W imieniu organizatora Targi w Krakowie Sp. z o.o. zapraszamy do udziału w 13. edycji konkursu na najlepszy projekt opakowania w ramach 16. Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations.


Strefa Studenta to konkurs skierowany do młodych projektantów, który stwarza niepowtarzalną szansę na nawiązanie pierwszych kontaktów biznesowych i pozyskanie poważnych zawodowych zleceń. Konkurs składa się z dwóch etapów i zostanie rozstrzygnięty w trzech kategoriach: Wrażenie, Funkcjonalność i forma oraz Szata graficzna.


W pierwszym etapie projekty zgłaszane do konkursu należy przesłać za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego do 30 kwietnia 2024 roku, godz. 12:00. Zgłoszone prace zostaną ocenione przez profesjonalne Jury, w skład którego wejdą autorytety środowiska oraz praktycy i eksperci branży opakowaniowej i graficznej. Ogłoszenie wyników I etapu nastąpi 3 czerwca 2024 roku.


Do drugiego etapu trafi 12 najlepszych zgłoszeń. Ich autorzy znajdą się w finale, który odbędzie się w dniach 09-10 października 2024 roku w EXPO Kraków podczas 16. Międzynarodowych Targów  Opakowań Packaging Innovations w specjalnie stworzonej strefie wystawienniczej. Uczestnicy konkursu podczas 2-minutowych prezentacji będą mieli szansę zaprezentować prototypy swoich prac, opowiedzieć o nich Jury i odpowiedzieć na pytania ekspertów. Jury na podstawie ocen projektów oraz prezentacji uczestników wyłoni laureatów w ramach każdej z trzech kategorii.

Laureaci otrzymają nagrody pieniężne, statuetki oraz możliwość uczestnictwa w konkursie WorldStar  Student Awards, organizowanym przez Światową Organizację Opakowań i uznawanym za najbardziej prestiżowe wydarzenie dla młodych projektantów opakowań na całym świecie.

Więcej informacji oraz regulamin konkursu na stronie: https://packaginginnovations.pl/strefa-studenta

 

Szanowni Państwo,

Firma Xfive zaprasza do aplikowania na staż na stanowisko Business Development Manager.

Treść oferty oraz formularz aplikacyjny znajdują się na stronie: 

https://xfive.recruitee.com/o/business-development-manager-intern-junior

 

 

Szukasz zawodowego doświadczenia? Nie wiesz jeszcze, jaki zawód Cię interesuje?  Potrzebujesz inspiracji do napisania CV? A może po prostu chcesz dowiedzieć się jak wygląda obecny rynek pracy?

 

Odpowiedzi na pytania oraz dawkę inspirującej wiedzy dostaniesz już

6 marca na Festiwalu Pracy JOBICON w Krakowie!


Na Festiwalu Pracy JOBICON czeka na Ciebie wiele atrakcji:

  • Możliwość rozmowy z przedstawicielami firm i zaaplikowania na oferty pracy
  • Udział w praktycznych warsztatach rozszerzających kompetencje
  • Wsparcie zawodowe w poszukiwaniu pracy od Ekspertów z Pracuj.pl – kreator CV, konsultacje CV, profesjonalna sesja zdjęciowa, symulacje rozmów rekrutacyjnych
  • Merytoryczne i pogłębione informacje o firmie na wykładach organizowanych przez Pracodawców
  • Dawka inspiracji od gości ze świata nauki i biznesu


I to wszystko zupełnie za darmo!
Nie trać czasu – zapisz się już teraz!

Po więcej szczegółów i swój bezpłatny bilet wstępu wejdź tutaj https://jobicon.pracuj.pl/krakow/

Szanowni Państwo,

 

Poniżej przesyłam link do oferty pracy w firmie produktowej Printbox Sp. z o.o. jako Mid UX/UI Designer.

