Hackathon Tarnowskiego Centrum Dialogu

Tarnów – Do It Yourself!

Czy świat może być lepszy? Czy małe, inteligentne działania mogą ułatwić życie w mieście? Czy można przygotować się na wyzwania, przed jakimi stoją współczesne miasta? Uważamy, że TAK!

Już 21 października zaprosimy do udziału we wspólnym maratonie wymyślania innowacji społecznych. Czekamy na aktywistów miejskich i społeczników, idealistów i praktyków, działaczy NGOsów i wolnych strzelców, tradycjonalistów i wywrotowców, młodych i doświadczonych. W czasie kilkudziesięciu godzin Hackathonu wymyślimy, jak sprostać – choćby kilku – wyzwaniom współczesności.

Tarnów – DIY!

Czekamy na zespoły (3-5 osobowe), które w ciągu maratonu, trwającego trzydzieści parę godzin, opracują małe, dopasowane innowacje, które będzie można wdrożyć w Tarnowie. Celujemy w projekty, dotyczące szeroko pojętej sfery społecznej. Innowacje, które osadzone będą w jednym z obszarów:

  1. Przeciwdziałanie skutkom zmian klimatycznych i ekologicznych.
  2. Pozytywne relacje mieszkańców, relacje mieszkańców miasta i ościennych gmin, włączanie w społeczność miasta osób ze specjalnymi potrzebami oraz obcokrajowców, współdziałanie różnych pokoleń.
  3. Budowanie pozycji młodego pokolenia w mieście, jego roli i zaangażowania w rozwój miasta.
  4. …no i to czego my nie wymyśliliśmy, a dla Was jest ważne.

Zaczynamy 21 października od rana. To sobota. Zakończymy następnego dnia ok. 16stej. Poświęcimy na pracę non stop ok. 30 godzin. W tym czasie zabezpieczamy uczestniczkom i uczestnikom posiłki i strefę wypoczynku. A przede wszystkim dużą dawkę adrenaliny, motywacji i wiedzy zdobywanej przez doświadczenie.

Spodziewamy się osób pełnoletnich, chociaż dopuszczamy także osoby między 15 a 18 rokiem życia. Nie stawiamy górnej granicy wieku. Szczegóły uczestnictwa określa Regulamin Hackathonu TARNÓW – DIY.

Hackathon to nie tylko rywalizacja. To okazja do spotkania i pracy z niezwykłymi ludźmi. Zespołom będą towarzyszyć oraz wspierać ich pracę znakomici eksperci:

  1. Zofia Komorowska, wiceprezeska Fundacji Stocznia, wiodącej w Polsce organizacji „wodującej” innowacje społeczne, praktyczka innowacji, współautorka wielu publikacji ułatwiających innowatorom społecznym ulepszanie otaczającej nas rzeczywistości, rozwijanie partycypacji oraz budowanie społeczeństwa obywatelskiego.
  2. Marcin Maciejewski, pasjonat trendów (różnej skali) i scenariuszy (wielu) przyszłości. Wykorzystuje badania (foresight), techniki kreatywno-spekulacyjne w celu identyfikacji szans i materializacji innowacji. W pracy warsztatowej czuwa nad procesem i prowadzi uczestników. Jako mówca - ładuje publiczność i pobudza do nieszablonowego myślenia. Fascynat zmieniania świata.
  3. Magdalena Urbańska, menedżerka kultury, producentka wydarzeń kulturalnych, festiwali, filmów, eventów, w które zawsze wkłada własne serce. Dzieli się umiejętnościami i wiedzą o promocji i PR-ze, motywuje. Przez lata koordynatorka projektu Kultura Wrażliwa, dziś zajmuje się (między innymi) komunikacją i dostępnością kultury dla potrzeb osób z niepełnosprawnością. Poza tym - teatrolożka, filmoznawczyni, doktorka nauk o sztuce.
  4. Barbara Łączna, trenerka budowania społeczeństwa obywatelskiego, empatycznej komunikacji, Mistrz Praktyk NLP, coach. Jej misją zawodową jest przebywanie wśród ludzi otwartych na zmiany, wdrażanie idei smart city i współdziałanie na rzecz samorządów lokalnych. Wierzy, że otwarty dialog pozwala tworzyć świat, w którym ludzie pragną żyć.

