRoto.pl

 

Kontakt dla mediów:

Agnieszka Siarkiewicz, mobile: 669 510 483, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Kontakt do koordynatora wydarzenia:

Marcin Grzybek, mobile: 661 295 001, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

***

Forum Odpowiedzialnego Biznesu jest najdłużej działającą, już od ponad 15 lat, i największą organizacją pozarządową w Polsce, która zajmuje się koncepcją społecznej odpowiedzialności biznesu w kompleksowy sposób. Forum to organizacja typu think-and-do-tank, pozostająca inicjatorem i partnerem przedsięwzięć kluczowych dla polskiego CSR. Inspirujemy biznes, który zmienia świat, i łączymy ludzi, którzy zmieniają biznes. Działamy na rzecz zrównoważonego rozwoju. Więcej informacji na stronie www.odpowiedzialnybiznes.pl.

Stowarzyszenie WIOSNA w partnerstwie z Uniwersytetem Jagiellońskim poszukuje innowatorów społecznych gotowych zmierzyć się wyzwaniami rynku pracy. W WIOSENNYM INKUBATORZE INNOWACJI wystarczy nowatorski pomysł i chęć do działania, bo o wsparcie doradcze oraz grant na realizację innowacyjnego pomysłu zadba WIOSNA!
Projekt WIOSENNY INKUBATOR INNOWACJI został przygotowany z myślą o osobach najbardziej zagrożonych wykluczeniem na rynku pracy oraz narażonych na stereotypizację, czyli:
 osobach powyżej 50 roku życia,
 młodych bez doświadczenia zawodowego,
 osobach niepełnosprawnych.

Celem projektu jest przetestowanie nowatorskich rozwiązań, które przyczynią się do wypracowania szybszych, tańszych i bardziej efektywnych sposobów wspierania osób mających trudność z odnalezieniem się na rynku pracy.
Masz świetny pomysł, ale nie wiesz czy sprawdzi się w praktyce? Ten projekt pozwoli Ci go przetestować!

KTO MOŻE ZOSTAĆ INNOWATOREM SPOŁECZNYM?
Innowatorem może zostać każdy, zarówno osoby prywatne (pracujący, bezrobotni, uczniowie i studenci, pracownicy uczelni wyższych), grupy nieformalne (uczestnicy forów internetowych, portali społecznościowych, nieformalnych zrzeszeń) oraz podmioty typu stowarzyszenia, przedsiębiorstwa, uczelnie czy podmioty rynku pracy.
JAKIE FORMY WSPARCIA CZEKAJĄ NA INNOWATORÓW? Autorom najlepszych pomysłów przyznane zostaną granty w wysokości do 80 000 zł. Podczas realizacji projektu otrzymają również dodatkowe wsparcie w postaci specjalistycznych szkoleń, doradztwa grupowego i indywidualnego czy pomocy wolontariuszy.

JAK ZGŁOSIĆ SWÓJ POMYSŁ NA INNOWACJĘ?
Wejdź na stronę www.rynekpracy.wiosna.org.pl/inkubator i zapoznaj się z zasadami udziału w projekcie. Następnie wypełnij i wyślij elektroniczny formularz zgłoszeniowy (rekrutacji trwa od 9 marca do 7 kwietnia 2018r.). Po przesłaniu wypełnionego formularza śledź wyniki naboru na stronie!

WIOSENNY INKUBATOR INNOWACJI
www.rynekpracy.wiosna.org.pl/inkubator
Tel.: +48 785 501 436, +48 785 501 094
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Już po raz szósty w wielu miastach, także w Krakowie, odbędą się szkolenia po zachodzie Słońca. Noc Szkoleń jest wydarzeniem, które gromadzi w tym samym miejscu i czasie wiele osób – trenerów i uczestników szkoleń.

Najbliższa edycja Nocy Szkoleń odbędzie się w dniach 12-17 marca 2018 roku, podczas której partnerzy z różnych miast zorganizują ponad 150 szkoleń o różnej tematyce. W samym Krakowie w ciągu kilku dni odbędzie się ok. 30 szkoleń.