Link do oferty:
 
Biuro Karier

Terapeuta zajęciowy /Fizjoterapeuta / Pedagog specjalny / Logopeda / Psycholog / Opiekun dziecka z niepełnosprawnością / Asystent medyczny

 

Fundacja Sustinae zaprasza specjalistów posiadających kwalifikacje do pracy z dzieckiem lub osobami z niepełnosprawnościami do świadczenia usług specjalistycznych dla rodzin z dzieckiem z niepełnosprawnością do 18 r.ż. na terenie m. Krakowa w okresie 1.07.2023r.- 30.04.2027r. w ramach zadania publicznego "Świadczenie usług specjalistycznych dla rodzin z dzieckiem z niepełnosprawnością".

 

Lokalizacje: Kraków, wg. uzgodnień w miejscu zamieszkania rodzin

 

Wymagania:

  • uzyskane kwalifikacje pozwalające na pracę z dzieckiem lub osobą z niepełnosprawnością (minimum licencjat);
  • doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą lub osobami z niepełnosprawnością;
  • predyspozycje osobowościowe do pracy z dziećmi, młodzieżą;
  • gotowość do pracy w miejscu zamieszkania rodziny lub w miejscu aktywności dziecka objętego usługami;
  • terminowość, sumienność;
  • zaświadczenie o niekaralności;
  • dyspozycyjność minimum 40 godz./miesiąc; w roku szkolnym głównie w godzinach popołudniowych;

 

Zakres obowiązków:

Katalog usług specjalistycznych dostosowany do potrzeb dziecka i rodziny objętej usługami. Usługi możliwe do realizacji 7 dni w tygodniu w godzinach 7:00-19:00.

 

W ramach zadania możliwa jest realizacja następujących usług specjalistycznych:

  1. Wspieranie rodziny w uczeniu i rozwijaniu umiejętności dziecka z niepełnosprawnością niezbędnych do samodzielnego życia, w tym:
  2. a) kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania;
  3. b) motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji;
  4. c) prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych;
  5. d) wspieranie w codziennych czynnościach życiowych.
  6. Interwencje i pomoc w zakresie funkcjonowania rodziny w środowisku oraz kształtowania relacji i postaw w rodzinie, w tym:
  7. a) pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych;
  8. b) ułatwienie dostępu do edukacji i kultury;
  9. c) doradztwo w zakresie uzyskania pomocy ze strony innych instytucji;
  10. d) pomoc w załatwianiu spraw urzędowych;
  11. e) kształtowanie pozytywnych relacji w rodzinie oraz odpowiednich postaw wobec dziecka z niepełnosprawnością.

3 Wspieranie i trening w zakresie wspomagania procesu leczenia dziecka z niepełnosprawnością, w tym wsparcie i trening:

  1. a) umiejętności pielęgnacji dziecka z niepełnosprawnością;
  2. b) w zakresie uzgadniania i pilnowania terminów badań, zabiegów, wizyt u lekarza;
  3. c) w zakresie pilnowania podawania leków oraz obserwowania ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania;
  4. d) w dotarciu do placówek służby zdrowia oraz placówek rehabilitacyjnych.
  5. Przejęcie czasowej opieki nad dzieckiem z niepełnosprawnością z zapewnieniem niezbędnych potrzeb życiowych w celu umożliwienia rodzicom:
  6. a) załatwienia spraw związanych z prowadzeniem gospodarstwa domowego;
  7. b) załatwienia spraw urzędowych;
  8. c) dbania o własne zdrowie;
  9. d) odpoczynku.
  10. Odprowadzanie i przyprowadzanie dziecka z niepełnosprawnością do/z przedszkola, szkoły,

 

Oferujemy:

  • umowa zlecenie lub umowa o świadczenie usług zawarta na okres trwania zadania;
  • elastyczny miesięczny harmonogram ustalany pomiędzy specjalistą, a rodziną objętą usługami;
  • zwrot kosztów dojazdu do miejsca świadczenia usługi;
  • szkolenia podnoszące umiejętności w pracy z dziećmi, młodzieżą z niepełnosprawnością;
  • wsparcie merytoryczne zespołu;

 

Aplikacje (CV wraz z informacją o preferowanej lokalizacji pracy) prosimy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Informacje związane z ofertą:

Katarzyna Rozbicka, tel. 692 963 154

Dominik Mucha, tel. 734 171 551

Zapraszamy!

