Targi pracy są dla wielu osób niepowtarzalną okazją do spotkania z potencjalnymi pracodawcami. Dzięki nim jest możliwe zdobycie cennych informacji, które mogą wpłynąć na przyszłą karierę lub decyzję związaną z aplikowaniem na dane stanowisko. Zadawanie właściwych pytań nie tylko pozwoli Ci się wyróżnić spośród innych kandydatów, ale także pomoże w lepszym zrozumieniu oferty prac i kultury firmy.

  • Targi pracy są doskonałą okazję do lepszego poznania wartości i misji danej firmy.   
  • Dzięki targom pracy uda Ci się uzyskać więcej informacji na temat wybranego stanowiska – w tym o możliwościach rozwoju, awansu czy codziennych obowiązkach.
  • Pamiętaj o sposobie zadawania pytań, musi być on kulturalny. Inaczej możesz zostać negatywnie odebrany przez osobę rekrutującą.

Dopytaj o firmę i kulturę pracy

Zrozumienie kultury i wartości firmy jest niezwykle istotne. W dużej mierze to właśnie te elementy mogą zdecydować o Twojej chęci podjęcia pracy, jak i o późniejszym zadowoleniu. Jeśli zatem nie znalazłeś wystarczających informacji, to zapytaj, jakie są główne wartości danej firmy? Jaką ma misję? Ale to nie wszystko. Dobrze również, abyś dowiedział się, jaka atmosfera panuje w firmie, jak wygląda typowy dzień pracy na danym stanowisku, no i co najważniejsze, jakie są możliwości rozwoju i awansu w firmie? Pokaże to Twoje przygotowanie, a także to, że myślisz zupełnie poważnie o podjęciu zatrudnienia.

Wybierz się na najbliższe Targi Pracy Kraków – to doskonałą okazją do zdobycia zatrudnienia, a także poznania wielu specjalistów z branży!

Pytaj o wybrane stanowisko

Jeśli już uzyskasz informacje o danej firmie lub udało Ci się wcześniej znaleźć odpowiedzi na nurtujące pytania, to targi pracy możesz wykorzystać, jako okazję do dopytania o stanowisko, na które chciałbyś aplikować. Zadaj więc pytanie o konkretne obowiązki, a także oczekiwania względem pracownika. Możesz również dopytać, czy w firmie organizowane są szkolenia lub dofinansowania do kursów celem podnoszenia kompetencji zawodowych pracowników. Dobrym pomysłem jest też pytanie o widełki wynagrodzenia na danym stanowisku. Warto też dowiedzieć się, czy firma proponuje konkretne benefity dla pracowników. Wszystko to pozwoli Ci lepiej ocenić, czy praca ta spełni Twoje oczekiwania i aspiracje zawodowe.

Dowiedz się więcej o procesie rekrutacji

Co więcej, na targach pracy możesz się więcej dowiedzieć o procesie rekrutacji w danej firmie. Na przykład warto zapytać, jakie są etapy rekrutacji albo ile ich jest. Przy okazji dowiedz się, jaki jest czas oczekiwania na odpowiedzi po rozmowie, a także czy pracownik otrzyma feedback.

O tym pamiętaj, zadając pytania

Podczas zadawania pytań rekruterowi lub osobie reprezentującej firmę musisz też pamiętać o kilku kwestiach. Przede wszystkim bądź konkretny. Co więcej, dokładnie słuchaj, aby zapamiętać jak najwięcej informacji. Jeśli dana odpowiedź nie jest dla Ciebie jasna lub satysfakcjonująca, to postaraj się w miarę możliwości dopytać o wątpliwe kwestie. Pamiętaj również o kulturalnym i profesjonalnym zachowaniu. Sposób, w jaki zadajesz pytania, jest równie ważny, jak ich treść.

Podsumowanie

 Targi pracy stanowią świetną okazję do zdobycia wiedzy na temat potencjalnych pracodawców i stanowisk pracy. Warto zatem odpowiednio się do nich przygotować, w tym także ułożyć sobie listę pytań, które chcesz zadać. Pamiętaj też, że dzięki odpowiednim pytaniom, nie tylko uzyskasz cenne informacje, ale również zaprezentuje się jako osoba profesjonalna i konkretna.

