Assessment Center jest jedną ze skuteczniejszych metod rekrutacji. Polega ona na dokładnym sprawdzeniu kompetencji kandydatów poprzez obserwację ich zachowania w trakcie wykonywania zadań. Dzięki temu pracodawca może zweryfikować, czy dana osoba pasuje do profilu firmy i oferowanego stanowiska.

  1. Ocena umiejętności miękkich

Pierwszą rzeczą, której można się spodziewać w trakcie sesji AC, jest ocena personalno-społecznych cech uczestnika. Nie zawsze można je dokładnie określić w trakcie tradycyjnej rozmowy kwalifikacyjnej. Gdy kandydat mierzy się z zadaniami pod presją czasu, łatwo rozpoznać jego istotne kompetencje miękkie, np. odporność na stres, stopień zaangażowania czy szybkość adaptacji do nowych warunków.

  1. Bezpośredni kontakt z konkurentami

Niektóre aktywności podczas rekrutacji wymagają pracy grupowej. Dzięki temu można sprawdzić, jak dobrze odnajdujemy się we współpracy z innymi – będzie to miało duże znaczenie dla pracodawcy. Podczas takich zadań widoczni staną się prawdziwi liderzy.

  1. Poznanie warunków przyszłej pracy

Sesja AC niesie ze sobą korzyści nie tylko dla pracodawcy, ale również dla uczestników. Mają oni bowiem szansę dokładnie poznać swoje potencjalne stanowisko pracy i obowiązki. Jeśli okaże się, że nie jesteś zadowolony z panujących warunków, możesz zrezygnować z propozycji zatrudnienia.

  1. Sprawdzenie kompetencji twardych w praktyce

W trakcie sesji AC ocenia się sposób realizacji konkretnych zadań, które dotyczą bezpośrednio wybranego stanowiska. Jednym z ćwiczeń jest tzw. koszyk zadań – przejmujesz funkcję osoby na stanowisku kierowniczym i zapoznajesz się z różnymi dokumentami. Następnie wskazujesz zauważone problemy i nakreślasz plan działania. Ta aktywność sprawdzi stopień samodzielności, sprawność w podejmowaniu decyzji i organizację pracy własnej.

  1. Ujawnienie cech osobowości

Nie warto udawać kogoś, kim nie jesteś. Bądź sobą i zachowaj autentyczność. Nie staraj się na siłę dopasować do oczekiwań pracodawcy. Twoje kompetencje z pewnością zostaną zauważone, ponieważ sesja AC trwa dłużej niż standardowa rozmowa kwalifikacyjna – z reguły cały dzień, a w niektórych przypadkach nawet dwa.

Przeczytaj również co warto wiedzieć o Kodeksie Pracy: https://porady.pracuj.pl/zycie-zawodowe/kodeks-pracy-o-czym-mowi-i-w-czym-pomaga/

Jeśli jesteś osobą niepracującą tj. bezrobotną, bierną zawodowo masz szansę na znalezienie wymarzonego zajęcia. Ruszył nabór do projektu „Aktywni - Efektywni”, stanowiącego wsparcie dla osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.

Uczestnicy projektu będą mogli skorzystać z:

  1. płatnych staży z możliwością późniejszego zatrudnienia. Każdy staż jest dostosowywany do indywidualnych potrzeb uczestników.
  2. Dodatkowym bonusem jest udział w bezpłatnych warsztatach i szkoleniach zawodowych dopasowanych do ich potrzeb i predyspozycji.
  3. Wszyscy uczestnicy projektu mają też gwarancję wsparcia ze strony osobistego opiekuna i innych specjalistów, również tych branżowych.
  4. Udział w programie gwarantuje zwrot kosztów dojazdu na zajęcia i do miejsc stażowych.

Aby wziąć udział w projekcie „Aktywni - Efektywni” osoba musi spełniać podstawowe warunki, tj.:

  1. mieć od 18 do 64 lat;
  2. mieszkać na terenie miasta Kraków, bądź powiatu krakowskiego;
  3. być osobą w trudnej sytuacji życiowej (np. bezrobotną, bierną zawodowo, w obecnej chwili bez dochodu, osobą z niepełnosprawnościami, osoby korzystające z Programu Operacyjnego Pomocy Żywnościowej, kwalifikujące się do objęcia pomocą społeczną, innej trudnej sytuacji życiowej).