Zapraszamy do Projektu „Kwalifikacje-kompetencje-doświadczenie. Absolwencki start do kariery” który realizowany jest w okresie od 1 października 2023 r. do 30 września 2024 r. (II etap).

 

Projekt przewiduje:

  • Diagnoza aktualnej sytuacji zawodowej wraz z przygotowaniem Indywidualnego Planu Działania,
  • Wdrożenie indywidualnej ścieżki kariery,
  • Grupowe warsztaty umiejętności psychospołecznych i treningów pracy,
  • Wsparcie asystenta rynku pracy w znalezieniu odpowiedniego miejsca zatrudnienia (pośrednictwo pracy),
  • Poradnictwo specjalistyczne (np. prawnik, terapeuta, coach, trener aktywizacji) - w razie potrzeby
  • Udział w szkoleniu zawodowym zmierzającym do uzyskania, podniesienia lub zmiany kwalifikacji – kursy z różnych dziedzin zawodowych!
  • Realizacja płatnego stażu zawodowego trwającego 4 miesiące, w wybranym przez Ciebie zawodzie,
  • Dodatek motywacyjny wypłacany co miesiąc

Jesteś idealnym kandydatem/kandydatką jeśli:

  • Posiadasz orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
  • Jesteś na ostatnim roku studiów lub absolwentem do 5 lat po otrzymaniu dyplomu

 

Jak wziąć udział?

Wyślij do Nas swoje CV, a my umówimy się z Tobą na spotkanie lub zadzwoń i zapytaj o szczegóły. W tytule maila wpisz „Absolwent”.

Kontakt:  e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel.; 692 957 833

 

Projekt współfinansowany jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, dzięki czemu jako Fundacja możemy zaoferować kompleksowe wsparcie w wejściu na rynek pracy!

Szanowni Państwo,

Poniżej znajdują się propozycje praktyk dla studentów/studentek w biurze sklepu internetowego www.interioro.pl
Sklep jest oficjalnym dystrybutorem marek Smeg, Gerlach, Krosno, Zeller itp. Tworzy aktualnie własne marki świec zapachowych, kieliszków i szklanek z hutą szkła Krosno. Biuro znajduje się w nowoczesnym biurowcu w wysokim standardzie, współpraca osób w zespole bezpośrednio ze specjalistami w zakresie analityki e-commerce, marketingu internetowego, product designerów i zarządu spółki. 

Dostępne stanowiska poniżej:

Graphic Designer WEB&Social Media

Czego się dowiesz?
- na tym stanowisku dowiesz się jak tworzyć miniatury dostosowane do sprzedaży w e-commerce na marketplacach oraz na witrynach własnych, nauczysz się administrować w zakresie banerów strony internetowej opartej o oprogamowanie Shoper, dowiesz się jak używać słów kluczowych pod SEO, będziesz współpracował z najlepszymi specjalistami z agencji SEO oraz ADS, będziesz w kontakcie z developerem strony, dowiesz się jak działa kalendarz e-commerce i jak tworzone są kampanie oraz będziesz współpracować z content creatorem social media, będziesz mieć kontakt z influencerami i agencjami z którymi pracujemy w kwestii reklam, możesz brać udział w sesjach produktowych oraz tworzeniu treści video. Dowiesz się jak korzystać z oprogramowania baselinker, z którego korzysta większość sklepów internetowych.