 

Fundacji Inicjatyw Rozwojowych ,,INSPIRA’’ serdecznie zachęca do udziału w AKADEMII SELF – CARE!

Tym razem zapraszamy zarówno na krótkie spotkania online z tematyką rozwojową, wzmacniającą i profilaktyczną w formie webinarów, jak i na dłuższe pogłębione programy treningowe, podczas których będziecie mogli Państwo nabyć konkretne umiejętności radzenia sobie ze stresem, zbudować odporność psychiczną i nauczyć się trwale zmieniać nawyki na takie, które będą Wam służyć na lata.

 

Co sprawia, że nasze wydarzenia są wyjątkowe? 

  • Łączymy w nich praktyczną wiedzę przekazywaną przez specjalistów z wieloletnim doświadczeniem i elastyczny sposób realizacji spotkań w formie ONLINE. 
  • Podczas naszych warsztatów promujemy holistyczny model podejścia do zdrowia, dobrostanu emocjonalnego, równowagi między życiem zawodowym i osobistym. 

Webinary w ramach Akademii są skierowane zarówno do:

  • Studentów i absolwentów studiów psychologicznych, pedagogicznych, pracy socjalnej i innych z obszaru psychologiczno-pedagogicznego
  • Osób, które już pracują w zawodzie pomocowym, w działach HR, marketingu, sprzedaży
  • Wszystkich zainteresowanych rozwojem osobistym i zawodowym, którzy chcą uzupełnić wiedzę z zakresu zdrowego stylu życia, nabyć cenne umiejętności i poznać przydatne wskazówki, dzięki którym jeszcze bardziej zadbają o swój dobrostan

Nasze webinary odbywają się w każdy wtorek od 06.02.2024 roku o godzinie 19.00. Każdy webinar jest nagrywany, więc można odtworzyć dane spotkanie w dowolnym czasie.

 

OBECNIE ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W BEZPŁATNYCH WEBINARACH

1. ODPORNOŚĆ PSYCHICZNA I REZYLIENCJA - CZYM SĄ I JAK JE ROZWIJAĆ?

Data: 13.02.2024

Godzina: 19:00-20:30

Link do wydarzenia: https://fb.me/e/3KHURxcrZ

 

2. MINDFULNESS: SMAK I JAKOŚĆ ŻYCIA - WPROWADZENIE DO TRENINGU UWAŻNOŚCI

Data: 20.02.2024

Godzina: 19:00-20:30

Link do wydarzenia: https://fb.me/e/1iE5jAt62

 

3. ŻYWIENIE W TROSCE O DOBRE SAMOPOCZUCIE I ZDROWIE PSYCHICZNE

Data: 27.02.2024

Godzina: 19:00-20:30

Link do wydarzenia: https://fb.me/e/7VTi09vLY

 

4. ZDROWA ASERTYWNOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ STAWIANIA GRANIC W ZGODZIE ZE SOBĄ

Data: 05.03.2024 

Godzina: 19:00-20:30

Link do wydarzenia: https://fb.me/e/6rVmeUsfS

 

Kolejne spotkania będą dotyczyły m.in. budowania poczucia własnej wartości, oswajania wewnętrznego krytyka, higieny cyfrowej, sposobów radzenia sobie ze stresem i wiele innych.

 

Formularz zgłoszeniowy do wszystkich wydarzeń jest ten sam i znajdziecie go Państwo, klikając w poniższy link:

 

FORMULARZ AKADEMIA SELF - CARE

 

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO ZAPISÓW! 

 

Warsztat dla osób, dla których brak umiejętności radzenia sobie ze stresem ma wpływ na poszukiwanie pracy oraz funkcjonowanie w środowisku pracy.

Dzięki udziałowi w warsztacie przeanalizujesz własne wyobrażenia na temat stresu i zrozumiesz swój sposób przeżywania i radzenia sobie z sytuacjami stresowymi.

Podczas warsztatu:

  • dowiesz się czym jest stres i jak przebiega reakcja stresowa;
  • uświadomisz znaczenie stresu korzystnego i szkodliwego;
  • nauczysz rozpoznawać źródła stresu – stresory;
  • poznasz różnorodność reakcji związanych z taką samą sytuacją stresową;
  • uświadomisz własną rolę w generowaniu stresu;
  • poznasz przyczyny, od których zależy zakres i sposób reagowania na stres,
  • poznasz różne metody radzenia sobie ze stresem.