Udział w projekcie jest całkowicie BEZPŁATNY !!

Trwa rekrutacja do projektu – liczba miejsc ograniczona.

Dlaczego warto wybrać się na staż?

Udokumentowany staż pracy danej osoby może mieć znaczenie już na etapie rekrutacji. Jest bowiem okazją do pozyskania doświadczenia w pracy na danym stanowisku, którego często żąda przyszły pracodawca od kandydatów, sprawdzenia się w wymarzonej pracy, nawiązania kontaktów zawodowych i wyrwania się z pętli bezrobocia. Stały miesięczny dochód (stypendium stażowe) jest dodatkowym atutem. Założeniem systemu stażowego jest sprawdzenie się na danym stanowisku, by później otrzymać zatrudnienie na etacie.

Zgłoszenia do udziału w projekcie są przyjmowane za pośrednictwem strony internetowej www.aktywniefektywni.info.pl

Projekt realizuje InBIT sp. z o.o. - dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 12 626 00 95 / 12 617 18 91,  e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz w Biurze Projektu: ul. Szlak 8a/5, 31-161 Kraków.

 

Na rynku pracy można zauważyć kilka szybko rozwijających się branż, co pozwala na rozwój zawodowy i uzyskiwanie atrakcyjnych zarobków. Rekruterzy poszukują pracowników z sektora bankowo-finansowego, handlu i sprzedaży B2C/B2B, produkcji FMCG oraz IT.

  1. Bankowość i finanse

Finansiści z doświadczeniem zawodowym mogą liczyć na rozmaite oferty pracy – zarówno jeśli chodzi o księgowość, podatki, analizę, jak i kontroling. W pierwszym kwartale 2019 roku to właśnie bankowość/finanse okazała się branżą, z której pochodziło najwięcej ofert w serwisie Pracuj.pl – ich procentowa suma wyniosła 10%.

Dane pochodzą z raportu:„Rynek pracy specjalistów Q1 2019. Rekrutacja wciąż mocna”.

  1. Handel i sprzedaż B2B

Dokładnie taki sam wynik (10%) osiągnął sektor handlu i sprzedaży B2C (business to consumer). Poszukiwani są przede wszystkim specjaliści ds. sprzedaży obsługujący klientów indywidualnych – to właśnie oni zapewniają firmie wysokie przychody i rozwój, jeśli odpowiednio angażują się w swoją pracę. Sprzedaż detaliczna stale się zwiększa, co rodzi zapotrzebowanie na profesjonalnych handlowców.

  1. Produkcja FMCG

Kolejną prężnie rozwijającą się branżą jest produkcja FMCG (fast-moving consumer goods), czyli wytwarzanie dóbr, na które istnieje duży popyt, dlatego szybko się one sprzedają, np. produkty spożywcze lub środki czystości. 9% wszystkich ogłoszeń o pracę na stronie Pracuj.pl w pierwszych trzech miesiącach 2019 r. dotyczyło właśnie tej dziedziny.

  1. Handel i sprzedaż B2B

Wielu pracodawców poszukuje osób zajmujących się nie tylko sprzedażą B2C, ale również B2B (business-to-business) – taka forma opiera się na współpracy między przedsiębiorstwami. Odnotowano 7% wszystkich ofert o pracę w pierwszym kwartale 2019 r.

  1. IT

Zapotrzebowanie na informatyków bądź programistów nadal utrzymuje się w czołówce, co pokazują procesy rekrutacyjne. Branża IT to jeden z popularnych sektorów przedstawionych w raporcie Pracuj.pl. Osiągnęła ona wynik 7%, podobnie jak handel i sprzedaż B2B.

 

Aplikacje mobilne towarzyszą nam już każdego dnia, usprawniając nasze funkcjonowanie czy umilając nam czas. Jak się okazuje, mogą również pomagać w poszukiwaniu pracy. Instalując taką aplikację, zyskujesz narzędzie do znalezienia wymarzonej pracy, niezależnie od tego, co robisz i gdzie aktualnie się znajdujesz. Wystarczy, że wykonasz kilka prostych działań w swoim smartfonie, by odpowiedzieć na ogłoszenie.

 

Co zyskujesz dzięki aplikacji mobilnej?

Czy zdarzyło Ci się stracić okazję do podjęcia atrakcyjnej pracy, bo zbyt późno odpowiedziałeś na ogłoszenie? Warto być na bieżąco, jeśli chcesz osiągnąć zadowalające rezultaty.