Czego wymagamy od Ciebie?
- umiejętność korzystania z programów graficznych Adobe Photoshop, Canva oraz gotowość do prostej edycji w administracji strony WWW oraz plików excel, wysokiego poczucia estetyki, ukierunkowania w social media

Zakres pracy:
- tworzenie banerów w redakcji strony internetowej z zastosowaniem sztucznej inteligencji
- tworzenie miniatur produktów
- tworzenie opisów reklamowych z uwzględnieniem słów kluczowych
- dodawanie produktów na stronę, tworzenie karuzel produktowych, ustawianie kategorii oraz parametrów produktów, redagowanie opisów i tworzenie formuł Excel w oparciu o modele AI
- dodawanie i redagowanie postów na social media
- praca z kalendarzem e-commerce w kampaniach produktowych
- obsługa programu baselinker w zarządzaniu ofertami

W skrócie to stanowisko jest oparte o cześć wizualno-redakcyjną sklepu internetowego oraz jego wizerunku w sieci i na social mediach



Database Operator E-commerce

Czego się dowiesz?
Jak stosować i tworzyć formuły AI we współpracy z MS Excel przy masowej edycji baz danych, wgrywania ich na serwery, dodawania masowego produktów, jak zarządzać ofertami na Allegro w oprogramowaniu Baselinker oraz Shoper, poznasz podstawy analityki sprzedażowej

Czego wymagamy od Ciebie?
Obycia i chęci nauki pracy w MS Excel, ukierunkowania na specjalistę ds. e-commerce/ edytora baz danych i podstaw programowania

Zakres pracy:
- edycja baz danych produktów, tłumaczenie tekstów za pomocą formuł AI w Microsoft Excel i automatyzacja procesów w Excel
- dodawanie ofert oraz wystawianie produktów na marketplacach oraz stronie internetowej
- opieka nad platformami Allegro, Ebay, Emag, Kaufland od strony technicznej, tj. aktualności ofert, obróbki excelowej nowych baz danych oraz istniejących w oparciu o AI, edycji ofert, wariantów, powiązanych ofert, tworzenia zestawów, kompletów.


Analityk sprzedaży e-commerce

Czego się dowiesz?
Jak analizować dane sprzedażowe, jakie występują trendy sprzedażowe w sieci, jak negocjować, jak reagować na sytuacje, które dzieją się na rynku, jak liczyć rentowność produktu, jak zarządzać stockiem produktowym. Jak pracować z oprogramowaniem do badania trendu rynku, jak działa dynamic pricing, jak wygrywać z konkurencją na rynku, jak pracować w programie baselinker oraz shoper

Czego wymagamy od Ciebie?
Nastawienia umysłu na analitykę sprzedaży, umiejętności pracy w MS Excel lub chęci nauki pracy w nim.

Zakres pracy:
- analiza danych sprzedażowych z poszczególnych platform
- analiza trendów zakupowych
- opisowa analiza rynku i danych
- dostosowanie promocji do kalendarza e-commerce
- dostosowanie cen do stanów magazynowych
- praca w programie baselinker
 
Zgłoszenia można wysyłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

 

Targi pracy są dla wielu osób niepowtarzalną okazją do spotkania z potencjalnymi pracodawcami. Dzięki nim jest możliwe zdobycie cennych informacji, które mogą wpłynąć na przyszłą karierę lub decyzję związaną z aplikowaniem na dane stanowisko. Zadawanie właściwych pytań nie tylko pozwoli Ci się wyróżnić spośród innych kandydatów, ale także pomoże w lepszym zrozumieniu oferty prac i kultury firmy.

  • Targi pracy są doskonałą okazję do lepszego poznania wartości i misji danej firmy.   
  • Dzięki targom pracy uda Ci się uzyskać więcej informacji na temat wybranego stanowiska – w tym o możliwościach rozwoju, awansu czy codziennych obowiązkach.
  • Pamiętaj o sposobie zadawania pytań, musi być on kulturalny. Inaczej możesz zostać negatywnie odebrany przez osobę rekrutującą.