Podczas warsztatu będziesz mógł określić swoją podatność na stres oraz w praktyce przećwiczyć wybrane techniki radzenia sobie ze stresem.

Data i czas: 21.02.2024 w godz. 9.00 – 13.00

Miejsce:  Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, Plac Na Stawach 1, sala 306 – III piętro.

Link do zapisów: Radzenie sobie ze stresem-Warsztaty (pociagdokariery.pl)

Udział w spotkaniu jest bezpłatny!

 

 

Aplikacje na Letnie Praktyki i Programy Absolwenckie w 2024 roku są wciąż otwarte.

Letnie praktyki (internship) w dziedzinie Operational Excellence i Digital Innovation są dla studentów, którzy planują ukończyć studia przed latem 2025 roku. Jest to płatna praktyka trwająca 10 tygodni. Data startu: 24 czerwca 2024.

Program Absolwencki (graduate programme) w dziedzinie Digital Innovation to dwuletni, pełnoetatowy program typu „,management trainee”, dla absolwentów kierunków technicznych, którzy ukończą studia przed rozpoczęciem programu, tj. przed 29 lipca 2024 roku.

Kandydaci na programy Innowacji Cyfrowych powinni studiować lub posiadać wiedzę z co najmniej jednej z następujących dziedzin:
• Engineering (w tym Ai, DevOps, Architektura itp.)
• Cyberbezpieczeństwo
• Data Science
• Business Analysis, Project Management itp.

Szczegółowe informacje na temat wszystkich programów są dostępne tutaj.

Jeśli wciąż się uczysz lub niedawno ukończyłeś studia i chcesz dowiedzieć się więcej, zapisz się i dołącz na HSBC Virtual Insights Event w piątek, 23 lutego, o godzinie 16:00.

 

 

Applications for the 2024 Summer Internships and Graduate Programmes are still open.

 

The Operating Excellence and Digital Innovation Summer Internships are for students who aim to graduate before the summer of 2025 (with a 4.0 or above GPA). The 8-10 week-long paid internship starts on 24 June 2024.

 

The Digital Innovation Graduate Programme is a two year long, full-time, tech graduate trainee placement for students and recent graduates who have reached a minimum 4.0 GPA, and will graduate before the programme starts, on 29 July 2024.

 

Candidates for Digital Innovation programmes are expected to either be studying or otherwise have knowledge
of at least one of these general pathways: 

  • Engineering (Including Ai, DevOps, Architecture, etc.)
  • Cybersecurity 
  • Data Science and Analytics 
  • Business Analysis, PM etc.

 

Detailed information about all programmes is available here.

 

If you’re still studying or have recently graduated and would like to learn more, join the HSBC Virtual Insights Event on Friday, Feb 23rd, 4pm. Please RSVP.

 

 

Interesuje Cię połączenie biznesu, analizy i sektora IT? Zatem doskonałym pomysłem na zatrudnienie dla Ciebie będzie praca Analityka Biznesowego. W branży IT osoba ta pełni funkcję łącznika między klientem a zespołem developerów. Jego głównym zadaniem jest dbanie o zoptymalizowanie produktu, aby spełniał on oczekiwania zleceniodawcy w kontekście jego potrzeb biznesowych. W swojej pracy Analityk Biznesowy często wykonuje skomplikowane operacje na bazach danych oraz buduje modele biznesowe. Zarobki na tym stanowisku zależą od wielu czynników, w tym poziomu doświadczenia oraz miejsca zatrudnienia. Zobacz, jak się prezentuje z podziałem na poszczególne etapy kariery.