  • masz stały dostęp do najnowszych ofert dopasowanych do Twoich preferencji,
  • możesz odpowiedzieć natychmiast, wysyłając CV,
  • możesz monitorować status Twojego zgłoszenia,
  • skracasz czas przeznaczony na poszukiwanie zatrudnienia.

 

W czym tkwi sekret skutecznych poszukiwań?

Aplikacja to praktyczne narzędzie, które ułatwia wyszukiwanie ofert i udzielanie odpowiedzi w krótkim czasie. O tym, czy poszukiwania okażą się efektywne, decyduje w dużej mierze:

  • Selekcjonowanie ogłoszeń

Więcej nie znaczy lepiej. Nie musisz odpowiadać na każde ogłoszenie, nawet jeśli bardzo potrzebujesz pracy. Ważne, żebyś spełniał wymagania stawiane przez pracodawcę i wybierał ogłoszenia zgodne z Twoimi oczekiwaniami i celami.

  • Personalizowanie CV

Warto zadbać o to, by z treści Twojego życiorysu wynikało, że jesteś odpowiednim kandydatem na wolne stanowisko. Możesz to wykazać, eksponując określone doświadczenia i kwalifikacje. Przeanalizuj oczekiwania podane w ofercie i odnieś się do kwestii, które mają znaczenie dla potencjalnego pracodawcy.

  • Przygotowanie do rekrutacji

O sukcesie w poszukiwaniach może zadecydować również Twoje przygotowanie do spotkania z rekruterem, tzn. wiedza na temat firmy, umiejętność opowiadania o sobie – wskazywania mocnych i słabych stron itp.

Aplikację, która spełnia wszystkie podane wyżej kryteria, można znaleźć pod adresem:

https://porady.pracuj.pl/zycie-zawodowe/aplikacja-mobilna-sposob-na-szybkie-znalezienie-pracy/

 

 Opis projektu

Projekt „Odkrywam kompetencje – podejmuję inicjatywy” realizowany jest  przez Stowarzyszenie Doradców Europejskich PLinEU (Lider Projektu) oraz Stowarzyszenie Regionalne Centrum Wolontariatu i Małopolski Ośrodek Fundacji Praesterno (Partnerów  Projektu) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Działanie 1.4. Młodzież solidarna w działaniu.

 Projekt dedykowany jest osobom młodym (18-29 lat) zamieszkującym Małopolskę, nie angażującym się społecznie. Jego celem jest zwiększenie kompetencji społecznych i umiejętności zarządzania karierą – będących kluczowymi i niezwykle cenionymi przez pracodawców na współczesnym rynku pracy.

 Przewidziany jest dla 120 osób w 4 edycjach, czas trwania projektu to 2 lata, od lutego 2019 r. poczynając. Średni okres uczestnictwa danej osoby w projekcie to ok. 9mcy.

 Cel ten zostanie osiągnięty poprzez opracowanie i realizację indywidualnej ścieżki rozwoju/udziału w projekcie, obejmującej: szkolenia grupowe z komunikacji, w tym komunikacji międzykulturowej,  coaching kariery, indywidualne spotkania z opiekunem, udział w inicjatywach wolontariackich i projektach społecznych.

 Dla kogo?

 Projekt skierowany jest do osób w wieku 18 - 29 lat, zamieszkujących województwo małopolskienieaktywnych społecznie (aktywność społeczna - działalność, w charakterze członka lub wolontariusza, w organizacji działającej na rzecz dobra publicznego, takiej jak stowarzyszenie, fundacja, koło naukowe, organizacja kościelna itp; a zatem Uczestkami/czkami projektu mogą się stać osoby niezaangażowane w tego typu aktywności). W projekcie mogą wziąć udział osoby pracujące, uczące się, bezrobotne.

W szczególności do projektu zapraszamy (dodatkowe punkty przy rekrutacji):

  1. osoby bezrobotne zarejestrowane w Urzędzie Pracy, nieaktywne zawodowo, lub pracujące na podstawie umowy cywilnoprawnej;
  2. jest osoby uczące się /studiujące na ostatnich 2 latach danego szczebla edukacji;
  3. jest osoby opuszczające pieczę zastępczą;
  4. osoby mieszkające w mniejszej miejscowości, uczące się i chcące pracować w dużym mieście;
  5. jest osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.