Czego może spodziewać się uczestnik Nocy Szkoleń?

Różnorodność tematów szkoleń jest tym, z czym styka się każdy zainteresowany Nocą Szkoleń. Nie zawsze wybór szkoleń jest łatwy, zwłaszcza wtedy, kiedy odbywają się one
w tym samym czasie. A są to zazwyczaj krótkie szkolenia trwające dwie lub trzy godziny. Duża dawka wiedzy i inspiracji w krótkim czasie staje się skondensowaną pigułką motywacji do dalszego rozwoju.

Dzięki tym krótkim szkoleniom uczestnik nie zostanie jednak ekspertem w danej dziedzinie. Nie jest to możliwe w tak krótkim czasie. Jedną z korzyści dla uczestnika jest to, że bez dużego nakładu czasowego i finansowego będzie mógł sprawdzić i przekonać się na własnej skórze, czy dany temat jest dla niego. W tym laboratorium prób i testów może dojść do rozczarowania, kiedy jego wyobrażenia rozbiją się o ścianę fachowej wiedzy. Konfrontacja
z rzeczywistością sprostuje jego wyobrażenia o danej dziedzinie wiedzy.

Jak zorganizowana jest Noc Szkoleń?

Noc Szkoleń jest dowodem na to, że w świecie biznesu można znaleźć prawdziwe anioły. Mowa o trenerach, którzy bezinteresownie potrafią podzielić się swoją wiedzą
i doświadczeniem, a przy tym także zainspirować i zmotywować innych do działania.

Siłą napędową Nocy Szkoleń są partnerzy, którzy podejmują się trudu zorganizowania różnych szkoleń w swoich miastach. Na co dzień przedsiębiorcy i specjaliści w swoich zawodach, prowadzący poważne przedsięwzięcia biznesowe, a podczas Nocy Szkoleń społecznicy. Wykazują się niesamowitą pomysłowością, pozytywną energią, optymizmem, a nade wszystko skutecznością w działaniach. Pomaga im w tym niewątpliwie ich własne doświadczenie biznesowe. Wszystkich łączy idea Nocy Szkoleń.

Jak jest idea Nocy Szkoleń?

Ideą Nocy Szkoleń jest uczenie się przez całe życie (lifelong learning). Nauka nie polega tylko na siedzeniu w szkolnej ławce, ale szukaniu i przyswajaniu tego, co inspirujące, budujące, poszerzające horyzonty myślenia, pobudzające wyobraźnię. Rozwój osobisty
i zawodowy może nie tylko zmienić nasze osobiste życie, lecz także funkcjonowanie naszej rodziny, a w szerszej perspektywie całe nasze społeczeństwo.

To jest piękna idea, która wyraża nasze dążenia do tego, aby być lepszym i mądrzejszym, mieć bardziej rozwinięte umiejętności, być sprawniejszym w działaniu. Poczucie nienasycenia może sprawić, że życie będzie ciekawsze. Człowiek pragnący zmiany na lepsze jest ciekawy otaczającego go świata. Zadaje sobie nowe pytania, jest wrażliwszy i widzi więcej, niż inni.

Szkolenia w małych grupach, w kameralnej atmosferze, do tego osobisty kontakt z trenerem, okazje do rozmów na trudne i ciekawe tematy, nawiązane znajomości, a nawet przyjaźnie powodują, że uczestnicy wychodzą z Nocy Szkoleń z czymś więcej niż tylko zestawem materiałów szkoleniowych.

Jak nas znaleźć?

Aktualna lista szkoleń dostępna jest na stronie www.nocszkolen.pl

Noc Szkoleń jako wydarzeniem otwartym, w którym może wziąć udział każdy, kto wcześniej zarejestruje się na platformie eventon.click, gdzie otrzyma bilet na szkolenie w formie elektronicznej.

Kto wymyślił Noc Szkoleń?

Pomysłodawcą i organizatorem Nocy Szkoleń jest Stowarzyszenie „Absolwenci na walizkach”, którego celem jest wspieranie - bez względu na wiek - szukających (lepszej) pracy, freelancerów i wolontariuszy w zdobywaniu i doskonaleniu umiejętności osobistych
i kompetencji zawodowych.