Junior Analityk Biznesowy - miesięczne wynagrodzenia

Osoby stawiające pierwsze kroki w zawodzie Analityka Biznesowego mogą liczyć na oferty pracy z uwzględnieniem różnych form zatrudnienia. Zarobki, jak w każdym innym zawodzie, są zróżnicowane. W przypadku zatrudnienia na umowę o pracę wynagrodzenie oscyluje w graniach 5480 - 8000 zł brutto. Nieco inne stawki obowiązują przy kontrakcie B2B - wówczas pensja potencjalnego kandydata mieści się w przedziale od 6000 do 8600 zł netto. Kandydaci zainteresowani pracą na tym stanowisku powinni wyróżniać się wysoko rozwiniętymi umiejętnościami analitycznego myślenia. Dodatkowo pracodawcy cenią sobie osoby, które mają podstawową wiedzę z zakresu analizy biznesowej. Największe szanse na szybkie zdobycie zatrudnienia mają kandydaci z wyższym wykształceniem - mile widziani są przede wszystkim absolwenci kierunków informatycznych, a także matematyki, statystyki czy studiów związanych z biznesem.

Ile wynosi pensja na stanowisku Mid Analityk Biznesowy?

W wielu branżach wynagrodzenie zależy głównie od stopnia doświadczenia. Nie inaczej jest, gdy spojrzymy na zarobki Analityka Biznesowego. Na stanowisku Mid wynagrodzenie jest więc wyższe niż u osób początkujących. W przypadku umowy o pracę pensja zazwyczaj mieści się w granicach od 7500 do 12 500 zł brutto. Jeśli natomiast potencjalny kandydat zdecyduje się na podpisanie z wybraną przez siebie firmą kontraktu B2B, może liczyć na zarobki nie mniejsze niż 9000 zł netto, jednak też nie większe niż 14 000 zł netto. Oferty pracy są udostępniane głównie przed pracodawców z Warszawy i innych większych aglomeracji. Jakie są główne wymagania wobec kandydatów? Potencjalni pracodawcy oczekują znajomości konkretnych technologii, takich jak na przykład UML, BPMN czy Jira. Ważne jest dla nich również doświadczenie w projektach z wykorzystaniem scrum/agile oraz umiejętności w mapowaniu procesów. Wśród ogłoszeń dominują oferty z uwzględnieniem hybrydowego lub w pełni zdalnego trybu pracy. Warto też wspomnieć o znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej B2.

Senior Analityk Biznesowy - na jakie wynagrodzenie może liczyć?

W branży nowoczesnych technologii najwyższe wynagrodzenia IT dotyczą stanowisk na poziomie senior. Widać to również w przypadku Analityka Biznesowego, który na tym etapie kariery może liczyć miesięczną pensję od 9500 do 16 000 zł brutto na umowie o pracę. Z kolei osoby nawiązujące współpracę w ramach kontraktu B2B zazwyczaj otrzymują wynagrodzenie zaczynające się od 11 000 zł netto, niekiedy sięgające nawet 17 500 zł netto. Głównym wymogiem pracodawców jest co najmniej kilkuletnie doświadczenie na stanowisku Analityka Biznesowego. Warto też podkreślić, że wiele firm proponuje szereg dodatkowych korzyści pozapłacowych. Poza standardowym pakietem benefitów (prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie), niektórzy pracodawcy zobowiązują się także do finansowania certyfikatów oraz branżowych szkoleń, zapewniając kandydatom możliwość ciągłego rozwoju.

Podsumowanie

Na rynku pracy jest spore zapotrzebowanie na Analityków Biznesowych, a wśród ogłoszeń dominują oferty dedykowane kandydatom na poziomie mid i senior. Wynagrodzenie zmienia się w zależności od stopnia doświadczenia, ale wpływ na zarobki ma także lokalizacja danej firmy. Jeśli czujesz, że to praca dla Ciebie, to nie wahaj się – wejdź na portal z ogłoszeniami i aplikuj!

 

 

Wydział Spraw Cudzoziemców Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie zaprasza studentów, do realizacji praktyk studenckich w obszarach:

  • struktura i zadania Wydziału Spraw Cudzoziemców Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego,
  • przepisy migracyjne w zakresie wjazdu, pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych,  
  • funkcjonowanie Infolinii i Informacji INFO.OPT w sprawach legalizacji pobytu i pracy obywateli państw trzecich.

Więcej informacji na stronie: https://infoopt.pl/zapraszamy-do-podjecia-praktyk-w-wydziale-spraw-cudzoziemcow/

Szczegółowe informacje o programie praktyk w Małopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Krakowie można uzyskać pod adresem mailowym Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz pod numerem telefonu 12 3921263.