 

Korzyści z uczestnictwa

 

  • odkrycie własnego potencjału,
  • poznanie interesujących osób i zbudowanie sieci kontaktów,
  • rozwój kompetencji społecznych,
  • udoskonalenie umiejętności współpracy w grupie, większa swoboda poruszania się w nowych środowiskach i  zespołach,
  • otrzymanie certyfikatu potwierdzającego zdobyte umiejętności,
  • możliwość współtworzenia ciekawych projektów społecznych.


Ścieżka udziału w projekcie i oferowane wsparcie

Udział we wszystkich działaniach przewidzianych w Projekcie jest bezpłatny.

Ścieżka udziału dla każdego Uczestnika/czki będzie trwać do 9 miesięcy i obejmuje następujące etapy:

Etap I – rekrutacja

  • wypełnienie formularza rekrutacyjnego (spełnienie wymogów formalnych);
  • wypełnienie kwestionariusza samooceny oraz kwestionariusza kompetencji (ewaluacja początkowa);
  • ogłoszenie listy rankingowej osób zakwalifikowanych do projektu.

 

Etap II – planowanie i rozwój kompetencji społecznych

  • zawarcie umowy - wstępne określenie ścieżki wsparcia indywidualnego;
  • opracowanie we współpracy z opiekunem Indywidualnego Planu Rozwoju kompetencji społecznych;
  • udział w 4 modułach szkoleń: komunikacja interpersonalna, współpraca w zespole, przywództwo i kierowanie, komunikacja międzykulturowa;
  • indywidualny i grupowy trening zarządzania karierą z certyfikowanym coachem;
  • spotkania integrujące – wyjazdy i wyjścia, gra terenowa;
  • szkolenie przygotowujące do podjęcia inicjatyw wolontariackich, budowanie postaw obywatelskich i zapoznanie z ideą wolontariatu;
  • wizyta studyjna w organizacjach prowadzących wolontariat.

 

Etap III – podjęcie inicjatyw społecznych

 

  • podsumowanie dotychczasowego udziału w projekcie oraz określenie dalszej ścieżki;
  • wybór 1 z 4 ścieżek inicjatyw społecznych: wolontariat w NGO (15 os. na edycję), wolontariat akcyjny (5 os.na edycję), udział w projektach dla młodzieży (5 os.na edycję), udział w projekcie międzynarodowym(5 os. na edycję)
  • realizacja min. 40 godz. wolontariatu (możliwość zwiększenia wymiaru godzin) dostosowanego do preferencji Uczestnika/czki, w inspirującym środowisku;
  • warsztaty metodą Desing Thinking (dla połowy uczestników);
  • ewaluacja końcowa: ponowne uzupełnienie kwestionariusza kompetencji i kwestionariusza samooceny;
  • podsumowanie rozwiniętych kompetencji, wręczenie certyfikatów z opisem osiągnięć Uczestnika/czki.

 

Przez cały czas trwania Projektu Uczestnik/czka ma możliwość konsultacji i korzystania ze wsparcia indywidualnego doradcy rozwoju zawodowego i osobistego (doradca klienta).

Zajęcia projektowe odbywać się będą w Krakowie.

Nie przewiduje się zwrotu kosztów dojazdu na zajęcia projektowe czy wolontariat.

 

 

Dodatkowe informacje można uzyskać:

 

  • w Biurze Projektu: Kasprowicza 9a/1, 31-523 Kraków, godz. 9.00. – 15.00.
  • telefonicznie: 12 411 05 24
  • mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.plineu@plineu.org
  • na stronie Projektu: plineu.org

 

 

 

Konkretne i osiągalne cele, rozwijanie mocnych stron i znalezienie własnego miejsca na rynku pracy – to recepta na sukces zawodowy, na który pracuje się od pierwszych chwil zatrudnienia. Ważne, żebyś lubił to, co robisz.

 

Zastanawiasz się, jak wybrać drogę zawodową, aby w przyszłości nie żałować podjętych decyzji? Najważniejsze jest działanie. Bierne oczekiwanie na inspiracje nie pomoże Ci określić, co jest dla Ciebie ważne. Jeśli chcesz dokonywać trafnych wyborów i spełniać się jako fachowiec:

  1. Gromadź doświadczenia

Praktyki, staże, wolontariat, działalność w samorządzie studenckim, zajęcia dorywcze – działając w różnych okolicznościach, coraz lepiej poznajesz siebie i zyskujesz coraz większą swobodę w formułowaniu oczekiwań, planów i marzeń.