Komisja Etyki Bankowej przy Związku Banków Polskich ogłosiła VI polską edycję konkursu Etyka w finansach. Pracownicy sektora finansowego, studenci, pracownicy naukowi oraz wszyscy interesujący się zagadnieniem etyki w sektorze finansowym mogą nadsyłać swoje eseje na kolejną edycję Konkursu Etyka w finansach.

Konkurs jest organizowany we współpracy z Obserwatorium Finansowym, w Genewie – organizatorem międzynarodowej edycji Konkursu.

Ideą konkursu Etyka w finansach jest zachęcenie młodych osób do refleksji nad kwestią etyki w finansach. W dobie przyśpieszonego budowania kapitalizmu, dotkniętego głębokim kryzysem finansowym, refleksja nad tym, co sprzyja zachowaniom etycznym, a co je niweczy, co należałoby poprawić, wprowadzić czy też wyeliminować, by zarówno zapobiec erozji zachowań etycznych, jak i odbudować zaufanie klientów do banków, jest niezwykle potrzebna.

W VI polskiej edycji konkursu pula nagród sięga 20 000 zł. Sponsorami nagród są:

BGŻ BNP Paribas S.A.

Bank Gospodarstwa Krajowego

Bank Zachodni WBK S.A.

Bank Spółdzielczy w Płońsku

 

Jak wziąć udział w Konkursie ?

Konkurs jest skierowany do młodych osób, które nie przekroczyły 35 roku życia.

Kandydaci powinni przedstawić niepublikowany wcześniej esej w języku polskim. Esej (maksymalnie 5 000 wyrazów wraz z załącznikami) powinien mieć charakter analityczny bądź sugerować propozycję praktycznego zastosowania etyki. Powinien prezentować pomysły innowacyjne.

Zainteresowani udziałem w konkursie, powinni wysłać zgłoszenie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W odpowiedzi otrzymają zasady udziału w konkursie oraz oficjalny formularz zgłoszeniowy.

Końcowy termin nadsyłania zgłoszeń to 15 marca 2018 r.

Prace należy przesłać do 20 kwietnia 2018 r.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone podczas specjalnej uroczystości w czerwcu 2018 r.

Więcej informacji oraz zasady udziału w konkursie pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz  na stronie 

 

Biuro:
Komisja Etyki Bankowej przy Związku Banków Polskich
Z. Herberta 8 (dawniej ul. Kruczkowskiego 8)
00-380 Warszawa

Tel. 720 895 222
Faks 22 48 68 403

Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Krakowie zaprasza na bezpłatne spotkania z kulturą i językiem hiszpańskim, włoskim, francuskim, angielskim i niemieckim w ramach programu Unii Europejskiej „Erasmus+ Młodzież”. Kolejne zajęcia rozpoczną się w marcu br. i prowadzone będą przez wolontariuszy z Hiszpanii, Francji, Niemiec i Włoch.

Osoby biorące udział w zajęciach powinny posiadać:

  1. Ważną kartę biblioteczną WBP w Krakowie – można ją uzyskać bezpłatnie na podstawie dokumentu tożsamości w Punkcie Rejestracji Czytelników i w Artetece WBP w Krakowie,
  2. Dostęp i podstawową znajomość obsługi komputera i internetu,
  3. Zapał do nauki języka obcego, dobry humor i pozytywne nastawienie.

Poniżej wykaz spotkań:

Szczegółowe informacje, terminy spotkań, ewentualne zmiany oraz formularze zapisów znajdują na blogu wolontariuszy – „Rajska blog”.

Liczba miejsc ograniczona. Po zakończeniu rekrutacji na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail, zostanie wysłana informacja o przyjęciu zgłoszenia lub braku wolnych miejsc. W trakcie zajęć wykonywane będą zdjęcia w celach dokumentacyjnych i promocyjnych. Uczestnictwo w zajęciach oznacza akceptację Regulaminu Imprez w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Krakowie.