 

 

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym projekcie Career Boost prowadzonego przez trenerów z wieloletnim doświadczeniem, jednej z wiodących międzynarodowych firm – UBS.

Career Boost IX jest skierowany m.in. do osób:    

  • bezrobotnych,
  • studentów wchodzących na rynek pracy,
  • mających trudności z podjęciem zatrudnienia,
  • zagrożonych utratą pracy,
  • pracujących poniżej swoich kwalifikacji,
  • wracających na rynek pracy po przerwie związanej np. z chorobą lub wychowywaniem dziecka,
  • uchodźców wojennych z Ukrainy posługujących się j. polskim lub j. angielskim

Career Boost IX składa się z:

- 2 x dni szkoleń online w godz. 9.00-14.00

- 1 x symulowana rozmowa kwalifikacyjna online (dla osób, które dostarczą swoje CV i przykładową ofertę pracy, na którą chcą aplikować)

- 3 x spotkania indywidualne online z mentorem (m.in. pomoc w stworzeniu CV)

Osoby biorące udział we wszystkich szkoleniach otrzymają certyfikat potwierdzający udział w projekcie.

 

Zapisy:

Do 7 marca 2024 lub do wyczerpania miejsc przez stronę: Career Boost IX (stellavirium.org)

Udział w całości projektu jest bezpłatny. Zapraszamy!

Załączniki:
Pobierz plik (Ulotka_CB_IX.pdf)Ulotka_CB_IX.pdf
Szanowni Państwo
 
Firma BB Media Group https://www.brainybe.es/ zaprasza na bezpłatne praktyki z możliwością zatrudniania po zakończeniu praktyk. Forma praktyk: on-line lub hybrydowo. Program i długość praktyk zostanie dopasowany indywidualnie do studenta/studentki. Możliwe zadania do realizacji z zakresu m.in.: tworzenia contentu, SEO, ogólnej komunikacji marketingowej, wykorzystania nowych technologii. Wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie B2. 

 

W przypadku zainteresowania praktykami proszę przesłać CV na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
 
 
Biuro Karier

 

Jesteś zainteresowany pracą w branży IT, jednak typowo techniczne aspekty wydają Ci się za skomplikowane? Świetnym rozwiązaniem będzie zatem praca product Ownera, który jest odpowiedzialna za to, aby gotowy produkt spełniał oczekiwania klienta pod kątem funkcjonalności. W swojej pracy ściśle współpracuje z całym zespołem IT, zarządzając jego zasobami oraz przekazując szczegółowe wytyczne na temat danego projektu. Obecnie na rynku pracy poszukiwani są głównie doświadczeni Product Ownerzy - najwięcej ofert dotyczy specjalistów mid oraz senior. Warto zatem sprawdzić, jak będą prezentować się zarobki na poszczególnych etapach kariery?

Zarobki na stanowisku Junior Product Owner

Na stanowisku Junior Product Owner zarobki oscylują w granicach od 4000 do 8000 zł brutto w przypadku zawarcia umowy o pracę. Jeśli jednak potencjalny kandydat zdecyduje się na zawarcie kontraktu B2B, stawki nieco się zmienią - wówczas otrzymuje on miesięczne wynagrodzenie nie mniejsze niż 6000 zł netto, ale nie większe niż 10 000 zł netto. Na szybkie zdobycie posady mogą liczyć przede wszystkim osoby, które pomimo stawiania pierwszych kroków w zawodzie mają już własne portfolio. Wielu pracodawców zwraca także uwagę na kwestię wykształcenia - mile widziani są absolwenci kierunków związanych z biznesem lub bezpośrednio z zarządzaniem projektami. Ważna jest także znajomość podstawowych technologii, w tym między innymi Jira lub Trello. Dodatkowo wymagania na stanowisko Junior Product Owner nierzadko uwzględniają znajomość podstaw z zakresu stosowania metodologii scrum i agile. W wielu ofertach pracy priorytetem jest również biegła znajomość języka angielskiego.

Na jakie wynagrodzenie może liczyć Mid Product Owner?