  1. Wyznaczaj cele

Ważne, żebyś dążył do osiągnięcia określonych rezultatów. Możesz założyć, że np. do trzydziestych urodzin zdobędziesz nową specjalizację. Zastanów się, jakie kwalifikacje i umiejętności powinieneś zdobywać i krok po kroku realizuj swoje plany.

Więcej informacji znajdziesz na: https://porady.pracuj.pl/kariera-i-rozwoj/jak-stac-sie-idealnym-kandydatem-do-pracy-w-miedzynarodowej-firmie/

 

  1. Zasięgaj opinii

Rozmowy z doświadczonymi fachowcami, relacja z mentorem, uwzględnianie informacji zwrotnych w pracy nad sobą – to działania, które sprzyjają rozwojowi. Nie bój się konstruktywnej krytyki.

  1. Wyciągaj wnioski z popełnionych błędów

Przyjmując postawę proaktywną, miej świadomość, że możesz doświadczać niepowodzeń. Błędów nie popełnia tylko ten, kto nic nie robi, a porażka to nie jest koniec świata. Jeśli odpowiednio do niej podejdziesz i wyciągniesz wnioski, może okazać się cenną i pożyteczną lekcją. 

  1. Wprowadzaj zmiany

Jeśli czujesz, że wybrany kierunek rozwoju nie jest dla Ciebie odpowiedni, zmodyfikuj swoje cele. Zmiana planów świadczy o refleksyjności i odwadze, a to pozytywne cechy.

  1. Rób to, co lubisz

Nawet jeśli wykonujesz zawód, który kochasz, będziesz mierzyć się z zadaniami, które nie wzbudzą Twojego entuzjazmu. Niektóre czynności po prostu trzeba wykonywać. Lepiej koncentrować się na jasnych stronach zawodu i dążyć do tego, by realizować coraz więcej działań, które przyniosą Ci zadowolenie. 

Zastanawiasz się, czy Twoje CV przyciągnie uwagę rekrutera? Chcesz dowiedzieć się, czy właściwie zachowujesz się podczas rozmowy kwalifikacyjnej? A może w Twoim CV brakuje profesjonalnego zdjęcia biznesowego? Podczas krakowskiej edycji Festiwalu JOBICON – organizowanego przez Pracuj.pl – możesz wziąć udział w ciekawych spotkaniach i warsztatach, rozwiać wątpliwości, znaleźć odpowiedzi na nurtujące Cię pytania oraz znaleźć wymarzoną pracę. 

 

 JOBICON – co w programie?

12 marca odbędzie się w Krakowie Festiwal Pracy: https://jobicon.pracuj.pl/krakow/. Aby w nim uczestniczyć, pobierz darmowy bilet i… korzystaj z atrakcji zaplanowanych przez organizatorów. Jako uczestnik będziesz mieć okazję np.:

  • spotkać pracodawców, którzy poszukują kogoś takiego jak Ty;
  • dowiedzieć się, jak negocjować wynagrodzenie i w efekcie otrzymać satysfakcjonującą pensję;
  • skonsultować CV z ekspertami Pracuj.pl;
  • uczestniczyć w symulacji rozmowy kwalifikacyjnej i uzyskać informację zwrotną na temat Twojego przygotowania i zachowania;
  • opanować trudną sztukę… radzenia sobie ze stresem;
  • spotkać Dorotę Wellman – gościa specjalnego.

Dzięki eventowi możesz zyskaćdodatkową wiedzę na temat oczekiwań pracodawców, przebiegu rekrutacji i zasad tworzenia dokumentów rekrutacyjnych. Będziesz mógł także pozować do zdjęcia biznesowego, które wzbogaci Twoje CV. 

 

Jak przygotować się do wydarzenia?

Skoro już wiesz, jakie atrakcje zaplanowali organizatorzy Festiwalu Pracy JOBICON, przygotuj się do wydarzenia. Ważne, żebyś wyznaczył cele, które chcesz osiągnąć, uczestnicząc w Festiwalu Pracy JOBICON. Jeśli znasz swoje oczekiwania, to będziesz mógł świadomie uczestniczyć w konkretnych punktach programu.