Celujemy w innowacje, które spełnią podstawowe warunki:

  1. Będą wywoływać zmianę: społeczną, świadomości, nawyków, zachowań mieszkańców.
  2. Będą dotyczyć naszego miasta, odpowiadać na problemy i wyzwania związane z Tarnowem.
  3. Będą mikro innowacjami, działaniami w małej, bliskiej ludziom skali.
  4. Będą projektami niskobudżetowymi, takimi których koszt realizacji zamknąłby się w granicach 50 tysięcy zł.
  5. Będą zaangażować mieszkańców, włączać ich w realizację projektu.
  6. Będą projektami całościowymi – prezentującymi ideę, odpowiedź na potrzeby, metody zaszczepienia tej idei w środowisku, po zaplanowanie wdrożenia i opis spodziewanych efektów.

 

W drugim dniu Hackathonu jury obejrzy prezentacje Zespołów, wskaże na najciekawsze innowacje i przyzna Zespołom nagrody pieniężne. Ten fragment wydarzenia będzie otwarty dla widzów. Oficjalnie wręczymy czeki i zaprezentujemy finalistów w ramach osobnego, specjalnego wydarzenia.

Twórcy najciekawszych projektów, wypracowanych w trakcie Hackathonu, zostaną nagrodzeni nagrodami finansowymi o łącznej puli nagród w wysokości 10 tys. złotych (brutto).

Hackathon TARNÓW – DIY! jest działaniem Tarnowskiego Centrum Dialogu, realizowanym w ramach projektu Tarnów. Nowe Spojrzenie, współfinasowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego w ramach Programu Rozwój Lokalny na lata 2014-2021.

 

Info na www.dialog.tarnow.pl

Notes Na 6 Tygodni: Przyszłość? Zrób to w Tarnowie! 21-22.10.2023 | Tarnów — NN6T / Notes Na 6 Tygodni

Na FB TCD: https://www.facebook.com/profile.php?id=100090525006108

Wydarzenie: https://www.facebook.com/events/646209544304674/?ref=newsfeed

 

 

 

Szukasz zawodowego doświadczenia? Nie wiesz jeszcze, jaki zawód Cię interesuje?  Potrzebujesz inspiracji do napisania CV? A może po prostu chcesz dowiedzieć się jak wygląda obecny rynek pracy?

Odpowiedzi na te wszystkie pytania dostaniesz już 18 i 19 października na Festiwalu Pracy JOBICON w wersji online!


Na Festiwalu Pracy JOBICON czeka na Ciebie wiele atrakcji:

  • Możliwość rozmowy z przedstawicielami firm i zaaplikowania na oferty pracy 
  • Udział w praktycznych warsztatach rozszerzających kompetencje 
  • Merytoryczne i pogłębione informacje o firmie na wykładach organizowanych przez pracodawców
  • Wsparcie zawodowe w poszukiwaniu pracy – konsultacje CV oraz symulacje rozmów rekrutacyjnych

 
I to wszystko zupełnie za darmo!
Nie trać czasu – zapisz się już teraz!

Link do zapisów: https://jobicon.pracuj.pl/

 

Organizatorem Festiwalu Pracy JOBICON jest serwis Pracuj.pl

 

The Office of Career Services invites you to take part in workshops prepared for foreign students and graduates. During this complex program you will meet with an employer, make plans for the future and prepare for the recruitment process. What is inside?

We are going to start with looking around at the labor market:

  •  Job market exploration
  •  25.10.2023 10:00 am – 12:00 noon (on-line)
  • Working possibilities in Poland - organizations, job & internship offers
  • Presenter: Magdalena Fudała – Career advisor, SWPS University
  •  Employer presentation - Marsh European Business Support Center

What do the UN peacekeeping mission in the Suez Canal in 1956, the multi-Oscar-winning film Cleopatra, and the launch of communication satellites into space have in common? 

How many foreign languages do we know at Marsh EBSC? 

What development opportunities does the company offer? 

Since we are part of a global corporation, do we have to wear ties?

During presentation, Marsh representatives will answer these questions (and any others you may have!), tell you about Marsh EBSC: who we are and what we do, and what a typical day at work looks like for us. And at the end, there will be a contest with prizes. ????

Presenters:

Weronika Popow - SWPS University Graduate! | Senior Operations

Jacek Mrzygłód | EB and Comms Manager

Details and registration

 

 

QMODULAR to prężnie rozwijająca się firma w sektorze budownictwa modułowego. Jesteśmy ambitni, pełni pasji i poszukujemy osób, które chcą razem z nami kreować przyszłość firmy. 