Dopytaj o firmę i kulturę pracy

Zrozumienie kultury i wartości firmy jest niezwykle istotne. W dużej mierze to właśnie te elementy mogą zdecydować o Twojej chęci podjęcia pracy, jak i o późniejszym zadowoleniu. Jeśli zatem nie znalazłeś wystarczających informacji, to zapytaj, jakie są główne wartości danej firmy? Jaką ma misję? Ale to nie wszystko. Dobrze również, abyś dowiedział się, jaka atmosfera panuje w firmie, jak wygląda typowy dzień pracy na danym stanowisku, no i co najważniejsze, jakie są możliwości rozwoju i awansu w firmie? Pokaże to Twoje przygotowanie, a także to, że myślisz zupełnie poważnie o podjęciu zatrudnienia.

Wybierz się na najbliższe Targi Pracy Kraków – to doskonałą okazją do zdobycia zatrudnienia, a także poznania wielu specjalistów z branży!

Pytaj o wybrane stanowisko

Jeśli już uzyskasz informacje o danej firmie lub udało Ci się wcześniej znaleźć odpowiedzi na nurtujące pytania, to targi pracy możesz wykorzystać, jako okazję do dopytania o stanowisko, na które chciałbyś aplikować. Zadaj więc pytanie o konkretne obowiązki, a także oczekiwania względem pracownika. Możesz również dopytać, czy w firmie organizowane są szkolenia lub dofinansowania do kursów celem podnoszenia kompetencji zawodowych pracowników. Dobrym pomysłem jest też pytanie o widełki wynagrodzenia na danym stanowisku. Warto też dowiedzieć się, czy firma proponuje konkretne benefity dla pracowników. Wszystko to pozwoli Ci lepiej ocenić, czy praca ta spełni Twoje oczekiwania i aspiracje zawodowe.

Dowiedz się więcej o procesie rekrutacji

Co więcej, na targach pracy możesz się więcej dowiedzieć o procesie rekrutacji w danej firmie. Na przykład warto zapytać, jakie są etapy rekrutacji albo ile ich jest. Przy okazji dowiedz się, jaki jest czas oczekiwania na odpowiedzi po rozmowie, a także czy pracownik otrzyma feedback.

O tym pamiętaj, zadając pytania

Podczas zadawania pytań rekruterowi lub osobie reprezentującej firmę musisz też pamiętać o kilku kwestiach. Przede wszystkim bądź konkretny. Co więcej, dokładnie słuchaj, aby zapamiętać jak najwięcej informacji. Jeśli dana odpowiedź nie jest dla Ciebie jasna lub satysfakcjonująca, to postaraj się w miarę możliwości dopytać o wątpliwe kwestie. Pamiętaj również o kulturalnym i profesjonalnym zachowaniu. Sposób, w jaki zadajesz pytania, jest równie ważny, jak ich treść.

Podsumowanie

 Targi pracy stanowią świetną okazję do zdobycia wiedzy na temat potencjalnych pracodawców i stanowisk pracy. Warto zatem odpowiednio się do nich przygotować, w tym także ułożyć sobie listę pytań, które chcesz zadać. Pamiętaj też, że dzięki odpowiednim pytaniom, nie tylko uzyskasz cenne informacje, ale również zaprezentuje się jako osoba profesjonalna i konkretna.

 

Fundacji Inicjatyw Rozwojowych ,,INSPIRA’’ serdecznie zachęca do udziału w AKADEMII SELF – CARE!

Tym razem zapraszamy zarówno na krótkie spotkania online z tematyką rozwojową, wzmacniającą i profilaktyczną w formie webinarów, jak i na dłuższe pogłębione programy treningowe, podczas których będziecie mogli Państwo nabyć konkretne umiejętności radzenia sobie ze stresem, zbudować odporność psychiczną i nauczyć się trwale zmieniać nawyki na takie, które będą Wam służyć na lata.

 

Co sprawia, że nasze wydarzenia są wyjątkowe? 

  • Łączymy w nich praktyczną wiedzę przekazywaną przez specjalistów z wieloletnim doświadczeniem i elastyczny sposób realizacji spotkań w formie ONLINE. 
  • Podczas naszych warsztatów promujemy holistyczny model podejścia do zdrowia, dobrostanu emocjonalnego, równowagi między życiem zawodowym i osobistym. 