Stwórz CV i wydrukuj je w kilku egzemplarzach. Zadbaj także o swój wizerunek. Pamiętaj, że duże znaczenie ma Twoje nastawienie. Zaangażowanie i przygotowanie mogą sprawić, że opuścisz wydarzenie bogatszy o cenną wiedzę i doświadczenia, dzięki którym odnajdziesz swoje miejsce na rynku pracy.  

Zapraszamy Was do udziału w konkursie na wizualizacje promujące równość szans kobiet i mężczyzn w biznesie. Przez wizualizacje rozumiemy dowolne techniki artystyczne: plakaty, grafiki, infografiki, animacje, filmy, komiksy, etc.

W konkursie może wziąć udział każdy, kto ma pomysł na przedstawienie zagadnień z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w pracy i jest w stanie go zaprezentować z zastosowaniem dowolnej techniki wizualnej.

W ramach konkursu przewidziano atrakcyjne nagrody:
I miejsce - nagroda o wartości 3000 zł
II miejsce - nagroda o wartości 2000 zł
III miejsce - nagroda o wartości 1000 zł

Przyznawane będą także wyróżnienia.

 

Wszystkie nagrodzone i wyróżnione prace znajdą się w publikacji dobrych praktyk w zakresie równego traktowania kobiet i mężczyzn, jak również na wystawie tematycznej, która zostanie zorganizowana w 2019 r. 


Prace można składać w terminie od 1 l
ipca do 15 września 2018 r.

Szczegółowe informacje znaleźć można na stronie: www.rownoscwbiznesie.info/konkurs

Szukasz możliwości zdobycia doświadczenia cenionego na rynku pracy i sprawdzenia swoich umiejętności w praktyce? SZLACHETNA PACZKA i AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI przygotowały dla Ciebie świetną propozycję. ☺

Angażując się w rolę Lidera Rejonu Paczki lub Lidera Kolegium Akademii
nie tylko pomagasz najbardziej potrzebującym rodzinom i dzieciom, ale zdobywasz również doświadczenie zawodowe.

Jako lider rozwiniesz szereg kompetencji, m.in:

  • Nauczysz się, jak zarządzać projektami i ludźmi.
  • Zdobędziesz umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
  • Będziesz organizował eventy.
  • Będziesz nawiązywał współpracę z instytucjami, firmami, czy lokalnymi autorytetami.
  • Poznasz ciekawych ludzi, dla których wyzwanie, to szansa na rozwój.

Dołącz do drużyny na www.superw.pl

 

Interesują Cię kraje skandynawskie/nordyckie? Myślisz o związaniu swojej kariery zawodowej z językami nordyckimi? A może chcesz dowiedzieć się jak wygląda kultura pracy w firmie skandynawskiej/nordyckiej?

Jeśli te pytania są Ci bliskie - mamy coś dla Ciebie! Kwiecień to dla nas miesiąc z pracodawcami skandynawskimi - organizujemy serię spotkań z różnymi firmami skandynawskimi/nordyckimi. Wśród nich pojawi się też firma, która może nie pochodzi z Północy, ale również oferuje wiele możliwości dla osób znających języki nordyckie.

Uczestnicząc w naszych wydarzeniach dowiesz się:
▪️ co charakteryzuje skandynawskie/nordyckie firmy, czym się zajmują i jak wygląda ich środowisko pracy,
▪️ jakie umiejętności są niezbędne, aby móc do nich aplikować,
▪️ na jakich sektorach gospodarki skupia się ich działalność,
▪️ jak wygląda praca w skandynawskiej firmie z perspektywy Polaka,
▪️ jak wygląda praca w polskiej firmie z perspektywy Skandynawa,
▪️ jakie wyzwania czekają na nas w pracy w międzynarodowym środowisku.

Jeśli to nie zaspokaja Twojej ciekawości, nie szkodzi, na spotkaniach z pewnością będzie okazja, aby uzyskać odpowiedzi na nurtujące pytania. Zainteresowany/zainteresowana?

Zatem zapraszamy! Śledź uważnie nasz profil i wydarzenie – będziemy systematycznie uzupełniać je o profile pracodawców i inne niezbędne informacje.

 

18 kwiecień - Nordiccareer#1 - Schibsted Tech Polska ,
Link do wydarzenia:
https://www.facebook.com/events/582126908847110/

 

20 kwiecień - Nordiccareer#2 - Making Waves

Link do wydarzenia: https://www.facebook.com/events/1836338360000321/

 

Zarezerwuj swój kwiecień dla nas!