 

To oferujemy:

- możliwość zdobywania doświadczenia;

- możliwość realizacji Twoich pomysłów;

- możliwość odbycia praktyk zdalnie;

- pakiet Multisport.

 

Zakres obowiązków:

- uczestnictwo w współtworzeniu koncepcji kreatywnych;

- praca w oparciu o Key Visual oraz projektowanie Key Visual;

- tworzenie materiałów dla bieżącej działalności firmy (katalogi, broszury);

- projektowanie materiałów do Internetu (banery, posty i grafiki do social mediów);

- projektowanie prostych animacji.

 

Programy: 

InDesign, Photoshop, After Effects

Jeśli jesteś gotowy/a na nowe wyzwania i chcesz dołączyć do naszego zespołu, aplikuj na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Portfolio mile widziane!

 

 

Firma HR Hunters jest polskim oddziałem norweskiej agencji pracy Workshop Bemanning og Kompetanse AS należącej do międzynarodowego koncernu Manpower. Na terenie Norwegii jesteśmy wiodącą firma rekrutacyjną, posiadająca 8 oddziałów w różnych częściach kraju, działajacą w zakresie usług budowlanych i przemysłowych. Dziennie wynajmujemy ok 500-600 pracowników do branży budowlanej na terenie Norwegii.

Opis obowiązków jako praktykant

  • Aktywne pozyskiwanie kandydatów z branży budowlanej i przemysłowej

  • łatwość tworzenia treści rekrutacyjnych i EB do mediów społecznościowych.

  • Współpraca z oddziałami firmy na terenie Norwegii

  • Nawiązywanie kontaktów z kandydatami aktywnymi i pasywnymi na rynku pracy.

  • Weryfikacja aplikacji,przygotowywanie profili kandydatów i prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych

  • Przygotowywanie dokumentacji HR-owej, raportowanie

 

Poszukujemy osoby, która

 

  • Swobodnie komunikuje się w języku angielskim i norweskim

  • Ma dobrą znajomość mediów społecznościowych

  • Zna się na obsłudze komputera oraz pakietu Office (Word, Excel);

  • Jest samodzielna, wykazuje się inicjatywą własną,kreatywnością i ma chęć i energie do działania

  • Umie swobodnie nawiązywać kontakty osobiste i telefoniczne

 

Oferujemy

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w norweskim środowisku pracy

  • Elsatyczny grafik

  • Możliwość częściowego odbywania praktyk w formie zdalnej

  • Biuro przy IKEI

  • Laptop i telefon służbowy

  • Wykorzystania znajomości języka norweskiego w praktyce

 

Rozpoczęcie praktyk do uzgodnienia. CV wraz z krótkim opisem motywacyjnym prosimy o wysyłanie pod adres mailowy: kathrine.kipielworkshop.no 

 

Szanowni Państwo,

 

Poniżej znajduje się oferta płatnego stażu w w biurze tłumaczeń Alingua. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą oraz aplikowania.

 

Biuro tłumaczeń Alingua oferuje 3-miesięczny płatny staż w Biurze Obsługi Klienta. Docelowo jesteśmy zainteresowani nawiązaniem stałej współpracy.

Praca w wymiarze 120 godzin miesięcznie (ok. 6 godzin dziennie) od poniedziałku do piątku — szczegóły do ustalenia.

Miejsce: biuro w centrum Krakowa.

Czego oczekujemy?

  • Wysokiej kultury osobistej
  • Nienagannej polszczyzny
  • Języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym (inne języki obce będą dodatkowym atutem)
  • Komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów
  • Empatii i otwartości
  • Chęci pracy z ludźmi
  • Umiejętności rozwiązywania problemów
  • Bardzo dobrej organizacji pracy
  • Elastyczności

Zakres obowiązków:

  • Obsługa klientów (głównie indywidualnych) w zakresie tłumaczeń uwierzytelnionych — bezpośrednia oraz mailowa
  • Kontakt telefoniczny z klientami i tłumaczami
  • Nadzór nad terminową realizacją zamówień
  • Pozyskiwanie nowych tłumaczy do współpracy
  • Wsparcie biura w codziennych zadaniach, np. skanowanie, odbieranie dokumentów od tłumaczy, organizacja wysyłek pocztowych/kurierskich.

 

Prosimy o wysyłanie CV oraz ewentualnych pytań na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

 

 

 

ZUS Oddział w Krakowie zaprasza na dyżur telefoniczny

Temat: "Przedłużenie prawa do renty rodzinnej dla studentów.”

