-
Pn
25 Lip
2022
Koordynator/ka ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
InterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 14-letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą godną zaufania! Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia.
Obecnie do wewnętrznych struktur naszej firmy poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Koordynator/ka ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
KRAKÓW/KATOWICE
Mamy Ci do zaoferowania:
- możliwość długotrwałej współpracy;
- pracę w wymiarze pełnego etatu (umowa o pracę);
- możliwość rozwoju zawodowego i finansowego (premie);
- codzienną pracę z językiem niemieckim;
- możliwość pracy zdalnej;
- możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta;
- dużą swobodę przy realizacji zadań;
- możliwość wyjazdów zagranicznych;
- bardzo dobrą atmosferę, plan wdrożeniowy oraz niezbędne narzędzia pracy;
- spotkania, wyjazdy integracyjne, konkursy firmowe z nagrodami;
- pakiet współfinansowanych benefitów: Multisport, opieka lekarska, ubezpieczenie grupowe.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- współpraca z klientami biznesowymi, głównie niemieckimi;
- telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientami w związku z bieżącymi zamówieniami rekrutacyjnymi;
- przyjmowanie zgłoszeń oraz odpowiadanie i reagowanie na potrzeby klientów;
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Oczekiwalibyśmy od Ciebie:
- minimum komunikatywnej znajomości języka niemieckiego;
- praktycznych umiejętności obsługi MS Office oraz innych programów;
- gotowości do rozwoju, dynamiki w działaniu, bardzo dobrej organizacji pracy oraz kreatywności;
- pozytywnego nastawienia, otwartości oraz umiejętność pracy w zespole.
CV prosimy wysyłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.