Webinary w ramach Akademii są skierowane zarówno do:

  • Studentów i absolwentów studiów psychologicznych, pedagogicznych, pracy socjalnej i innych z obszaru psychologiczno-pedagogicznego
  • Osób, które już pracują w zawodzie pomocowym, w działach HR, marketingu, sprzedaży
  • Wszystkich zainteresowanych rozwojem osobistym i zawodowym, którzy chcą uzupełnić wiedzę z zakresu zdrowego stylu życia, nabyć cenne umiejętności i poznać przydatne wskazówki, dzięki którym jeszcze bardziej zadbają o swój dobrostan

Nasze webinary odbywają się w każdy wtorek od 06.02.2024 roku o godzinie 19.00. Każdy webinar jest nagrywany, więc można odtworzyć dane spotkanie w dowolnym czasie.

 

OBECNIE ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W BEZPŁATNYCH WEBINARACH

1. ODPORNOŚĆ PSYCHICZNA I REZYLIENCJA - CZYM SĄ I JAK JE ROZWIJAĆ?

Data: 13.02.2024

Godzina: 19:00-20:30

Link do wydarzenia: https://fb.me/e/3KHURxcrZ

 

2. MINDFULNESS: SMAK I JAKOŚĆ ŻYCIA - WPROWADZENIE DO TRENINGU UWAŻNOŚCI

Data: 20.02.2024

Godzina: 19:00-20:30

Link do wydarzenia: https://fb.me/e/1iE5jAt62

 

3. ŻYWIENIE W TROSCE O DOBRE SAMOPOCZUCIE I ZDROWIE PSYCHICZNE

Data: 27.02.2024

Godzina: 19:00-20:30

Link do wydarzenia: https://fb.me/e/7VTi09vLY

 

4. ZDROWA ASERTYWNOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ STAWIANIA GRANIC W ZGODZIE ZE SOBĄ

Data: 05.03.2024 

Godzina: 19:00-20:30

Link do wydarzenia: https://fb.me/e/6rVmeUsfS

 

Kolejne spotkania będą dotyczyły m.in. budowania poczucia własnej wartości, oswajania wewnętrznego krytyka, higieny cyfrowej, sposobów radzenia sobie ze stresem i wiele innych.

 

Formularz zgłoszeniowy do wszystkich wydarzeń jest ten sam i znajdziecie go Państwo, klikając w poniższy link:

 

FORMULARZ AKADEMIA SELF - CARE

 

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO ZAPISÓW! 

 

Warsztat dla osób, dla których brak umiejętności radzenia sobie ze stresem ma wpływ na poszukiwanie pracy oraz funkcjonowanie w środowisku pracy.

Dzięki udziałowi w warsztacie przeanalizujesz własne wyobrażenia na temat stresu i zrozumiesz swój sposób przeżywania i radzenia sobie z sytuacjami stresowymi.

Podczas warsztatu:

  • dowiesz się czym jest stres i jak przebiega reakcja stresowa;
  • uświadomisz znaczenie stresu korzystnego i szkodliwego;
  • nauczysz rozpoznawać źródła stresu – stresory;
  • poznasz różnorodność reakcji związanych z taką samą sytuacją stresową;
  • uświadomisz własną rolę w generowaniu stresu;
  • poznasz przyczyny, od których zależy zakres i sposób reagowania na stres,
  • poznasz różne metody radzenia sobie ze stresem.

Podczas warsztatu będziesz mógł określić swoją podatność na stres oraz w praktyce przećwiczyć wybrane techniki radzenia sobie ze stresem.

Data i czas: 21.02.2024 w godz. 9.00 – 13.00

Miejsce:  Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, Plac Na Stawach 1, sala 306 – III piętro.

Link do zapisów: Radzenie sobie ze stresem-Warsztaty (pociagdokariery.pl)

Udział w spotkaniu jest bezpłatny!