Kolejnym etapem kariery jest Mid Product Owner. Wraz z doświadczeniem oczywiście zmianie ulegają także zarobki. Osoba zatrudniona na umowę o pracę zazwyczaj otrzymuje wynagrodzenie w granicach od 6000 do 12 000 zł brutto. Jeśli chodzi o pensję w przypadku formy umowy B2B, to zarobki zaczynają się na 8000 zł netto, a kończą na 15 000 zł netto. Oferty zatrudnienia są udostępniane głównie przez firmy prowadzące działalność w dużych aglomeracjach. Często można trafić między innymi na ogłoszenia z Warszawy, Krakowa, Poznania i Wrocławia. Warto podkreślić, że najczęściej właśnie w tych miastach potencjalni kandydaci otrzymują najwyższe stawki. Co więcej, wśród wielu ogłoszeń bez problemu można znaleźć oferty z uwzględnieniem zdalnego lub hybrydowego trybu pracy. Największe szanse na szybkie zdobycie zatrudnienia mają przede wszystkim osoby, które co najmniej dwa lata pracują na stanowisku Product Owner.

Orientacyjne zarobki w zawodzie Senior Product Owner

Na zarobki w zespole developerskim wpływa przede wszystkim stopień doświadczenia. Ta zasada dotyczy również zawodu Product Owner - specjaliści na poziomie seniorskim mogą liczyć na najwyższe stawki. Firmy oferujące standardową umowę o pracę najczęściej proponują wynagrodzenie w wysokości od 10 000 do 17 000 zł brutto miesięcznie. Z kolei w przypadku specjalistów współpracujących w ramach kontraktu B2B pensja jest nieco wyższa – będzie to minimum 13 000 zł netto i maksimum 19 000 zł netto. Niemniej jednak od Senior Product Ownera wymaga się umiejętności kierowania zespołem devepolerskim oraz ważne jest doświadczenie w mentoringu. Nie bez znaczenia są również umiejętności miękkie – między innymi wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, skuteczność w budowaniu relacji z klientami oraz dobra organizacja. Dla wielu atutem będą także dodatkowe benefity, takie jak dostęp do prywatnej opieki medycznej oraz pakietów ubezpieczeń, dofinansowanie do zajęć sportowych oraz elastyczny tryb pracy. Wśród korzyści pozapłacowych warto też wspomnieć o możliwości rozwoju w zakresie mentoringu.

Podsumowanie

A zatem specjaliści IT z obszaru Product Owner mogą liczyć na oferty pracy dostosowane do ich poziomu doświadczenia. Warto dodać, że w tym zawodzie można liczyć na zdalny oraz hybrydowy tryb realizacji obowiązków zawodowych, który pojawia się w wielu ogłoszeniach, co znacznie ułatwia poszukiwanie pracy.

 

Artykuł został opracowany przez ekspertów z Pracuj.pl i theprotocol.it 

 

Jesteśmy światowym liderem doradztwa w zakresie rozwoju talentów i procesów biznesowych. Tworzymy i dostarczamy rozwiązania w obszarze zasobów ludzkich dla małych, średnich i dużych firm. Doradzamy, wprowadzamy i zarządzamy procesami na zlecenie naszych klientów w modelu outsourcingu.
 
Jesteśmy wiodącą na świecie firmą zajmująca się dostarczaniem rozwiązań w zakresie HR, oferującą pracowników tymczasowych i stałych, usługi typu outsourcing i usługi zarządzane we wszystkich sektorach.
 
W Adecco wierzymy w ludzki potencjał. Dostarczamy odpowiednie zasoby kadrowe we właściwym czasie, zapewniając klientom elastyczność i sprawność działania. Nasze działania na skalę światową, lokalna wiedza i stała gotowość umożliwiają dopasowanie najlepszych kandydatów do szerokiego wachlarza stanowisk w sektorze biurowym, przemysłowym i usługowym. Jako partner w zakresie kariery wspieramy możliwości zatrudnienia naszych współpracowników i jesteśmy zaangażowani w ich sukces.

Zapraszamy do kontaktu! www.adecco.pl

Zachęcamy również do śledzenia nas na naszych kanałach społecznościowych na Facebook i LinkedIn.