Termin: 4 października 2023 r. (środa) od 10:00 do 12:00

Numer telefonu: 12 42 46 269

Specjalista ZUS udzieli Państwu informacji związanych z tematem.

Szanowni Państwo,

 

Firma Danish Crown poszukuje łącznie 6 praktykantów do 3 działów: 

- Master Data – 1 osoba
- Accounts Payable – 3 osoby
- Accounts Receivable – 2 osoby
 
Praktyki ruszają od listopada, praca będzie odbywała się w systemie hybrydowym. 
Komunikacja w firmie odbywa się głównie w języku angielskim.
 
Firma może zapewnić 720 godzin zegarowych praktyk dla każdego studenta, a po praktykach najlepsi studenci otrzymają ofertę płatnego stażu bądź stanowisko młodszego specjalisty/administratora.
 
Zainteresowani proszeni są o przesłanie swojego CV na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 
Serdecznie zachęcam do aplikowania, jest to świetna szansa na zdobycie doświadczenia w międzynarodowej firmie. 
 

Szanowani Państwo,

 

Poniżej znajduje się ogłoszenie o pracę na stanowisku Asystent_ka ds. mówców i programów wydarzeń w Fundacji GAP. Serdecznie zachęcamy do zapoznania się z ofertą oraz aplikowania.

 

„Prowadzimy rekrutację na stanowisko: Asystent_ka ds. mówców i programów wydarzeń w Fundacji GAP. Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, znasz język angielski i masz doświadczenie w organizacji spotkań, to szukamy właśnie Ciebie!

Jaki będzie zakres Twoich obowiązków?

· prowadzenie kontaktu z mówcami kongresu Open Eyes Economy i innych wydarzeń (Gdańsk, Łódź, Wrocław) organizowanych przez Fundację GAP: przygotowywanie i wysyłka zaproszeń, bieżący kontakt;

· ustalanie szczegółów wystąpienia z mówcami i moderatorami sesji

· poszukiwanie organizacji do współpracy merytorycznej w zakresie tworzenia programów wydarzeń OEES,

· przeprowadzenie prób połączeń zdalnych mówców,

· ustalanie logistyki pobytu mówców na wydarzeniach,

· organizowanie i prowadzenie spotkań przygotowawczych do wydarzenia,

· inne zlecone przez Zleceniodawcę zadania związane z organizacją OEES.

Czego od Ciebie oczekujemy?

· statusu studenta;

· znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2;

· odpowiedzialności i sumienności;

· komunikatywności;

· dobrej organizacji pracy;

· elastyczności w godzinach pracy;

· mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

Co oferujemy?

· pracę w Krakowie w systemie mieszanym (biurowa i zdalna online);

· umowę zlecenie w wymiarze ustalonym według możliwości kandydata (od 50 do 60 godzin miesięcznie)

· elastyczne godziny pracy wg indywidualnie przyjętego harmonogramu;

· pracę w prężnie działającej organizacji pozarządowej;

· możliwość wszechstronnego rozwoju oraz włączania się w realizację kolejnych projektów.

Napisz do nas. Czekamy na Ciebie! Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie CV do 1 października 2023 na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W tytule prosimy o wpisanie: Aplikacja - Asystent_ka ds. mówców i programów wydarzeń

W CV prosimy o zawarcie zgody na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.”

Szanowni Państwo,

Poniżej znajduje się oferta praktyk na stanowisko: Asystentka/Asystent w projekcie Małopolski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej.

Zakres obowiązków:
- wsparcie w organizacji szkoleń dla podmiotów ekonomii społecznych w tym m.in. dla fundacji, stowarzyszeń, spółek non-profit, klubów sportowych, Ochotniczych Straży Pożarnych, kół gospodyń wiejskich
- udział w opracowywaniu i realizacji ścieżki rozwoju współpracujących organizacji;
- wsparcie przy działaniach promocyjnych m.in.: opracowanie treści i grafik promocyjnych itp.;
- koordynowanie działań dot. mediów społecznościowych: prowadzenie interakcji z odbiorcami poprzez komentowanie, udostępnianie i odpisywanie na wiadomości przesyłane do profilów;
- udział w prowadzeniu bieżącej dokumentacji projektowej.
 
Okres: wrzesień-grudzień, ok. 30-40 h miesięcznie.
 
Dodatkowe pytania można wysyłać na adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.